Särkynyt sydän!

KaikkiPäättyyKyyneliin

Täällä on varmasti paljon samanlaisia tarinoita, mutta haluan kertoa omani jos se edes vähän helpottaisi oloani.
Olen 31vuotias mies ja seurustelin n.2vuotta, muutaman vuoden nuoremman naisen kanssa. Emme asuneet yhdessä, mutta olimme hyvin paljon toistemme luona yhdessä. Vielä viime lauantaina lähdin hänen luotaan ja luulin että kaikki asiat on kunnossa. Kunnes su päivällä tuli FACEBOOKISSA viesti, että parempi kun jatkamme vain kaverina eteenpäin. Soitin hädissäni heti, (että mikäs juttu tämä nyt on)?. Hän ei kuulemma tiedä enää mitä elämältä haluaa. Minussa ei kuulemma ollut mitään vikaa ja en oilisi voinut tehdä mitään mikä asiaa olisi muuttanut. Rakastan tätä naista, mutta hänellä ei kuulemma ole tunteita enää minua kohtaan, ainakaan tarpeeksi että kannattaisi seurustella. Tällä naisella on ollut masennuksen merkkejä ilmassa ja olin yrittänyt auttaa häntä parhaani mukaan. Lauantainakin hän muistaakseni sanoi, että mikään ei tunu oikein miltään enää. Noin 3viikkoa sitten asiat olivat kuitenkin aivan ennallaan ja kyseinen nainenkin oli iloinen ja meillä oli kaikki hyvin. Tai niin mä ainakin luulin.
Hän ei halua että otan häneen enää mitään yhteyttä, mutta voitte vaan kuvitella miten vaikeata olla ottamatta yhteyttä, kun olisi niin paljon kysymyksiä mihin tarvitsisi vastauksen. Viesteihin hän on vaan vastannut tyyliin "joo, jätä mut rauhaan, anna olla jo". Kaikki mihin olin uskonut vedettiin kerralla vessanpöntöstä alas. Töissä olen käynyt ja yrittänyt nukkua, mutta ei ole montaa sekuntia ollut, etten olisi asiaa päässäni pyöritellyt.

Onko muilla kokemuksia siitä, että kannattaako minun antaa hänen olla rauhassa vai mitä tehdä? Toki toisten kokemuksia ei voi verrata suoraan tähän, mutta mitä muut ovat tehneet vastaavassa tilanteessa?

13

247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TunteetSenKertovat

      Eihän tämmöiseen osaamvastata oikein.

      Sun pitää toimia niin kuin susta tuntuu.

      Otat yhteyttä jos tuntuu siltä, jos ei tunnu olet hetken vaisusti.

      Ihmisillä on erilaisia tunnetiloja.

      Kunnioita hänen ja omaasikin.

      Ellei yhteydenotto toimi niin unohda koko juttu.

      Joskus elämässä vain käy niin että,pitää unohtaa.

      • KaikkiPäättyyKyyneliin

        No itse haluaisin mennä juttelemaan, mutta se ei kuulemma käy mistään hinnasta päinsä. Eikä muutenkaan yhteyttä saa pitää. Kunnioitan toki, mutta pirun vaikeaa se on.
        En ehkä suoria vastauksia odota, mutta kokemuksia senkin edestä. Varsinkin ihmisiltä jotka ovat itse jättäneet, niin mikä siinä puhumisessa tai tapaamisessa niin vaikeata sitten on? Ja haluaa vaan kylmästi työntää toisen sivuun.


      • Yksisärkynyt

        Voi sinua... Ehkä annat hänelle hetken, pari viikkoa? hengähdystauon ja otat yhteyttä sitten viestitse. Kysy, pysyykö päätöksessään, pyydä selitystä, jotta voisit ymmärtää paremmin.

        Minullakin erosta vasta kolmisen viikkoa, se ei tosin tullut kovin yllätyksenä. Mutta minä en olisi halunnut. Vaikeaa on, hän pyörii jatkuvasti mielessäni...


      • Yx.Etäisä_vaan
        KaikkiPäättyyKyyneliin kirjoitti:

        No itse haluaisin mennä juttelemaan, mutta se ei kuulemma käy mistään hinnasta päinsä. Eikä muutenkaan yhteyttä saa pitää. Kunnioitan toki, mutta pirun vaikeaa se on.
        En ehkä suoria vastauksia odota, mutta kokemuksia senkin edestä. Varsinkin ihmisiltä jotka ovat itse jättäneet, niin mikä siinä puhumisessa tai tapaamisessa niin vaikeata sitten on? Ja haluaa vaan kylmästi työntää toisen sivuun.

        Miksi ! roikut menneessä? itse yritin roikkua lapseni äitissä eromme jälkeen vaikka olimmekin "vain" kihloissa, kun huomasin ettei se kannattanut olla muuten kuin VAIN"lapsen" tapaamisten takia yhteydessä ja sekin helpotti.
        Nyt lapseni on aikuinen ja itsen menen eteenpäin "yksinään" silti lapseen yhteyttä pitäen ja käyden visiitillä myös.
        En tiedä missä asut ja minkäikäinen olet !, mutta neuvoni on että "älä roiku" menneessä, kyllä asioilla on tapana korjaantua ja yllättävälläkin tavalla kuten minullekkin kävi ja "isä/lapsi" suhde on "meillä" niin hyvät kuin vain voi olla.
        Onnea ja voimia sinulle jatkossakin ;D

        Yst.terveisin "Melkenin" lapsensa menettänyt Etäisä


      • KaikkiPäättyyKyyneliin

        Hankala työntää alle viikko sitten tapahtunut ero maton alle. Ja eipä nuita ajatuksia oikein voi hallita...


    • kummaj

      Tämä sama tarina ollut täällä jo aikoja sitten. Jollakin jäänyt levy päälle.

    • KaikkiPäättyyKyyneliin

      Varmaan sattunut muillekin, mun levy jäi päälle vasta viime viikonloppuna. :)

    • Nainen8882

      Hei minulla myös tilanne että n.3 vkoa sitten kihloissaolo päättynyt. Olimme melkein 3 vuotta yhdessä. Sattuu ja paljon kun on tunteita vielä..toinen osapuoli nyt ollut "tyly"..
      Minä siis 33 v.nainen

    • Makenmurtunutsydän

      Hei, itsellä muuten samantapainen tilanne mutta tyttöystäväni kertoi kaiken kasvotusten ja olen hänen kanssaan keskustellut syistä miksi päättää suhteen jossa oli vielä muutamia viikoja sitten molempien hyvä olla. Kertoi että hän ei rakasta minua eikä siksi näe että meillä olisi tulevaisuutta. Ehdittiin olla vuosi yhdessä ja oltiin lähes joka päivä yhteydessä. Hän on kiireinen yh-äiti joten emme nähneet kuin kerran pari viikossa. Seksi oli mahtavaa molempien mielestä. Luottamus toisiamme kohtaan aivan täydellinen. Häntä oli alkanut ärsyttää minussa pikku asiat. Mielestäni olisi pitänyt kertoa minulle ennen kuin kertoi että haluaa pitää taukoa suhteesta. Minä en pystynyt ajattelemaan mitään muuta kuin että suhde on loppu. Valvoin seuraavan yön ja hän nukkui vieressä. Keskustelimme hieman seuraavana aamuna ja sitä seuraavana päivänä. Tulimme siihen tulokseen että suhde on loppu.
      Nyt on mennyt viisi päivää ja olen edelleen tosi surullinen. Olen itkenyt joka päivä. Rintaa sattuu, ruoka ei maistu, ajatukset pyörii hänessä lähes koko ajan. En saa mitään tehtyä kun ei pysty keskittymään mihinkään. Olen käynyt lenkillä ja se helpottaa sen ajan kun on siellä.
      Rakastan häntä edelleen ja sydän sanoo että miksi, miksi, vaikka kuinka kuulisi syitä, järkeäviäkin sellaisia.
      Nytkin tekee mieli soittaa hänelle ja kysyä että miksi et tehnyt suhteen eteen töitä.
      Hän kertoi että välittää edelleen minusta tosi paljon. Haluaisi olla myös ystäväni kun olen päässyt hänestä irti.
      Olin aavistellut viikon tai pari että kaikki ei ollut kunnossa. Pelkäsin, mut ne pelot unohtu kun näin hänet. Ne pari viikkoa oli kiireisiä ja ei ehditty jutella tunteista.
      Mulla on avoin sydän ja rakastun kohtuu helposti. En vain ole ennen ketään näin paljon rakastanut. Hän taas tuntuu rakentaneen suojakuoren sydämeensä.
      Mulla on itsellä pari lasta vuoroviikoin ja saimme kohtuullisesti aikataulut sovitettua parisuhteelle.
      Ikäeroa on 12 vuotta mutta se ei koskaan vaikuttanut mihinkään eikä näkynyt missään. Lapsetkin on aika saman ikäisiä ja he näkivät hieman toisiaan. En tiedä vaikuttiko ikäero hänen eropäätökseen.
      Tiedän että toivun tästä, nyt vaan tuntuu niin kamalalta.

      Tsemppiä kaikille ketkä toipuvat erosta!

    • ansionsakin

      Minä taas se jonka sydän särky 1,5 vuoden seurustelun jälkeen..hän lähti baariin ja jätti puhelimen kotiin. Ei 0llut eka kerta alko hälyytyskellot soimaan sinä iltana..Muutenkin etäinen ja ehkä sit jonkinlainen pelimies ainakin omasta mielestään..kuulemma naiset yökisikin haluavat lipsahdus..ja kutsui eri nimellä kun olen...Suhteessamme oli muitakin asioita pilalla..kuten hellyyden ja seksin ja läheisyyden puute.Me olimme kun sisko ja veli..Nyt vähän keljuttaa koska menetin ystävänkin....Mutta nyt sitä elää ja hengittää..

    • ToivoaOnjo

      Kannattaa antaa sen naisen olla rauhassa. Takertuminen saa hänet inhoamaan sinua. Anna ajan kulua..laita hänelle silloin tällöin joku kaunis kortti....yms...

      Hänen mieli voi muuttua ajan kanssa..anna hänelle aikaa...

      Älä lopeta omaa elämääsi etsi uusia ystäviä ja urheile..yms..

    • EronnutjaEronnut

      Tuuliviirit löytyy Tallinnasta Raatihuoneen katolta. Et sä oo mikää flyygeli!

    • vaimoke83

      Jos toinen sanoo ettei halua olla missään tekemisissä niin ei varmasti sit halua. Sattuu siihen toiseenkin niin siksi nuin julmasti eroon sinusta haluaa. Tuskin ihan hetken mielijohde päätös ero toiselle ollut jos kerta melkein 2 vuotta olette yhdessä olleet. Kyllä se oikea sinullekin eteen tupsahtaa kun on sen aika. Ja silloin 2 vuodessa olet jo kerinnyt kihloihin ja yhteen muuttaa. Siten tapahtuu kun oikeen rakastaa ja yhdessä haluaa olla. Ei halua olla hetkeäkään erossa toisesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6323
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4066
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2476
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1458
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe