On se niin ihanaa

Mävain1

Nähdä sua mies <3
Tietäisitpä vaan...
Olisin niin sulaa vahaa käsissäsi...

19

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuskinolethän

      Kenelle miehelle?
      Haluaisin nähdä erään naisen vaikka heti!

      • Mävain1

        Tulisin heti, jos kutsun saisin...


    • ja_jutelleet_

      koska olemme viimeksi nähneet ??

      • Mävain1

        Tänään nähtiin ja muutama sanakin vaihdettiin <3


      • Mävain112

        Minkälaisia sanoja vaihdoitte? Mä myös pääsin tänään yhden ihanan kanssa vähän tekemisiin, lievensi hieman edes sitä kaipausta mitä olen kokenut vaikka tiedän etten saisi... liian paljon pelissä...molemmilla.. mutta siitä huolimatta olisin valmis menemään aikalailla mihin vaan...ehkä...


      • Mävain1
        Mävain112 kirjoitti:

        Minkälaisia sanoja vaihdoitte? Mä myös pääsin tänään yhden ihanan kanssa vähän tekemisiin, lievensi hieman edes sitä kaipausta mitä olen kokenut vaikka tiedän etten saisi... liian paljon pelissä...molemmilla.. mutta siitä huolimatta olisin valmis menemään aikalailla mihin vaan...ehkä...

        Puhuttiin muutamasta eri asiasta, vain vähän. Se tunne, kun jäin hänen kanssaan kahdestaan samaan huoneeseen....


      • Mävain112

        Ai sit mä voin laskea itseni ikävä kyllä pois tästä yhtälöstä jos työpaikalla ootte nähneet


    • sulatellaanvahaa

      Laittaisit vaan sitä viestiä tulemaan, niin...

      • Mävain1

        Jos vain voisin :(


    • työkavereitako

      Töissäkö nähtiin?

      • Mävain1

        Pitkästä aikaa siellä <3
        Työkaveruudesta en tiedä mitä mieltä hän on...


    • HienoaMinna

      Iloinen puolestasi, pitkästä aikaa olet iloisen oloinen :)

      • enole

        Ja PÖH


      • ihailettöissätoista

        Mistä voit tietää iloisuuden pelkän tekstin perusteella?
        Jos toden sanon, olen aika loppu ja iloisuus on kaukana....yksi syy vainhän :(


    • PoksPooks

      Haaveita vain, kuplat puhkeaa.

      • rakastanyhävieläkin

        Kuplat on puhkaistu ajat sitten. Mutta uusia tulee lisää ja lisää. Puhkaisen nekin. Silitän suoraksi. Poistan haaveet, jotka satuttaa. Haaveet, joita haluaisin toteuttaa hänen vierellään.


    • Mävain1

      Voi piru, kun et ole minun :( Olit niin syötävän ihana taas tänään. Olisin halunnut maistaa palasen...

      • tunsinhimoa

        Jos olet M nainen ja nähtiin työhön liittyvissä merkeissä olet tosi kuuma nainen.


      • Mävain1
        tunsinhimoa kirjoitti:

        Jos olet M nainen ja nähtiin työhön liittyvissä merkeissä olet tosi kuuma nainen.

        Olen kyllä M nainen ja nähtiin töissä, mutta tuota hieman epäilen, että olisin hänen silmissään edes vähänkään haluttava. Niin ja hän oli iltavuorossa...joten, tuskin kirjoittaa siellä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1779
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1694
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1525
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1521
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1508
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1395
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1371
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1202
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1135
    Aihe