Alanya kesä 2016

Suomitytsy

Heips.

Ootteko jo suunnitellu Alanyan matkoja ens kesälle? :) Moni sanoo ettei mellakoiden takia uskalla mennä.

itselläni olisi suunnitelmissa mennä, ajattelinkin onko täällä ketään nuoria naispuolisia joka tarvisi seuraa? Itse olen -95 syntynyt tyttö :)
Valitettavaa mutta mun kavereista ketään ei oikein kiinnosta Alanya/Turkki.

25

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perhevantaa

      Meidän perhe on lähössä alanyaan 30.5.. Oletko milloin itse menossa?

    • Menossajoo

      Mellakoiden?

    • ei_ennustajaeukko

      Milloin nämä tulevat mellakat sitten tapahtuvat??

    • Fuxx

      Mitä Hel... Mellakoita???

      • epävarmaaon

        Varmasti tiedät, mitä tarkoitetaan. Mikäli seuraat mailman tilannetta yhtään. Siksi onkin arveluttavaa varata näin aikaisin kun ei tiedä miten turvallisuuden kanssa on ensi kesänä..nyt syksylläkin siellä oli mielenosoituksia, jotka ei onneksi turistialueella paljoa vaikuttanut, kuin turistikatona, mutta ainekset isommallekin rähinälle oli ilmassa...Paukuttelua voi toki tulla missä päin mailmaa tahansa, mutta nämä muslimimaat on kuitenkin vähän todennäköisempiä uhkia.


      • egferayeh

        Aijaa, onko Ranskakin muslimimaa??


      • epävarmaaon
        egferayeh kirjoitti:

        Aijaa, onko Ranskakin muslimimaa??

        Sitä voit kysellä tuolta Ranskan palstalta. Muslimit sielläkin tosin riehuu. Ei vähennä yhtään Alanyassa mellakointia, kun muuallakin on terroria.


    • Hellureiii

      Moikka! Ite oon samanikänen tyttö ja lähen toukokuun lopussa alanyaan et musta ainakin seuraa saa! ☺

    • Obaan

      Voi hyvinkin olla jos on ensimmäistä kertaa menossa Turkkiin, niin esille tulleet
      mellakat voivat hieman pelottaa. Olemme kuuskymppinen pariskunta ja olemme
      käyneet Alanyassa vuodesta -89 lähtien lukemattomia kertoja. Koskaan ei ole pelottanut, päinvastoin paikalliset ottavat turistit avosylin vastaan ja haluavat auttaa jos on kysyttävää. Olemme hankkineet Alanyan Obasta kaksion viisi vuotta sitten, jonne on mukava mennä puuhastelemaan.

    • Otherhome

      Hei

    • Eskooooo

      Mä oon ollu Alanyassa silloin kun 3 Robinhoodin baaripoikaa tappoivat 2 Hollantilaistyttöä jossakin vuorilla, siitä ei paljon ulkomaiden lehdissä ollut, nyt ainakin yksi pojista on takaisin Alanyassa ja töissä siellä. Eräällä lomalla pommi räjähti lähellä satamaa ja punaista tornia, samalla reissulla taisi olla sekin että venäläisturisteja kuoli kun auton alla ollut pommi räjähti kadun varressa. Viime syksynä mies ammuttiin Ataturkin kadulla, lähellä Nazir ravintolaa. Kerran olen vienyt sairaalan erään skanditytön, joka oli raiskattu, hakattu ja ryöstetty. Löytyi shokissa Mersinin tien varresta. Syksyllä oli jonkinlaisia mielenosoituksia ja esim. turistilapsia ja turisteja yleensäkin tönittiin ja heille huudeltiin, siinä missä muillekin. Paikalliset polttivat muutaman ravintolan ja hajottivat kauppoja. Toki pelottavaa siellä keskellä olla. Joten pahoja asioita tapahtuu. Mutta koska meillekin Suomeen tuli lähes 40 000 Isis-sotilasta, vai pommit paukkua vaikka takahikiällä. Toki kurditerroristit iskevät useimmiten turistipaikkoihin, ja jos näin käy niin minkäs sille sitten voi.

      Kyllä näistä asioista pitää voida puhua ja ei niitä tarvitse näiden sinisilmäisten alanya-fanien koko ajan puolustella. Shit happen, mutta voi tapahtua missä vaan. Toki Syyrian konfliktien takia voi tilanne muuttua nopeastikin myös Turkin puolella. Pari ystävääni yrittävät myydä Alanyan asuntojaan pois, paikallisten neuvoista viisastuneina. Mutta nyt on huono aika myydä, koska kukaan ei osta siinä pelossa että konfliktit tulevat myös Turkin puolelle ja toisaalta Alanya alkaa olla jo pois muodista ja ihmiset hakevat lomaltaan parempaa palvelua ja siisteyttä, joten moni skippaa Turkin sen takia.

      Itse edelleen olen menossa, saa nähdä onko esim. venäläisturistien väheneminen totta ensi sesonkina vaiko vain puheita :/

      • Enmyöskäänmatkusta

        Näillä niin kutsutuilla alanyafaneilla on aina oma lehmä ojassa ja oma taloudellinen intressi mukana salata ja valehdella Alanyan turvallisuudesta. Koska miksi muuten olisi heille niin tärkeää, että muut matkustavat sinne myös? Mietippä.


      • piipaapiipaa

        Eilen puukotettiin Kirkkokadulla Oulussa kahta ihmistä. Olin siinä lähellä. Kirkkokadulle ei ole enää menemistä. Olen ajatellut pysyä neljän seinän sisällä ja lukkojen takana. Verhotkin olen kaikki laittanut kiinni ja sulkenut lämpöpatterit etteivät vaan räjähdä. Matot olen ottanut pois, etten vaan kompastu ja kaikki kynnyksetkin on irrotettu. Halvalla saa nyt tämän kämpän, kun en uskalla elää.


      • tiluliluleileilei

        Suomessa ei onneksi ketään tapeta ei ryöstetä eikä raiskata. Oikeuslaitoksen ja poliisit voi lakkauttaa ja käyttää nekin rahat matkailun tukemiseen.


      • wewwew
        piipaapiipaa kirjoitti:

        Eilen puukotettiin Kirkkokadulla Oulussa kahta ihmistä. Olin siinä lähellä. Kirkkokadulle ei ole enää menemistä. Olen ajatellut pysyä neljän seinän sisällä ja lukkojen takana. Verhotkin olen kaikki laittanut kiinni ja sulkenut lämpöpatterit etteivät vaan räjähdä. Matot olen ottanut pois, etten vaan kompastu ja kaikki kynnyksetkin on irrotettu. Halvalla saa nyt tämän kämpän, kun en uskalla elää.

        Voit kirjoittaa tuosta vaikka esseen Oulun Kirkkokadun palstalla. Nyt on kyse otsikon mukaisesti Alanyasta. Ei vähennä yhtään sitä terrorin ja sodankäynnin määrää Alanyassa, jos Oulun Kirkkokadulla juopot puukkohippasevat. Siitä syntyy vain winwin-tilanne kaikille kun onnistuvat. Alanyaan matkaavat oikeat ihmiset ja toiset houkuttelevat heitä sinne vaaranpesäkkeeseen, tahallaan, ilkeyttään tai hyötyäkseen..


      • suomilintukoto

        Suomessako ei tapahdu mitään näistä, uuno


      • pimeetä
        wewwew kirjoitti:

        Voit kirjoittaa tuosta vaikka esseen Oulun Kirkkokadun palstalla. Nyt on kyse otsikon mukaisesti Alanyasta. Ei vähennä yhtään sitä terrorin ja sodankäynnin määrää Alanyassa, jos Oulun Kirkkokadulla juopot puukkohippasevat. Siitä syntyy vain winwin-tilanne kaikille kun onnistuvat. Alanyaan matkaavat oikeat ihmiset ja toiset houkuttelevat heitä sinne vaaranpesäkkeeseen, tahallaan, ilkeyttään tai hyötyäkseen..

        kyse on pelkästään sun pääviastasi.


    • putin_päätti

      "Itse edelleen olen menossa, saa nähdä onko esim. venäläisturistien väheneminen totta ensi sesonkina vaiko vain puheita :/"

      -Putinin määräämä matkustuskielto, joten ei siellä ryssiä ole.

    • Huoviset

      Olimme lähdössä koko perheen voimalla Alanyaan heti koulujen päätyttyä. Peruutukseen meni matkamme eilisen lähellä tapahtuneen pommi-iskun vuoksi. Alanyassakin tapahtunee kohta jotakin kauheaa, koska siitä on turismille eniten haittaa. Harmi juttu, lapset olivat aluksi niin innoissaan mutta nyt myöhemmin jo alkoivat pelkäämään koko lähtöä. Ei ole oikein lomafiilis kun pelko on päällä jo ennen lomatkalle lähtöä.

    • enmeneenää
      • vaihtoon

        Samoin me perumme lähtömme Turkkiin ja vaihdamme kohdemaan ihan vaan periaatteesta. Tuskinpa se on sen turvallisempaa muuallakaan, mutta näin tehdään.


      • Intourist
        vaihtoon kirjoitti:

        Samoin me perumme lähtömme Turkkiin ja vaihdamme kohdemaan ihan vaan periaatteesta. Tuskinpa se on sen turvallisempaa muuallakaan, mutta näin tehdään.

        Joo, mä peruin myös matkan jota ei ollut edes varattu, eikä tullut mitään kuluja. Helppoa eikö totta.


    • lämpöäkaipaan

      Syksyllä pitäisi lähteä mutta katsotaan nyt mihin suuntaan tuo tilanne siellä menee..

    • Lippulappu

      Huhtikuussa ja kesäkuussa, niihin on jo liput.

      Pariisissakin olisi kiva käydä taas kerran

    • alanyaaaan

      moikka, jos matkaseuraa tarttet niin tääl ois yksinmatkustava tyttö 4.-25.6 välisen ajan alanyasa :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2251
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe