Varokaa Jyväskyläläisten huijareiden joukkoa!

pahastihuijattu

Jyväskyläläiset Jesse Kiviharju (Jelle Kiviharju) Joonas Hirvonen ja Mirkkuli Päivärinta on kusettaneet kymmeniä ihmisiä varsinkin tori.fin kautta!!!!! Osaavat puhua uskottavasti ei mitään syytä luottaa heihin! Käyttävät pre-paid numeroita kusetuksissaan ja sitten ottaa numeron käytöstä. Olkaa varovaisia netissä ja pyytäkää aina todiste myytävästä tavarasta jos ostatte jotakin!!!

12

174

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyasinttilisbe

      Jesse yritti juuri kaupata minulle lippuja Irina Björklundin konserttiin, käyttää sähköpostiosoitetta [email protected]. Osoite ei toiminut.
      Ei halunnut edes kertoa lippujen tilausnumeroita, kun kysyin, joten haiskahti heti.

      • sidius123

        He käyttivät minun sähköpostiani, en tiijä mistä ovat sen saaneet. Minä en ainakaan liity asiaan millain lailla! t. Sidius


      • kkkaaa

        totta on!!


    • OikeanimiMirkaPäivärinta

      Oli muka hädässä Jyväskylän matkailukeskuksen edessä ja myi s-ryhmän lahjakorttia vaannottaen, että kortilla olisi riittävästi rahaa kattamaan summan. Kaupanteon yhteydessä kyseisen henkilön passi kuvattu. Kortin saldo oli tarkastuksessa nolla euroa. Asia tullaan jatkoprosessoimaan.

    • plööh

      Torissa viimeksi eilen yritti kaupata 3ds xl 50e hinnalla jesse kiviharju.

    • anoboi

      Löytyykö sieltä vielä sellaista kaveria kun "ano ikonen"?
      Etunimen aitoudesta ei tietoa.
      sellainen kyrvän näköinen kalju tissiposki.
      Kunnon kusettaja joka sietäisi saada lobotomian nyrkillä..

      • WanhaKaweri678

        Nimi on aito. Kusetti multakin rahaa, vaikka olin sen kaveri.

        Taustalla taitaa olla mm. huume- ja alkoholiongelmia, sekä "rankka" lapsuus.


    • Markitsa

      Kusettaa myös [email protected] osoitteella. Pankkitilinumero on tiedossani.
      Mahtaisiko hänen tietojaan saada sitä kautta selville, jotta tuollainen nilkki saataisiin ruotuun.

      • Tälläsetkusettajatkuriin

        Kyllä saa tilinumeron kautta. Itse menin tekemään vanhempieni kanssa rikosilmoituksen. Mitään vaan ei ole kuulunut poliisilta.

        Huijarin tiedot
        Nimet joita käyttää: Jesse Kiviharju oikea nimi Joonas Hirvonen
        Sähköposti [email protected]

        Yritin näytönohjainta ostaa 75€ sovittiin eka piti maksaa 40€ ja sit ku paketti perillä niin 35€.

        Ainoa oikea ratkaisu olisi että ensiksi nyt kaikki joita hän on kusettanut tekevät siitä rikosilmoituksen ja vaativat vähintäänkin hänelle sakot.

        Toiseksi mutta epätodennäköisemmin kaikki voisivat hänet yhdessä haastaa oikeuteen


    • Kyrvät

      Itse maksoin liput joita ei koskaan näkynyt. Teen huomenna rikosilmoituksen samoista kusipäistä.

    • Öer
    • McBambinos

      Saman Speden kusettama. Rikosilmoitus tehty tammikuun alussa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe