Tytöt, seurustelisitteko...

76894

- 22v
- 181cm pitkä, paino noin 75 kg
- Ulkonäköä kehuttu. Ei hirmu isoja lihaksia, mutta kuntoa riittää
- Vaaleenruskeet hiukset ja sinivihreet silmät
- Harrastuksia monipuolinen urheilu, musiikki, kavereiden kanssa toimiminen
- Opiskelen yliopistossa
- Rauhallinen, fiksu, huumorintajuinen, eikä mitenkään hirmu ujo tai epäsosiaalinen
- Tykkään romanttisista iltakävelyistä, metsässä retkeilystä ja keskusteluista
- Haluaisin myös viettää aikaa tytön kanssa kahdestaan kotona, vaikka leffan äärellä
- Toki olisi mukava käydä vaikkapa harrastuksissa tytön kanssa kahden
- Arvostan myös omaa aikaa ja toivoo, että kumpikin osaa myös olla välillä yksin

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttönen.n

      Juu ehkäpä, mutta olisit aika vanha mulle :) En tiiä kelpaisko sulle 16v

      • hmm9

        voidaanko jutella vaik kik?


    • asdfghfghj

      No kyllä seurustelisin mutta turha sun on keskustelupalstoilta tällaista kysyä, on jo aika itsestään selvää että komea, pitkä ja urheilullinen saa naisen, ja kauniin sellaisen. Paitsi jos olet kusipää, silloin et saa mitään muuta kuin toisen kusipään, jos sitäkään.

      • 76894

        Juu voi olla noin keskimäärin, mutta itse olen ollut sinkkuna viimeiset 6 vuotta. Syytä siihen en tiedä.


      • justnnäin
        76894 kirjoitti:

        Juu voi olla noin keskimäärin, mutta itse olen ollut sinkkuna viimeiset 6 vuotta. Syytä siihen en tiedä.

        Etpä varmaan, mutta moniko nainen on sut sitten torjunut kun oot yrittänyt lähestyä? Veikkaanpa ettei yksikään, koska et ole tätä koskaan yrittänytkään. Ei saalis tule metsästäjän lautaselle, jos haluat suhteen niin sen eteen pitää tehdä jotain.


    • tyttö1999

      kyllä seurustelisin :)

    • Janniza

      wow, kuulostat aika täydelliseltä!

    • 98.tyttö

      Kyllähän nyt tommosen pojan kaa kuka tahansa seurustelis ;)

      • 99.tyttö

        samaa mieltä!


    • ppppppppqqqqqqqq

      Täältä ei varmaan löydy meidän ikäsille (itse olen 20v) seuraa, tuntuu olevan enemmän yläastelaisten palsta.

      • 333ööö

        Tää on koululaisten palsta hae aikuisten osastolta.


      • ppppppppqqqqqqqq

        Käyppä aikuisten sinkut-palstalla lukemassa niitä juttuja. Helvetin perverssiä on se jutustelu enimmäkseen ja häiriköitä riittää.


      • tyttö8luokka

        Tää on ylä asteen palstaXD


      • Kakaroitasaatana
        tyttö8luokka kirjoitti:

        Tää on ylä asteen palstaXD

        Tää on 14-19 vuotiaiden palsta. Ei mikään 13-15vee palsta. Ja yläaste tulee yhteen 13vee pennuille tiedoks.


      • bcb323

        Niin mutta sitten täältä voivat painua helvettiin kaikki 20v ja yli, vai?


      • bfkflfn
        Kakaroitasaatana kirjoitti:

        Tää on 14-19 vuotiaiden palsta. Ei mikään 13-15vee palsta. Ja yläaste tulee yhteen 13vee pennuille tiedoks.

        No 14-18 vuotiaitten palsta.
        Haloo nää sivut ei oo tarkotettu aikusille:D


      • pääkiikunettiiä
        Kakaroitasaatana kirjoitti:

        Tää on 14-19 vuotiaiden palsta. Ei mikään 13-15vee palsta. Ja yläaste tulee yhteen 13vee pennuille tiedoks.

        Vittu etkö tajua että joillain ihmisillä voi olla joku juttu jota ei kerta kaikkiaan osaa esimerkki:luku tai yhdyssana kirjotus!arvaa loukkaako toi jotakuta ihmistä lisäks joillain ihmisillä voi olla deabetes.


      • tyttö8luokka
        Kakaroitasaatana kirjoitti:

        Tää on 14-19 vuotiaiden palsta. Ei mikään 13-15vee palsta. Ja yläaste tulee yhteen 13vee pennuille tiedoks.

        En ole pentu eli eläin tiedoksi minulla on yhdyssana vaikeus,se ei ole dysleksia, vaan pelkkä asia jota en kässää.kiitos kun kommentoit tuolla tavalla kakara,et edes ymmärrä että tuo voi loukata.


      • Kakaroitasaatana
        tyttö8luokka kirjoitti:

        En ole pentu eli eläin tiedoksi minulla on yhdyssana vaikeus,se ei ole dysleksia, vaan pelkkä asia jota en kässää.kiitos kun kommentoit tuolla tavalla kakara,et edes ymmärrä että tuo voi loukata.

        No enpä vittu ymmärräkään että voi loukata. Ja anteeksi kun en ymmärtänyt että et ole eläin. Oikeesti minua ei voi vitun vertaa enempää kiinnostaa loukkaantuuko joku tällä vai ei. Jos loukkaannut nettikeskustelussa tuollaisesta niin sitten kannattaisi pysyä poissa täältä. Nykyajan kakrut on kaiken lisäks vielä niin herkkä nahkaisii. Kaikki kakarat voi painuu jonnekin muualle täältä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe