Miten isompi penis levossa?

Poika18ww

Onko keinoja jolla saisi isomman peniksen kun on levossa? Mulla on vain 5cm levossa ja no stondikses 14cm joka on ihan ok mutta toi lepo koko hävettää minua,jonka takia en käy esim uimahalleissa.

13

4901

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EI--hävettävää

      Ihan turhaan häpeät lepokokoasi. Etkö tiedä, että pieni lepokokoinen yleensä kasvaa seisokissa suhteessa isommaksi kuin ns. lihaskulli, joka vain suoristuu. Ei isokokoinen levossa oleva enää kasvaa kokoa samassa suhteessa kuin Sinun kyrpäsi. Siksi ei koskaan tiedä kun näkee levossa olevan peniksen mikä on sen koko seisokissa. Vain omistaja itse ja tyttöystävä se tietävät - ei ulkopuoliset.
      Voit huoletta mennä uimahalliin ja saunaan muiden mukana. Aika yleisesti saunassa myös tulee senttipari lisää pituutta lämmön vaikutuksesta.

      • wmmsöoiu

        Lääketiede ei tunne ns. lihakullia, se on tälläsiä yleisiä miesten saunakaljajuttuja.


      • Anaali_vaatii_isompaa

        Juu ja poikaystävä (salainen) tietää myös, ja sen tunteen minkä varsin täyttävästä kyrvästä saa anaaliinsakin!

        Hujjj... iso on kiihottava!


    • Psycho

      Horsepower XXX maksaa vaan 80$ annos käytetään 2 viikon ajan 1 annos päivittäin

      • ywwödjfng

        Huijausta. Niinku kaikki "kyrvänkasvatuslääkkeet" sellaista ei ole vielä keksitty. Jos olis sitä sais reseptillä. (Sama kuin yrittäisi kasvatta esim. nenää tai sormea jonkun "lääkkeen" avulla.


    • Seksiboy69

      Käyt leikauttaa yhden jänteen siltä niin on pitempi. Tosin erektion teho laskee

    • Näin

      Pidät lämpimänä ja verenkierron siellä ylhäällä. Eli toisin sanoen käytä sitä ja liiku tarpeeksi usein ja "leiki sillä". Hellä hieronta ja venyttely siis. Käyttäminen ei tarvitse olla päivittäistä harrastamista tai mitään, mutta kunhan pidät sen ns. hereillä.

    • etsilleenjatolleen

      Kyrvän koko vaihtelee ainakin itselläni lepotilassa 5 sentistä viitentoistaan senttiin ja erektiossa noin 25 senttiin.

      Koko vaihtelee niin elämäntilanteen, lämpötilan juin fysiologian mukaan. Ja muista ettei pieni lepotilan koko kerro mitään erektion koosta - itselläni edellämainittu 25 senttiä, mikä ei taida olla mitenkään huono varsinkin kun paksuutta löytyy myös - ainakin naiseni on tyytyväinen.

      • etsilleenjatolleen

        Meinas unohtuu myös poikaystäväni on tyytyväinen.


      • nohnohpojat

        Aloittajan ongelmaan auttaa kun seisottelee koko uimahallireissun ajan, nimim etilleenjatolleen, mulkkua ei mitata aloittaen mittaus persereiästä ja paksuutta mitattaessa saat oikean kuvan kun otat sormen pois mittanauhan ja kyrvän välistä ja pääasiahan on että kullisi on käypäinen poikaystäväsi ryppyreikään.


      • Muistoja_raviskabasta

        etsilleeenjatolleen
        Hoh.Hoh.Hoo ei voi ku griinaa jutullesi. Noin skrivaa snadi gundi jolla on sbuli sladdi. Mä olin aikoinaan nuorena gundina duunissa Käbiksen kentsulla ,silloin siel järkättii raviskaboja Vermoo ei ollu . Kerran kun mä tulin duunii raviskaboihin niin mä hittasin yhden orin joka oli masentunut . Mä osasin silloin kaveraa hestoille ja ne tsennnas mitä mä bamlasin .Mä olin niin ku sellanen hevoskuiskaaja . Joka tapauksessa mä otin orin suitsista kii vedin sen päätä alas ja kuiskasin . Mulla on isompi kun sulla . Hesta rupes hirnuu villisti ja nous takajaloille ,hirvee aisa viuhu ilmassa jota tartti väistellä ettei osunnu ,se olis ollu menoo. Ori piristy ja lähti skabaan ja riivas muut hestat ja dalllas voittajana radalla . Sit se kyl masentu uudestaa kun mä vein sen pilttuun ja näytin sille.


    • fdsfdsfsgdssf

      Itellä ainakin kusihätä saa lepokikkelin isommaksi.

    • seksiboy69

      kokeiles tulta kun pieraiset tulee komia liekki

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6432
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4153
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2567
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1518
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1377
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe