why u dont like fat boi

fätääsboi

Eli otsikko kertoo et miks tytöt ei tykkää isoist pojist mut niil on asenne on oikea ymmärtää sua ja sit haluu sulle hyvää mut ette tajuu sitä

47

1072

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ÄläYleistä

      Jaa, no miks pojat ei tykkää isoista tytöistä?

      • wertuers

        Koska ne eivät ole ollenkaan seksikkäitä :D mutta isot pojat ovat kyllä aika seksikkäitä ku niillä lilluu rasvat kyljessä :------------------D


    • ei.käy

      kuka haluu olla sellasen vitun perunasäkin kanssa?!

      • QlQ

        Toinen peruna säkki


    • Xicci

      Mä tykkään isoista pojista. Muitten on vissii vähän vaikea sitä ymmärtää :))))))

      • noin.on

        Valitettavasti asia on niin että mitä isompi mies sitä enemmän naiset tykkää. Jos olet vaikka esim. 175 pitkä olet raakki naisten silmissä. Uskokaa tai älkää kyllä asia niin on.

        JOs olet vaikka 170 pitkä naiset nauraa ja pilkkaa sinut suohon. Et ole edes mies naisten silmissä. Vaikka olisit miten kunnollinen, huumorintajuinen ok. näköinen sympaattinen ja vaikka mitä ei naiset arvosta sinua noiden ominaisuuksien vuoksi

        millainen tyyppi sitten on todella naisten mieleen? millaisesta tyypistä naiset todella tykkää?

        Pitää olla semmonen rento, jopa retku, ainakin jonkinverran juoppo, ja ennenkaikkea pitää olla todella komea, ja PITKÄ !!!!!! jos olet vaikka 185 pitkä on sinulla pieniä mahiksia. Mutta vielä parempi jos olet 195 - 2m silloin olet vahvoilla naisten suhteen. Ei haittaa vaikka olisit miten retkutyyppi tahansa kunhan olet PITKÄ

        Noin se valitettavasti on ei mahda mitään.


    • EVVK98

      No rumat ja jotkut läskit tykkää läskeistä. Läskit on nyt vaan niin vitun rumaa katseltavaa ja mikä sinä olet sitten 30-40 vuotiaana? Läski, laiska, ruma sohvaperuna, kaljamaha ukko, jonka kanssa seksi ei oikein innosta. Läskithän rupee kerääntyy tuossa iässä mutta jos olet jo 15-29 läski niin ei hyvää päivää! Oletko sitten vuori 30-40 vuotiaana ja kuolet johonkin veritulppaan 50 vuotiaana? A.) Vaikka poika olisi komea ja urheilullinen ei se tee hänestä pettäjää ja kusipäätä. B.) Niitä mukavia komeitakin poikia on tässä maailmassa. C.) Läskit ei sitten peti puuhissa oikein kiinnosta. D.) Minkä näköinen olet 40 vuotiaana? E.) Lihakset ja atleettisuus on ehdoton turn on jokaisen naisen mielestä vaikka suomi24 muijat ei sitä ehkä myönnä mutta todellisuus on sitä. Taidat itsekkin olla nirso kun tuollaista sanot. Aivan 100% varmasti saisit jonkun omaa tasoasi vastaavan tytön mutta ongelma taitaa olla se että haluat jonkun ei ylipainoisen ja perus kauniin tai kauniin tytön. Kysymys siis kuuluu että miksi sinulle ei kelpaa lihavat tytöt? Harmi vaan kun suurin osa pojistakin on joko hieman tai paljon ylipainoisia tai ihan perus kroppaisia. Onneksi edes välillä näkee rannoilla jätkiä jokka on tajunnu pitää huolta kropastansa. Ja se joka haukkuu minua ylimieliseksi kusipääksi niin voi painua sinne peilin eteen kattoon että mitä sieltä näkyy. Minua ärsyttää kun katsoo näitä suomi24 juttuja ja jos joku kertoo olevansa kaunis/komea ja että haluaisi tasoistansa seuraa niin heti jonkun täytyy mennä kommentoimaan että "sinä olet ylimielinen kusipää" No nyt sanon ilkeästi mutta sellaiset kommentoijat taitaa olla niitä syrjäytyneitä peikkoja. Miksi heti maalataan kusipääksi jos on kaunis/komee ja ei jokaista vastaantulijaa kelpuuta kumppanikseen?

      • Väsyttää

        En mä ainakaan tykkää atleettisuudesta ja lihaksista, ainakaan jos niitä on liikaa. Jokanen tykkää mistä tykkää, mä en älyä tollasta yleistämistä


      • EVVK98
        Väsyttää kirjoitti:

        En mä ainakaan tykkää atleettisuudesta ja lihaksista, ainakaan jos niitä on liikaa. Jokanen tykkää mistä tykkää, mä en älyä tollasta yleistämistä

        https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Body_shot.jpg Eli jos tosiaan et tollasesta kropasta tykkää vaan otat mieluumin sen hesessä viihtyvän ihramahan niin be my guest. Muuten ole hiljaa äläkä huijaa itseäsi ja muita tolla sun paskallas. Mä en taas älyä ihmisiä jotka tulee huutelee toisten vastauksiin noita omia huijaus mielipiteitänsä. Maailmassa vaan ihmiset tykkäävät niistä sopusuhtasista ja sopivan lihaksikkaista kundeista ekä pullapojista. Jos sääkin nyt edes joskus ottaisit ton kiltteys vaihteen pois silmästä ja vastaisit suoraan kysymykseen niin kuin kuuluukin eikä mitään kiertely, lohdutus, huiaus vastauksia jotka antaa ihmiselle väärän viestin. Läskit tykkää varmaankin läskeistä. Minä nyt vastaan suoraan kysymykseen suoralla vastauksella joka saattaa kirvoittaa joidenkin mieliä mutta sellaista se elämä on. Joskus sut lyödään maihin mutta sieltä maastakin voi nousta kuten tässä tapauksessa laihdutus.


      • Väsyttää
        EVVK98 kirjoitti:

        https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Body_shot.jpg Eli jos tosiaan et tollasesta kropasta tykkää vaan otat mieluumin sen hesessä viihtyvän ihramahan niin be my guest. Muuten ole hiljaa äläkä huijaa itseäsi ja muita tolla sun paskallas. Mä en taas älyä ihmisiä jotka tulee huutelee toisten vastauksiin noita omia huijaus mielipiteitänsä. Maailmassa vaan ihmiset tykkäävät niistä sopusuhtasista ja sopivan lihaksikkaista kundeista ekä pullapojista. Jos sääkin nyt edes joskus ottaisit ton kiltteys vaihteen pois silmästä ja vastaisit suoraan kysymykseen niin kuin kuuluukin eikä mitään kiertely, lohdutus, huiaus vastauksia jotka antaa ihmiselle väärän viestin. Läskit tykkää varmaankin läskeistä. Minä nyt vastaan suoraan kysymykseen suoralla vastauksella joka saattaa kirvoittaa joidenkin mieliä mutta sellaista se elämä on. Joskus sut lyödään maihin mutta sieltä maastakin voi nousta kuten tässä tapauksessa laihdutus.

        Missä välissä mä oon sanonu et tykkäisin lihavista? Mä en vaan välitä tollasista lihaksista, ei viehätä mun silmää mitenkään. Musta hoikkuus on kaunista, en siis meinaa mitään anorektikkojakaan. Millon sä taas opit et ihmiset tykkää eri asioista? Mä en tiedä mitä muut näkee tollasissa lihaksista, muhun ne ei oikeesti iske mitenkään. Sori tuottaa pettymys


      • Vittunäänykykersat
        EVVK98 kirjoitti:

        https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Body_shot.jpg Eli jos tosiaan et tollasesta kropasta tykkää vaan otat mieluumin sen hesessä viihtyvän ihramahan niin be my guest. Muuten ole hiljaa äläkä huijaa itseäsi ja muita tolla sun paskallas. Mä en taas älyä ihmisiä jotka tulee huutelee toisten vastauksiin noita omia huijaus mielipiteitänsä. Maailmassa vaan ihmiset tykkäävät niistä sopusuhtasista ja sopivan lihaksikkaista kundeista ekä pullapojista. Jos sääkin nyt edes joskus ottaisit ton kiltteys vaihteen pois silmästä ja vastaisit suoraan kysymykseen niin kuin kuuluukin eikä mitään kiertely, lohdutus, huiaus vastauksia jotka antaa ihmiselle väärän viestin. Läskit tykkää varmaankin läskeistä. Minä nyt vastaan suoraan kysymykseen suoralla vastauksella joka saattaa kirvoittaa joidenkin mieliä mutta sellaista se elämä on. Joskus sut lyödään maihin mutta sieltä maastakin voi nousta kuten tässä tapauksessa laihdutus.

        Tässä on taas yks tälläne vitun kersa, joka luulee puhuvansa asiaa. Todellisuudessa olet vain epätoivoinen paska, jonka mielipiteellä ei tule koskaan olemaan missään mitään merkitystä sillä kaikkie mitä teet on se, että et arvosta muiden mielipiteitä. Iha faktana, jos oot sellane vitun fitnes tyttö nii voin sanoo et kovin montaa isompaa ihmistä ei sunlainen tuu koskaan kiinnostamaan eikä sen lisäks ketään, jolla on aivot päässä, koska olet kauhea ihminen tullessasi haukkumaan tänne toisia paskoilla perusteilla. Jotenkin on kyllä sellane fiilis et oot joko 12v pikku kersa, joka pitää itseään aivan vitun hyvän näköisenä ja oikeasti on itse kaljatölkki ja sipsipussi sylissä nurkassa syömässä, juomassa ja läskistymässä.
        Isoissa ihmisissä ei oo mitään pahaa. Ihmisten "kauneusihanteet" on päin vittua kaiken median ja muun takia. Sairasta ei ole olla lievästi ylipainoinen tai ison mahan omistus vaan sairasta on tuomita nämä ihmiset sekä olla kauneusihanteiden orjana ja mennä näiden mukaan. Sairasta on olla sinä, koska olet itsekeskeinen paska, joka ei osaa ottaa muiden mielipiteitä huomioon. Tule tähän kommenttiin pätemään ja se on todistettu, että olet säälittävä paska.

        I'm done with these kind of people.

        Thank you.


      • Justsayingandwatching

        Hei toi tyyppi on kirjottanut täällä joskus yli puolvuotta sitten. Tuskin edes näkee tuota.


      • meilipide
        Vittunäänykykersat kirjoitti:

        Tässä on taas yks tälläne vitun kersa, joka luulee puhuvansa asiaa. Todellisuudessa olet vain epätoivoinen paska, jonka mielipiteellä ei tule koskaan olemaan missään mitään merkitystä sillä kaikkie mitä teet on se, että et arvosta muiden mielipiteitä. Iha faktana, jos oot sellane vitun fitnes tyttö nii voin sanoo et kovin montaa isompaa ihmistä ei sunlainen tuu koskaan kiinnostamaan eikä sen lisäks ketään, jolla on aivot päässä, koska olet kauhea ihminen tullessasi haukkumaan tänne toisia paskoilla perusteilla. Jotenkin on kyllä sellane fiilis et oot joko 12v pikku kersa, joka pitää itseään aivan vitun hyvän näköisenä ja oikeasti on itse kaljatölkki ja sipsipussi sylissä nurkassa syömässä, juomassa ja läskistymässä.
        Isoissa ihmisissä ei oo mitään pahaa. Ihmisten "kauneusihanteet" on päin vittua kaiken median ja muun takia. Sairasta ei ole olla lievästi ylipainoinen tai ison mahan omistus vaan sairasta on tuomita nämä ihmiset sekä olla kauneusihanteiden orjana ja mennä näiden mukaan. Sairasta on olla sinä, koska olet itsekeskeinen paska, joka ei osaa ottaa muiden mielipiteitä huomioon. Tule tähän kommenttiin pätemään ja se on todistettu, että olet säälittävä paska.

        I'm done with these kind of people.

        Thank you.

        Miten fitnesstytöille voi runkata? Ne näyttää kaikki miehiltä/pipulitytyiltä, epäseksikkäintä ikinä.


    • naisprofessori

      Tai sit se että isot tytöt hyväksytään paremmin kun isot pojat. Oon nähny varmaan yli kymmenen isoo tyttöö suhteessa suht komeen pojan kanssa mutten yhtäkään isoo poikaa suhteessa suht kauniin tai rumemmankaan tytön kanssa.

      Ja hommahan on silleen ettei tyttöjä oikein pojan asenne hirveemmin kiinnosta, ja aina kysytään "Lohduttaako sua sitten se pojan komeus kun se paljastuukin pettäjäksi?", tuntuupa monia lohduttavan. Ja on niitä ei-pettäjä-komistuksiakin mutta ne ovat joko a)varattu, b)sinkkuja mutta omistaa viisi ihastusta jokaista varvasta kohden. Sama tyttöjen suhteen.

      • SyöPääs_

        Musta se on just toiste päin... ja sano ennemmin et joitaki tyttöjä ei kiinnosta, tollanen yleistys on vaan niin rasittavaa


      • jkhkjdhskfjh

        Totta sinänsä, mutta tarviiko sitä edes aina erikseen sanoa? Sehän on itsestäänselvää jo sanomattakin. Sama jos sanoo, että pojat tykkää sinisestä väristä, niin ei siinäkään välttämättä tarvi alkaa selittelemään, että "HUOM. MUN MIELIPIDE", koska se on jokaiselle päätään käyttävälle selvää ilmankin, että kaikki pojat ei niinkään välitä sinisestä väristä?


    • Tyt.tö

      Täyttää roskaa koko väite.

    • Hei. Ulkonäöllä ei ole kovin paljoa vaikutusta ihastumiseen. Media saattaa korostaa sitä että pitäisi olla laiha ja hyvä kroppainen, mutta oikeasti ihmiset kyllä ihastuvat luonteen piirteisiin tai esim kauniisiin silmiin. Ei kannata välittää mitä muut haukkuvat. Ei painolla ole mitään väliä, myös ylipainoinen voi olla hyvin kaunis. :) Esim: plusmimmi bloggaaja on hieman ylipainoinen mutta todella upea! Tsemppiä kaikille painosta riippumatta.
      Terveisin Annika ja Jonna Kalajoen rovastikunnan Nettisaappaasta.

      • tosi.uskottava.kuva

        "Hyvä kroppainen" on yhdyssana, arvon nettisaapas. Rippikoulu taisi olla ainoa koulu, jonka kävitte


      • Hshj
        tosi.uskottava.kuva kirjoitti:

        "Hyvä kroppainen" on yhdyssana, arvon nettisaapas. Rippikoulu taisi olla ainoa koulu, jonka kävitte

        Niin on myös luonteenpiirre


      • OletteKujalla

        Ulkonäöllä on todella iso tekeminen sen kanssa, saatko kumppania vaiko et. Valitettava fakta, mutta ne minäkään mitään isoa siideriryhävalasta halua sänkyyni vaan mieluiten semmoinen siro gaselli.

        Ainoa vaan kun pitäisi olla itse hyvännäköinen jotta semmoisen saisi kiinni, tämmöinen elämään kyllästynyt, nörtihkö, vaikeasta masennuksesta, sosiaalisien tilanteiden pelosta ja ahdistuksesta kärsivä nuori mies ei tule saamaan ketään koskaan juuri tästä syystä että kukaan ei ole kiinnostunut mitä pinnan alla on vaan se pinta ratkaisee.

        Lopettakaa se valehteleminen ja hyväksykää faktat.


      • OletteKujalla kirjoitti:

        Ulkonäöllä on todella iso tekeminen sen kanssa, saatko kumppania vaiko et. Valitettava fakta, mutta ne minäkään mitään isoa siideriryhävalasta halua sänkyyni vaan mieluiten semmoinen siro gaselli.

        Ainoa vaan kun pitäisi olla itse hyvännäköinen jotta semmoisen saisi kiinni, tämmöinen elämään kyllästynyt, nörtihkö, vaikeasta masennuksesta, sosiaalisien tilanteiden pelosta ja ahdistuksesta kärsivä nuori mies ei tule saamaan ketään koskaan juuri tästä syystä että kukaan ei ole kiinnostunut mitä pinnan alla on vaan se pinta ratkaisee.

        Lopettakaa se valehteleminen ja hyväksykää faktat.

        Harmi, kun sinulla on tuollainen kokemus, että et kelpaisi sellaisena kuin olet. Varmaan tiedätkin, että et ole yksin elämäsi tilanteissa, vaikka ne jokaiselle ainutlaatuisia aina ovatkin. Jos itsekin katselet avoimin mielin ympärillesi, niin uskaltaisin väittää, että kaikki on mahdollista.

        Toivottavasti saat tukea ja apua vaikeaan masennukseen sekä sosiaalisten tilanteiden pelkoon ja ahdistukseen. Vaikeuksien kanssa ei kannata jäädä yksin.

        Terveisin,
        Katja Kajaanista
        NettiSaapas


      • anaalitappi

        älä kuseta vitun saapas saatana :-D


      • OletteKujalla kirjoitti:

        Ulkonäöllä on todella iso tekeminen sen kanssa, saatko kumppania vaiko et. Valitettava fakta, mutta ne minäkään mitään isoa siideriryhävalasta halua sänkyyni vaan mieluiten semmoinen siro gaselli.

        Ainoa vaan kun pitäisi olla itse hyvännäköinen jotta semmoisen saisi kiinni, tämmöinen elämään kyllästynyt, nörtihkö, vaikeasta masennuksesta, sosiaalisien tilanteiden pelosta ja ahdistuksesta kärsivä nuori mies ei tule saamaan ketään koskaan juuri tästä syystä että kukaan ei ole kiinnostunut mitä pinnan alla on vaan se pinta ratkaisee.

        Lopettakaa se valehteleminen ja hyväksykää faktat.

        Tuli mieleen et omat haaveet on omia haaveita ja oikeastaan tuolla pärjää ihan kivasti ihan kuka vaan kun nyt noin osaa pitää henkilökohtaisesta hygieniastaan huolta, omaa riittävästi halua olla ihmisten kanssa niin kyllä maailman 6 biljoonasta ihmisestä riittää oikeasti montakin naista ja ihan varmasti hyvännäköistä kenelle vaan kuka haluaa
        Sitä nimittäin pitää vaan haluta.
        Ja olla puhdas
        Ja selvinpäin
        Ja sopivan fiksu
        Just SELLANEN
        Hyvä ja luotettava
        Vielä joskus

        Jos tahtoo


    • vapaatyttö

      Onneks munsuku on hoikka (ei mikään alipainonen!))
      Itse tykkään ruskea hiuksisista (lyhyt tukka)pojista joilla on ruskeat silmät ja hoikka. (Ei kukkakeppi)Jonkun verran lihaksia,treenaa jne

      Luonne hiukan ujo (olen itsekkin)romanttinen,pidempi kun mä,huumorintajuinen,hauska,eläinystävä,mukava,hiukan kovis ja tuhma...,cool,löytyis myös se herkkä puoli jne

      vuoden vanhempi maksimissaan 2vuotta vanhempi.
      Ei mun ikästä eli 14vuotiasta koska pojat kehittyy myöhemmin joten...
      ei nuorempaa.
      15-16weee

      Sellaset pojat on musta ihania ja seksikkäitä awww:3

      LÄSKIT laihduttakaa,paitsi jos jotkut tytöt tykkää...
      Mielipide kysymys mut I don't like:/

    • asiastatietävä

      No se vähän riippuu siitä onko sulla sitä ylipainoo 2kg vai 200kg, tai enemmänki siit et huomaaks sitä susta.

    • peikk00

      Tarkoitatko isolla pitkää vai lihavaa?

    • Isopyllynentyttö

      Läskeillä on micropenikset :((

      • Pojukd

        Sanoo Isopyllynentyttö eli sinun tapauksessasi olet läski. Peace!


    • peräruiske

      hyvä yritys vitun läski :-D

    • fatgirl

      Voi voi... Tällä elämänkokemuksella voin sanoa ylipainosena naisena, ihan normi naamalla varustettuna ihan olen saanut miehiä normi painoisia ja hoikkiakin miehiä. Lisäksi olen ollut pitkissä suhteissa, eikä läskit ole olleet este. Se on juttu näin että jos miehellä ei päässä ole mitään niin silloin takertuu aivan mitättömiin asioihin kuten läskeihin.. Niin sellainen mies saa jäädä ei ole naisen arvoinen. Ja uskokaa tai älkää läskikin pääsee valkkaamaan parhaat päältä. Olkaa nuoret ylipainoiset tytöt/ naiset ylpeitä itsestänne. Ja pitäkää omanarvon tunto korkealla, vaikka nämä hoikat ja omasta mielestä täydelliset naiset omistavat ihan kaiken!

      • Mikävittunsyy

        That's that bullshit! Ja onnee jostain hoikasta miehestä, mutta tasan kukaan oikeesti hyvännäköinen ja treenattu jätkä ei tykkää rumasta läskistä. Se 100% totuus. Ymmärrän että tässä yritetään jotain mielen nostatusta tehdä mutta nyt oikeesti pinnalle takas. Onneksi osa ihmisistä täällä on ihan pinnalla mutta osa elää jossain keijujenmaailmassa . Jos olet läski tee asialle jotain. Mene liikkumaan ja muuta ruokavaliotasi. Ei tule olemaan helppoa mutta se on ihan tahdonvoimasta kiinni. Jos haluat tehdä muutoksen se vaatii kyyneliä, hikeä, ankaraa treeni rutiinia. Jokainen treeni kerta tuntuu ihan hirveältä mutta se kannattaa. No excuse. No remorse. No pain no gain. No tears no results. Work hard train harder. EI OLE MITÄÄN TEKOSYYTÄ. Kaikki tekosyyt on itsensä huijaamista. Mikä sinun syysi on olla laiduttamatta? Onko vaan niin helvetin mukavaa laiskotella ja vetää sitä ruokaa kitusiin? Siis jos kyseessä on joku sairaus mene hoitoon. Ketä vittuja te oikein kuvittelette olevanne? Teitä saatana pitäs muka vielä ymmärtää. Mediassa kerrotaan kuinka läskit sitä ja tätä. Pitäisi yrittää tehdä heidän olonsa mukavaksi. Luulevatko jotkut läskit että lihaksikkaat vartalot vaan luotiin tietyille ihmisille. Ne lihaksikkaatvartalot ovat aivan järkyttävän työn ja tuskan takana. Vatsalihakset eivät vaan popsahda esiin. Se hauis ja rinta ei kasva ihmettelemällä. Eikä se normaalin ihmisen kroppakaan pysy jos sitä ei huolla oikein. Jos mies ilman jalkoja voi voittaa hiihdon para Olympialaiset niin miksi ei läski voi laiduttaa? Jos sotilaat jotka ovat menettäneet esim. jalkansa rauhanturva tehtävissä (joita myös suomesta löytyy) rämpisivät vain itsesäälissä niin parantuisivatko he koskaan? Heidän jalkansa eivät ikinä enään parannu vaikka kuinka he yrittäisivät mutta he voivat oppia uuden tavan liikkua vain jos heillä siihen tahto riittää. Samoin myös ihan jokaine tai ainakin 90% läskeistä pystyisi laihduttamaan jos he vain viitsisivät.


    • hoikkamies66

      Monestikin isot tytöt ovat kasvoiltaan kauniita,linjakkaita ja mikä parasta luonteenpiirre.(herttainen)

      =) tykkään.

    • Lolololloo

      Rob kardashian on hot

    • Ulkonäkö on hyvä olla kunnossa, mutta jollei ole, voi sitä kompensoidan mielelestäni muilla jutuilla. Eikä kaikilla meillä oo muutenkaan paljon varaa valita.

    • kraziva

      Apua mitä juttuja, kauneus on katoavaista, ikävä kyllä ja ehkä 15v. kannattaa vielä vähän odotella ja miettiä mitä on seksikkyys. Ja se paino tulee auttamattomasti lähes kaikille ja rypyt. no ehkä joku liikunnan ammattilainen pysyy hoikkana. Lihaksetkaan eivät pysy. Älkää nyt luottako siihen mikä 15-25 -vuotiaana on oma mielipide, voit joutua muuttamaan sitä moneen kertaan elämänkokemuksen myötä. Ja mitä on kauneus, se on katsojan silmässä. Eli jokaisen oma mielipide, mut jos omaat valtavirran mielipiteen, itsenäisyytesi ja identiteettisi on vielä valovuoden päässä aikuisuudesta.

    • tyttönen00

      Yks mun parhaita kavereita on poika jolla on vähän ylimääräistä, mutta se ei vaikuta mitenkää luonteeseen. Myönnän toki itsekin, että lihaksikkaat jätkät ovat enemmän makuuni, eikö niihin ylipainoisiin tule kiinnitettyä niin paljoa huomiota, että tulisi tutustuttua heihin.

    • Ttäääästänäin

      Läskit ovat vaan niin laiskoja että eivät jaksa nähdä edes terveytensä eteen vaivaa. Miksi tälläinen läski siis välittäisi tytöstäkään jos ei edes oma terveys kiinnosta hiiren vitun vertaa. Ja se että olet läski ei tee sinusta automaattisesti hyvää ihmistä eikä lihas tee kenestäkään pahaa.

    • N.i.i.n

      Miksi olette niin pinnallisia?

    • määritelläänkö nyt läskinä runsaasti ylipainoista vai myös hieman ylipainoista?
      koska mun mielestä pienessä ylipainossa ei ole mitään vikaa
      jotkut ootte aivan liian pinnallisia, dont hate

    • Kauha-Guru_

      Läskit maan rakoon ugh olen puhnut.

    • juhani-sherllok

      e i minun mielestä ihmistä pitäisi katsoa koosta tai painosta jokainen ihminen on tärkeä jota pitäisi kunnioittaa ja rakastaa sellaisena kun on paskat niistä pillerin syöjistä ja botoxin piikittäjistä

    • julmur

      eihän suomalaiset naiset halua kun hyvä roppasia dalidomomeja mitkä pumppaa aineita sisään ja kattelee itsejään peilistä

    • MelkeenLapsi

      Voi rakkhaat lapset se on ny silleen että joku tykkää hoikasta joku kurvikkaista. Sinä joka tykkäät siitä lihaksikkaasta sinisilmäsestä ja mustahiuksisesta pojasta niin se tuntematon tai paraskaveri tykkää blondista ruskea simäsestä joka ei käykkään salila joka pv. Kaikilla ei ole sama maku ja se sun sinisilmä poju voi tykätä kurvikkaista tytöistä/pojista, eikä siitä kukkakeppi vartalosta joka laskee joka ikise kalorin ja se voi olla toisi päinki.

      Kaikilla on eri maku! Jote turvat umpee lapset ja valitakaa metvurstist.

    • lihasjeesus

      Koska kaikilla on eri maku ja valitettavasti kuten monet tutkimukset osoittaa, niin laihuus ja lihakset myy. Jos et hyväksy tätä faktaa niin lopeta ulina tai laihduta.
      t. laihaläski

    • Tykkäänehkälihavis

      No en tiedä miksen tykkää mutta mun luokalla on yks poika joka on 156 cm pitkä ja ehkä yli 50-60kg mutta hän on ihanan ja komee tykkään siitä😍

    • ediiudsdiduud

      Ei kannata yleistää, on tyttöjä jotka pitävät pojista ulkonäöstä riippumatta.
      Ja ihan tosi, miten "hullulta" se kuulostaakaan, loppujen lopuksi ulkonäöllä ei ole väliä.
      Ulkonäköön ihastutaan, luonteeseen rakastutaan.
      Jos täällä on ns isompia poikia jotka pelkäävät ettei koskaan tule saamaan tyttöystävää, niin pelko on turha.
      Ja vaikka olisittekin isompia, niin ei se tarkoita ettekö olisi söpöjä, hyvännäköisiä.
      Tyttöjä on todella paljon erinlaisia ja tekin tulette löytämään onnen.
      Onnea ja tsemppiä tulevaan!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3184
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2131
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2054
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1905
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe