Maanviljelijä kosti pysäköijille

NoiSitäPitää

16

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ToimivaLinkki
    • TraktoriTero

      Miksi ne ei saanut pysäköidä?

      • htthrhrth

        Tuli väistämättä mieleen etninen värinä jos romano seutua ja Premium autoja oli näköjään kirpputorilla? ja hiukan omat käyttäytymis säännöt.


    • 2352323

      Itsekin kostan väärinpysäköijille jos pysäköivät mun maksulliselle tolppapaikalle. Jätän auton siihen taakse ettei väärinpysäköijä pääse pois, kuitenkin muiden pysäköintiä häiritsemättä. En edes jätä yhteystietoja koska ei väärinpysäköijäkään jätä numeroaan, sen oma ongelma että joutuu maksamaan rekisteritiedoista että saa soitettua mulle. Enkä välttämättä heti siirrä autoa jos väärinpysäköijällä ei ole hyvää syytä väärinpysäköintiinsä. Ehkä jos suostuu maksamaan mulle pysäköintivirhemaksun voin siirtää. Kyllä saa olla aika idiootti jos ei ymmärrä että tolppapaikat ovat varattuja ja maksullisia.

      • Ihanoikeinteet

        Ne on ne ns. paremmanluokankansalaiset, kun kuvittelee voivansa tehdä mitä lystää.


    • Jatka-vaan-samaan

      tahtiin . Todellisuudessa olet kusessa jos väärin pysäköijä soittaa paikalle poliisit. Kyseessä on estäminen joka laissa on rikos . Väärin pysäköijä voi hyvässälykyssä vaatia korvausta ,sama koskee jos lähdet siirtelemään autoa ominvoimin pois ja siirrossa auto rikkoutuu niin olet maksaja. Näi se vaan menee.

      • 25464364346

        Ei se mikään rikos ole jos jättää autonsa oman maksullisen paikkansa kohdalle. Täysin väärinpysäköijän omaa syytä jos ei pääse pois. Taitaa ennemmin mennä niin että väärinpysäköijä syyllistyy varkauteen tai toisen omaisuuden luvattomaan käyttöön jos estää paikan haltija käyttämästä palvelua josta hän on maksanut.


      • sgsgfg

        On ihan eri asia jos auto on väärin pyäköity ja siitä syystä juuttuu sinne kun pääsy pois estyy. Silloin "estävä" osapuoli ei ole tehnyt mitään väärin vaan se on väärinpysäköijän syytä. Sitten jos auto on oikein pysäköity ja silloin estetään, sitten ehkä voi poliisille soittaa mutta jos itse tunkenut autonsa kiellettyyn paikkaan saat kyllä vaan naurut poliisilta.

        Autopaikka on kuin vuokra-asunto, palvelu jonka käyttöoikeudesta maksetaan. Jos estät toista pääsemästä autopaikalleen, se on sama kuin estäisit toista pääsemään vaikka asuntoonsa. Eli se on väärinpysäköijä joka tässä tapauksessa syyllistyy estämiseen. Kannattaa soittaa poliisit jos joku estää sinua käyttämästä palvelua josta olet maksanut, varkauteen verrattavissa oleva tapaus.


      • Todellisuudessa
        25464364346 kirjoitti:

        Ei se mikään rikos ole jos jättää autonsa oman maksullisen paikkansa kohdalle. Täysin väärinpysäköijän omaa syytä jos ei pääse pois. Taitaa ennemmin mennä niin että väärinpysäköijä syyllistyy varkauteen tai toisen omaisuuden luvattomaan käyttöön jos estää paikan haltija käyttämästä palvelua josta hän on maksanut.

        näin ei kumminkaan asia ole kokemusta on . Kerran tullessani kotiin mökiltä oli talomme parkkihalliin pysäköity auto minun omistamalle paikalle . Ei paljon naurattanut. Taloyhtiössämme toimi varatalonmiehenä poliisi johon otin yhteyttä . Hän tuli paikalle ja kirjoitti väärinpysäköidylle autolle pysäköintivirhemaksun ja kertoi minulle ,että et voi pysäköidä autoasi väärinpysäköidyn auton eteen vaikka tilaa olisi ollut koska syyllistyt estämiseen ,sama koskee siirtämistä omin voimin jos auto viottuu olet maksaja . Auto seisoi paikallani viikon jonka seurauksena jouduin pitämään autoani muualla. Vihdoin auton omistaja soitti ja kertoi ,että he olivat lähteneet lomalle ja vanha isä oli jäännyt valvomaan asuntoa ,postinkulkua sun muuta . Hän oli lainannut perheen autoa mutta unohtanut paikan josta auton oli ottanut ja sen vuoksi pysäköinnyt paikalleni . Omistaja pahoitteli tillanetta ja piti sakkoa oikeana. Sattui vaan huono tuuri ,että kukaan muu parkkihallisaa autoa pitävä ei tuntenut autoa ,jos olisi niin olisinhan voinnut ajaa autoni väärinpysäköidyn auton omistamalle paikalle .


      • 256246542
        Todellisuudessa kirjoitti:

        näin ei kumminkaan asia ole kokemusta on . Kerran tullessani kotiin mökiltä oli talomme parkkihalliin pysäköity auto minun omistamalle paikalle . Ei paljon naurattanut. Taloyhtiössämme toimi varatalonmiehenä poliisi johon otin yhteyttä . Hän tuli paikalle ja kirjoitti väärinpysäköidylle autolle pysäköintivirhemaksun ja kertoi minulle ,että et voi pysäköidä autoasi väärinpysäköidyn auton eteen vaikka tilaa olisi ollut koska syyllistyt estämiseen ,sama koskee siirtämistä omin voimin jos auto viottuu olet maksaja . Auto seisoi paikallani viikon jonka seurauksena jouduin pitämään autoani muualla. Vihdoin auton omistaja soitti ja kertoi ,että he olivat lähteneet lomalle ja vanha isä oli jäännyt valvomaan asuntoa ,postinkulkua sun muuta . Hän oli lainannut perheen autoa mutta unohtanut paikan josta auton oli ottanut ja sen vuoksi pysäköinnyt paikalleni . Omistaja pahoitteli tillanetta ja piti sakkoa oikeana. Sattui vaan huono tuuri ,että kukaan muu parkkihallisaa autoa pitävä ei tuntenut autoa ,jos olisi niin olisinhan voinnut ajaa autoni väärinpysäköidyn auton omistamalle paikalle .

        paskapuhetta, itse olen kerran oikeasti kysynyt poliisilta asiaa ja vastaus ole ettei voi syyttää minkäänlaisesta rikoksesta jos pysäköi auton oman paikan kohdalle jottei väärinpysäköijä pääse pois. Estäminen koskee henkilön liikkuvuutta tai sitten esim omaisuuden liikuttamisen estämisen JOS se omaisuus on sallitusti pysäköitu. Eli estäminen ei mitenkään koske sellaista tilannetta jos väärinpysäköijä ITSE TEKEE RIKKOMUKSEN käyttämällä luvattomasti toisen maksullista palvelua.

        Ei edes parkkipaikoilla (esim paikallisella jäähallilla) missä estetään SALLITUSTI pysäköityjen autojen pääsy pois parkkipaikalta pysäköimällä eteen, ei ne eteen pysäköijät saa minkäänlaista rangaistusta.


      • Jäähallin_parkissa
        256246542 kirjoitti:

        paskapuhetta, itse olen kerran oikeasti kysynyt poliisilta asiaa ja vastaus ole ettei voi syyttää minkäänlaisesta rikoksesta jos pysäköi auton oman paikan kohdalle jottei väärinpysäköijä pääse pois. Estäminen koskee henkilön liikkuvuutta tai sitten esim omaisuuden liikuttamisen estämisen JOS se omaisuus on sallitusti pysäköitu. Eli estäminen ei mitenkään koske sellaista tilannetta jos väärinpysäköijä ITSE TEKEE RIKKOMUKSEN käyttämällä luvattomasti toisen maksullista palvelua.

        Ei edes parkkipaikoilla (esim paikallisella jäähallilla) missä estetään SALLITUSTI pysäköityjen autojen pääsy pois parkkipaikalta pysäköimällä eteen, ei ne eteen pysäköijät saa minkäänlaista rangaistusta.

        tulee usein naarmuja auton kylkeen - mistähän se johtuu?


      • 256246542 kirjoitti:

        paskapuhetta, itse olen kerran oikeasti kysynyt poliisilta asiaa ja vastaus ole ettei voi syyttää minkäänlaisesta rikoksesta jos pysäköi auton oman paikan kohdalle jottei väärinpysäköijä pääse pois. Estäminen koskee henkilön liikkuvuutta tai sitten esim omaisuuden liikuttamisen estämisen JOS se omaisuus on sallitusti pysäköitu. Eli estäminen ei mitenkään koske sellaista tilannetta jos väärinpysäköijä ITSE TEKEE RIKKOMUKSEN käyttämällä luvattomasti toisen maksullista palvelua.

        Ei edes parkkipaikoilla (esim paikallisella jäähallilla) missä estetään SALLITUSTI pysäköityjen autojen pääsy pois parkkipaikalta pysäköimällä eteen, ei ne eteen pysäköijät saa minkäänlaista rangaistusta.

        Tuossa edellisessä viestissähän esimerkkitapaus oli, että iäkäs autoilija oli unohtanut oikean paikan.
        Aggressiivinen reagointi aina heti kättelyssä joka asiaan ei aina kannata, ennenkuin on selvittänyt mistä siinä on kyse.
        Hyvä muistaa esim. juuri se että moni autoilija on nykyään iäkäs.


      • Vielä lisäyksenä voi sanoa, että isommissa kaupungeissahan ei ylipäänsä voi pysäköidä minnekään, ainakaan jos ei asu siellä.
        Kaikkialla pysäköinti on kyllä muistettu kieltää, mutta niitä sallittuja pysäköintipaikkoja ei ole tehty minnekään.


      • 25463
        M1978 kirjoitti:

        Tuossa edellisessä viestissähän esimerkkitapaus oli, että iäkäs autoilija oli unohtanut oikean paikan.
        Aggressiivinen reagointi aina heti kättelyssä joka asiaan ei aina kannata, ennenkuin on selvittänyt mistä siinä on kyse.
        Hyvä muistaa esim. juuri se että moni autoilija on nykyään iäkäs.

        Toki "minä minä minä" väärinpysäköijät pitävät tuota agressiivisena kun eivät osaa yhtään katsoa asiaa toisen näkökulmasta. Itsekin olen varmaan 10 kertaa omilla rahoillani selvittänyt rekkarista yhteystiedot ja soittanut väärinpysäköijälle. Mutta kun jatkuvasti pysäköidään maksulliselle paikalleni, sain tarpeeksi enkä enää käytä penniäkään yhtystietojen selvittämiseeen. Ja ainoa tapa saada paikalleni pysäköinti loppumaan on että jättää auton niin ettei väärinpysäköijä pääse pois. Esim taloyhtio ei halua tehdä mitään ongelman ehkäisemiseksi, esim parempi merkintä jne. Sen jälkeen kun aloin jättämään auton väärinpysäköijän taakse ettei pääse pois, paikalleni pysäköinti on vähentynyt huomattavasti.

        Ja oppiipahan se paappakin vähän katsomaan minne jättää auton, jos ei ymmärrä mihin ei saa pysäköidä, ei todellakaan kuuluisi olla ajokorttia.


    • omalla.maalla

      Eihän toisen omistamaa maata saa käyttää parkkipaikkana. Tässä filmissä traktorikuski hoiti omaa maatansa ihan niinkuin sitä syksyllä pitääkin.
      Samaa ilmiötä näkee yksityisillä venerannoilla. Jos eivät tottele tienpitäjän asettamaa liikennemerkkiä, niin kannattaa alkaa jokin siltarumputyö, jolloin autot ovat sen päivän motissa, niin ehkä alkaa mennä kieltomerkki perille.
      Tai tehdä kuten maasturilla ajeleva kaverini mökkitiellään, missä oli kaikenlaisia uteliaita autolla revittelijöitä. Laittoi tien alkuun pari sellaista kivennystyrää, että 4wd pääsee siitä hitaasti ajaen, mutta kaikki henkilöautot jää mahastaan kiinni. Niinpä loppui ylimääräinen liikenne.

    • Maaomaisuus

      Kun pysäköin omalle pihalle, siellä tuskin on kukaan luvattomasti parkissa. Jos on, voi siirtää tomumajansa kävellen. Tyhjillä renkailla on vaikea ajaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe