Miesten s/m

24cole

Kuka haluaisi lukea fiction tarinoitani.? On vain yksi vika meilla ei ole aakosia.

9

1538

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjäej

      Ei ze mitään, minulta puuttuu koneeztani z-kirjain.

    • 24cole

      Nuorena olemme leikkineet kaikenlaista kaverini Vernon kanssa. Han on native Gree intiaani. Myos intiaani leikkeja. Mina olin aina valkonaama jonka han sitoi puuhun ilman paitaa. Tiputti muurahaisia rinnalleni ja nauroi.

      Kun tulimme vanhemmiksi leikimme viela samoja leikkeja joskus kun oltiin yhdesa. Yhden kerran muistan kun olin taas sidottuna puunoksaan narulla ranteista ylos, han veti housuni alas. Olin nuori enka ymmartanyt kiimasta mitaan. Han kutitteli sulalla kulliani ja yhtakkia minulla oli kummallinen tunne jotenkin tuntui hyvalta ja alkoi kuin silmissa pimenemaan. Kullini seisoi, pyysin pastaa minut pois tuntui kun olisin tarvinnut pissata. Ei paastanyt. Sitten alkoi paassani sykkimaan ja kullistani lensi jotain. Vernon nauroi ja runkkasi viela kulliani..

      Olen sitonut hanenkin vuorostaan. Han naytti hyvalta sidottuna kaunis iho ja karvaton. Katsoin hanen housuihinsa myos, komea karvaton kulli,,,,,,,,,
      Jatkuu...

    • 24cole

      Jatkuu...
      Vernon on komea mies, vallankin alasti. Nyt han halusi olla sidottuna hyvin kellarissa ranteistaan ja nilkoistaan ketjuihin jotka roikkuivat katosta laattiaan ja laattian koukkuihin. Niinkuin X asentoon. Kutittelin hanen nannejaan, imin ja nuolin karvattomia kainaloitaan. Hanella seisoi kovana. Imin sita vahan aikaa kun han sanoi nipista nannejani. Huomasin hanen pitavan rajummasta touhusta. Neuloja han komensi. Otin nuppineulan ja pistelin hanen nannejaan silla, kiitos han sanoi jatka. lisaa...han kiemurteli tuskan kiimassa. otin kullinsa suuhuni eika kovin kauaa kun sperma syoksyi suuhuni.

      Irroitin siteet han paasi vapaaksi. Heti han syoksyi kimppuuni ja veti housuni alas ja alkoi imemaan minua kuin villielain...

      • Meillä oli samanlaista Olin kaveri porukan nuorin. Vanhemmilla alkoi puperteetti niin joskus leikittiin samanlaista leikkiä. Mä olin se joka jäi vankiksi, sidottiin ja kidutettiin. Se oli aika hämmentävää. Kaikki muurahaiset ja nokkoset. Pojat katso edestä päin.
        Kerran oltiin kolmistaan ja mut sidottiin kahden puun väliin. Nilkoista ja sitten ranteistä ylös oksiin. Pojat kiduttivat. Katselivat edestä.
        Äkisti mun pakarat vedettiin erilleen. Mua naitiin anukseen poikien katsellessa edestä. Ne ei koskaan kertonut ketä ne oli.


    • Pidän tästä...

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      H­­­e­­­i! Ku­ts­um­­me sinu­­t kä­­ym­­­ään uude­ss­a cha­­­tis­­sa! Meitä on yl­i mil­­jo­ona! 👉 http://4900049.com/H/gC87b 👈

    • Anonyymi
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2506
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      39
      1408
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1382
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1111
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe