Tule luokseni uudelleen

miehellejonnekkin

"..Poikki tämän ikiroutaisen isänmään..

..Läheisyysttäs kaipaan, Rakkauttasi tarvitsen.."

46

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin_tuttua_tuo_

      taidan tullakkin...

      • enmaltaodottaa

        Milloin tulet?


      • sivustavastaan
        enmaltaodottaa kirjoitti:

        Milloin tulet?

        Heti kun annat luvan


      • fellforyou
        sivustavastaan kirjoitti:

        Heti kun annat luvan

        Anytime honey! You know it.


      • niin_tuttua_tuo_
        enmaltaodottaa kirjoitti:

        Milloin tulet?

        jos olisit juuri hän..(tietty nainen)..saattaisin tulla hyvinkin pian..mutt palsta on palsta..


      • miehellejonnekkin

        Olen toivonut niin kauan, että hän tulisi takaisin...


      • tiedustelen
        miehellejonnekkin kirjoitti:

        Olen toivonut niin kauan, että hän tulisi takaisin...

        Onko asia edennyt mitenkään?


      • keinotkäyttöön
        miehellejonnekkin kirjoitti:

        Olen toivonut niin kauan, että hän tulisi takaisin...

        Miksi et soita hänelle? Kaikki voisi ratketa sillä.


      • jostosissasiolet
        niin_tuttua_tuo_ kirjoitti:

        jos olisit juuri hän..(tietty nainen)..saattaisin tulla hyvinkin pian..mutt palsta on palsta..

        viestitkin on keksitty, jos se olisi helpompi tapa lähestyä uudelleen


      • fellforyou

        Ei tarvii odotella ovikellon soittoa. Aika harvaan soinut tähänkin mennessä. Oli ilo tavata hänet ja sen pituinen se sit olikin.


      • someoneforyou

        Oisko asia noin yksinkertainen
        vai oisko jotain vielä tehtävissä???
        Aina on mahdollisuus !


      • fellforyou
        someoneforyou kirjoitti:

        Oisko asia noin yksinkertainen
        vai oisko jotain vielä tehtävissä???
        Aina on mahdollisuus !

        Se on yksinkertainen silloin kun toinen ei välitä tarpeeksi. Ei siinä ole enempää tehtävissä. Ei rakkautta saa anomalla eikä pyytämällä, jos ei riitä ei riitä.


      • someoneforyou

        Niin toisen on hyväksyttävä toinen sellaisena kuin hän on
        mutta oletko varma ettei välitä ! Toinen on aina arvokas
        jos rakastaa niin sitäkin tulee kunnioittaa!


      • fellforyou
        someoneforyou kirjoitti:

        Niin toisen on hyväksyttävä toinen sellaisena kuin hän on
        mutta oletko varma ettei välitä ! Toinen on aina arvokas
        jos rakastaa niin sitäkin tulee kunnioittaa!

        On käytöksellään kertonut riittävästi välittämisestään. Yksin ei voi suhdetta rakentaa. Jos tietäisin että rakastaa ja välittää, en empisi hetkeäkään. Totuus näyttää kuitenkin muuta. Tämäkin on vaan hyväksyttävä vaikka sydän eI haluaisi.


      • someoneforyou

        Ruumiinkieli kertoo
        ja vasta kun toinen huomautti asiasta
        tajusin sen merkityksen ja nyt tiedän
        mitä haluan sen kertovan jos välitän toisesta
        mutta opin sen vasta eron kautta


      • VainHetkenKestää
        someoneforyou kirjoitti:

        Ruumiinkieli kertoo
        ja vasta kun toinen huomautti asiasta
        tajusin sen merkityksen ja nyt tiedän
        mitä haluan sen kertovan jos välitän toisesta
        mutta opin sen vasta eron kautta

        niin raakaa on elomme.


    • niin_tuttua_tuo_

      kerro siitä miehestä jotain..tai itsestäsi..onko mitään tuttua..!?

      • miehellejonnekkin

        En usko, että siitä olisi mitään apua...tunnisteet, vinkit..eivät tuo häntä takaisin. En usko, että hän olisit.

        Minulla ei kai ole enää syytä edes odottaa..mutta odotan kuitenkin. Kerran elämässä sen tunteen kokeneena...sitä haluaisi vain lisää. Mysteeri on se mies. Hän jätti mulle pitkän, pitkän ikävän...


      • läheisyyttäsi_pelkään_
        miehellejonnekkin kirjoitti:

        En usko, että siitä olisi mitään apua...tunnisteet, vinkit..eivät tuo häntä takaisin. En usko, että hän olisit.

        Minulla ei kai ole enää syytä edes odottaa..mutta odotan kuitenkin. Kerran elämässä sen tunteen kokeneena...sitä haluaisi vain lisää. Mysteeri on se mies. Hän jätti mulle pitkän, pitkän ikävän...

        onhan revontuletkin mysteeri ja silti tulevat takaisin..kerranko vain olet tuon tunteen kokenut..tahtoisin kyllä luoksesi uudelleen..


      • kumpikintahtoo
        läheisyyttäsi_pelkään_ kirjoitti:

        onhan revontuletkin mysteeri ja silti tulevat takaisin..kerranko vain olet tuon tunteen kokenut..tahtoisin kyllä luoksesi uudelleen..

        mikä estää tulemasta vielä uudelleen ...


      • läheisyyttäsi_pelkään_
        kumpikintahtoo kirjoitti:

        mikä estää tulemasta vielä uudelleen ...

        vain se, että en tiedä kuka olet ja mistäpäin..jos edes pikkuvihjeitä..!??


      • Väliinlaitan
        läheisyyttäsi_pelkään_ kirjoitti:

        vain se, että en tiedä kuka olet ja mistäpäin..jos edes pikkuvihjeitä..!??

        Voisi sopia jollain tapaa minuunkin.. Ehkä moneen muuhunkin. Hänen kanssaan ei ollut mitään läheisyyttä varsinaisesti ja hän pakeni tilanteita, mutta oli silti hetkiä, sellaisia joissa oli kahden ja tiesi toisen tykkäävän.


      • miehellejonnekkin
        läheisyyttäsi_pelkään_ kirjoitti:

        onhan revontuletkin mysteeri ja silti tulevat takaisin..kerranko vain olet tuon tunteen kokenut..tahtoisin kyllä luoksesi uudelleen..

        Kerran elämässä tunteen kokeneena...se oli minun kohdalla rakkautta ensisilmäyksellä...ensi kertaa, kun hänet tapasin ja sen jälkeen hänen huumassa puolen vuoden ajan olleena...hänen lähdettyä tajusin vasta, miten vahvoja tunteeni olivat/ovat. Edelleen yhtä vahvana tunteina eläessä...odottaen kohtaloa kuljettamaan hänet tänne takaisin...ja haaveissa/unelmissa ajattelevana, että hänkin olisi kokenut kaiken samalla tavalla.


      • erosittekoSovussa
        miehellejonnekkin kirjoitti:

        Kerran elämässä tunteen kokeneena...se oli minun kohdalla rakkautta ensisilmäyksellä...ensi kertaa, kun hänet tapasin ja sen jälkeen hänen huumassa puolen vuoden ajan olleena...hänen lähdettyä tajusin vasta, miten vahvoja tunteeni olivat/ovat. Edelleen yhtä vahvana tunteina eläessä...odottaen kohtaloa kuljettamaan hänet tänne takaisin...ja haaveissa/unelmissa ajattelevana, että hänkin olisi kokenut kaiken samalla tavalla.

        miksi tuo mies lähti? tapahtuiko jotain?


      • saattaarakastaayhä
        miehellejonnekkin kirjoitti:

        Kerran elämässä tunteen kokeneena...se oli minun kohdalla rakkautta ensisilmäyksellä...ensi kertaa, kun hänet tapasin ja sen jälkeen hänen huumassa puolen vuoden ajan olleena...hänen lähdettyä tajusin vasta, miten vahvoja tunteeni olivat/ovat. Edelleen yhtä vahvana tunteina eläessä...odottaen kohtaloa kuljettamaan hänet tänne takaisin...ja haaveissa/unelmissa ajattelevana, että hänkin olisi kokenut kaiken samalla tavalla.

        Ehkä hän kokikin kaiken aivan samoin.


      • läheisyyttäsi_pelkään_
        saattaarakastaayhä kirjoitti:

        Ehkä hän kokikin kaiken aivan samoin.

        olet lähempänä totuutta kuin arvaatkaan..


      • miehellejonnekkin

        ..sitten olisi tuhlattu ikävää kaksinkertaisesti.


      • haluaisin.jo
        miehellejonnekkin kirjoitti:

        ..sitten olisi tuhlattu ikävää kaksinkertaisesti.

