Palstan mukavimmat ihmiset! :)

Hyvä jälleen antaa kunniaa palstan mukaville ihmisille: Tinttuliina, Toljanter, Ariel, Butch Cassidy, Artagnan Ja Temmirauta! <3 Sekä te muut jotka jaksatte tänne avata hyviä aiheita. :)

Palstan pohjalla on tietty ripulisti, joka vastailee itselleen tekaistuilla nimimerkeillä kehuja, on narsisti, ilkeilee, haukkuu, valhtelee ym sontaa..

176

593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minne kaikki häipyivät? :O

      • Ai kuka häipy...:)) Tohon sun listaan saa lisätä KittieSisukas..:))

        Mä luin kaks kertaa tän sun alotuksen ja molemmilla kerroilla luin et Tammirauta. :P


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ai kuka häipy...:)) Tohon sun listaan saa lisätä KittieSisukas..:))

        Mä luin kaks kertaa tän sun alotuksen ja molemmilla kerroilla luin et Tammirauta. :P

        No vitsinä vaan ihmettelin, kun olitte äsken täällä porukalla ja sitten ette ollutkaan.. ;) Thänks! Kait minä joissain asioissa olen sisukas.. :D


    • Missäs te muut kaverit olette? Toljanter, Ariel ja miehet? Ja muut?

      • Kyl mä tänne eilen illal yritin mut oli sit taas se surkeen simpanssin naama vastas. Sä muutes unohdit ittes tosta mukavain listast... :)


      • artagnan kirjoitti:

        Kyl mä tänne eilen illal yritin mut oli sit taas se surkeen simpanssin naama vastas. Sä muutes unohdit ittes tosta mukavain listast... :)

        Joo, huomasin tuossa illalla eilen, että palsta taas tökki.. En kai minä itseäni listaan laita, hassua olisi kehua itseään? Te saatte laittaa mieleipidettä minusta ja muista. :)


    • oot kiva itekki.. :)

      • Thänks! :) Eipä kaverini ole koskaan moittineet seuraani, ja on mukavaa kun on palstakavereita myös. :)


    • rottajoell

      En varmaan ehkä ole palstan mukavin,mutta pyrin olemaan asiallinen moittimatta toisia ottamalla huomioon toisten mielipiteet.Asiasta viidenteen onko abc llä hyvä pizza lähdettäiskö vkon loppuna syömään?;)

      • Tähän mennessä mitä tänne olet kirjoitellut, niin vaikutat ihan mukavalta. :)

        Itsehän en nyt asu Klassa, mutta se on entinen kotikaupunkini, jossa vierailen edelleen, koska siellä on sukua ja perhettä.

        Vähän vierastaisi lähteä tuntemattoman kanssa pizzalle..


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Tähän mennessä mitä tänne olet kirjoitellut, niin vaikutat ihan mukavalta. :)

        Itsehän en nyt asu Klassa, mutta se on entinen kotikaupunkini, jossa vierailen edelleen, koska siellä on sukua ja perhettä.

        Vähän vierastaisi lähteä tuntemattoman kanssa pizzalle..

        Kenen messiin lähtisit? Meikässä heräsi uteliaisuus.. :-O


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Kenen messiin lähtisit? Meikässä heräsi uteliaisuus.. :-O

        Tuolle nimimerkki: rottajoel vastasin.


    • En-kuuluu-joukkoon

      Taas palstan terroristit ovat olevinaan hyviä.

      "Hymiöitten" käyttäminen on lapsellista ja toisten mollaaminen typerää.

      Tämä oli vain toteamus jonka kaikki voivat vahvistaa.

      Mielipiteeni on mukavien ihmisten kommentti josta on tehty tilastollinen tutkimus kunnia niille joille kunnia kuuluu.

      • Kaikkia ei voi miellyttää.. Ja tämä avaus oli vaan vastaisku kun tr:ä jatkuvasti meitä haukkuu ja syytää valheita.. Joskus on pakko vastata sille takaisin. Minun mielestä on lapsellisempaa kun vanha mies palstalla kiusaa muita. Minun mielestä täällä on nyt monta mukavaa kirjoittelijaa, joten on mukavaa antaa kunnia sinne minne se kuuluu.

        Hymiöitä käytän kun haluan. :)


      • En-kuulu-joukkoon
        Kittiechihu kirjoitti:

        Kaikkia ei voi miellyttää.. Ja tämä avaus oli vaan vastaisku kun tr:ä jatkuvasti meitä haukkuu ja syytää valheita.. Joskus on pakko vastata sille takaisin. Minun mielestä on lapsellisempaa kun vanha mies palstalla kiusaa muita. Minun mielestä täällä on nyt monta mukavaa kirjoittelijaa, joten on mukavaa antaa kunnia sinne minne se kuuluu.

        Hymiöitä käytän kun haluan. :)

        Tunnetko tr:n, hänellä taitaa olla oikeus omiin mielipiteisiinsä.
        Kun haluat kannattaisi siirtyä jollekin treffi palstalle.

        Minä en "kiusaa" sikaa säkissä ja jos joku on vanhamies, niin lakikin kieltää vanhojen kiusaamisen.

        Meillä ei ole pakkolakia antaa takaisin ja vaikka joku haluaisi, niin ei ole pakko antaa.


      • En-kuulu-joukkoon kirjoitti:

        Tunnetko tr:n, hänellä taitaa olla oikeus omiin mielipiteisiinsä.
        Kun haluat kannattaisi siirtyä jollekin treffi palstalle.

        Minä en "kiusaa" sikaa säkissä ja jos joku on vanhamies, niin lakikin kieltää vanhojen kiusaamisen.

        Meillä ei ole pakkolakia antaa takaisin ja vaikka joku haluaisi, niin ei ole pakko antaa.

        No en onneksi tunne henkilökohtaisesti. Mutta tr:ä on se joka täällä palstalla on se pahin kiusaaja, onko muka sallittua vanhan ukon aina olla muiden kimpussa??

        Ei aina voi olla hiljaa, kun hän tulee ja haukkuu ja valehtelee.. Se on vähän niinkuin joku jatkuvasti neulalla pistelee, siihen on pakko reagoida, vaikka ei haluaisi.

        En kaipaa treffipalstalle, koska en hae treffiseuraa. Mitä pahaa siinä on että porukka täällä haluaa jutella?


    • Siis ihan oikeasti tsiljardimiljardibiljardi kertaa Ressua kamalampi asia on se, etten tajunnut ottaa mun nimimerkiksi p-u-k-l-u-a :(( Ja se on niiiiiiiiiiiiiiin Toljanterin vika, koska hän ehdotti sitä mulle liian myöhään...

      • Elä höpsi tollasta!Mikäsiinä puklussa ny on ku sitä nimekses oisit ottanu..Nokka pystyyn.Susta ei tuu puklua tekemälläkää! :)


      • No mä sit toivotan niinku sun mieliks et kauniit unii rakas Puklu... <3


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Elä höpsi tollasta!Mikäsiinä puklussa ny on ku sitä nimekses oisit ottanu..Nokka pystyyn.Susta ei tuu puklua tekemälläkää! :)

        Tollai toi muru meitäki härnää... ;D


      • En_tahdo_loukata

        Todennäköisesti osoittamasi huomio on hänestä jopa jokseenkin kiusallista, mikäli ymmärrät yskän.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Elä höpsi tollasta!Mikäsiinä puklussa ny on ku sitä nimekses oisit ottanu..Nokka pystyyn.Susta ei tuu puklua tekemälläkää! :)

        typykän huumorin piikkiin jäbä ton laskee mut voitaishan me joku päivä kokeilla et miltäs toi puklu tuntuis. olis kait se tiesti vähä sama ku sanois ruusua juolavehnäks.. ;) jäbä on tainnu laittaa tään linkin aiemminki mut tää kappale on ku tehty tosta meidän typykästä.

        https://www.youtube.com/watch?v=UfMhp60HhPM


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Elä höpsi tollasta!Mikäsiinä puklussa ny on ku sitä nimekses oisit ottanu..Nokka pystyyn.Susta ei tuu puklua tekemälläkää! :)

        Mun mielestä Puklu olisi vain kuulostanut N-I-I-N ihanan tooooooooosi söpöltä ;)) Hmmm... Ja e h k ä mua olisi huvittanut i h a n v ä h ä n kiusia Toljanteria, hahaha ;DDD


      • Ai,et se olikin vaan tsoukkia..Mä luulin että on jotai murhetta...


      • a-r-i-e-l kirjoitti:

        Mun mielestä Puklu olisi vain kuulostanut N-I-I-N ihanan tooooooooosi söpöltä ;)) Hmmm... Ja e h k ä mua olisi huvittanut i h a n v ä h ä n kiusia Toljanteria, hahaha ;DDD

        Mä lupaan olla sukkelampi ens kerralla ku oot jotain vailla:) Aika nopeasti tuo mun puklu-ehdotus kyllä tuli aikanaan mun mielestä höh...

        Mulla on idea: Voithan sä rekata myös tuon puklu-nimmarin, pistelet sitte vaan eri tyylisiä kommentteja riippuen käyttämästäsi nimmarista. Varsinkin eräs rekkaamaton vakiokirjoittaja käyttää tätä nerokasta keinoa jakautuessaaan useampiin persooniin;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ai,et se olikin vaan tsoukkia..Mä luulin että on jotai murhetta...

        E-hei... Mulla on taas hymy korvissa :)) Mun tentti meni hyvin ja mun jalka on parantunut ihan kokonaan, eikä mulle jäänyt edes puomikammoa, jeeeee!!! Tsemppasit mua silloin niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ihanasti, että mulle tulee siitä vieläkin t-o-d-e-l-l-a lämmin ja mukava olo :)) Kiitos, että välität <333


      • toljanter kirjoitti:

        Mä lupaan olla sukkelampi ens kerralla ku oot jotain vailla:) Aika nopeasti tuo mun puklu-ehdotus kyllä tuli aikanaan mun mielestä höh...

        Mulla on idea: Voithan sä rekata myös tuon puklu-nimmarin, pistelet sitte vaan eri tyylisiä kommentteja riippuen käyttämästäsi nimmarista. Varsinkin eräs rekkaamaton vakiokirjoittaja käyttää tätä nerokasta keinoa jakautuessaaan useampiin persooniin;)

        Hahaha... Joo, mutta mulla on jo yksi sivupersoona, jolla olen kehunut itseäni mm. neroksi ;)) Et ikinä arvaa... Pa-dam!!! MunParasKaveriYxpila!!! Hmmm... Ehkä voisit kutsua mua Pukluksi, niin mun ei tarvitsisi rekata sitä, hahaha ;DDD


      • a-r-i-e-l kirjoitti:

        Hahaha... Joo, mutta mulla on jo yksi sivupersoona, jolla olen kehunut itseäni mm. neroksi ;)) Et ikinä arvaa... Pa-dam!!! MunParasKaveriYxpila!!! Hmmm... Ehkä voisit kutsua mua Pukluksi, niin mun ei tarvitsisi rekata sitä, hahaha ;DDD

        Kyllä mä oikeasti muistan tuon sun sivupersoonasi puklu...

        Nätti nimmarihan se tuokin oikeasti on kun unohetaan sen sanan syvin tarkoitus:)


      • a-r-i-e-l kirjoitti:

        E-hei... Mulla on taas hymy korvissa :)) Mun tentti meni hyvin ja mun jalka on parantunut ihan kokonaan, eikä mulle jäänyt edes puomikammoa, jeeeee!!! Tsemppasit mua silloin niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ihanasti, että mulle tulee siitä vieläkin t-o-d-e-l-l-a lämmin ja mukava olo :)) Kiitos, että välität <333

        No mä oon ollu aina semmonen kanaemo...;)))) Kiva et polvi ja ne puomijutut on kunnossa..niija et tenttiki sujui ilman sen pään poksahtamista.:)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No mä oon ollu aina semmonen kanaemo...;)))) Kiva et polvi ja ne puomijutut on kunnossa..niija et tenttiki sujui ilman sen pään poksahtamista.:)

        No sä oot sit sellasii kunnioitust ja ihailuu herättävii kanaemoi ;) Mä kyl arvostan kovin et miten sä tota meidän muruu oot kannustanu. Et tällai virtuaalisesti mä lippis kädes sit kumarran... :)


      • toljanter kirjoitti:

        Kyllä mä oikeasti muistan tuon sun sivupersoonasi puklu...

        Nätti nimmarihan se tuokin oikeasti on kun unohetaan sen sanan syvin tarkoitus:)

        typykällä posket pullollaan jäbän keittämää puuroa aamusin ku telttailtiin ja me kaks sitte siinä vieressä et nielase jo.. kyllä toi puklu kummiski läheltä liippaa :D


      • a-r-i-e-l kirjoitti:

        E-hei... Mulla on taas hymy korvissa :)) Mun tentti meni hyvin ja mun jalka on parantunut ihan kokonaan, eikä mulle jäänyt edes puomikammoa, jeeeee!!! Tsemppasit mua silloin niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ihanasti, että mulle tulee siitä vieläkin t-o-d-e-l-l-a lämmin ja mukava olo :)) Kiitos, että välität <333

        Hienoa että olet toipunut ja tentti meni hyvin. :)


      • a-r-i-e-l kirjoitti:

        Hahaha... Joo, mutta mulla on jo yksi sivupersoona, jolla olen kehunut itseäni mm. neroksi ;)) Et ikinä arvaa... Pa-dam!!! MunParasKaveriYxpila!!! Hmmm... Ehkä voisit kutsua mua Pukluksi, niin mun ei tarvitsisi rekata sitä, hahaha ;DDD

        Katos muru ku sä sivupersoonas kaa pelaat nii sä jäät samoin tein kiinni ku sul välil juuttuu noi kirjaimet pohjaan niinku iit ja oot... ;D


      • artagnan kirjoitti:

        No sä oot sit sellasii kunnioitust ja ihailuu herättävii kanaemoi ;) Mä kyl arvostan kovin et miten sä tota meidän muruu oot kannustanu. Et tällai virtuaalisesti mä lippis kädes sit kumarran... :)

        Ei mua mitään kumarrella tartte. On ihan kiva mieli mulle itellekki,jos joskus pystyy vaikka ihan pienesti jelppiä jotakuta. :)


      • temmirauta kirjoitti:

        typykällä posket pullollaan jäbän keittämää puuroa aamusin ku telttailtiin ja me kaks sitte siinä vieressä et nielase jo.. kyllä toi puklu kummiski läheltä liippaa :D

        No en ihmettele vaikka siinä puklut tuliski.. :P Kuka ihme pystyy syömään AAMULLA ja PUUROA???!! :o


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ei mua mitään kumarrella tartte. On ihan kiva mieli mulle itellekki,jos joskus pystyy vaikka ihan pienesti jelppiä jotakuta. :)

        Mä kait voin sit suoristaa itteni... ;D


      • artagnan kirjoitti:

        Mä kait voin sit suoristaa itteni... ;D

        Juu...suorista hyvä mies,ettet saa selkääs kippeeks. ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Juu...suorista hyvä mies,ettet saa selkääs kippeeks. ;))

        No huh ku helpotti... ;)


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Hienoa että olet toipunut ja tentti meni hyvin. :)

        Kiitos!!! Nyt mulla on ihan hirveä kiire unohtaa kaikki, että saan mun päähän tilaa uudelle tiedolle, hahaha ;DDD


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No en ihmettele vaikka siinä puklut tuliski.. :P Kuka ihme pystyy syömään AAMULLA ja PUUROA???!! :o

        Aamupuuro on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin miljarditsiljardibiljardi kertaa H-Y-I ja Y-Ö-K!!! Siis oikeasti toooooooosi pahaa ja epäterveellistä :P Ihan varmasti kukaan paavi ei arvaa nyt mun salaista henkilöllisyyttä... hahaha ;DDD


      • p-u-k-l-u kirjoitti:

        Aamupuuro on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin miljarditsiljardibiljardi kertaa H-Y-I ja Y-Ö-K!!! Siis oikeasti toooooooosi pahaa ja epäterveellistä :P Ihan varmasti kukaan paavi ei arvaa nyt mun salaista henkilöllisyyttä... hahaha ;DDD

        jep. jäbäki luulee et käsillä on semmonen maailman luokan huijaus.. :)


      • EmpaattinenMies
        p-u-k-l-u kirjoitti:

        Aamupuuro on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin miljarditsiljardibiljardi kertaa H-Y-I ja Y-Ö-K!!! Siis oikeasti toooooooosi pahaa ja epäterveellistä :P Ihan varmasti kukaan paavi ei arvaa nyt mun salaista henkilöllisyyttä... hahaha ;DDD

        Toivottavasti sinä et loukkaannu, jos esitän sinulle yhden kysymyksen. Minkä tähden et vaivaudu vastaamaan minulle, mutta näköjään jokainen nm. Toljanterin kommentti aikaansaa sinussa reaktion?


      • EmpaattinenMies kirjoitti:

        Toivottavasti sinä et loukkaannu, jos esitän sinulle yhden kysymyksen. Minkä tähden et vaivaudu vastaamaan minulle, mutta näköjään jokainen nm. Toljanterin kommentti aikaansaa sinussa reaktion?

        Minä voin vastata..He ovat palstakamuja mut sä et ole..niin yksinkertasta et olis sunkin pitäny tajuta se sanomattakin..;) Ai nii..ei millää pahalla..(Ei mukamas) :)))


      • p-u-k-l-u kirjoitti:

        Aamupuuro on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin miljarditsiljardibiljardi kertaa H-Y-I ja Y-Ö-K!!! Siis oikeasti toooooooosi pahaa ja epäterveellistä :P Ihan varmasti kukaan paavi ei arvaa nyt mun salaista henkilöllisyyttä... hahaha ;DDD

        Mulla on kyllä pieni aavistus kuka voisit olla.

        Hei nyt mä keksin!!! Eräs Ariel kirjoittelee vähä samoin 'vivahtein'... Kutsun nyt välittömästi koolle oman 13456-päisen paavinturvallisuusjoukkoni ja he kyllä selvittävät oletko sama henkilö. He kyllä kaivavat esiin teidän molempien IP:t, CD:t, kengän numerot, sormen jäljet ja vielä vaikkapa lempparihammastahnanne!

        Jos tulos on se että ootte yksi ja sama niin mut pitää kyllä julistaa neroksi:)


      • toljanter kirjoitti:

        Mulla on kyllä pieni aavistus kuka voisit olla.

        Hei nyt mä keksin!!! Eräs Ariel kirjoittelee vähä samoin 'vivahtein'... Kutsun nyt välittömästi koolle oman 13456-päisen paavinturvallisuusjoukkoni ja he kyllä selvittävät oletko sama henkilö. He kyllä kaivavat esiin teidän molempien IP:t, CD:t, kengän numerot, sormen jäljet ja vielä vaikkapa lempparihammastahnanne!

        Jos tulos on se että ootte yksi ja sama niin mut pitää kyllä julistaa neroksi:)

        OOH..Meistäkukaan muu ei kyl olis tajuttu tuota!Sä oot kyllä selvästi tän porukan aivot..Ei voi ku ihastella..;))


      • toljanter kirjoitti:

        Mulla on kyllä pieni aavistus kuka voisit olla.

        Hei nyt mä keksin!!! Eräs Ariel kirjoittelee vähä samoin 'vivahtein'... Kutsun nyt välittömästi koolle oman 13456-päisen paavinturvallisuusjoukkoni ja he kyllä selvittävät oletko sama henkilö. He kyllä kaivavat esiin teidän molempien IP:t, CD:t, kengän numerot, sormen jäljet ja vielä vaikkapa lempparihammastahnanne!

        Jos tulos on se että ootte yksi ja sama niin mut pitää kyllä julistaa neroksi:)

        Tota noin... En mä kyl uskois et meidän muru tolleen trollais. Se ny vaan on joku toinen mimmi. No ei kait täs auta muu ku alkaa heti tota iskeen ku sinkkumies kumminki oon. Et olisit sä Puklu sillai kiinnostunu tällasest uimataitosest sikspäkkimiehest ku mä rupesin jo innostuun susta. No litastaan sit viel sydämmii perään et jos paremmin nää lähentelyt tehois <3 <3 <3


      • artagnan kirjoitti:

        Tota noin... En mä kyl uskois et meidän muru tolleen trollais. Se ny vaan on joku toinen mimmi. No ei kait täs auta muu ku alkaa heti tota iskeen ku sinkkumies kumminki oon. Et olisit sä Puklu sillai kiinnostunu tällasest uimataitosest sikspäkkimiehest ku mä rupesin jo innostuun susta. No litastaan sit viel sydämmii perään et jos paremmin nää lähentelyt tehois <3 <3 <3

        Artsi kävi sit heti kiinni ku sika limppuun.;))Onnee ny vaa..;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Artsi kävi sit heti kiinni ku sika limppuun.;))Onnee ny vaa..;))

        Siis onnee tohon iskuyritykseen..Hyvin esittelit ittes..;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Siis onnee tohon iskuyritykseen..Hyvin esittelit ittes..;)

        No kuules ku nopeet syö hitaat... ;) Ja aika varmana mä meen sit jo huomenis tota mimmii asemal vastaan niinku huulet sillai kiihkeesti törös ;D


      • artagnan kirjoitti:

        No kuules ku nopeet syö hitaat... ;) Ja aika varmana mä meen sit jo huomenis tota mimmii asemal vastaan niinku huulet sillai kiihkeesti törös ;D

        Ja ei muuta ku kunnon imu päälle ja polvet veteliks! ;))


      • p-u-k-l-u kirjoitti:

        Aamupuuro on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin miljarditsiljardibiljardi kertaa H-Y-I ja Y-Ö-K!!! Siis oikeasti toooooooosi pahaa ja epäterveellistä :P Ihan varmasti kukaan paavi ei arvaa nyt mun salaista henkilöllisyyttä... hahaha ;DDD

        Tällä mä hurmaan sut rakas... <3 <3 <3

        https://www.youtube.com/watch?v=JPJjvz4e9Tw


      • toisaalta-lainattua
        EmpaattinenMies kirjoitti:

        Toivottavasti sinä et loukkaannu, jos esitän sinulle yhden kysymyksen. Minkä tähden et vaivaudu vastaamaan minulle, mutta näköjään jokainen nm. Toljanterin kommentti aikaansaa sinussa reaktion?

        'Tyhmyys kasvaa vanhetessa, ja naisetkin tietävät tällä palstalla, että mitä vanhempi pukki, sitä veltompi sarvi.'


    • minnekkäs se veipijongin myyrä on joutunu..? :)

      • Täällähän minä, aikainen herätys, kun olen menossa kuntoutmaan. Ei kellään olisi hyvää neuvoa syysväsymykseen ja unettomuuteen..?


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Täällähän minä, aikainen herätys, kun olen menossa kuntoutmaan. Ei kellään olisi hyvää neuvoa syysväsymykseen ja unettomuuteen..?

        Kahvinjuonti kyl piristää mut sit sä saat sanoo heipat sun unil... :)


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Täällähän minä, aikainen herätys, kun olen menossa kuntoutmaan. Ei kellään olisi hyvää neuvoa syysväsymykseen ja unettomuuteen..?

        Meikä ja Arieli oltiin 'hippaa' niitten puutarhassa kun se oli kotona ;-P Voihan hittolainen kun meikä oli liekeissä ja uni maittoi jälkikäteen. Elikkä meikän neuvo vaivoihin on hippaleikki ;-D


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Täällähän minä, aikainen herätys, kun olen menossa kuntoutmaan. Ei kellään olisi hyvää neuvoa syysväsymykseen ja unettomuuteen..?

        Kumpi siinä sitten aiheuttaa sen..Jos ei nuku yöllä,nii ei ihme että päivällä on väsynyt.Oletko kokeillut sitä,että käyt päivisin vaikka ihan vaikka kunnon pitkällä lenkillä? Raitis ulkoilma on kyllä sellanen,että nukkuu ku tukki. :)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Meikä ja Arieli oltiin 'hippaa' niitten puutarhassa kun se oli kotona ;-P Voihan hittolainen kun meikä oli liekeissä ja uni maittoi jälkikäteen. Elikkä meikän neuvo vaivoihin on hippaleikki ;-D

        Et sä mitenkää väärässä tossa ole,ku kyllä tuollanen ulkoliikunta vaikuttaa paljon. :)


      • Mä sit komppaan Butchia ja Tinttu-Liinaa et toi reipas ulkoilu kyl auttaa :) Sit jos sä saat viel jonku kaverin jonka kaa lähtee...


      • artagnan kirjoitti:

        Mä sit komppaan Butchia ja Tinttu-Liinaa et toi reipas ulkoilu kyl auttaa :) Sit jos sä saat viel jonku kaverin jonka kaa lähtee...

        Kuinkas paljon tuota liikuntaa päivän aikana tulisi harrastaa? Olisiko tunti ok?

        Todellakin inhoan tätä vuodenaikaa.. Pimeys ei tee hyvää masennukselle ja unelle.. :P


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Kuinkas paljon tuota liikuntaa päivän aikana tulisi harrastaa? Olisiko tunti ok?

        Todellakin inhoan tätä vuodenaikaa.. Pimeys ei tee hyvää masennukselle ja unelle.. :P

        Tunti kaks sellasta reipasta liikuntaa.:)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tunti kaks sellasta reipasta liikuntaa.:)

        Ok. Thänks neuvosta Tinttu! :)


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Ok. Thänks neuvosta Tinttu! :)

        Oleppas hyvä.. ;) Itellä huomasin joskus aikoinaan,että jos lököttelen paljon,niin illalla ei kyl meinaa saada nukuttua eli siks justiin kannattaa touhuta ja ulkoilla. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Oleppas hyvä.. ;) Itellä huomasin joskus aikoinaan,että jos lököttelen paljon,niin illalla ei kyl meinaa saada nukuttua eli siks justiin kannattaa touhuta ja ulkoilla. :)

        No minä en kyllä lököttele, teen liikaakin kotitöitä ym.. Ja väsähdän, mutta uni ei aina tule kuitenkaan.. :P


      • Kittiechihu kirjoitti:

        No minä en kyllä lököttele, teen liikaakin kotitöitä ym.. Ja väsähdän, mutta uni ei aina tule kuitenkaan.. :P

        Kurja juttu. :( Kokeile kummiski tuota ulkoilua.Raitis ilma on kyllä oikeesti sellanen juttu,että se auttaa useinkin ja mielikin siinä virkistyy.

        Älä lue iltaisin mitään jänniä kauhukirjoja...;) Mä joskus aikoinaan kattelin tositapahtumiin perustuvaa kauhuelokuvaa,mut pistin telkkarin kii,ku kävi liian hirveeks.Sit ku piti nukkua,nii johan alkoi kuulumaan vaikka mitä rapinaa ja mun mielikuvitus lähti oikeen kunnolla lentoon. :)))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kurja juttu. :( Kokeile kummiski tuota ulkoilua.Raitis ilma on kyllä oikeesti sellanen juttu,että se auttaa useinkin ja mielikin siinä virkistyy.

        Älä lue iltaisin mitään jänniä kauhukirjoja...;) Mä joskus aikoinaan kattelin tositapahtumiin perustuvaa kauhuelokuvaa,mut pistin telkkarin kii,ku kävi liian hirveeks.Sit ku piti nukkua,nii johan alkoi kuulumaan vaikka mitä rapinaa ja mun mielikuvitus lähti oikeen kunnolla lentoon. :)))

        Juu ei tytöille kauhukirjoa tai kauhuelokuvia iltaisin.

        Muuten käy niin että mörkö tulee oven taa nukkumaan mennessä. Silloin ei auta muu ku vetää peitto korviin;)


      • toljanter kirjoitti:

        Juu ei tytöille kauhukirjoa tai kauhuelokuvia iltaisin.

        Muuten käy niin että mörkö tulee oven taa nukkumaan mennessä. Silloin ei auta muu ku vetää peitto korviin;)

        Elä irvaile siinä...Vaikka kyllä mulla meni peitto jo yli korvienkin.. :P


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kurja juttu. :( Kokeile kummiski tuota ulkoilua.Raitis ilma on kyllä oikeesti sellanen juttu,että se auttaa useinkin ja mielikin siinä virkistyy.

        Älä lue iltaisin mitään jänniä kauhukirjoja...;) Mä joskus aikoinaan kattelin tositapahtumiin perustuvaa kauhuelokuvaa,mut pistin telkkarin kii,ku kävi liian hirveeks.Sit ku piti nukkua,nii johan alkoi kuulumaan vaikka mitä rapinaa ja mun mielikuvitus lähti oikeen kunnolla lentoon. :)))

        On se välillä kurjaa.. Joo, täytyy ulkoilla ym muuta kuntoilua. :)


      • toljanter kirjoitti:

        Juu ei tytöille kauhukirjoa tai kauhuelokuvia iltaisin.

        Muuten käy niin että mörkö tulee oven taa nukkumaan mennessä. Silloin ei auta muu ku vetää peitto korviin;)

        Äh! Minä luen ja katson just mitä kauhujuttuja haluan, ei ne vaikuta nukkumiseeni.


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Äh! Minä luen ja katson just mitä kauhujuttuja haluan, ei ne vaikuta nukkumiseeni.

        No ollaanpa sitä nyt niin kovaa tyttöä:) Tinttu sentään tunnusti tuon peitonylivetojutun rehtinä pelkurina:)


      • toljanter kirjoitti:

        No ollaanpa sitä nyt niin kovaa tyttöä:) Tinttu sentään tunnusti tuon peitonylivetojutun rehtinä pelkurina:)

        Ööh...Tiiä ottaako tuota kohteliaisuutena vai haukkumisena..Mulla kyllä meinas suusta päästä ääneen et TÄH......:P

        Hitsi ku kävi äsken pöhlö juttu..kehtaanko kertoa..No mä luulin että mulla on pilkku ton yksien sanojen välissä ja yritin poistaa sitä.No eihän se parin kerran yritämisestä lähteny,ku se oli joku pikkutöhrä näytössä...vähäks tuntu pöhölöltä :))))))))))


      • toljanter kirjoitti:

        No ollaanpa sitä nyt niin kovaa tyttöä:) Tinttu sentään tunnusti tuon peitonylivetojutun rehtinä pelkurina:)

        Joissakin mielipiteissäni olen kyllä kova Tonttu.. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ööh...Tiiä ottaako tuota kohteliaisuutena vai haukkumisena..Mulla kyllä meinas suusta päästä ääneen et TÄH......:P

        Hitsi ku kävi äsken pöhlö juttu..kehtaanko kertoa..No mä luulin että mulla on pilkku ton yksien sanojen välissä ja yritin poistaa sitä.No eihän se parin kerran yritämisestä lähteny,ku se oli joku pikkutöhrä näytössä...vähäks tuntu pöhölöltä :))))))))))

        No mutta Tinttu! Pyyhi ne pölyt tietsikanruudusta välillä.. ;)


      • Kittiechihu kirjoitti:

        No mutta Tinttu! Pyyhi ne pölyt tietsikanruudusta välillä.. ;)

        :)) Ei siitä pölyä kyllä löydy ku sen verran pölyliinat huiskuu..Se oli ihan ku kärpäsen kakka. :D


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Joissakin mielipiteissäni olen kyllä kova Tonttu.. :)

        Onnistuinko tosiaan kiusimalla saada jopa sut närkästymään...)

        Tinttu ja Ariel on kyllä helppoja tapauksia suututtamisen suhteen, nuo kaksi ihanaa dynamiittipötköä:)


      • toljanter kirjoitti:

        Onnistuinko tosiaan kiusimalla saada jopa sut närkästymään...)

        Tinttu ja Ariel on kyllä helppoja tapauksia suututtamisen suhteen, nuo kaksi ihanaa dynamiittipötköä:)

        No vähän närkästytit vaan, ei paljoa. :) Minä kun tykkään niin paljon lukea jänniä kirjoja, sekä katsoa jänniä leffoja.. Niistä en luovu.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        :)) Ei siitä pölyä kyllä löydy ku sen verran pölyliinat huiskuu..Se oli ihan ku kärpäsen kakka. :D

        Okei. :D


      • toljanter kirjoitti:

        Onnistuinko tosiaan kiusimalla saada jopa sut närkästymään...)

        Tinttu ja Ariel on kyllä helppoja tapauksia suututtamisen suhteen, nuo kaksi ihanaa dynamiittipötköä:)

        Millon mä muka oon suuttunu...enkoskaan! :P


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Millon mä muka oon suuttunu...enkoskaan! :P

        Eihän kukaan voi olla joskus suuttumatta. :)


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Eihän kukaan voi olla joskus suuttumatta. :)

        No ei mut en ole tontulle suuttunu..eihän tota voi ottaa missään/koskaan tosissaan..;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Millon mä muka oon suuttunu...enkoskaan! :P

        Taas teit sen:)


      • toljanter kirjoitti:

        Taas teit sen:)

        Haluatko nähä ku mä oikeesti suutun täh?? :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Haluatko nähä ku mä oikeesti suutun täh?? :))

        Minua ainakin pelottaisi nähdä Tinttua suuttuneena.. Olet varmaan sellainen Justiina kaulimen kanssa? ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kurja juttu. :( Kokeile kummiski tuota ulkoilua.Raitis ilma on kyllä oikeesti sellanen juttu,että se auttaa useinkin ja mielikin siinä virkistyy.

        Älä lue iltaisin mitään jänniä kauhukirjoja...;) Mä joskus aikoinaan kattelin tositapahtumiin perustuvaa kauhuelokuvaa,mut pistin telkkarin kii,ku kävi liian hirveeks.Sit ku piti nukkua,nii johan alkoi kuulumaan vaikka mitä rapinaa ja mun mielikuvitus lähti oikeen kunnolla lentoon. :)))

        No eipä pikku pimatsukaan mitään kato jos ikäraja on yli K8 elikkä Pikku2n rajuimmat jutut se skippaa ;-D Meikä joutui kerranki nukkumaan sen kanssa samassa helskutin ahtaassa petissä umpipeitoissa että hiki vaan valu molemmilta kun se oli katellut jotakin Harri Potterin eka osaa about 2 min ;-P Aamulla meikä sai sitte kenkää.. ;-D


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Haluatko nähä ku mä oikeesti suutun täh?? :))

        Kunhan et meikälle suutu Lana.. ;-D


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Minua ainakin pelottaisi nähdä Tinttua suuttuneena.. Olet varmaan sellainen Justiina kaulimen kanssa? ;)

        :)) Juu,mut mulla on kädessä jotai muuta ku nössö kaulin. ;))


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No eipä pikku pimatsukaan mitään kato jos ikäraja on yli K8 elikkä Pikku2n rajuimmat jutut se skippaa ;-D Meikä joutui kerranki nukkumaan sen kanssa samassa helskutin ahtaassa petissä umpipeitoissa että hiki vaan valu molemmilta kun se oli katellut jotakin Harri Potterin eka osaa about 2 min ;-P Aamulla meikä sai sitte kenkää.. ;-D

        Mä oon muutes kattonu kaikki Potterit.Ois saanu tulla niitä lisää. :)

        Voi että ku mua naurattaa toi,että sait aamulla kenkää.Tehtävä suoritettu..saa mennä. ;))


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Kunhan et meikälle suutu Lana.. ;-D

        Oiii..miten tuollaselle lutukalle ees vois suuttua.. ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Haluatko nähä ku mä oikeesti suutun täh?? :))

        Oishan tuo jännä nähä... Vois kyllä olla että pidättelen naurua tilanteen koittaessa, sori vaan;)


      • toljanter kirjoitti:

        Oishan tuo jännä nähä... Vois kyllä olla että pidättelen naurua tilanteen koittaessa, sori vaan;)

        1 2 3 4 5....10..........100.......en puhu sulle enää.. :P


      • Luulit varmaa et sait mut suuttumaan tosta,mut et saanu...:))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Luulit varmaa et sait mut suuttumaan tosta,mut et saanu...:))

        No tuota miten tuon nyt ottaisi...

        Enste uhkasit ettet puhu mulle enään mutta sitte 'puhutki'... Laskikko tuhanteen tossa puolen tunnin aikana;)


      • toljanter kirjoitti:

        No tuota miten tuon nyt ottaisi...

        Enste uhkasit ettet puhu mulle enään mutta sitte 'puhutki'... Laskikko tuhanteen tossa puolen tunnin aikana;)

        Se oli hetken kihahdus joka meni heti ohi,joten sitä ei voi laskea suuttumiseks...niih....;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Se oli hetken kihahdus joka meni heti ohi,joten sitä ei voi laskea suuttumiseks...niih....;)

        No nyt oon onnistunu jo suututtamaan sut ja kittien, hyvä MINÄ:)

        Viimeinen uhri on tuo pukli, äkkipikaisuuden perikuva...

        Ootkos Ariel eiku yökkis eiku puklu harkinnu uutta nimmaria? Musta 'hallitsematondynamiittipötkö' vois olla sopeva sen perusteella mitä täältä luen;)


      • toljanter kirjoitti:

        No nyt oon onnistunu jo suututtamaan sut ja kittien, hyvä MINÄ:)

        Viimeinen uhri on tuo pukli, äkkipikaisuuden perikuva...

        Ootkos Ariel eiku yökkis eiku puklu harkinnu uutta nimmaria? Musta 'hallitsematondynamiittipötkö' vois olla sopeva sen perusteella mitä täältä luen;)

        Rasittava tyyppi..Taidan pitää tästä lähtien sälekaihtimet kiinni,nii saat tonttureissullas mennä kurkkimaan vaikka ressun kalsareita. Hihiih..:))))


      • toljanter kirjoitti:

        No nyt oon onnistunu jo suututtamaan sut ja kittien, hyvä MINÄ:)

        Viimeinen uhri on tuo pukli, äkkipikaisuuden perikuva...

        Ootkos Ariel eiku yökkis eiku puklu harkinnu uutta nimmaria? Musta 'hallitsematondynamiittipötkö' vois olla sopeva sen perusteella mitä täältä luen;)

        No mutta tonttu, miksi sinä nyt näin kiusit? Eikös tontut pitäisi olla kilttejä?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mä oon muutes kattonu kaikki Potterit.Ois saanu tulla niitä lisää. :)

        Voi että ku mua naurattaa toi,että sait aamulla kenkää.Tehtävä suoritettu..saa mennä. ;))

        Elikkä pikku pissiäinen oli about 15 vee silloin. Meikä tarkentaa olosuhteiden pakosta ;-D You know..


      • toljanter kirjoitti:

        No nyt oon onnistunu jo suututtamaan sut ja kittien, hyvä MINÄ:)

        Viimeinen uhri on tuo pukli, äkkipikaisuuden perikuva...

        Ootkos Ariel eiku yökkis eiku puklu harkinnu uutta nimmaria? Musta 'hallitsematondynamiittipötkö' vois olla sopeva sen perusteella mitä täältä luen;)

        Ryan Lochten morsmaikulle annettiin ajo-opetusta yhellä pellolla että parempi kun ollaan myötäkarvaan.. ;-D


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Rasittava tyyppi..Taidan pitää tästä lähtien sälekaihtimet kiinni,nii saat tonttureissullas mennä kurkkimaan vaikka ressun kalsareita. Hihiih..:))))

        Ressun osalta iso pomoni (=joulupukki) teki rajauksen jo pian hänen syntymänsä jälkeen. Siihen paikkaan on turha mennä kurkkimaan kuulemma enään.
        Pukki näki jo pikkuisesta että tuosta ei hyvä tuu, enimmillään riesa jossain vaiheessa jollekkin nettipalstalle. Jos siis ihmiset keksivät netin vielä, pukki tarkensi.

        Joulupukki on kyllä viisas, netti keksittiin ja riesahan siitä tuli:(

        Sun suhteen voin sanoa että me tontut käytetään uusinta teknologiaa. Taikalasini kun läpäisevät sinun halpahallin sälekaihtimet ihan leikitellen ja näkyvyys on täydellinen! Kiitinikin juuri esimiestäni eli joulupukkia loistavasta hankinnasta:)


      • toljanter kirjoitti:

        Ressun osalta iso pomoni (=joulupukki) teki rajauksen jo pian hänen syntymänsä jälkeen. Siihen paikkaan on turha mennä kurkkimaan kuulemma enään.
        Pukki näki jo pikkuisesta että tuosta ei hyvä tuu, enimmillään riesa jossain vaiheessa jollekkin nettipalstalle. Jos siis ihmiset keksivät netin vielä, pukki tarkensi.

        Joulupukki on kyllä viisas, netti keksittiin ja riesahan siitä tuli:(

        Sun suhteen voin sanoa että me tontut käytetään uusinta teknologiaa. Taikalasini kun läpäisevät sinun halpahallin sälekaihtimet ihan leikitellen ja näkyvyys on täydellinen! Kiitinikin juuri esimiestäni eli joulupukkia loistavasta hankinnasta:)

        Halpahallin??!! Nyt kyllä repsahti..:)))))) Okei..mä varaudun sun käyntiin sit jotenki muuten..:))


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Elikkä pikku pissiäinen oli about 15 vee silloin. Meikä tarkentaa olosuhteiden pakosta ;-D You know..

        Ku mä tärisin ton kauhuleffan takia,nii olin jo aikuinen..:))


      • toljanter kirjoitti:

        Ressun osalta iso pomoni (=joulupukki) teki rajauksen jo pian hänen syntymänsä jälkeen. Siihen paikkaan on turha mennä kurkkimaan kuulemma enään.
        Pukki näki jo pikkuisesta että tuosta ei hyvä tuu, enimmillään riesa jossain vaiheessa jollekkin nettipalstalle. Jos siis ihmiset keksivät netin vielä, pukki tarkensi.

        Joulupukki on kyllä viisas, netti keksittiin ja riesahan siitä tuli:(

        Sun suhteen voin sanoa että me tontut käytetään uusinta teknologiaa. Taikalasini kun läpäisevät sinun halpahallin sälekaihtimet ihan leikitellen ja näkyvyys on täydellinen! Kiitinikin juuri esimiestäni eli joulupukkia loistavasta hankinnasta:)

        No juu, siitä ei enää tule kunnon ihmistä..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ku mä tärisin ton kauhuleffan takia,nii olin jo aikuinen..:))

        Hei, kertokaas mielestänne pelottavimmat kauhuleffat? Minun mielestä alien ja manaaja.. :P


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Hei, kertokaas mielestänne pelottavimmat kauhuleffat? Minun mielestä alien ja manaaja.. :P

        Ton mun hereilläpitoelokuvan nimeä en muista.Noi kaikki tollaset manauselokuvat on kans karmeita.:{


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Hei, kertokaas mielestänne pelottavimmat kauhuleffat? Minun mielestä alien ja manaaja.. :P

        Mun mielessä on ehdoton ykkönen 'hohto'. Jack Nicholson on tajuttoman vakuuttava roolissaan!


      • toljanter kirjoitti:

        Mun mielessä on ehdoton ykkönen 'hohto'. Jack Nicholson on tajuttoman vakuuttava roolissaan!

        Se on kyllä kanssa hyvä leffa.. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ton mun hereilläpitoelokuvan nimeä en muista.Noi kaikki tollaset manauselokuvat on kans karmeita.:{

        Sori Tinttu, et kai näe painajaisia ensi yönä..? : /


      • toljanter kirjoitti:

        No nyt oon onnistunu jo suututtamaan sut ja kittien, hyvä MINÄ:)

        Viimeinen uhri on tuo pukli, äkkipikaisuuden perikuva...

        Ootkos Ariel eiku yökkis eiku puklu harkinnu uutta nimmaria? Musta 'hallitsematondynamiittipötkö' vois olla sopeva sen perusteella mitä täältä luen;)

        Olet häijy kakkiainen mua kohtaan, mutta oikeasti sua kohta niin kaduttaa ;)) Hmmm... Mun pitää miettiä nyt tosi tarkkaan... Mikähän sinusta olisi niin kaikkein ällöttävintä, mitä voisin sulle tehdä??? Ta-daa!!!!! A-p-i-n-a-h-a-l-a-u-s, hahaha ;DDD Siis sellainen toooooooosi tiukasti liiskautuva ja avaraluontomainen, että sun lukulasit menee huuruun, kun roikun sinussa kiinni ja kaikki mun kirput siirtyy vilistäen sun turkkiin, hahaha... Mua ihan itseäkin naurattaa ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ku mä tärisin ton kauhuleffan takia,nii olin jo aikuinen..:))

        Mokoma kakkiainen puhuu sulle taas ihan omiaan... :)) Olen katsonut K16 Borgioitakin, mutta välillä mun on pakko laittaa silmät kiinni, koska inhoan raakuuksia ja kauhufilmejä toooooosi paaaaaaljon :((


      • p-u-k-l-u kirjoitti:

        Olet häijy kakkiainen mua kohtaan, mutta oikeasti sua kohta niin kaduttaa ;)) Hmmm... Mun pitää miettiä nyt tosi tarkkaan... Mikähän sinusta olisi niin kaikkein ällöttävintä, mitä voisin sulle tehdä??? Ta-daa!!!!! A-p-i-n-a-h-a-l-a-u-s, hahaha ;DDD Siis sellainen toooooooosi tiukasti liiskautuva ja avaraluontomainen, että sun lukulasit menee huuruun, kun roikun sinussa kiinni ja kaikki mun kirput siirtyy vilistäen sun turkkiin, hahaha... Mua ihan itseäkin naurattaa ;))

        Äh et sä tainnu ees suuttua:( Tuo sun 'kostoki' kun ei kuulostanu lainkaan pahalta:)

        Sanoit muuten muistaakseni joskus niin että et oo ikään kahtellu luontodokkareita... Nyt sä kuitenki paljastit ihtes, sulla on selkeästi syvältä luotaavaa tietämystä apinayhteisöiden käyttäytymismalleista. Eli kiinni jäit:)


      • a-r-i-e-l kirjoitti:

        Mokoma kakkiainen puhuu sulle taas ihan omiaan... :)) Olen katsonut K16 Borgioitakin, mutta välillä mun on pakko laittaa silmät kiinni, koska inhoan raakuuksia ja kauhufilmejä toooooosi paaaaaaljon :((

        Kaikista raaimmat elokuvat mitä olen kattonu,nii oli noi Saw-elokuvat.Siinä näytettiin kyllä kaikki kamaluudet.Kun tietää että ne on vaan elokuvia,niin ei se silloin nii kamalaa ole.Noi tositapahtumiin perustuvat kummituselokuvat on oikeesti kamalia. :¤


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Sori Tinttu, et kai näe painajaisia ensi yönä..? : /

        No en mä näe painajaisia mistään tollasista...Joku juttu voi pitää hereillä,mut painajaisia niistä ei tuu. :)


      • toljanter kirjoitti:

        Äh et sä tainnu ees suuttua:( Tuo sun 'kostoki' kun ei kuulostanu lainkaan pahalta:)

        Sanoit muuten muistaakseni joskus niin että et oo ikään kahtellu luontodokkareita... Nyt sä kuitenki paljastit ihtes, sulla on selkeästi syvältä luotaavaa tietämystä apinayhteisöiden käyttäytymismalleista. Eli kiinni jäit:)

        Tota noin... Jospa mä sit ilmoittaudun ton koston sijaiskärsijäks ennenku noi kaks ehtii ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kaikista raaimmat elokuvat mitä olen kattonu,nii oli noi Saw-elokuvat.Siinä näytettiin kyllä kaikki kamaluudet.Kun tietää että ne on vaan elokuvia,niin ei se silloin nii kamalaa ole.Noi tositapahtumiin perustuvat kummituselokuvat on oikeesti kamalia. :¤

        Mä kyl oon vähä niinku huuli pyöreenä sun ja Kittien leffamaun suhteen ;D


      • artagnan kirjoitti:

        Mä kyl oon vähä niinku huuli pyöreenä sun ja Kittien leffamaun suhteen ;D

        Ooksää kattonu noita Saw-leffoja? Ne oli kyllä jänniä. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ooksää kattonu noita Saw-leffoja? Ne oli kyllä jänniä. :)

        En mä oo ;) Ja jos mä vähä olisinki nii en mä viittis tunnustaa ku toi meidän muru tykkäis huonoo... ;D


      • toljanter kirjoitti:

        Äh et sä tainnu ees suuttua:( Tuo sun 'kostoki' kun ei kuulostanu lainkaan pahalta:)

        Sanoit muuten muistaakseni joskus niin että et oo ikään kahtellu luontodokkareita... Nyt sä kuitenki paljastit ihtes, sulla on selkeästi syvältä luotaavaa tietämystä apinayhteisöiden käyttäytymismalleista. Eli kiinni jäit:)

        Jeeee ja jeeeeeee... ;)) En jäänyt mistään kiinni... Sanoin sulle ehkä n o i n kuukausi sitten, että haluan halata sua kuin apina, muistatko??? Vastasit mulle, että e-hei, koska apinat käpälöi toisiaan vaikka miten ja sulle tulisi siitä niiiiiiiin tooooooosi vaivaantunut olo, hahaha ;)) Mun tietämys on sulta peräisin senkin höpsöläinen... ;))


      • a-r-i-e-l kirjoitti:

        Jeeee ja jeeeeeee... ;)) En jäänyt mistään kiinni... Sanoin sulle ehkä n o i n kuukausi sitten, että haluan halata sua kuin apina, muistatko??? Vastasit mulle, että e-hei, koska apinat käpälöi toisiaan vaikka miten ja sulle tulisi siitä niiiiiiiin tooooooosi vaivaantunut olo, hahaha ;)) Mun tietämys on sulta peräisin senkin höpsöläinen... ;))

        Ööh en mä noin vanhoja juttuja pysty muistamaan...;)

        Ja toisin kuin jotkut muutki sun lisäksi näyttää kuvittelevan niin en mä helpolla vaivaannu kyllä yhtään mistään. Oon kova ku kivi;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ooksää kattonu noita Saw-leffoja? Ne oli kyllä jänniä. :)

        Juu, olen nähnyt ne kaikki saw-leffat. Se eka on kyllä paras..


      • artagnan kirjoitti:

        Mä kyl oon vähä niinku huuli pyöreenä sun ja Kittien leffamaun suhteen ;D

        Kyllä minä muutakin katson kuin kauhua, mutta kauhuleffat on yksi minun lemppareista.. :P Mutta, tykkään myös draamasta, jännäreistä yms..


      • EmpaattinenMies
        a-r-i-e-l kirjoitti:

        Jeeee ja jeeeeeee... ;)) En jäänyt mistään kiinni... Sanoin sulle ehkä n o i n kuukausi sitten, että haluan halata sua kuin apina, muistatko??? Vastasit mulle, että e-hei, koska apinat käpälöi toisiaan vaikka miten ja sulle tulisi siitä niiiiiiiin tooooooosi vaivaantunut olo, hahaha ;)) Mun tietämys on sulta peräisin senkin höpsöläinen... ;))

        Minä en edelleenkään kieltäydy halauksestasi, päivänsäde.


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Juu, olen nähnyt ne kaikki saw-leffat. Se eka on kyllä paras..

        Ai sä oot kattonu ne..Minusta ne kaikki oli yhtä jänniä.:)


      • EmpaattinenMies
        a-r-i-e-l kirjoitti:

        Jeeee ja jeeeeeee... ;)) En jäänyt mistään kiinni... Sanoin sulle ehkä n o i n kuukausi sitten, että haluan halata sua kuin apina, muistatko??? Vastasit mulle, että e-hei, koska apinat käpälöi toisiaan vaikka miten ja sulle tulisi siitä niiiiiiiin tooooooosi vaivaantunut olo, hahaha ;)) Mun tietämys on sulta peräisin senkin höpsöläinen... ;))

        Pohdiskelin tällaista. Mikäli rekisteröin nimimerkkini ja otan käyttöön mukana tulevan sähköpostiosoitteen, olisitko sinä valmis tekemään samoin osoitteen aktivoinnin osalta?


      • EmpaattinenMies kirjoitti:

        Minä en edelleenkään kieltäydy halauksestasi, päivänsäde.

        Sä kyllä jo naurattaisit mua jos sä et vi*****ais jotenki nii hirveesti.Sulla on selkeesti jääny joku ruuvi löysälle..tai se on ollu aina.Periaatteessa nii jätä noin nuoret tytöt rauhaan.Eikösulla itelläs ollenkaan polla sano mitään?? :/


      • EmpaattinenMies
        toljanter kirjoitti:

        Ööh en mä noin vanhoja juttuja pysty muistamaan...;)

        Ja toisin kuin jotkut muutki sun lisäksi näyttää kuvittelevan niin en mä helpolla vaivaannu kyllä yhtään mistään. Oon kova ku kivi;)

        Oletan, että hän on jo 'kovuutesi' ja tunnekylmyytesi huomannut.


      • EmpaattinenMies
        tinttu-liina kirjoitti:

        Sä kyllä jo naurattaisit mua jos sä et vi*****ais jotenki nii hirveesti.Sulla on selkeesti jääny joku ruuvi löysälle..tai se on ollu aina.Periaatteessa nii jätä noin nuoret tytöt rauhaan.Eikösulla itelläs ollenkaan polla sano mitään?? :/

        Mikään laki ei kiellä kahta täysi-ikäistä henkilöä ystävystymästä.


      • EmpaattinenMies kirjoitti:

        Pohdiskelin tällaista. Mikäli rekisteröin nimimerkkini ja otan käyttöön mukana tulevan sähköpostiosoitteen, olisitko sinä valmis tekemään samoin osoitteen aktivoinnin osalta?

        Hyppää ny kuuseen vanha mulk**u!! :/


      • EmpaattinenMies kirjoitti:

        Mikään laki ei kiellä kahta täysi-ikäistä henkilöä ystävystymästä.

        Tietääkseni hän ei ole halukas ystävystymään sinun kanssasi.Hänolisi kyllä halutessaan voinut jutella.Jos sulla hippusenkaan järkeä on,niin häivyt ahistelemasta häntä.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tietääkseni hän ei ole halukas ystävystymään sinun kanssasi.Hänolisi kyllä halutessaan voinut jutella.Jos sulla hippusenkaan järkeä on,niin häivyt ahistelemasta häntä.

        No mä voin sit iloksein vahvistaa et meidän muruu tollaset heput kiinnostaa yhtä vähä ku noi Saw-leffat...


      • artagnan kirjoitti:

        Tota noin... Jospa mä sit ilmoittaudun ton koston sijaiskärsijäks ennenku noi kaks ehtii ;)

        artsiko se täällä jo itteään likoon laittaa. kyllä se vaan on nyt semmonen juttu et jäbä vanhimpana ja vahvimpana hoitaa tämmösen raskaan operaation. ku pystyy periaatteessa niinki käydä et toi marakatti ei hellitä otettaan ees yön ajaks et jäbän kainalossa sen olis sitte kiva koisia.. ;)


      • EmpaattinenMies kirjoitti:

        Mikään laki ei kiellä kahta täysi-ikäistä henkilöä ystävystymästä.

        Yökkis on jos sinulle sanonut, samoin kun me muut, Että ET KIINNOSTA HÄNTÄ! Koeta nyt se tajuta ja jätä hänet rauhaan, ok??


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ai sä oot kattonu ne..Minusta ne kaikki oli yhtä jänniä.:)

        On ne kaikki jännittäviä, mutta sen ekan leffan juoni oli paras.. :) Eilen muuten katsoin Salem-tv-sarjaa netflixistä, oli muuten hyvä.. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ai sä oot kattonu ne..Minusta ne kaikki oli yhtä jänniä.:)

        Hittolainen meikä ei lähdekkään teidän kanssa leffailtaa viettämään että kysykää maajussia kun se voi samalla vetää sikeitä ja unelmoida meikän naisesta.. ;-D


      • temmirauta kirjoitti:

        artsiko se täällä jo itteään likoon laittaa. kyllä se vaan on nyt semmonen juttu et jäbä vanhimpana ja vahvimpana hoitaa tämmösen raskaan operaation. ku pystyy periaatteessa niinki käydä et toi marakatti ei hellitä otettaan ees yön ajaks et jäbän kainalossa sen olis sitte kiva koisia.. ;)

        Sori vaan mutta palstan Ryan Lochte kesyttää pikku simpanssin elikkä meikä.. ;-P


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Hittolainen meikä ei lähdekkään teidän kanssa leffailtaa viettämään että kysykää maajussia kun se voi samalla vetää sikeitä ja unelmoida meikän naisesta.. ;-D

        Sinun pitää sitten valita leffa itse, jos meidän kanssa leffaan menet. :D


      • Hyvä! :) Toivottavasti menee jo viesti ukolle perille..


      • toljanter kirjoitti:

        Ööh en mä noin vanhoja juttuja pysty muistamaan...;)

        Ja toisin kuin jotkut muutki sun lisäksi näyttää kuvittelevan niin en mä helpolla vaivaannu kyllä yhtään mistään. Oon kova ku kivi;)

        Kova kuin kivi...? Hahaha... Mua niin naurattaa sisäisesti ;)) Siis ihan varmasti kävelit eilen sun pihalla päin puuta, kokeilit sun otsaa ja totesit, että jeeeee!!! ei kuhmua eli pää on kova kuin kivi, hahaha ;DDD Ehkä sulla silti on lämmin sydän... Tai ainakin mun mielestä on :))


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Hyvä! :) Toivottavasti menee jo viesti ukolle perille..

        Mmmm... Joo, mulla alkaa olla jo h-i-e-m-a-n vaivaantunut olo... ://


      • 19-vee_Jäbä

      • a-r-i-e-l kirjoitti:

        Mmmm... Joo, mulla alkaa olla jo h-i-e-m-a-n vaivaantunut olo... ://

        Ymmärrän. Todella rasittava ukko, meni jo häiriköinnin puolelle..


      • 19-vee_Jäbä kirjoitti:

        Helpotusta neidin vaivaannukseen;)

        https://www.youtube.com/watch?v=zR32KFnBb5I

        Huomaatteko te pojut yhtään, että täällä saa muutkin ilkeilyä niskaan? Jelpatkaa muita myös, kiitos!


      • a-r-i-e-l kirjoitti:

        Kova kuin kivi...? Hahaha... Mua niin naurattaa sisäisesti ;)) Siis ihan varmasti kävelit eilen sun pihalla päin puuta, kokeilit sun otsaa ja totesit, että jeeeee!!! ei kuhmua eli pää on kova kuin kivi, hahaha ;DDD Ehkä sulla silti on lämmin sydän... Tai ainakin mun mielestä on :))

        No koita ny ymmärtää meikäläistä... Pakkohan mun on koittaa näytellä pikkasen kovaa jätkää, muuten sitä jää auttamattomasti alakynteen teidän naisten kaa;)
        Silleen perisuomalaisen miehen tyyliin, päältä kova mutta sisältä jotain ihan muuta:)


      • toljanter kirjoitti:

        No koita ny ymmärtää meikäläistä... Pakkohan mun on koittaa näytellä pikkasen kovaa jätkää, muuten sitä jää auttamattomasti alakynteen teidän naisten kaa;)
        Silleen perisuomalaisen miehen tyyliin, päältä kova mutta sisältä jotain ihan muuta:)

        Ei tarvitse näytellä, vaan ole oma itsesi. :) Käykääs tsekkaamassa avaukseni: Ala-arvoista juttua palstalla..


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Huomaatteko te pojut yhtään, että täällä saa muutkin ilkeilyä niskaan? Jelpatkaa muita myös, kiitos!

        Jos sä tota Ressuu ja hänen sivupersoonii meinaat nii eipä ton kaa viitti kukaan tapel ku äijäl on vintti aivan pimee. Annat vaan säki puhuu hänen itekseen niinku me muutki teemme...


      • artagnan kirjoitti:

        Jos sä tota Ressuu ja hänen sivupersoonii meinaat nii eipä ton kaa viitti kukaan tapel ku äijäl on vintti aivan pimee. Annat vaan säki puhuu hänen itekseen niinku me muutki teemme...

        Niin on pimeenä.. Mutta tarkoitin kyllä näitä urhoja jotka Yökkikseltä huomiota hakevat. Minun mielestä ritarillisuus pitäisi kohdistua keneen tahansa. :)


      • 19-vee_Jäbä

    • Minnes ne palstan mukavat immeiset ovat kadonneet?

    • Pakoonsua

      Saatanan raiskaaja!!!!!

    • Onkos teillä tuntemattomilla vakinimmareilla sisaruksia tai perhettä? Meikä vaan itekseen mietiskeli.. :-O

      • Isosisko on ja vanhemmat. :) Mites sinulla?


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Isosisko on ja vanhemmat. :) Mites sinulla?

        Mulla ja Butchilla ei ole ketään... :(( Tai no onhan meillä toisemme...


      • a-r-i-e-l kirjoitti:

        Mulla ja Butchilla ei ole ketään... :(( Tai no onhan meillä toisemme...

        Ystävätkin ovat tosi tärkeitä. :) Minulla on myös muutama todella hyvä ystävä, jotka ovat hyvin läheisiä.


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Ystävätkin ovat tosi tärkeitä. :) Minulla on myös muutama todella hyvä ystävä, jotka ovat hyvin läheisiä.

        Mulle Butch on oikeasti maailman läheisin ihminen, vaikka tappelemme noin 90% yhdessäoloajasta, hahaha ;DDD Olemme olleet yhdessä 4- ja 6-vuotiaista lähtien...


      • a-r-i-e-l kirjoitti:

        Mulle Butch on oikeasti maailman läheisin ihminen, vaikka tappelemme noin 90% yhdessäoloajasta, hahaha ;DDD Olemme olleet yhdessä 4- ja 6-vuotiaista lähtien...

        Meikä ei vaihtaisi päivääkään pois.. ♡&♡


      • a-r-i-e-l kirjoitti:

        Mulla ja Butchilla ei ole ketään... :(( Tai no onhan meillä toisemme...

        mihinkäs jäbä sitte typykältä unohtu.. <3


      • a-r-i-e-l kirjoitti:

        Mulle Butch on oikeasti maailman läheisin ihminen, vaikka tappelemme noin 90% yhdessäoloajasta, hahaha ;DDD Olemme olleet yhdessä 4- ja 6-vuotiaista lähtien...

        Ja mistä te tappelette? :)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Meikä ei vaihtaisi päivääkään pois.. ♡&♡

        Minä olen muuten tuolta kuntoutuspaikasta saanut kolme hyvää ystävää. :) Niin, ja kyllä minä teidät palstakamut myös lasken ystäviksi, vaikkei naamatusten olla nähty.. :D


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Isosisko on ja vanhemmat. :) Mites sinulla?

        Mä sit pistän viel vähä paremmaks ku mul on kolme siskoo... ;)


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Ja mistä te tappelette? :)

        No se on sitä naisten normi mäkätystä vaan että onko meikä vaihtanut aluskalsongit ja oonko seurannut tarjouksia jne. Onko pakkasella pitkät kalsarit jalassa ja oonko muistanu vaihtaa imurin pölypussin. Kumpi saa pitää kaukosäädintä jos katellaan yhessä telkkaria jne.. ;-D


      • artagnan kirjoitti:

        Mä sit pistän viel vähä paremmaks ku mul on kolme siskoo... ;)

        Onkos sinulla hyvät välit sisarusten kanssa? Minulla on isosiskoni kanssa todella hyvät väli.. :)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No se on sitä naisten normi mäkätystä vaan että onko meikä vaihtanut aluskalsongit ja oonko seurannut tarjouksia jne. Onko pakkasella pitkät kalsarit jalassa ja oonko muistanu vaihtaa imurin pölypussin. Kumpi saa pitää kaukosäädintä jos katellaan yhessä telkkaria jne.. ;-D

        Et sitten uskalla vastaan sanoa? ;)


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Et sitten uskalla vastaan sanoa? ;)

        Butch on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin k a i k i s s a asioissa mua tyhmempi ja tooooooosi superavuton, hahaha... että siksi on ihan mun kansalaisvelvollisuus, että huolehdin hänestä ;))


      • a-r-i-e-l kirjoitti:

        Butch on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin k a i k i s s a asioissa mua tyhmempi ja tooooooosi superavuton, hahaha... että siksi on ihan mun kansalaisvelvollisuus, että huolehdin hänestä ;))

        Voi, älä nyt pompota niitä miehiä liikaa.. Ole myös kiltti heille? :)


    • Harvoin mua näin toooooodella paaaaaljon huvittaa ja naurattaa. Suomi24n ylläpito oli poistanut sääntöjen vastaisena mun viestin "Empaattiselle miehelle", jossa sanoin, ettei mua kiinnosta lähempi kanssakäyminen hänen kanssaan... Olipa niin T-O-S-I hyvä tietää, että pakkien antaminen on sääntöjen vastaista. Ihan varmasti joudun kirjoituskieltoonkin, ellen suostu heti luovuttamaan "Empaattiselle miehelle" mun sähköpostiosoitetta ja tietenkin mun nimimerkkikin poistetaan ikuisiksi ajoiksi, jeeeeeeeeeeeee...

      • No ylläpito on kyllä ihan P:stä..


      • Piti oikein tarkistaa että onko tuo totta mutta niinhän se näytti olevan. Aivan uskomatonta!

        Ilmeisesti tää EmpatiaLokkiJoonatanSurkimus on heilutellut ylläpidolle sitä samaa setelinippua jota sä et huolinut viisaana tyttönä. Eli suomennennettuna soittanut siihen kalliiseen ylläpidon numeroon ja saanut aikaan tuon täysin minkään maailman lakien vastaisen viestisi poiston.


      • melko-outo-poisto

        Ottaen huomioon että mitä törkyä nytkin löytyy.


      • Eikö_kestänyt

        Torjutuksi tulemista..?


      • ala-arvoista-saastaa
        melko-outo-poisto kirjoitti:

        Ottaen huomioon että mitä törkyä nytkin löytyy.

        TOSIrealistiKokkola

        24.11.2015 18:06

        Toivottavasti neljätoistavuotias raiskattu tyttö oli pääministeri Sipilän oma tyttö, ja toivottavasti hänet raiskattiin Sipilän mamuille luovuttamassa omakotitalossaan...


      • no kovastippa otti luonnon päälle ku oikein poistattaa piti..


      • ala-arvoista-saastaa kirjoitti:

        TOSIrealistiKokkola

        24.11.2015 18:06

        Toivottavasti neljätoistavuotias raiskattu tyttö oli pääministeri Sipilän oma tyttö, ja toivottavasti hänet raiskattiin Sipilän mamuille luovuttamassa omakotitalossaan...

        Tuo on kyllä sairas juttu, toivoa jollekin raiskausta.. Mutta, ylläpito ei noita poista, ellei joku ilmoita siitä.


      • temmirauta kirjoitti:

        no kovastippa otti luonnon päälle ku oikein poistattaa piti..

        Toivotaan että se mies ei enää palstalle tule iskuyrityksineen.. On se kumma kun se ei tajunnut EI-sanaa..


      • toljanter kirjoitti:

        Piti oikein tarkistaa että onko tuo totta mutta niinhän se näytti olevan. Aivan uskomatonta!

        Ilmeisesti tää EmpatiaLokkiJoonatanSurkimus on heilutellut ylläpidolle sitä samaa setelinippua jota sä et huolinut viisaana tyttönä. Eli suomennennettuna soittanut siihen kalliiseen ylläpidon numeroon ja saanut aikaan tuon täysin minkään maailman lakien vastaisen viestisi poiston.

        Aluksi hän vaikutti mua kohtaan ihan mukavalta. Siinä vaiheessa mua alkoi oikeasti ällöttää, kun hän pyrki sopimaan sun kanssa, että kuka vastaa kenellekin. Mulle tuli tunne kuin olisin ollut joku jäbän navetassa märehtivä tyttölehmä... Ja oikeasti kukaan ei ikinä todellakaan maksaisi mun tekemistä töherryksistä yhtään mitään. Tinttu-Liina oli niiiiiiiiiiiiiiin oikeassa...


      • a-r-i-e-l kirjoitti:

        Aluksi hän vaikutti mua kohtaan ihan mukavalta. Siinä vaiheessa mua alkoi oikeasti ällöttää, kun hän pyrki sopimaan sun kanssa, että kuka vastaa kenellekin. Mulle tuli tunne kuin olisin ollut joku jäbän navetassa märehtivä tyttölehmä... Ja oikeasti kukaan ei ikinä todellakaan maksaisi mun tekemistä töherryksistä yhtään mitään. Tinttu-Liina oli niiiiiiiiiiiiiiin oikeassa...

        jep. tintulla ei kyllä ollu hoksottimet tippaakaan ruosteessa. toi 'tyttölehmä' oli sitte se hieho.. ;)


      • a-r-i-e-l kirjoitti:

        Aluksi hän vaikutti mua kohtaan ihan mukavalta. Siinä vaiheessa mua alkoi oikeasti ällöttää, kun hän pyrki sopimaan sun kanssa, että kuka vastaa kenellekin. Mulle tuli tunne kuin olisin ollut joku jäbän navetassa märehtivä tyttölehmä... Ja oikeasti kukaan ei ikinä todellakaan maksaisi mun tekemistä töherryksistä yhtään mitään. Tinttu-Liina oli niiiiiiiiiiiiiiin oikeassa...

        Eikös meidän muiden tuki ja apu myös ollut hyödyksi?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1575
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1222
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1056
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe