Talvitakki

heidi677

Mistä talvitakki 157 cm pituiselle naiselle, koossa 34-36?

4

630

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muoti-intoilija
    • Onlyonparas

      Itse noin samanpituinen/-kokoinen ja ostin onlyltä talvitakin :) hihat ihan pikkiriikkisen pitkät mutta takin pituus oli hyvä!

    • tsaimi

      Hei riippuu minkä ikäinen olet .Itse olen sinua sentin pitenpi ja olen löytänyt hyvästi takkeja itselleni.Olen noin keski ikäinen niin vartalo mallini on muuttunut vuosien myötä XS,M kokoon jos olet nuori ja XS kokoinen niin mene rohkeasti lasten osatolle ja valitse sieltä 160cm vaateita niin minä tein , kaikki on sallittua.Vaivana on vain sovittamisen vaiva.

    • suosittelenpienille

      Minä olen 152 cm pitkä, hyvin hoikka (vähän yli 40 kiloinen), keski-ikäinen, ja aina ollut äärettömän vaikea löytää vaatteita ja kenkiä. Kenkieni koko on 34-35, erittäin harvoin 36 (riippuu siis mallista) Olen joutunut ostamaan usein tyttöjen vaatteita, paljon H&M:sta. Mutta jokin aika sitten aloin tilamaan Wish-verkkokaupasta. Se on ollut pelastus näille em. hankinnoilleni. Löytyy pientä kokoa, ja juuri sellaisia mitä olen aina liikkeistä etsinyt, eikä löytynyt. Wishillä kaikki tuotteet eivät ole laadukkaista, ja jos tuote ei vastaa sitä mitä luvataan saa rahat pois, tai ei tarvitse maksaa. Silti olen saanut myös moitteetonta tavaraa, ja halpaan hintaan! Tuotteita on niin halpaan hintaan, että jos kaikki eivät ole hyviä, niin silti pääsee PALJON halvemmalla kuin ostamalla kotimaasta (josta ei juuri edes löydy aina mitään.- Klarnalla on helppo ja turvallinen hoitaa maksut!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      106
      1874
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      7
      1461
    3. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1447
    4. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1429
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      148
      1372
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      95
      1290
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1287
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      648
      1219
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1097
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1088
    Aihe