        Kuinka pitkään me vielä tuhlaamme tätä aikaamme, elämä on kuitenkin rajallinen.


      • läheisyyttäsi_pelkään_
        haluaisin.jo kirjoitti:

        Kuinka pitkään me vielä tuhlaamme tätä aikaamme, elämä on kuitenkin rajallinen.

        tuota olen ajatellut itsekkin..ja vuodet vierivät vääjäämättömästi..nykyään hiton nopeasti..


      • miehellejonnekkin

        ..niin elämä on ainutkertainen ja jokainen päättää miten/kenen kanssa sen haluaa viettää. Ehkä hän on liian kiireinen elämässään...ehkä hän ei edes muista minua enää..ehkä, ehkä ja ehkä..kumpa tietäisinkin jotain.

        Aika kuluu, vuodet vierii...mutta tunteet kestää...mitähän lie tämä sitten on. Hänet tahtoisin takaisin elämääni...selvittämään sen mitä silloin jäi kesken.


      • läheisyyttäsi_pelkään_
        miehellejonnekkin kirjoitti:

        ..niin elämä on ainutkertainen ja jokainen päättää miten/kenen kanssa sen haluaa viettää. Ehkä hän on liian kiireinen elämässään...ehkä hän ei edes muista minua enää..ehkä, ehkä ja ehkä..kumpa tietäisinkin jotain.

        Aika kuluu, vuodet vierii...mutta tunteet kestää...mitähän lie tämä sitten on. Hänet tahtoisin takaisin elämääni...selvittämään sen mitä silloin jäi kesken.

        ehkä hän ei kuitenkaan ole kiireinen ja hän kyllä muistaa sinut hiton hyvin..eikä halua unohtaa..olis kyllä kiva nähdä mutt vähän huonot fiilarit kun "vajaakuntoisena" tässä vielä..mutt parempaan päin kokoajan..i hope so..puss..


      • miehellejonnekkin
        läheisyyttäsi_pelkään_ kirjoitti:

        ehkä hän ei kuitenkaan ole kiireinen ja hän kyllä muistaa sinut hiton hyvin..eikä halua unohtaa..olis kyllä kiva nähdä mutt vähän huonot fiilarit kun "vajaakuntoisena" tässä vielä..mutt parempaan päin kokoajan..i hope so..puss..

        ..kuulostat mystiseltä. Minulla on kyllä aavistus, että hän on kiireinen mies..sellainen viimehetken käsitys minulla hänestä on. Mutta aikaa on kulunut...enkä ole kuullut hänestä mitään.

        Ajatus siitä, että hänet näkisin...niin paljon kun sitä on odottanut ja toivonut, sitä epätodennäköisemmältä se on alkanut tuntua.


      • läheisyyttäsi_pelkään_
        miehellejonnekkin kirjoitti:

        ..kuulostat mystiseltä. Minulla on kyllä aavistus, että hän on kiireinen mies..sellainen viimehetken käsitys minulla hänestä on. Mutta aikaa on kulunut...enkä ole kuullut hänestä mitään.

        Ajatus siitä, että hänet näkisin...niin paljon kun sitä on odottanut ja toivonut, sitä epätodennäköisemmältä se on alkanut tuntua.

        ei ole kiirettä..hiljaiseloa enemmänkin..miks näkeminen tuntuu epätodennäköiseltä..?


      • miehellejonnekkin
        läheisyyttäsi_pelkään_ kirjoitti:

        ei ole kiirettä..hiljaiseloa enemmänkin..miks näkeminen tuntuu epätodennäköiseltä..?

        Koska aikaaa on kulunut enkä ole nähnyt/kuullut hänestä mitään. Haluaisin niin kuulla jotain tai edes nähdä vilauksen..ja tietää..että hän on siellä jossain..ja minua varten.


      • läheisyyttäsi_pelkään_
        miehellejonnekkin kirjoitti:

        Koska aikaaa on kulunut enkä ole nähnyt/kuullut hänestä mitään. Haluaisin niin kuulla jotain tai edes nähdä vilauksen..ja tietää..että hän on siellä jossain..ja minua varten.

        ideoita..!?


      • miehellejonnekkin
        läheisyyttäsi_pelkään_ kirjoitti:

        ideoita..!?

        Mitä jos laittaisit vain tekstarin? Fb:n kauttakin onnistuu, mutta hänellä ei taida olla fb aktiivisena? Parastahan se olisi jos hän tulisi vastaan ja tapaisimme kasvotusten...vois ottaa toisesta tukea, jos huimaa tai pyörryttää :)


      • läheisyyttäsi_pelkään_
        miehellejonnekkin kirjoitti:

        Mitä jos laittaisit vain tekstarin? Fb:n kauttakin onnistuu, mutta hänellä ei taida olla fb aktiivisena? Parastahan se olisi jos hän tulisi vastaan ja tapaisimme kasvotusten...vois ottaa toisesta tukea, jos huimaa tai pyörryttää :)

        wau..tämä hän ei tiedä missä she hän kulkee niin ei voi tulla vastaan..joo ja tukea tarvii kun nyt jo pelottaa..


      • läheisyyttäsi_pelkään_
        läheisyyttäsi_pelkään_ kirjoitti:

        wau..tämä hän ei tiedä missä she hän kulkee niin ei voi tulla vastaan..joo ja tukea tarvii kun nyt jo pelottaa..

        nyt tämän hänen pitää lähteä katsomaan tuleeko ketään vastaan..en usko että tuolla kohdattaisiin..


      • miehellejonnekkin
        läheisyyttäsi_pelkään_ kirjoitti:

        wau..tämä hän ei tiedä missä she hän kulkee niin ei voi tulla vastaan..joo ja tukea tarvii kun nyt jo pelottaa..

        Kannustan ottamaan jollakin tavalla yhteyttä..vain mielikuvitus on rajana. Minä ainakin odotan sitä häneltä...mutta se taitaa olla minun kohdalla pelkkää haavetta.


      • läheisyyttäsi_pelkään_
        miehellejonnekkin kirjoitti:

        Kannustan ottamaan jollakin tavalla yhteyttä..vain mielikuvitus on rajana. Minä ainakin odotan sitä häneltä...mutta se taitaa olla minun kohdalla pelkkää haavetta.

        onkos hän aiemmin ottanut yhteyttä sinuun,jos niin milloin ja miten..?


      • läheisyyttäsi_pelkään_
        läheisyyttäsi_pelkään_ kirjoitti:

        onkos hän aiemmin ottanut yhteyttä sinuun,jos niin milloin ja miten..?

        kun en uskalla..huomaa mun nimimerkki..


      • miehellejonnekkin
        läheisyyttäsi_pelkään_ kirjoitti:

        kun en uskalla..huomaa mun nimimerkki..

        Pelkään yhtä paljon kuin sinäkin...hänen yhteydenotto olisi merkittävä monella tavalla. Miksi et voisi laittaa vaikka viestiä..onko joku syy? Laita pallo pyörimään..tiiä vaikka siitä lähtisi liikkeelle paljon hyviä asioita.


      • yhtä.mysteeriä
        miehellejonnekkin kirjoitti:

        Pelkään yhtä paljon kuin sinäkin...hänen yhteydenotto olisi merkittävä monella tavalla. Miksi et voisi laittaa vaikka viestiä..onko joku syy? Laita pallo pyörimään..tiiä vaikka siitä lähtisi liikkeelle paljon hyviä asioita.

        Mutta kun ei vaan uskalla enää. Ei usko, että se toinenkin saattaa kaivata. Tällaista se vaan on kun ei ole yhteydessä enää. Kaipaus ei kuitenkaan katoa mihinkään, eikä tunteet.


      • ihanSivustaMinä
        yhtä.mysteeriä kirjoitti:

        Mutta kun ei vaan uskalla enää. Ei usko, että se toinenkin saattaa kaivata. Tällaista se vaan on kun ei ole yhteydessä enää. Kaipaus ei kuitenkaan katoa mihinkään, eikä tunteet.

        missä/miten olette tavanneet?


    • yksinkö_ainiaan

      Niin on mullakin ikävä häntä, jonka kanssa oli vipinää monen vuoden ajan; sellaista vuoristorataa.. Yhteydenpito tapahtui hänen ehdoillaan, mutta tyydyin siihen, ehkä siksi, että tunsin häntä kohtaan niin paljon. Nyt on ollut hiljaista pitkään, ajattelen silti häntä jatkuvasti.

    • miestäjossainkiinnostaa

      Olisi mukava tietää minkälaisessa ympäristössä olet tavannut mystisen miehesi. Töissä, koulussa, ruokakaupan jonossa vai jossain muualla?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1926
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe