Saappaat korkokengät

saappaat41

Moi!
Mistä löytäisin naisen joka tykkää samoista asioista kuin minä!? Eli naisten saappaista ja korkokengistä :)
Ne joiden kanssa olen jutellut niin ovat pitäneet minua outona tai pervona!?
Mikäs on sen kivempaa katsottavaa kun nainen korkokengissä tai saappaissa!??
Olisi kiva löytää itselle semmoinen nainen joka arvostaisi tätäkin piirrettä!!Mukava olisi yhdessä katsella jutella ja ostaa!!??
Olenko yksin tämän asian kanssa??

23

1233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hlhkhjkhjkjhkh

      Monet naiset pitävät saappaista ja korkokengistä. Asia pitää selittää naiselle kierrellen ja kaarreellen, niin ettei naisesta tunnu että kiihotut vain hänen saapaistaan. Kun asian saa vietyä oikealla tavalla perille, niin nainenkin voi innostua kun tietää että voi kiusoitella sinua saappaillaan.

      • Niinhänseo

        Amen!


    • grrrrrrr

      Luulen että monelle naiselle saappaat ja korkokengät ovat niin jokapäiväinen juttu että sitä vähän hölmistyy jos joku saa niistä kicksejä. Tosin ei minulla ainakaan ole mitään sitä vastaan jos joku nauttii katsellessaan kävelyäni noissa vetimissä.

      • Kicksejä!!?? No tuossa tuli selväksi miten ajattelet asiaa!!?
        Omasta mielestä tykkään ja ihailen niitä!?? Ja kyllähän mun huimion saa myös :)
        Kickseistä vielä! Saakos naiset sit niitä esimerkiksi hyvin treenatusta miehen kropasta vai tykkääkö ne ja ihailevat niitä???


      • Grrrrrr

        Hmmm... me naiset niin kuin te miehetkin ollaan niin erilaisia, yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta jutusta.
        Minä saan väristyksiä kyllä lihaksista - ei kuitenkaan mitään Mentula meininkiä, kivasti leikatut lyhyet hiukset voi olla vastustamattomat ja hymy tietty pukee miestäkin, vähän rietas hymy saa jalat hyytelöksi. Sitten on yksi sellainen juttu, mikä ei liity ulkonäköön mitenkään: kun mies on sinut oman kroppansa ja elämänsä kanssa ja tietää mitä tahtoo - olen myyty!


      • Reino.vaan.ei.tossunalla
        Grrrrrr kirjoitti:

        Hmmm... me naiset niin kuin te miehetkin ollaan niin erilaisia, yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta jutusta.
        Minä saan väristyksiä kyllä lihaksista - ei kuitenkaan mitään Mentula meininkiä, kivasti leikatut lyhyet hiukset voi olla vastustamattomat ja hymy tietty pukee miestäkin, vähän rietas hymy saa jalat hyytelöksi. Sitten on yksi sellainen juttu, mikä ei liity ulkonäköön mitenkään: kun mies on sinut oman kroppansa ja elämänsä kanssa ja tietää mitä tahtoo - olen myyty!

        Toiset tykkää Bocellista. Sinä vaikutat onneksi Suomalaiselta naiselta, joka tykkää Miehistä. Tässä sulle päivän piristys. Suomalainen Mies soittaa Sinulle ihanan joululaulun:)
        https://www.youtube.com/watch?v=La7n8-b3V7Y


    • AsiastaKiinnostunut

      Minäkin olisin kiinnostunut naisesta joka pitää korkokengistä/saappaista. :) Mutta ei heitä kyllä liikaa tässä suomen maassa ole, mutta tosi mukavaa kun ilahdutatte itseännne ja meitä miehiä käyttämällä korkokenkiä, olette upeita ja naisellisia naisia!
      Katsotaanpas mitä huomenna kaupunkikierroksella osuu silmiin! ;)

    • Korkosaappaatxx

      Kovin on rajoittunut maailmankuva naisilla jotka pitää sinua outona. Itse ainakin pidän korkeakorkoisia jalkojani nuolevia saappaita aina viihteellä jaloissani- pikkumustan kanssa ja huomio on taattu. Monet miehet käyvät vaivihkaa kuiskaamassa että upeat sääret ja nam mitkä saappaat..

    • higheellllzzz

      Venäjällä jopa kauppojen myyjättärillä on korkeita saappaita ja avokkaita työkenkinä.Siinä vasta upea näky !

    • korkoSaappaat

      http://aijaa.com/Vu9ViR
      Olen noin kolmekymppinen nainen ja käyttänyt aina, 13 vuotiaasta lähtien, kuvan tyyppisiä korkosaappaita.
      Äitini on käyttänyt myös samantyylisiä ikänsä. Äiti on hyvin tarkka, että korkosaappaiden kanssa käytetään hametta. Minä käytän myös enimmäkseen hametta näitten kanssa, mutta joskus sopivan kireät farkut, varsinkin talvipakkasilla on kuulunut asuuni, äidilläni ei milloinkaan.
      Huomasin jo nuorena miesten kiinnittävän erityistä huomiota äitiini korkosaappaissaan ja halusin myös itse kokea ne huomionosoitukset.
      Niitä on kyllä tullut runsaasti. Kuiskutteluja korvaan ja suoranaisia sexitarjouksia huomattavista summista, joihin en tietenkään ole tarttunut, vaikka välillä on pistänyt todella miettimään, miksi nämä tuikitavalliset naisten korkosaappaat saavat miehet reagoimaan niin voimakkaasti.

      • Matteuspa

        Kylläpäs ovat ihanat. Noita minäkin kuolaisin, jos hyväsäärisellä naisella näkisin. En kävelisi ohi vaan perässä......


      • Niinhänseo

        Sulla on upea äiti joka on kasvattanut upean tyttären! Niin sitä on vaikea sanoa mikä noissa saappaisssa kiehtoo, ne tekee teistä naisista vaan niin uskomattoman upean näköisiä ;) Toi nyt on vähän törkeetä, että tullaan korvaan supisemaan ja ehdottelemaan. Mutta sinunlaisia naisia ei paljon ole, niin myö miehet voidaan innostua vähän. Jotkut tolleen vähän turhankin avoimesti, ei sekään oo hyvä, mutta sitä voi pienessä sievässä "vahingossa" sitten lipsahtaa, kun näkee jotain oikeen seksikästä :)


      • SaappaatForlife

        "miksi nämä tuikitavalliset naisten korkosaappaat saavat miehet reagoimaan niin voimakkaasti." Kuulehan arvon lady, noi on paljon enemmän mitä tuikitavalliset, aivan uskomattoman seksikkäät saappaat olet ostanut!! Niin ja mikä niistä tekee niin kiehtovan, sitä en ole 33 vuoden ikään mennessä saanut selville, mutta toisaalta väliäkö tuolla, kunhan fiilis on hyvä ja sehän on! :)


    • kolkytkuus

      Ehkä tämä kysymys kuuluisi enemmän tuonne seksikeskusteluihin tai "miten nainen isketään" -osioon kuin muoti-, vaate- ja tyylikeskusteluihin. Fettarijutuilla (fetisismi) kun ei varsinaisesti ole mitään tekemistä perusmuodin ja peruskauneuden kanssa.... :p

      • Saappaatz

        Ehkä... "fetissit ja leikit" -osioon. Toisaalta sitten tää hukkuu sinne jonnekin... Mutta eipä tähän nytkään kukaan nainen vastaile. Vai olenko väärässä, naiset... ;)


    • kipkopkip

      Minä pidän korkosaappaita ja ne sopivat pitkiin hyvinmuodostuneisiin sääriini. Pidän juhliessa ja vaikka makkarissa..mieheni on ihan kuumana.,.Saan hänen jakamattoman huomionsa..

      • kapiainen1

      • Saapastelua

        Upea nainen olet! :) Viellä mä sinunlaisen löydän, siitä en luovu! ;)


    • SaappaatForlife

      Nyt viimepäivinä kun on ihmisiä enemmän liikekkeellä joulu tohinoiden aikoihin... täytyy sanoa että on ollut ilo ihailla naisia saappaissaan. Tyyli on ollut ehkä enemmän semmonen max 5cm korot saappaissa, mutta tosi upeita saappaita naiset, iloa silmälle! :)

      • mmmmmmm-

        Olen huomannut aivan saman asian! Kerrankin jouluruuhkissa on jotain positiivista...


    • platformsheel

      meidän emäntä laittoi tänään hautausmaakäynnille mustat korkeat avokkaat.kyllä olivat savessa sen jälkeen mutta tyylistä ei tingitä !!

    • KONTIOFANI

      MUSTAT KONTIOSAAPPAT NAISELLA IHANAT

    • mies924

      Tyttö ystäväni käyttää jatkuvasti 12cm piikkikorko. Niin saappaita kun avokkaita. Aivan mahtavan näköstä menoa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5098
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1016
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      918
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe