Masentaako muitakin tämä pimeä syys-talvi,.

Yhäjaksaa

Kuinka olette syysmasennusta torjuneet eri keinoin,.

30

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • masista.vastaan

      Viinillä...
      Jos ei vedä kalsarikännejä-toimii.

      • njethäppä

        mikä on kalsarikänni


    • ParastaLääkettä
    • capani

      Rakastelulla.

      • vänkre

        eiku runkkaamalla


    • Krookroo

      Tunkemalla Naga morichia peräsuoleen!!

      • jorttikulli

        onks se jotain huummehia


      • maineetahraaj

        Et oo huumeita nähykkä. Älä tule joka väliin itseäsi tuomaan julki. Mä mustanaalaan sua kaikille. Et saa ystäviä. Sinun asiat kertoivat .


      • tomumajaloi
        maineetahraaj kirjoitti:

        Et oo huumeita nähykkä. Älä tule joka väliin itseäsi tuomaan julki. Mä mustanaalaan sua kaikille. Et saa ystäviä. Sinun asiat kertoivat .

        kun kuolo odottaa, sen edessä on hyvä polvistua ja rukoilla, mitkä olivat tossujeni tiet, jumalani toi minut julki, minun herrani jeesukseni, mariani, äitien äiti,. olet tuhkaa vain,


      • piireihinpaassyt
        tomumajaloi kirjoitti:

        kun kuolo odottaa, sen edessä on hyvä polvistua ja rukoilla, mitkä olivat tossujeni tiet, jumalani toi minut julki, minun herrani jeesukseni, mariani, äitien äiti,. olet tuhkaa vain,

        Olisiko sinun just sinun paras pitää turpa kii. Laivalinnankadun hursu. Sinusta kiertää juttuja. Sinuna pitäisin matalaa profiilia.


      • skiudi
        maineetahraaj kirjoitti:

        Et oo huumeita nähykkä. Älä tule joka väliin itseäsi tuomaan julki. Mä mustanaalaan sua kaikille. Et saa ystäviä. Sinun asiat kertoivat .

        vetäsin viivan julkituonti pettää elikkä lähen katteleen mettää.


    • Riprava

      Kyllä tekee.Olemme laittaneet paljon valoja ulos ja sisälle.Aamulla tupla-annos vitamiineja.Olen harkinnut kirkasvalolampun ostamista.Liikunta piristää.

    • junttasen

      Sairaslomalla.

    • MonoKaribia

      Itse katselen dvd elokuvia jossa ollaa Australiassa taikka Karibialla !

      Silloin muistaa että ei aina ole se kuumuuskaan ihan parasta suomalaiselle !

    • kerääilijä

      Kivan kosteasta syysmetsästä keräilin juuri viimeisen kierroksen suppiksia ja peltojen reunoilta muutaman rusakon. Suppiskausi loppunee lumen tuloon, täytyy keksiä kasvien keruun sijaan uusia luontovirkineitä.

    • beethooven

      Koiran kanssa lenkillä pimeässä puistossa bulevardilla ja tihkusateessa vielä tietenkin. Päivälenkillä Sinebrychoffin puistossa sitten jo onkin ihan dillindallin usein miten ainakin.

      • Taidehalli

        Olen itse asunut huudeilla - kadulla sama nimi kuin puistolla.

        Siitä on jo melko kauan ja silloin siinä pantiin vielä oluttakin !


    • elavalehrwle

      Hah missään stadissa oo asunu.

    • muotiakosekin

      No mitävarten pitäis masentaa?
      Tyhmää, jos ei erota vuodenaikoja toisistaan, kun ne on suhtkotyypillisiä vuodesta toiseen.

      • JoulunValot

        Juuri ja juuri erottaa tämän ajan huhtikuusta !

        Lunta ei ole missään Varkaudessa ja siten pimeää on kuin Osterin porttikongissa !


    • JustSurfing

      Mulla on yksi dvd joka kertoo surffipojista Austaraliassa jossa ei ole Suomen kelit !

      Kaveri kulkevat aaltojen perässä ja siten näkee että on lämmin ja aallot korkeita.

      Sitä kun katselee niin kyllä Suomen ilmat jää taaksi ja mielestä - jos ei sitten katso ikkunasta ?

      • VarkausDam

        Itse katson paljon dvd ja osan haen kirjastolta !

        Kannattaa katsoa luonto sekä matkailuun tarkoitettuja.


    • beethooven

      Aika on supaa sanottin aikoinaan vierahilla mailla Lähi-idässä nuorena ollessani rauhanturvaamishommissa mukana sekä sen jälkeen rakennuksilla miltei samalla suunnalla mm. Baghdadissa, Irakissa. Mulla on se ongelma ollut jo vuosien ja vuosikymmenten ajan että tekemistä riittää vaan niin perusteellisen paljon. Nytkin pitää laittaa keittiö kondikseen vuosikymmenten jälkeen. Heti perään muutkin huoneet. Sitten varmaan siirtyä toiselle paikakunnalle projekteihin jne. kohta ollaan jo joulussa ja sitten tavallaan aika pysähtyy hetkeksi tammikuulle tavallaan. Kunnes kevään ensimerkit painaa päälle mm. lisääntyvän valon myötä. Huhtikuussa viimeistään synnytään tavallaan uudelleen mieli korkealla odottaen sitä ainoasta oikeata tulevaa kesää vielä tietenkin. Totta kai se olisi mukavaa ryvetä jossain Karibialla esim. alkuvuodesta vaikka Kuubassa sikareita polttaen ja rommia juoden. Vaan kun ei oikein almanakassa tahdo löytyä tilaa enää sellaiselle toimettomuudelle. Vaikka ilman muuta mieli sinne tekisi mennä vaikka heti täältä marraskuisesta viimasta ja vesisateesta kastumasta.

      • CuubaLibre

        Kuuba on hyvä esim missä ollaan annettu infran rapistua ja nautittu vain ilmoista !

        Autotkin on 50luvulta ja siten kaikki ei ainakaan ole samanlaisia automiehiä kuin mitä Suomessa !


      • nouhio
        CuubaLibre kirjoitti:

        Kuuba on hyvä esim missä ollaan annettu infran rapistua ja nautittu vain ilmoista !

        Autotkin on 50luvulta ja siten kaikki ei ainakaan ole samanlaisia automiehiä kuin mitä Suomessa !

        ja kaiken kruunaa cuuba libre.


    • RööriReiska

      Kunnon anaaliseksi torjuu hyvin masennusta. Mikään ei rentouta ja anna hyvää oloa, niinkuin laukeaminen syvälle nuoren naisen pyllyyn, samalla kiinteitä pakaroita puristellen ja läiskien.

    • kerääilijä

      12.12. toistaiseksi viimeinen suppiskeruureissu, siirtyyköhän viimeinen keruu vielä ensi vuoden puolelle? EteläSuomessa ehkä niin voisi mennä??

      • kikkomanni

        mikä vitun suppisreissu,. otitko anaaliin, vika reissu varmaan e-suomesa,. sielä hyvät keräilijäapajat


      • kerääilijä
        kikkomanni kirjoitti:

        mikä vitun suppisreissu,. otitko anaaliin, vika reissu varmaan e-suomesa,. sielä hyvät keräilijäapajat

        Suppilo- ja kosteikkovahveroiden keräysretkipä tietenkin ja vittukin oli matkassa.


    • turhaavalitusta

      Mikä ihmisiä oikein vaivaa. Itse tykkään niin auringosta kuin vesisateesta. Kesästä kuin syksyn pimetydestä. Sää ei ole koskaan ollut mikään ongelma.

      Suurin ongelma kyllä on työttömyys ja rahapula, laskupinot ym.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2418
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      86
      1743
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe