Tahtoisin vaihtaa sukupuoleni..

TiiänEtOonErilainen

Mut kun olen vasta 13v..:( Tahtoisin olla poika! Olen aina ollut poikamainen ja käyn salilla koska tahdon näyttää VIELÄ enemmän pojalta. Tahdon olla "kokonainen" poika. Peti hommat olisi kivempia. Olen ihastunut enimmäkseen tyttöihin. Tahtoisin seurustella tytön kanssa. Ja tahon et mun nimi ois jonku pojan nimi.

En tiedä mutta jokin siin poikana oleminen ois vaan parempaa..Mutta kun on aika vaikee yrittää puhuu tällaisesta asiasta äidille.-.- En tiedä miten se reagoisi.

Olenko minä vielä liian nuori?

5

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hukassa69xd

      Minkälaisia hoitoja voi mahdollisesti aloittaa? Vaik mä vrm oon liian nuori viälä?

    • hyrräe

      En tiedä pystyykö ton ikänen saada semmosia hoitkoja, vaikka pystyis suosittelen kuitenkin oottaa muutaman vuoden koska jos muutat mielen, mutta jos ei mieli muutu niin anna palaa vaan.Toivottavasti oli apua.

    • Moi TiiänEtOonErilainen!

      Sukupuolen korjaamisesta saa hyvää faktatietoa esimerkiksi Trans- tukipisteen nettisivuilta. Korjausprosessi on pitkä ja monivaiheinen asia, johon liittyy monia asioita. Prosessin voi aloittaa myös alaikäinen, mutta en usko, että vielä sinun ikäisesi. Toki jotkut ihmiset tietävät lapsesta saakka hyvin vahvasti elävänsä kehossa joka ei vastaa sitä sukupuolen kokemusta joka ihmisellä mielessään on, mutta on myös mahdollista, että omatkin ajatuksesi muuttuvat vielä. Ihminen kuitenkin kasvaessaan oppii myös tuntemaan itseään koko ajan paremmin kuin ennen.

      On myös ymmärrettävää, että tällaisesta asiasta puhuminen äidin kanssa tuntuu vaikealta kun ei voi aavistaa hänen reaktiotaan. Silti kuitenkin voisi olla hyvä jos puhuisit hänen kanssaan ja kertoisit tunteistasi. Silloin hän pystyy myös ehkä ymmärtämään sinua entistä paremmin ja olemaan tukenasi mielesi myllerryksissä.

      Sinulla on oikeus olla juuri sellainen kuin olet, mutta on hyvä myös muistaa, että näin suuria asioita mietittäessä on hyvä antaa aikaa itselleen ja pohtia asioita rauhassa.

      Sanna
      NettiSaapas
      Helsinki

      • lolzilol

        vittu ku kine x------Dddd


    • lolzilol

      ja oon oikeesti nuorempi ku 13:Dddddddddd

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1665
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      19
      1525
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1434
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      45
      1401
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1323
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1268
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      9
      1147
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1105
    Aihe