Jälleen ja taas sen kokea saan

Lumienkeliloskassa

Jälleen ja taas
maahan putoaa
tuhannet pienet sirpaleet
kuin keijukaisten kyyneleet.
Jälleen ja taas
kylmin sormin
niitä kerätä saan
veripisarat värjää maan.
Huomenna en itke
itseäni yritän vakuuttaa
kun sirpaleet ne satuttaa
jälleen ja taas.

14

140

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cryalone

      Kaikki on rikki. Sydän pieninä palasina. Itken vaan. Apua en saa.

    • särkyneelle

      Kaikella on aikansa, paikkansa ja tarkoituksensa. Seuraavin sanoin toivon kaikkea hyvää teidän elämäänne. T: m35

      Olen särkynyt saviruukku
      Pala palalta murtui pois
      Vain ihmettelin ja itkin
      En millään murtunut ois

      Sinä Herra minut murskasit
      Vaan talletit kaikki palat
      Niin paljon minua rakastit
      Tahdoit uutta kokonaan

      Anna savelle uusi muoto
      Tee minusta uusi ruukku
      Niin rakkautesi nyt näytät
      Taas murtunutta käytät

      Tahdon kertoa särkyneille
      Ei siruja heitetä pois
      Kallista halpa savikin
      Mestarin kädessä ois

    • senkinlurjus

      Korjaa elämäntapasi senkin tunteeton tyhjäsäkki. Itse olet elämäsi sotkenut ja siisti myös sydämesi ja aloita alusta terveen ihmisen kanssa.

      • Mitä.kuvittelet

        tietäväsi tuon ihmisen elämästä ja mikä sinä olet tuollaista toiselle sanomaan? Pura paha olosi ennemmin vaikka liikkumalla, kuin lyömällä lyötyjä.


      • lumienkeliloskassa

        Rakkautta olisi ollut ja sitä toivoin myös takaisin
        vaan ei riittänyt se kuitenkaan
        lopuksi sen tajusin.
        Rakkaus on tärkein ja arvo mittaamaton
        vaan ei riittänyt se hänelle
        en ollut korvaamaton.
        Niin paljon kuin halusinkin ei riittänyt se lain
        hänelle näyttämään miten paljon
        minä rakastin häntä vain.
        Nyt sydän yksin tyhjää lyö
        sitä kuunnella mä saan
        kun se itkee ja vaikertaa
        ihan joka yö.
        Minä häntä silloin rakastin
        kun todeksi sitä vakuutin
        vaikka tiesin sen jo tuolloin
        silti kyyneleeni piilotin.


    • jousimiesnainen83

      Sydän surut kasvattaa ja ne helpottuu ajanmyötä. Kyllä rakkaus aina kaiken voittaa. <3 Parempi kokea sydän suruja kuin ei olisi koskaan rakastanut. Elämässä pitää saada kokea kaikki tunteet. Voimia uusiin tunteisiin.

      • eisydänkestäenää

        En kyllä ole samaa mieltä. jos kerta toisensa jälkeen kokee vain sydänsuruja, eikä suhteet koskaan johda siihen että olisi aitoa molemminpuolista rakkautta, olen itse mieluummin ilman tunteta loppuikäni.

        Kaikille ei suoda onnellista parisuhdettta. Lopulta sydän on niin rikki ettei enää kestä uusia säröjä.


      • jousimienainen83

        Sieltä on vain noustava ja alettava rakastaan itseään. Itse on paikattava sydämensä. Ja uskottava tulevaisuuteen. Ottaa joku mukava harrastus ja alkaa nauttimaan elämästään. Pitkänkin sinkkuajan jälkeen ihmiset löytävät toisensa. Ehjään ihmiseen on helpompi ihastua kuin luovuttaneeseen. Silmistä sen jo näkee kuka on helposti lähestyttävä ja kuka on pelokas. Ja sitten kun on itsensä kanssa sinut ja avoin niin helpommin huomaat tavanneesi oikean ihmisen jonka kanssa hyvä olla.
        Elä missäännimessä luovuta. 1000 sammakkoa kohden on yksi kultakimpale. Kyllä sä vielä löydät hänet ilman etsintää kuhan ne silmät pidät auki.


      • eisydänkestä

        Osaan kyllä rakastaa itseäni ja olin lähes 10 vuotta yksin, ihan ilman seksiäkin. Itseäni tutkiskellen ja itseeni tutustuen. Vaan ei se tilanne miesten suhteen millään tavalla muuttunut tuon itseensä tutustumisvaiheen jälkeen. Miehet eivät ole minusta kiinnostuneita, niin minkäs sille mahdan. Ei siinä auttanut iloisuus, positiivisuus, tulevaisuudenusko. Luottavaisin mielin ajattelin että kyllä minullekin vielä kumppani löytyy. Samaa paskaa sain vain niskaani kerta toisensa jälkeen, joten aika vaikea on enää keneenkään luottaa, kun on kaikkensa yrittänyt ja myös yrittämättä jättänyt. Kumppani ja hyvä parisuhde on lahja taivaan isältä, ei sitä muualta saa.


    • jousimiesnainen83

      Niin..Ei sitä toinen ihminen voi toista muuttaa. Mutta luovuttaminen ei minusta ole ratkaisu. Ehkä perehtyminen siihen millaisen kumppanin haluaisi niin olisi. Ja muistaa ettei täydellistä ihmistä olekaan. Ehkä se johdatus oikean kumppanin luo tulisi sopivissa ympyröissä mistä et ole aiemmin huomannut katsella. Kyllä kai taivaan isä toivoisi meidän jokaisen löytävän paikkamme ja tarkoituksemme.

    • lumienkeliloskassa

      .
      Nyt sydämeni tyhjää lyö
      ei elämässä mieltä ole lain.
      Kipu sisälläin on todellinen
      siitä tiedän mitä sain.
      Sain kokea aitoa rakkautta
      ja sitä myös toiselle minä annoin,
      ei vain riittänyt se hänelle,
      vaikka kuinka sitä vannoin.
      Liekö oikea hän sitten ollutkaan
      sitä tietää en saa koskaan,
      tänä yönä taas yksin kuljen
      ja teen lumienkeleitä loskaan.
      .

    • jousimiesnainen83

      Kohtalo vie minua siipirikkoista suojaisaan poukamaan. Paranna haavani ja opeta minut uudelleen lentämään. Näytä minulle miten vastatuulet voitetaan ja miten jaksaa taivaltaa. Anna minulle soihtu ,elämän valo ikuinen, jotta en olisi pimeydessä harhaileva yksinäinen.

    • Jousimiesnainen83

      "Olen itkenyt silmäni loppuun. Olen murtanut sydämeni sirpaleiksi. Olen murjonut sieluni ja järkeni kappaleiksi. Mitä minusta on jäljellä muuta kuin hajonneita sydänverellä vuorattuja kappaleita. Minua ei enää ole. Olen mennyt pois tästä maailmasta. Mennyt ikuisiksi ajoiksi pois." Vuosi oli 2001. Jokainen selviää omista sydänsuruistaan ! Ja joskus ne on harmaa muisto vain.

    • särkynytrikki

      Yksi särkynyt lisää joukossanne...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      2033
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1918
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1670
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1468
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe