onkohan minulla hyvä suhde.

epävarma-nainen

hei, minua harmittaa yks juttu, kun en tiedä onko suhteeni hyvällä pohjalla. olen 30v nainen ja odotan poikaystävälleni lasta. meillä on muuten kaikki hyvin. elämä loistaa ja olen positiivisellä tasolla koko ajan. sekä poikaystävälläni on kaikki hyvin. mutta sitten jostain kumman syystä, poikaystäväni alkaa huutaa ja korottaa ääntään. jostain niinkin pienestä asiastakin. viimeksi oli kun en ollut kotona aikasemmin, kuin hän, josta hän itse ei kertonut. olimme hankkinut omakotitalon ja nyt remontoimme. tiedän kyllä että en ollut ajoissa paikalla. mutta on niin vaikeeta uskoa että noin paljon huudetaan moisesta. ja toissa päivinä huudettiin kun hänen hiusten kuivaaja katosi hänen toimestaan. ja se että mietin että joku päivä lähettäis kahdestaan laivalle. huusi siitäkin ettei hänellä ole aikaa semmoiseen. nyt sitten suunnitteli että lähettäis johonkin suomenpuolelle päivä reissuna. on hänen ennenkin vaikea pitää kiukkua kurissa. suhteemme alku aikana huusi mun entisestä poikaystävästä, että rakastanko häntä enään. ja että mikset sovi riitaa, vaikka tietää hyvin että se on vanha juttu. moni sanookin että hän on epävarma suhteesta ja että purkaa sen miuhun. ja nyt kun täytin yhtä terveys mittaria neuvolaan, niin siihen hän tokaisi kun näki mitä olin laittanut. että hän on juoppo sadisti. kyllähän hän juo, mutta vain yhtenä päiväni, jolloin on kavereita mukana. itse harvoin juon mitään. vaikka joskus tuntuu että hänen juomisen jälkeen pitää paljastua jotain, joka menee huonompaan suuntaan, kun kerran humassa pitää paljastaa asioita. hän itse on aika paljon ylitöissä työpaikassaan. ja on olut paljon kokouksia missä hän on mukana, ei siinä mitään. mutta itse olen ollut työttömänä. onhan minulla aikaa olla. mutta se että tosissaan tekee pienestä asiasta riidan. joka johtaa siihen että itken liian herkästi. ja vaikka kuinka hyvin koitan puolustaa itseäni, niin homma kusee jostain päin. siloin toissa päivänä olin kotona koko ajan. ja enkä käynnyt missään muualla. niin poikaystäväni kotiin tullessaan huusi. että et ollut sovittuun aikaan paikalla. vaikka olin juuri tulossa paikalle. ja nyt eilenkin kyseenalastettiin vastaustani ja luettiin vääriin. ja joka kerta kun olemme käyneet neuvolassa, poikaystäväni on lähtenyt kesken kaiken töihin. kävin tässä yks päivä ensimmäisessä ultrassa, jolloin ei päässyt sinnekkään,vaikka olin ilmoittanut etukäteen. mutten mukava tyyppi on kyseessä. ei ole vielä lyönyt minua, tai jättänyt yksin lapsen kanssa. puhelin on aika hassusti sillai että siihen pääsee käsiksi, mutta koskaan en tee niin. kun näen jo ettei sielä ole raskauttavia asioita. on kyllä ollut menneisyydessä outoja juttuja hänellä, mutta ei se minua haittaa.
mitä mieltä olette te. onko tämä teidän mielestä hyvä suhde?
eli lyhykäisyydessä onko hyvä olla suhteessa epäilevän, mustasukkaisesta,"juoppo sadistista"joka huutaa, kiukuttelee ja myöhemmin tulee lempeäksi. muussa tapauksessa osaa kyllä rakastaa.

14

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "ei ole vielä lyönyt minua"

      Vielä? Odotat/oletat senkin vielä tapahtuvan?

      Puhupa siellä neuvolassa avoimesti tuosta asiasta.

    • Pidätunkkis

      Lopetin lukemisen tässä kohtaa:"mutten mukava tyyppi on kyseessä. ei ole vielä lyönyt minua, tai jättänyt yksin lapsen kanssa."

    • NäinMeillä

      Eipä kuullosta hyvältä suhteelta. Hyvässäkin suhtessa on toki joskus riitoja ja niissä voidaan vähän korottaa ääntä. Hyvässä suhteessa ei kuitenkaan riidellä turhista pikkuasioista, ei haukuta toisen persoonaa, ei huudeta, eikä kiukutella kuin pikkulapsi.
      Hyvässä suhtessa ei myöskään olla tyytyväisiä siitä että toinen ei ole vielä lyönyt vaan siitä että toinen on tukena ja turvana ja läheisempänä ihmisenä johon voi luottaa.

    • Voielämäääi

      Oletko ajatellut sitä kun vauva syntyy se huutaa yöt ja valvottaa teitä, aikooko mies silloin huutaa vauvalle tai sinulle? Tuosta tulee vaan mieleen että jos nyt jo on tuommoinen se helvetti syntyy viimeistään siinä vaiheessa kun pieni lapsi parkumassa 24h. Ja isä on noin epävakaa.

      Miehelläsi voi myös olla valtava stressi teidän kaikkien elättämisestä ja isäksi tulemisesta, oletteko jutelleet näistä asioista,miltä se tuntuu? Joku voi purkaa stressiä huutamalla mikä väärin..sinä taas itket kaikesta kun raskaushormoonit saa itkemään joka asiasta, kerrot vain mimmoinen mies on,muttet kerro mimmoinen itse olet miehelle? Niin tai näin, teidän on vakavasti puhuttava keskenään tai mennä parisuhdeterapiaan ,tuo touhu ei voi jatkua eikä lasta voi tuoda tuommoisen keskelle.

      • Niihsevaanon

        Suhteenne EI TODELLAKAAN ole terveellä pohjalla, kuten tuossa muut kirjoittaneet myös "mutten mukava tyyppi on kyseessä. ei ole vielä lyönyt minua, tai jättänyt yksin lapsen kanssa.". Mieti nyt oikeasti itseäsi ja tulevaa lasta. Kertomasi perusteella "miehesi" käyttää, joko hormooneja/jotain aineita mistä yllättävät raivoamiset johtuu :( . Oma exä alkoi käyttäytymään just samalla tavalla, tutustuessaan uusiin "he on kaikki tosi mukavia" ihmisiin. Saattoi lähteä ulos yllättäen, oli normaali lähtiessään mutta tullessaan takaisin täysin erilainen. Sai ihme kilareita käsittämättömistä asioista, kännykkä koko ajan lähettyvillä joku lukko päällä. Tein omat päätökseni asioista, lopetin yli 10v.suhteemme. Nykyisin exä on täysi narkkari, mitä kaverini ovat satunnaisesti häntä nähneet. Päätös muutti elämäni täydellisesti, kauheasti ole enään frendejä, jotkut uskovat täysin mitä exä tarinoi minusta. Tavallaan ei yllätä, on meinaan erittäin hyvä vetämään erilaisia rooleja/puhuttamaan ihmisiä. = Jätä nyt hyvä ihminen se poika, vielä kun pystyt...!!


    • epävarma-nainen

      no joo. itse olen pohjimmillani kiltti, ja joka tottelee kun pyydetään. mutta moni käyttää sitä hyväkseen. silloin ehkä vähän liiankin kiltti. enkä tiiä onko mikään kannattavaa kohta. lähinnä se haukku tuli hänen omasta suustaan itseään haukkuen. jolloin sanoin vaan että ei se mee ihan noinkaan. ja että hän ymmärsi ihan väärin.

    • dramaq_

      No ei ole... sinun pitäisi ottaa pitkät suhteesta. Nyt se on vaikeampaa, kun olet raskaana. Mutta toisaalta ero on välttämätön lapsen vuoksi. Juuri tuollaisesta räyhäämisestä, eli henkisestä väkivallasta alkaa fyysinen väkivalta.

    • mitensokeaolet

      yksi yh lisää tähän yhteiskuntaan. Tuskin tulee huolehtimaan vauvasta vaan joito jää sinulle yksin.

      Toivottavasti maksaa elatusmaksut tunnollisesti ja ajallaan.

    • ennustajamies

      Kaikenlaisia sekopäitä te naiset naitte ja otette luoksenne asumaan. Saatte lapsen joten mies alkaa seksoamaan, kohta tulee ero se on varma koska eroja tulee niin paljon. Harva mies haluaa alkaa lasta elättämään ja hoitamaan, siinä menee oma vapaa-aika ja siksi se sekoilee ja huutaa sulle.

    • epävarma-nainentaas

      okei. mä en osaa tohon hormooni hoitoon mitään. ellei se töissä käytä. viime aikoina on ollut rauhallinen ja kun käytiin siellä neuvolassakin, se meni lähinnä vitsiksi sillä siellä. juteltiin kahden kesken neuvola tädin kaa, ja hän itse näki tilanteen että jos se nyt olis rentoutunut. eikä pauhaa. ja onhan se muuttunut. mutta nytkin eilen illalla käytiin yhdessä liikkeessä, tuli kaupan sisältä nuori nainen 24 tölkin olutta kainalossa. käveli ohi. niin ukkoni tervehti ja hymyili, ja ja nainen hymyili takaisin.se oli semmoista hymyilyä jossa kummatkin tunsi toisensa.ja olen ennenkin huomannut sen jossain sen naisen. ja kun ukkoni myöhemmin vilkaisi naista,ukkoni käänsi takaisin minuun päin. se hymyili mulle, siis ukkoni. mä olin aika hämmentynyt, vaikka hymyilin takaisin. vaikka pääkopassa kyseenalasti tilannetta. tiiän sen entisestä kohtalosta. mutta luulin että on lopettanut sen jo. mutta mistä miehestä sen oikeesti tietää. eikä ukkoni ole kertonut siitä naisesta mitään. sillä on on entisiä heiloja, jotka vaatii kostoa ukolleni, joihin en ole mennyt mukaan. ja yheltä syrjähypyltä johtanut tyttölapsi, jota se nainen maksattaa elatusapua. täysikään asti. en tiiä onko enään fiksua. aattelin vain pitää ukostani kiinni, ettei tarvii jäädä kiinni, kun ei ole ketään joka vois enään autaa tilaanteessa. kaikki mun tyttökamut jo muuttaneet jo pois. ja veikoilla oma elämä.

    • milkamaariatuulia

      Minun on pakko nyt kommentoida, että apn jutut ovat hyvin vaikeasti luettavat. En vain tajua lukemaani tekstiä. Onko ap sekaisin vai joku kirjoitetun tekstin hahmotushäiriöstä kärsivä? Vai hyvin nuori teiniäiti?

      Tulin surullliseksi ajatellessani pientä lasta, joka tuohon perheeseen syntyy. Äiti, joka ei osaa huolehtia itsestään eikä tunnista parisuhteensa ongelmia ollenkaan. Työttömyyttä, alhaista koulutus- ja sivistystasoa. Alistamista ja väkivaltaa. Taas saa yhteiskunta elättiperheen.

    • KyllästynytValheisiin

      Mieshän voi olla ihan ok, mutta hirveä stressi elämänmuutoksesta ym. Ehkä pelkää menettävänsä sinut. Tai sitten ei ole, eihän tuosta tekstistä saa selvää. Kyllähän uupumusta voisi hoitaa.

      Sain jotenkin kuvan, että mies tekee paljon töitä on väsynyt, ja nainen hengailee missä lie. Ap ei kertonut omista toimistaan oikein mitään.

      Kaikista ihmisistä löytyy vikoja, jos tahtoo syyn eroon. Reilumpaa olisi olla syyllistämättä turhaan, jos ei vain tykkää. En sano, onko asia niin, mutta pelkkä huutaminen ei tunnu vaaralliselta. On täysin mahdotonta sanoa, onko käytökseen syytä ap:ssäkin, vai ei.

      Ainoa varma asia on se, ettei palstalla myötätunnon hakeminen salaa ainakaan korjaa tilannetta. Keskustelkaa tai erotkaa tai molemmat. Tarkempi tieto on itselläsi.

    • epävarma-nainentaas

      niin minä vaan taas täällä. niin sitä että noi oli aika tarkkoja. tietenkin minulla ei ole mitään isoa koulutusta alla ja joten kirjoitan nopeasti, ilman että oikoluen. ja olenhan työtön, joka joutuu käyttämään kavereita milloin missäkin, kun heitä taas ärsyttää kun en ole tarpeeksi niiden kaa. lukisittepa kaverini, ne on sekavempia yksi mun kavereista ei osaa edes pisteitä ja pilkkuja, ja ne on vaikeampi hahmottaa, tuliko sota, vai rauha. olen kuullut ukkostani ennenkin että ei ole tullut toimeen toisen naisen kaa. ja että eronneet ihan pienen syyn takia. itse kun en sais tehdä paljoon mitään, ja nyt olen 26. raskausviikolla. välillä tuntuu, kuin se olis tyytyväinen ja välillä taas en. nyt on taas hyvin sillä. vaikka viimeksi huudettiin taas siitä että olin käyttänyt liikaa omaa rahaa. vaikka jotenkin tuntuu että että hän itse on ottanut pika vippejä. ja monesta eri paikasta. onko muka mainos semmoinen että tulee yhdestä paikasta jo kymmeniä. yhdestä näin läpi laskun muodossa. noh, onneks ei ole pahentunut tilannetta, enkä lähde tekee mitään.

    • normimies36

      Sellaisia seksopäitä naiset rakastaa ja keluuttavat suhteeseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5248
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3407
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1542
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      186
      1410
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    Aihe