tyttö vai poika???????????

jee!!!

eli kumman ottan tytön vai pojan

15

2783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiinu

      On ollut täällä puhetta vaikka kuinka monta kertaa. Ei siitä kauaa ole kun viimeksi tästä aiheesta kirjoittelin pitkät romaanit. Selaile vanhoja viestejä tai käy hamsu.info:ssa. Sieltä löytyy haun kautta varmasti tietoa naaraista ja uroksista.

      http://www.hamsteri.info/forum

    • ronjaliini

      ota ihmees tyttö!

      • ..omistan..

        ..Pojan. se on ihana ja monet mun kaverit on sanonu et poika hamsut(syyrikset ainaki) on rauhallisempii.... ja ei haise niin pahalle..
        :)


      • ronjaliini
        ..omistan.. kirjoitti:

        ..Pojan. se on ihana ja monet mun kaverit on sanonu et poika hamsut(syyrikset ainaki) on rauhallisempii.... ja ei haise niin pahalle..
        :)

        sanoin että omasta kokemuksesta voin sanoa.Ite oon omistanut kaks tyttöö ja yhen pojan ja tuo poika mikä minulla on nyt se on ihan pää pipi.Puree ja on heti selällään(eläinkaupas ne eivät olisi myyneet tätä sekopäätä millekään harjoittelijalle).Tytöt ovat olleet ihania eivät koskaan ole purreet ja muutenkin niitä pystyy käsittelemään helpommin.No tää onkin tapauskohtaista,mut ite en koskaan tuu hankkiin enään toista poikaa.Vaikka ei tuo enään niin purekaan kun tiedän miten sen kanssa pitää toimia,mut koko ajan saa varoa=)
        Mut se on totta ettei pojat haise niin pahalle=)


      • Janna
        ronjaliini kirjoitti:

        sanoin että omasta kokemuksesta voin sanoa.Ite oon omistanut kaks tyttöö ja yhen pojan ja tuo poika mikä minulla on nyt se on ihan pää pipi.Puree ja on heti selällään(eläinkaupas ne eivät olisi myyneet tätä sekopäätä millekään harjoittelijalle).Tytöt ovat olleet ihania eivät koskaan ole purreet ja muutenkin niitä pystyy käsittelemään helpommin.No tää onkin tapauskohtaista,mut ite en koskaan tuu hankkiin enään toista poikaa.Vaikka ei tuo enään niin purekaan kun tiedän miten sen kanssa pitää toimia,mut koko ajan saa varoa=)
        Mut se on totta ettei pojat haise niin pahalle=)

        Syyriksillä pojat ovat pääsääntöisesti niitä rauhallisempia ja helpommin käsiteltäviä. Ne pakkaavat myös olemaan uteliaampia ja sosiaalisempia. Naarailla kiimat sekoittavat systeemiä ja ne ovat helposti aggressiivisempia ja vaikeammin käsiteltäviä.


      • justiisa
        ronjaliini kirjoitti:

        sanoin että omasta kokemuksesta voin sanoa.Ite oon omistanut kaks tyttöö ja yhen pojan ja tuo poika mikä minulla on nyt se on ihan pää pipi.Puree ja on heti selällään(eläinkaupas ne eivät olisi myyneet tätä sekopäätä millekään harjoittelijalle).Tytöt ovat olleet ihania eivät koskaan ole purreet ja muutenkin niitä pystyy käsittelemään helpommin.No tää onkin tapauskohtaista,mut ite en koskaan tuu hankkiin enään toista poikaa.Vaikka ei tuo enään niin purekaan kun tiedän miten sen kanssa pitää toimia,mut koko ajan saa varoa=)
        Mut se on totta ettei pojat haise niin pahalle=)

        ei hyvää päivää... kun kysytään uros vai naaras, yleensä kerrotaan faktoja, esim, juuri uros ei haise niin pahalle kuin naaras (tämä on totta) niin sun mielestä tyttöhamsteri kannattaisi ottaa koska sun poika hamsteri oli niin päästä vialla, no tottakai terve ja sairas uroshamsteri on ihan eriasia, mut ne ei kaikki oo sairaita, niinkuin hamsterisi joka myytiin sinulle eläinkaupassa jossa sitä tosiaankaan ei oltaisi "harjoittelijalle" myyty, toikin piti tohon esille nostaa vaikka on ihan asiaanliittymätön juttu,,,,


      • ronjaliini
        justiisa kirjoitti:

        ei hyvää päivää... kun kysytään uros vai naaras, yleensä kerrotaan faktoja, esim, juuri uros ei haise niin pahalle kuin naaras (tämä on totta) niin sun mielestä tyttöhamsteri kannattaisi ottaa koska sun poika hamsteri oli niin päästä vialla, no tottakai terve ja sairas uroshamsteri on ihan eriasia, mut ne ei kaikki oo sairaita, niinkuin hamsterisi joka myytiin sinulle eläinkaupassa jossa sitä tosiaankaan ei oltaisi "harjoittelijalle" myyty, toikin piti tohon esille nostaa vaikka on ihan asiaanliittymätön juttu,,,,

        että oma kokemus on tuollainen.Ite en koskaan tuu hankkiin toista urosta sen takia kun en ole koskaan nähnyt sellaista kilttiä yksilöä kun taas meidän edesmennyt ja nykyinen tyttö ovat maailman ihanimpia.Eivät ole koskaan purreet vaikka oisin kesken unien herättänyt ja ottanut käteen.Eivät sitten ole mitenkään niin olleet kuin tuo poika.Mutta se onkin minun oma kokemus=)


      • ronjaliini
        justiisa kirjoitti:

        ei hyvää päivää... kun kysytään uros vai naaras, yleensä kerrotaan faktoja, esim, juuri uros ei haise niin pahalle kuin naaras (tämä on totta) niin sun mielestä tyttöhamsteri kannattaisi ottaa koska sun poika hamsteri oli niin päästä vialla, no tottakai terve ja sairas uroshamsteri on ihan eriasia, mut ne ei kaikki oo sairaita, niinkuin hamsterisi joka myytiin sinulle eläinkaupassa jossa sitä tosiaankaan ei oltaisi "harjoittelijalle" myyty, toikin piti tohon esille nostaa vaikka on ihan asiaanliittymätön juttu,,,,

        Mut siis meidän edesmennyt tyttö ei haissut millekään sis ei millekään.Tuo uusi tyttö löyhkää aika pahalle,mutta se tyttö ei sitten haisut niin kuin ei tuo poikakaan=)


      • k®ista
        ronjaliini kirjoitti:

        Mut siis meidän edesmennyt tyttö ei haissut millekään sis ei millekään.Tuo uusi tyttö löyhkää aika pahalle,mutta se tyttö ei sitten haisut niin kuin ei tuo poikakaan=)

        Voi hyvää päivää!
        Onhan niissä hamstereiden luonteissa ehkä jotain eroja sukupuoleen verrattuna! Mutta ei se pureminen siitä johdu että uros on, vaan ihan siitä, etä hamsteriaei ole käsitelty tarpeeksi, kerran se sitten on eläinkapasta.

        Ei ei, ei se voi johtua siitä että hamsteri on uros. Aivan samalla tavalla voi tehdä naaras hamsterikin.


      • ronjaliini
        k®ista kirjoitti:

        Voi hyvää päivää!
        Onhan niissä hamstereiden luonteissa ehkä jotain eroja sukupuoleen verrattuna! Mutta ei se pureminen siitä johdu että uros on, vaan ihan siitä, etä hamsteriaei ole käsitelty tarpeeksi, kerran se sitten on eläinkapasta.

        Ei ei, ei se voi johtua siitä että hamsteri on uros. Aivan samalla tavalla voi tehdä naaras hamsterikin.

        ...että sekin vaikuttaa asiaan jos ei ole käsitelty,mutta se on kuulema ollut aina tuollainen ja itse käsittelen sitä silti joka päivä mutta hieman varoen jokaista liikettä.Naaraatkin olen ostanut kaupasta joten yhtä paljon niitä siellä on käsitelty.
        Kyllä sen uskon ettei kaikki pojat ole samanlaisia ja jokainen on yksilö,mutta itse en tulevaisuudessa hanki enään urosta aina mielummin naaraan.Se on oma mielipiteeni ja jos tulevaisuudessa osuu vielä sellainen samanlainen naaras kohdalle niin sitten saa hamsut jäädä vaikka ovatkin suloisia niin kyllä ilman niitäkin pärjää.=)


      • Anonyymi

        Miks


    • hamsterlifee

      (Minun oma mielipiteeni) On että kannattaa ottaa ensi hamsteriksi poika (kasvattajalta) mutta jos haluu haastetta niin itsehän saa ottaa minkö ottaa.. mutta jotkut hamsterit ovat eläinkaupoissa pelokkaampia/ei niin käsiin tottuneita,sekä saattaa olla että niissä on jonkin laisia sairauksia!😉

    • Hamstereita_15

      Itse olen mieltynyt tyttöihin, mutta tee itse omat valintasi.mulla on ollut hamstereita 15v, ja pääsaantoisesti tytöt ovat aktiivisempia,terävämpiä ja persoonallisempia, kun taas pojat ovat paljon rauhallisempia ja jos niin voi sanoa niin "urpompia". Naaraat ovat myös hiukan isompia.

    • Mulla on ollu 2 naaras hamsteria. Molemmat oli tosi ihania ja kesyjä. Jos sulla ei oo ennen ollu hamsteria niin suosittelen urosta. Urokset on usein rauhallisempia ja hiljaisempia. Tämä tokin on myös osittain yksilökohtaista, mutta usein se on näin. :)

    • Anonyymi

      Poika, helpompi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1595
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1047
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      585
      1023
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      940
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      922
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      806
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      721
    Aihe