Maahanmuuttaja pahoinpideltiin

KTS--

17

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyi.olkoon

      En mitenkään puolusta rikosta. Mutta tässä on selkeä syy ja seuraus.

      Tyytymättöminä Suomen eduskunnan ja hallituksen jatkuvasti, totaalisesti naiiveihin ja typeriin päätöksiin ja päättämättömyyksiin, sekä käsittämättömään saamattomuuteen, monet suomalaiset ovat ottamassa oikeuden omiin käsiinsä.

      Anarkismi lisääntyy. On rauhanomaista anarkismia ja on väkivaltaista anarkismia. Sanoisin, että suomalaisten väkivalta mamuja ja matuja vastaan on kuitenkin ollut huomattavasti vähäisempää kuin tuon toisen osapuolen runsaat ja julmiakin piirteitä omanneet väkivallanteot, kuten seksuaalirikokset, kunniamurhat, uhrin elävältä polttamiset (joista poliisi on ollut hipi hiljaa) omaa kansaamme, nuoriamme, jopa pieniä lapsiamme vastaan.

      Että vuoroin vieraissa. Ja näiden suomalaisten uhrina oli sentään aikuinen mies, ei nuori tyttö, tai pikkulapsi.

      Mutta älköön tätä millään tavoin tulkittako siten, että hyväksyisin moiset teot!

      • vääräätoimintaa

        Tuollaiset teot ei kuulu Suomalaisuuteen,

        Luuletteko olevanne sankareita kun joukolla hakkaatte yhden,

        Minäkään en hyväksy mitään "partalapsia" tänne elätiksi mutta syy ei ole tulijoissa vaan niissä jotka nuo tulijat tänne haluaa.


      • Paluulippu.käteen
        vääräätoimintaa kirjoitti:

        Tuollaiset teot ei kuulu Suomalaisuuteen,

        Luuletteko olevanne sankareita kun joukolla hakkaatte yhden,

        Minäkään en hyväksy mitään "partalapsia" tänne elätiksi mutta syy ei ole tulijoissa vaan niissä jotka nuo tulijat tänne haluaa.

        Kyllä se syy on ensisijaisesti tulijoissa itsessään. He itse ovat tulleet ja sitten eivät kykenekään, eivät aiokaan ryhtyä elättämään itse itseään kuten aikuisten ihmisten tulisi. Tulevat vieraaseen maahan, jossa tarjottua ilmaista, suomalaista ruokaa he sylkevät ja vaativat että heille on tarjoiltava irakilaisia ruuokia, Suomessa! Talvi tulossa ja he esiintyvät säälittävinä.

        Ei olisi ollut pakko tänne tulla, varakkaat irakilaiset. He tulivat tänne kuin hotelliin. Hoitakoot itse itsensä, kuten suomalaisetkin hoitavat itse itsensä ulkomailla. Ei missään passata turisteja tuolla tavoin. Olen itse elänyt ulkomailla asuessani tosi köyhissä oloissa.


      • KTS--
        Paluulippu.käteen kirjoitti:

        Kyllä se syy on ensisijaisesti tulijoissa itsessään. He itse ovat tulleet ja sitten eivät kykenekään, eivät aiokaan ryhtyä elättämään itse itseään kuten aikuisten ihmisten tulisi. Tulevat vieraaseen maahan, jossa tarjottua ilmaista, suomalaista ruokaa he sylkevät ja vaativat että heille on tarjoiltava irakilaisia ruuokia, Suomessa! Talvi tulossa ja he esiintyvät säälittävinä.

        Ei olisi ollut pakko tänne tulla, varakkaat irakilaiset. He tulivat tänne kuin hotelliin. Hoitakoot itse itsensä, kuten suomalaisetkin hoitavat itse itsensä ulkomailla. Ei missään passata turisteja tuolla tavoin. Olen itse elänyt ulkomailla asuessani tosi köyhissä oloissa.

        Sun lössishän tätä vihaa just lietsoo. Voin kantasuomalaisena sanoa tämän.
        Älä sitten nillitä jos metsä vastaa niinkuin huudetaan tai, kuten Jeesus sanoi, samalla mitalla mitataan.


      • tsekkaahomma
        KTS-- kirjoitti:

        Sun lössishän tätä vihaa just lietsoo. Voin kantasuomalaisena sanoa tämän.
        Älä sitten nillitä jos metsä vastaa niinkuin huudetaan tai, kuten Jeesus sanoi, samalla mitalla mitataan.

        No niinhän tässä on juuri käynytkin. Irakilaiset eivät ole tajunneet hommaa ja metsä alkaa vastata niinkuin ovat huudelleet.
        Sä lietsot vihaa jutuillas. Suomalaisilla on jus tasan 100% oikeus puolustaa suomea ja suomalaisia.


      • Rehellinen.kantis
        KTS-- kirjoitti:

        Sun lössishän tätä vihaa just lietsoo. Voin kantasuomalaisena sanoa tämän.
        Älä sitten nillitä jos metsä vastaa niinkuin huudetaan tai, kuten Jeesus sanoi, samalla mitalla mitataan.

        Ei se ole vihanlietsontaa, jos heille ilmaistaan, että heiltä odotetaan asiallista, länsimaista käytöstä, Suomessa suomalaista.

        Eihän minnekään maihin lähdetä toisen kansan elätettäviksi, vaan jokaisen on huolehdittava itse itsestään. Tätä samaa odotetaan myös Suomeen tulijoilta.

        Nyt on kysymys varakkaista maahantulijoista, he eivät ole mitään pakolaisia, vaan hakevat helppoa elämää muiden kustannuksella ja käyttävät kaikki röyhkeät metkunsa. Heiulle ei kelpaa se mikä kelpaa suomalaisille.

        Lahjavaatteita he olivat viskelleet pitkin Tornion katuja, kun ei kelvanneet tälle hienostojoukolle. Monet heidän kanssaan työskennelleet ovat hiljaa, loukkaantuneina kääntäneet suvaitsevaisuutensa edes oman arvon tunteeseen, jättäneet VOKeissa työskentelyn kun eivät edes alkeellista kiitollisuutta saa osakseen.

        Metsä vastaa heille niinkuin ovat itse huutaneet. Enkä ole rasisti, vaan odotan ihmiskäytöstä ihmisiltä jotka tulevat toiselta puolen maapalloa vieraan kansan elätettäviksi. Itse olen taatusti köyhempi kuin yksikään noista elitisteistä ja minulle kelpaa puuro (jonka itse keitän, ei kukaan minulle).


      • Simelius
        Rehellinen.kantis kirjoitti:

        Ei se ole vihanlietsontaa, jos heille ilmaistaan, että heiltä odotetaan asiallista, länsimaista käytöstä, Suomessa suomalaista.

        Eihän minnekään maihin lähdetä toisen kansan elätettäviksi, vaan jokaisen on huolehdittava itse itsestään. Tätä samaa odotetaan myös Suomeen tulijoilta.

        Nyt on kysymys varakkaista maahantulijoista, he eivät ole mitään pakolaisia, vaan hakevat helppoa elämää muiden kustannuksella ja käyttävät kaikki röyhkeät metkunsa. Heiulle ei kelpaa se mikä kelpaa suomalaisille.

        Lahjavaatteita he olivat viskelleet pitkin Tornion katuja, kun ei kelvanneet tälle hienostojoukolle. Monet heidän kanssaan työskennelleet ovat hiljaa, loukkaantuneina kääntäneet suvaitsevaisuutensa edes oman arvon tunteeseen, jättäneet VOKeissa työskentelyn kun eivät edes alkeellista kiitollisuutta saa osakseen.

        Metsä vastaa heille niinkuin ovat itse huutaneet. Enkä ole rasisti, vaan odotan ihmiskäytöstä ihmisiltä jotka tulevat toiselta puolen maapalloa vieraan kansan elätettäviksi. Itse olen taatusti köyhempi kuin yksikään noista elitisteistä ja minulle kelpaa puuro (jonka itse keitän, ei kukaan minulle).

        Juuri näin. Naulan kantaan.


      • taisiosuaoikeeseenkoht
        vääräätoimintaa kirjoitti:

        Tuollaiset teot ei kuulu Suomalaisuuteen,

        Luuletteko olevanne sankareita kun joukolla hakkaatte yhden,

        Minäkään en hyväksy mitään "partalapsia" tänne elätiksi mutta syy ei ole tulijoissa vaan niissä jotka nuo tulijat tänne haluaa.

        pieni suomalainen sopeutus vaan matulle.


    • lisäätietoo

      Mä olen ymmärtänyt että homma johtui siitä, että nää partalapset oli ahdistellu nuortanaista oikein joukolla. Suomalaiset ei sitä katsele. Siinä alkaa partalapsen parta tutisemaan, jos eivät osaa kunnioittaa suomalaisia. Niin naisia kun miehiä tulee kunnioittaa, myös lapsia.
      Se on vaan typerää, ettei media kerro enempää asioiden sisällöstä. Sitten tulee kuva, että suomalaisissa on vikaa. Siinä on ollut syy ja seuraus.
      Fasessa oli tästä juttua ja myös juuri nämä hermostuneet olivat hermostuneet juuri tästä. Suomalaisten tulee pitää toisistaan huolta ja katsoa, ettei tuntemattomat kohtele väärin. Oli tuntematon sitten suomalainen tai mamu tai matu.

    • jokaiselle.jotakin

      Vielä jäi 29 999 pahoinpitelemättä tästä syksyn satsista.

    • alaparma

      Helluntaiuskoiset persut hakkaavat maahantulijoita ja käyttäytyvät muutenkin väkivaltaisesti. He toimivat arabiterrorismin pusiin. Jokainen ilkivalta maahanmuuttajia kohtaan on lahja ISIKSELLE.

      • KTS--

        Pittää paikkasa.
        Me Soffiinan kans tuomitaan tasapuolisesti jokkainen väkivallantekijä. Olipa sitten maahanmuuttajalaisvarjolla Suomeen saapunut hiluvilunkilaisterroristi tai laitalahkolaisperäkammarilainen helluntalaisnatsilainen rasistikaistalaiskusipää!
        HYVÄ!


    • suojaraiskaajille

      Se on ainakin tosiasia, että jos yksi noista pakolaisista olisi raiskannut suomalaisen naisen, media olisi täysin vaiennut asiasta. Suomalaisten väkivalta uutisoidaan, pakolaisten ei - jossain on todella mätää...

      • vaa_aitaas.taas

        Tasapuolisuuden nimissä silloin pitäisi jokainen suomalainen raiskaaja, tarkoitan kotosuomalaista, niin tuomita samalla mitalla.
        Turpaan ja munat valtiolle. Motoristijengi mätkisi invalidiksi, niin eikös se silloin olisi täysin laillisesti tehtyä?

        Siis, parta se kasvaa suomalaisenkin leuassa. Taisi nuorin, juuri laillisen vastuuiän täyttänyt tyttökin, aivan kotomainen, tappaa koulukaverinsa. Siis tämä pulmunen suomalainen, jne.


    • kuinka.tyhmää

      Suomalaisistakin löytyy terroristeja, ei tarvitse kauempaa hakea.

    • xerxes

      Kuinkahan paljon helluntailaiset juoppopersut aiheuttavat vahinkoa perheilleen ja muille. Vuosittain luultavasti satoja väkivallantekoja eikä media uutisoi.

      • missä.lehdessä

        Onko sinun tekemät vahingot perheellesi uutisoitu?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5248
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3407
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1542
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      186
      1410
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    Aihe