Syvä katumus

Olenidiootti6

Tiedättekö sen tunteen kun on hukannut mahdollisuuden tutustua mielenkiintoiseen ihmiseen joka vaikutti olevan todellisella mielellä halukas tutustumaan minuun ja minä tyhmä en antanut kunnolla vihreää, liian vähän annoin ja se harmittaa sanoinkuvaamattoman paljon. :(((

37

620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pohtia_mies

      Sanoppa muuta!

      • uliuliuli

        Mitäs sinä siinä uikutat? Eikös sulla ole Hän-naises kanssa jokin kosminen maaginen yhteys?


      • Onkototta

        Onko pohtialla Hän?


    • olluttajamennyttä

      Kyllä, tiedän tunteen. Se hatuttaa jälkikäteen ja paljon :(

      • näinsennäen

        Senkun vilkuttelee uudelleen vihreitä valoja. Turhaa harmittelee, aina tulee uusi päivä.


      • musta1

        Ja aina tulee uusia...


    • q_________

      Sitä tikulla silmään joka vanhoja muistelee ;)

    • Jutskaillaan

      Meinasin huutaa peräisin, mutten saanut ääntä... Olen erittäin kiinnostunut sinusta!

    • eee-

      Tiedän.

      • Ihanainenolet

        Toivoin koko päivän että näkisin sut, sitten kun nähtiin, menin ihan lukkoon.
        Seuraavan kerran pysähdymme jutteleen!


      • eee-
        Ihanainenolet kirjoitti:

        Toivoin koko päivän että näkisin sut, sitten kun nähtiin, menin ihan lukkoon.
        Seuraavan kerran pysähdymme jutteleen!

        En ole sun se joku. Ei me olla nähty aikoihin sen kanssa ketä tarkoitin.


      • Jutellaanlisäätaas
        Ihanainenolet kirjoitti:

        Toivoin koko päivän että näkisin sut, sitten kun nähtiin, menin ihan lukkoon.
        Seuraavan kerran pysähdymme jutteleen!

        Odotin myös näkemistäsi muutaman päivän. Oli kiva nähdä, olet ihana mies. Juuri minulle sopiva. En uskaltanut juuri katsoa sinua. Ajattelin, että jään kiinni. Toivottavasti näemme taas.


      • Vjiygcjk

        Näemme jos tulet taas siellä käymään, keskiviikkona minut sieltä löytää.
        Tule ihan rohkeasti juttelemaan. Ikävöin sinua!


      • eiollutmullemutta
        Ihanainenolet kirjoitti:

        Toivoin koko päivän että näkisin sut, sitten kun nähtiin, menin ihan lukkoon.
        Seuraavan kerran pysähdymme jutteleen!

        Löytyykö vara-avain, vai pitääkö tilata lukkoseppä?


      • Gjuuggcji

        Löytyy avain joka lukkoon...


      • Jutellaanlisäätaas
        Vjiygcjk kirjoitti:

        Näemme jos tulet taas siellä käymään, keskiviikkona minut sieltä löytää.
        Tule ihan rohkeasti juttelemaan. Ikävöin sinua!

        Näemme siis taas siellä :).


      • Ihanainenolet

        Kyllä vain, ihanaa! Odotan sitä paljon!


      • Jutellaanlisäätaas

        Olen odottanut uutta tapaamista. Keskiviikkona en pääse tulemaan :(.
        Olet mielessäni ihana.


      • Khhuhgv

        Samoin ihana! Olen siellä loppuviikon... Tule jos pääset... Odotan kovasti!


    • ret4e

      pyh joku luuseri paska kummiskin, onko edes mitään suunitelmia

    • aikalisä

      Onko varasuunnitelma vielä käyttämättä.

    • aloittaja6

      Välillä tulee kauhean onneton olo kun on itse möhlinyt mahdollisuuden johonkin potentiaaliseen, koska sellaisia tulee eteen harvemmin niin ottaa vielä enemmän päähän. Täytyy yrittää olla selvempi jatkossa jos saisin hienon mahdollisuuden. Uni taitaa nyt kutsua vaikkakin surullisissa merkeissä menen, surettaa vaan niin ääh. :(

    • Kysynsulta

      Oletkos kertonut katumuksestasi tuolle toiselle osapuolelle. Ehkä saisit uuden mahdollisuuden jos kertoisit

      • aloittaja6

        En kun en älynnyt kysyä nimeä joten en voi kertoa, pitää toivoa että joku ihme heittäisi hänet eteeni. Jotenkin vaan jäänyt hyvällä tavalla mieleen.Vaikutti että sillä ihmisellä on kaikki kohdillaan jopa minulle koska harvat nappaavat minuun syvällisemmä llä tasolla.


    • ehkäjohuomenna

      Joku johdatti sinua. Kaikella tarkoituksensa, ehkä se oikea on lähempänä tulevaisuutta.

    • huvittaa

      Miehet haluaa helppoja naisia mut ei tykkää niistä.

    • autoa

      Asian voi aina korjata.

      • Ainaeiole

        Tämäkään mahdollista :|


    • naineneihaluaenää

      Täytyy myös osata hyväksyä asia ettei toinen välttämättä enää halua suhun tutustua.

      • Ikäväntunnettako

        Joo joo hohhoijaa. Mitä sinä ikävöit?


      • Ainaeiole

        Olen tämän hyväksynyt. Toivon vaan ettei hän muistaisi pahalla.


      • Enkestäenää
        Ainaeiole kirjoitti:

        Olen tämän hyväksynyt. Toivon vaan ettei hän muistaisi pahalla.

        En voi ajatella muuta kun pahaa sinusta. Olet sekoittanut pääni ja särkenyt sydämeni.


      • Ainaeiole
        Enkestäenää kirjoitti:

        En voi ajatella muuta kun pahaa sinusta. Olet sekoittanut pääni ja särkenyt sydämeni.

        Tuo on todella harmillista :/ en halunnut mitään tämmöistä tapahtuvan.
        Jos mulla ois välineet sen korjaamiseen niin korjaisin sen.


    • tietäjäGalliasta

      Tiedän

    • IruinedEverything

      No aijaa. En tule koskaan tapaamaan toista hänen kaltaista ihmistä. "löydät kyllä jonku" Ehkä mutta en toista sua

      • muistanhänestä

        Jos olet mies jonka kanssa oli aikoinaan sellainen sopimus että tavataan toisemme silloin kun kummallekkin sopii kun meidän kummankin työt ajat on sellaiset, että emme voinneet aina tavata toisiamme. Minä tiedän hänestä sen verran ainkin, että hän harrastaa valokuvaussta, autourhelusta ja kaikelaistasta mikä liityy talon rakentamiseen, nämä nyt oli niitä asioita mitä minä muistan hänestä.


      • IruinedEverything

        En ole kaivattusi sori vaan. Tarkoitin tuolla suluissa olevalla sitä kun monet juuri sanovat noin mutta ei minun rakkaani.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3764
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      209
      1853
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1404
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1285
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      166
      943
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      893
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      890
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      870
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      849
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      848
    Aihe