Kaveri nimittelee lyhyeksi (olen 165-166)

tympääntynyt

Istuttiin iltaa tossa viikonloppuna.Sitten eräs henkilö kysyi ikäämme ja tämä kaveri sanoi" Anne näyttää mua nuoremmalta koska on jonkun 15cm lyhyempi kuin minä) "sä oot niin lyhyt"Sanoo olevansa 171. Ollaan 22 ja 18 iältämme.

Mikä pointti on tommosessa? ei ole ensimmäinen kerta tämä että haukkuu lyhyeksi. Ei 166cm naisen pitäisi millään mittapuulla mikään kovin lyhyt ainakaan olla. Oon ruumiinrakenteelta aika siro siitäkin joskus sanotaan.

16

816

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katkeravarmasti

      Hyvä jos teissä on edes muutaman sentin pituuseroa! Kaverisi on aika huolestuttavan huono matikassa, jos ei osaa edes plus miinus laskuja. Muista että hänen huono käyttäytyminen kertoo enemmän hänestä, kuin mitä hänen mitättömät sanansa sinusta.

      Jos oikeasti näytät paljonkin lyhyemmälle kuin sinua vain hitusen pidemmät ihmiset, niin voi olla että sinulla on huono ryhti tai käytät tiedostamattasi vaatteita niin että ne saavat sinut näyttämään lyhyemmältä, vaikka olisitkin muuten hyvin siro olemukseltasi.

      Jos sinua kiinnostaa tuo tarkastaa pukeutumis juttu niin YleAreenassa on semmoinen kuin "Vuosia nuoremmaksi"-ohjelma, siellä on 5. jaksossa vähän näytetty ja kerrottu vinkkejä.

    • Tympääntynyt

      Mulla oli vaaleensiniset pillifarkut joissa vähä kulutusta ja semmonen laskostuva toppi mikä ulottuu tohon navan vähän alle. Tämä ryhtijuttu on jännä kun ryhtini nimenomaan on parantunut viimeaikoina. Luulen kyllä että kaveri sanoo olevansa tuon 171cm vaikka oikeesti on varmaan vähän alle 175 tosi lähellä sitä ainakin.

      Saiskohan korkonilkkurit ja mekko joka yltää vähän alle polven näyttämään pidemmältä?

    • elis45

      Jos se kutsuu sua vitsillä lyhyeksi?

    • sannouu

      Aika lapsellinen on kaverisi ja eihän pituus edes vaikuta ulkonäköön ellei ole 140cm. Mummoni näyttää ikäiseltään vaikka on äitiäni lyhyempi. Enemmän vaikuttaa kropan koko että onko, vankkarakenteinen, siro yms

    • tympääntynyt
    • Tomboyy

      Sullahan on nätti kroppa! Ettei vaan ole kade kaveris? Onko hän rotevampi ja isompi kuin sinä?

      Miehenä minua miellyttää eniten alta 170cm naiset ja jos olet vielä sirokin niin olet tosi kaunis.

    • outokaverisulla

      Kummallinen on kaverisi mikähän mahtaa olla ikänsä? 14? Ei tommosta juttua heitä kuin kakarat.

    • martti-marika

      Jätä ihan omaan arvoon tuon tapaiset mielipiteet. Vaarallisia kurveja sinulla näkyy olevan vähintään riittävissä määrin. Toki 8-10cm korot jo näkyisi ja tuntuisi jaloissanne. 165-166cm mitta on aivan hyvä.

    • elyseee

      Kaverista se enemmän kertoo,jos pitää tommosia puhua. Ettei hänelle oisi jääny jotain traumoja ulkonäöstä? Itse olen 167cm ja en haluis ikää olla yli 170cm

    • kisulia

      Kysy, että onko se yli 170 senttisenä noin rankkaa

    • Emetems

      on kyllä aika lapsellista touhua.., sano kaverillesi miltä hänen sanoma asia sinusta tuntuu! Puhukaa siitä. Vasta sitten voit alkaa punnita ystävyytenne tarpeellisuutta...

    • jokulik

      Taitaa olla sulle jostain kateellinen? Olen itse 167cm ja välillä olo on jopa enemmän pitkä kuin lyhyt! Tosi moni tuttuni on jotain 160-165cm

    • outooo

      Eihän ap ole lyhyt

    • pulkannaruXD

      En tiedä olenko paksunahkainen, kun en huomannut kaverisi sanomisissa mitään pahaa. En usko että hänen tarkoituksensa olisu ollut satuttaa sinua. Olen itse 176 cm, joten minuun verrattuna olet lyhyt, mutta mitä sitten? Sinulla on kaunis vartalo ja minullakin on (jos peili ei kauheasti valehtele). Turhaan murehdit pituudestasi!

    • iyredasdas

      Olen itse 157 cm, enkä tunne olevani lyhyt. Lyhyys ilmenee ainoastaan, kun jossain konsertissa tai elokuvissa tulee eteen jättiläinen. Eli pitää päästä aina eturiviin, jotta näkee jotain.

    • kisumimmi

      Mä olin ala-asteella kaikkia muita pitempi koulussa. Sitten vaan yhtenä kesänä oli kaikki luokkakaverit melkein kasvaneet ohi. Joten minua ei haittaa yhtään, jos jonkun mielestä olen lyhyt! 164 cm.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1575
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1222
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1056
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe