anoreksia on.......

anoreksiaonpas..a

Siis tää on nii rasittavaa ku yrittää parantuu kokoajan tuulee ajatuksii ett pitäiss laihtuu iha sairaan laihaks
Mitat: 30kg 145cm onko ihan oikea syy laihduttaa?
1vuosi sitte painoin 26kg 2v painoin 24kg oon yrittäny parantua tästä ...anoreksiasta oon tällä hetkellä vasta 11v 11kk. Aloin pelleillä syömisen kanssa 7vuotiaana ja sit laukess anoreksia. Voisko joku helpata? Lisäks haluaisin laihdutus vinkkejä!
Ympärysmitta: 48cm

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Thiner

      Rasvaton maito! :)

      • faktatkuntoon

        No ei helvetissä laihduta tää rasvaton maitosi.


    • Oma_on_elämäsi

      Ilmeisesti olet tyttö. Jos haluat kehittyä naiseksi, niin olisi syytä hyväksyä kasvu. Haluatko olla 30-kiloinen 145-senttinen nainen, jolle ei ole koskaan kasvanut rinnat tai koskaan tulleet kuukautiset? Haluatko normaalin parisuhteen, perheen ja lapsia? Jos haluat, sinun pitäisi oppia hyväkymään itsesi ja kasvusi. Varmaan erittäin vaikea yhtälö, koska kasvusi on pahasti kesken. Jos anorektinen käyttäytymisesi jatkuu, jäät todennäköisesti hyvin lyhyeksi. Se voi harmittaa myöhemmin, kun on aikuinen ja haluaisi elää kaikinpuolin normaalia elämää.

      Toivottavasti saat asiallista hoitoa ja tukea. Oman painonsa voi oppia hyväksymään, mutta se vie hyvin paljon aikaa ja vaatii sinulta itseltäsi henkistä työskentelyä. Todennäköisesti sinulla on kasvupotentiaalia suuremmaksi kuin missä mitoissa nyt olet. Pituus on myös uskottavuuskysymys. Yleensä pitkiin naisiin suhtaudutaan vakavammin, he ovat useammin johtajia kuin pienet naiset. Pieniä naisia pidetään tyttöinä, kunnes naamassa alkaa rypyt näkyä. Ja anoreettisella käytöksellä sinulla voi olla 15 vuoden päästä naama kuin vanhalla mummolla, ellet ala syödä.

      Vain sinä päätät itse. Valitset elämän ja terveyden tai sairauden ja kärsimyksen.

      • vep

        "Pituus on myös uskottavuuskysymys." Mitäh? Omituinen näkökanta. Nainen voi olla lyhyt tai vaikka Kari Ketonen on lyhyt, ihan sama.

        Muuten komppaan, että asiallista hoitoa ja tukea tarvitaan mikäli kyseessä on syömishäiriö.

        Sellaiset perustelut, kuin etkö halua normaaleja kuukautisia ja perhettä ja lapsia, ovat absurdeja kun alkuperäinen kirjoittaja ilmeisesti on itsekin vasta lapsi.


    • Samankokenut

      Olin joskus neljä vuotta sitten juuri samoissa mitoissa kun sinä, ja olin osastolla koko kesän... Olin silloin vasta 12 vuotias, ja näen siitä vieläkin painajaisia. Ole järkevä ja lopeta kun vielä voit, ei mustakaan tullut pidempää kuin sen 156cm...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5339
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3447
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      193
      1484
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1003
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe