Sydämen tykytyksiä työpaikalla

katsoinvain

Se katse ja ne silmät sai sen aikaan. Mietin kauan, mikä ihme minua vaivaa. Jonkin aikaa meni, ennenkuin tajusin olevani ihastunut. Edelleenkään en tiedä, milloin se lopullisesti kolahti. Yritän tehdä työni. Yritän käyttäytyä normaalisti. Yritän pinnistellä ja katsoa kuitenkin silmiin, jos se menisi ohi...Ei ole mennyt. Pulssi kiihtyy, kädet vapisee. Hyvä, kun edes ääni tulee. Puhuminenkin tuottaa suuria vaikeuksia. Samoin lähellä oleminen. Välillä menee paremmin, välillä taas sekoan. Välillä välttelen ja kuitenkin vapaapäivinä kaipailen. Ajatuksissani pyörit.

16

470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Töissäonkivaa

      Sama. Paitsi että käytän joka tilaisuuden katsoa sua silmiin. Olet aina mielessä.

      • samajuttu

        Raastavaa ja niin riipaisevaa...


    • Vapaapäivätsucks

      Miehelle vai naiselle tämä menee ja missä päin?

    • voikuutamo-

      Sinä Aloittaja kirjoitat miltei samoin ,mitä tunnen erästä miestä kohtaan.Ja huomenna saan jälleen silmäillä sinua....

      • Töissäonkivaa

        Tänään pääsin istumaan ihan sun vieressä lähes koko päivän. Arvaa vaan tekikö mieli koskettaa. Jännite oli ilmeistä.


    • leikkaakotäysillä

      Itse olen löytänyt ystävyyden tai oikeammin sanottuna itse koen samanhenkisyyttä yhden työkaverin kanssa ja kaveruutta useammankin kanssa, mutta se on vain kaveruutta. Oma tilanteeni on vain tehnyt joidenkin silmissä asian epäilyttäväksi, siinähän kuvittelevat mitä tahtovat. Itselläni olisi paljon helpompaa eikä tuottaisi mitään ongelmaa pokata kaupungilta tai mualta tasokasta seuraa niin halutessani.

      • HiemanRistiriitaista

        Mitä vain kaveruutta tekee tällä palstalla?


      • jospajostainmualta

        Tässä puhuttiin TYÖKAVEREISTA. Eli mietipä sitä.


    • RytmihäiriötäIlmassa

      Mnainen olet ihana ;) Pussaisin sua jos voisin ;)
      Jos haluat niin kerro missä eilen nähtiin ja juteltiin?

      • RytmihäiriötäIlmassa

        Voisit myös laittaa viestiä jotain kanavaa pitkin tai lisätä minut face kaveriksi ;)
        Vaikka keltainen post-it lappu tuulilasille ;)


      • eionnistujaethalua
        RytmihäiriötäIlmassa kirjoitti:

        Voisit myös laittaa viestiä jotain kanavaa pitkin tai lisätä minut face kaveriksi ;)
        Vaikka keltainen post-it lappu tuulilasille ;)

        Sun vaimos näkee :(


      • RytmihäiriötäIlmassa

        Ei se näe ja kaveriksi pyytäminen facessa on ok.


    • Ihastunutmiesvastaa

      Samanlaisia tuntemuksia erästä naista kohtaan. Aloittaja vei melkein sanat huuliltani. Näin käy varmaan meille monille. Tämä nainen valloitti koko olemuksellaan minut. Työympyröissä on mekin nähty, viime kerrasta on tosin jo aikaa. Silti aina mielessä hänen katseensa ja suloinen hymynsä, joka oli sillä kertaa suunnattuna vain minulle.

      • lkjljl

        long time no see.
        saatanpa unohtaa pian miltä sen hymy näytti ja nauru kuulosti :|


    • vaimonkaima

      Olen rakastunut 60 vuotiaaseen mieheen työpaikalla, itse olen vähän alle 40.
      Asummekin vielä naapureina omakotitaloissa, olen kuin taivaassa.
      Kestääkö mies enää kauan, kun on tuota ikääkin, kokemuksia? Voimme ajaa pakoon työpaikalta rakastelemaan,työn loistopuolia

    • sykkeetkoholla

      Veit jalat suusta :D

      Pakko tähän nyt on kummiskin vastata. Olin aluksi todella häkeltynyt kun luin tämän. Olisin voinut kirjoittaa melkeinpä ihan samalla tavalla, paitsi ainoa ero on siinä, etten itse ole töissä paikassa jossa näemme. Tää on mysteeri, että mitä tässä nyt oikein tapahtui. Mistä tuli nämä romanttiset tuntemukset ja ihastuminen/ jopa rakastuminen. Tykkään hänestä noin muutenkin ja arvostan kovasti. Lähellä oleminen on tosiaan joskus vaikeaa. Muistankin joskus kun en vielä tajunnut ihastumista, niin jotenkin hätkähdin kun hän oli lähelläni ja tuli sellainen reaktio, että meenkin kauemmaksi. En sitten ymmärtänyt itseäni, koska yleensä en ole kovin moksiskaan tuntemattomankaan ihminen läheisyydestä. Eli toisin sanoen ei mulla ole kovin vahvaa omaa reviiriä joka täytyisi pitää. Hänen kohdalla näin kävi ja jälkeenpäin hoksasin, että omat tunteet on niin voimakkaat joten pelästyin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      25
      2214
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      89
      1670
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe