Voiko naista pyytää ulos missä tahansa?

ExOnlineDeittiMies

Vaikka kirjakaupassa? Kahvilassa? (vähän hölmö paikka ehkä..tosin voisi siitä muutamat naurut saada...) elokuvateatterissa? Kaupan kassalla?

Ajattelin luovuttaa nettideittimaailman koska naiset ei nyt vaan tunnu kiinnostuvan savuttomasta ja sporttisesta miehestä nettimaailmassa niin yritetään oikeaa maailmaa.

Nainen, missä sinua on pyydetty ulos ja miten?

21

4717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VoiPyytää

      Itseäni pyydetty töissä ja koulussa tietenkin, mutta myös bussissa, kadulla jne. Ei paikalla niin väliä.

      • ExOnlineDeittiMies

        lähditkö?


    • Tietenkinvoi

      Totta kai voi pyytää. Vastaus riippuu sitten taas siitä, miten hyvin olet lukenut tilannetta, ts. onko nainen sinusta kiinnostunut. Alkuun kannattaisi varmaan yrittää kuitenkin jutella jotain ennen kuin pyydät kahville.

    • jooehkätulisin

      Joo ensin kannattaa jutella ihan sitä amerikkalaisten osaamaaa kevyttä kivaa pintajutustelua. Jos juttu luistaa, voi pyytää kahville, jos on paikassa missä on helppo piipahtaa lähelle kahvittelemaan. Saattaisin lähteä, jos juttu luistaa ja tilanne tuntuu viattomalta eli ei tunnu mitenkään mihinkään sitovalta ja toinen vaikutta kivalta.

    • joovoi

      Ilman muuta voi. Eri asia on sitten se, että miten sen keskustelun saa tuollaisessa arkisessa paikassa avattua (tähän neuvoja?). Ns. epäsuorat avaukset tuntuvat jotenkin luonnottomilta, kuten esimerkiksi reitin kysyminen (kadulla) tai vaikka lahjaideoiden kysyminen (kirjakaupassa). Muutaman kerran olen ihan suoraan sanonut naiselle, että hän vaikuttaa kiinnostavalta ja kysellyt hieman hänestä, minkä jälkeen olen pyytänyt ulos. Joka kerralla nainen on vaikuttanut ilahtuneelta, mutta yksiäkään treffejä en ole tällä tavalla vielä saanut sovittua.

    • talveaodotellessa

      Joo...itseasiassa kahvilassa mies kysyi voiko istua siihen pöytään jossa istuin...siitä se juttu sitten lähti

    • Totuudenkertojatar

      Kyllä voi. Jos on ujo eikä oikein saa juteltua, niin antaa puhelinnumeron. Nainen voi sitten tehdä aloitteen, jos siltä tuntuu. Ainakin ujoon naiseen tepsii, puhelimessa on sitten helpompi puhua ja hetken sulateltuaan voi pyytää jonnekin treffeille. Voi olla että joku rempseämpi nainen ei innostu, en tiedä.

    • 13O2

      Toimiikos naisiin se "Onkos sinulla jo tälle illalle seuraa?".

      • Nohuhhuhhuh

        Muista en voi sanoa, mutta minun kohdallani ei toimi.


    • Eikuhommiin

      Suomalaiseen kulttuuriin istuu vähän huonosti tuikituntemattoman pyytäminen treffeille ex tempore ilman jonkintasoista alustavaa jutskailua. Vaikuttaa oudolta, mutta en sano etteikö ikinä voisi toimia. Sen sijaan ehdottaisin nyt pientä itsetutkiskelua, kun kerroit että netissä ei käy flaksi. Oletko miettinyt miksi ei käy? Marttyyriasenne ei vie eteenpäin. Onko kyse siitä, että ilmoituksiisi ei vastata vaiko siitä, että treffit eivät johda mihinkään? Deitti- ilmoituksen tekeminen houkuttelevammaksi on helppoa. Jos sinulla on joku naispuolinen ystävä niin kysy vaikka häneltä neuvoa. Jos itse vastaat naisten ilmoituksiin niin älä vastaa yhdellä lauseella"moi katoin ilmoituksesi oon timo jos kiinnostuit niin vastaa". Tee oma profiilisi mahdollisimman hyväksi, jos sellainen on ja viittaa siihen jos et jaksa vastata pitkästi, mutta kerro myös edes yhdellä lauseella miksi vastasit tämän naiseen profiiliin, esim. huuumorintaju.

      Treffeillä pitää käydä monta kertaa, jotta natsaisi. Eli käyt vaan sinnikkäästi, katsot silmiin, puhut mutta et koko ajan itsestäsi vaan olet myös kiinnostunut naisesta.
      Yritä tutustua ensin kaverina kavereidesi naistuttaviin, se on helppo tapa luikerrella naisten suosioon. Isket sitten suosiollisella hetkellä:). Onko paikakkunnallasi sinkkutoimintaa? Siinäkään en suosittele suoraa hyökkäystä, on kokemusta eikä toiminut. Juttele ensin monelle, tutustu ja yritä sitten, älä yritä kaikkia, epätoivoisen leiman saa helposti. Urheilullinen mies kelvannee monelle.

    • Futarityttö13

      Mikä tahansa paikka käy periaatteessa, ei ehkä kaveripiirissä tai sillee, et jossai rauhallises paikas.

    • näinsekäy

      No mä odotin kerran bussia ja samaa bussia odottava mies alkoi juttelemaan. Jatkettiin juttelua bussissa ja ennen pysäkkiään (jäi bussista ennen mua) pyysi numeroa ja antoi omansa. Soitti sitten toisena päivänä ja pyysi treffeille. Koska oli ollut ihan kiva jutella ja mies miellytti silmääni, suostuin. Juttu jäi pareihin treffeihin ja halaukseen, koska lopulta tunsin ettei meillä ollut hirveästi mitään yhteistä ja miehellä oli jotain selvittelemättömiä traumoja liittyen petolliseen exään enkä halunnut alkaa terapeutiksi. Mutta siis, alku oli ihan hyvä ja treffeihin johti. ;)

      • 457457437457

        En usko, että kovin moni nainen alkaisi jutella kanssani jossain bussipysäkillä.


    • suomiviro0-6

      Nyky suomessa on naisen ulospyytäminen lähes mahdotonta. HUOM! Myös ilman mitään marttyyri ja uhri asennetta. Naiset ovat nostaneet ilmeisesti kuvamanipulaatioiden ja huippu-urheilija kroppien myötä kriteerit niin kattoon, että pitää alkaa Saudiarabiasta lastentarhasta tänne miespuolisia lastaamaan, silloin olisi nimittäin sekä ikä että varallisuus kunnossa.
      Unohda suomalainen nainen, se on kaiken vaativa ja ei mitään, ei niin yhtään mitään sulle antava olento, joka on ikuisesti kyllä kaunis, ainakin oman peilinsä kautta.

      • aika.velikultia

        Höh, ei miehet pyydä ulos. Paitsi satojen kmn päästä turvallisuusvälillä, että samalla varmistavat asian mahdottomuuden.:D


    • kahvillekko

      Ehdottomasti voi pyytää, sehän olisi oikein mukavaa! Itseäni on pyydetty kahvilassa, kirjakaupassa ja ihan vain kadulla. Miehet saisi mielestäni enemmänkin tehdä aloitteita juuri näin.

      • oma.lehmä.ojassa

        Onpas yllättävää että toivot miesten tekevän enemmän aloitteita, itse taas toivon että naiset tekisivät edes joskus aloitteen..


    • MiksiEiVoisi

      Mun mielestä voi melkein missä vaan, jos sen tekee hyvällä maulla. Juu, tiedän että se ei ole aina helppoa, mutta itse arvostan aina rohkeutta ja hyviä käytöstapoja. Mua on pyydetty ulos netin kautta (ei seuranhaun kautta), töissä, ruokakaupassa ja kadullakin. Kerran yksi mies huusi ikkunastaan, että tulisin hänen luokseen, no ei hyvä.

    • kaikki.muu.bullshittiä
      • ei_ikinä_

        Buahhahhah! Toisiin ehkä uppoaa, toisiin ei.


    • ftsdf

      Koulussa pyysi poika minua ulos, suostuin. Olimme tuota ennen jutelleet jo useampia kertoja.

      Töissä olen kieltäytynyt 98% kerroista. Yleensä kysymykset tulevat suoraan tai pienen, kevyen jutustelun jälkeen. Työni on sellaista, jossa olen työmoodissa, joten en usko, että mies on kiinnostunut juuri minusta, lähinnä ulkonäöstäni tai tuosta virallisesta minusta. Kerran olen suostunut, kun työkaveri on pyytänyt minua ulos, se oli kyllä ihan kannattavaa.

      Harrastuksissa on kysytty, olen suostunut. Kysyjänä toinen harrastaja.

      Kaupassa on kysytty, kieltäydyin.
      "Oot tosi kaunis, lähtisitkö ulos"-ei minusta ollut kovin houkutteleva.

      Jos saat juteltua naisen kanssa siis ennen (kuten porukka onkin jo ehdottanut) niin silloin paikalla ei ole väliä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6826
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4430
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2863
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2111
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1465
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1144
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe