MINÄ EN HALUA ELÄTTÄÄ PASKALOISIA.

KiitosAploodeista.Kiitos

ETHÄN SINÄKÄÄN.

23

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keppuliina

      ne onki semmosia poikia että lähtee kittilän väkiluku nousuun ja vauhdilla.ja pitävät nuoret naiset tyytyväisenä.

      • suojatkaaitsenne

        työllistävät terveyskeskuksiakin levitellessään kaikenmaailman tauteja. erilainen bakteerikantakin, kanta väestöön verrattuna, hengityssuoja hyvä olla päällä, näitä kohdatessa. flunssatkin voimistuneet, kun nämä matut aivastelevat kohti, mistään välittämättä.


    • juuso324

      Huvittavaa tekstiä aloitusviestissä:). Nämä tietyt ihmisparat ovat niin ahdasmielisiä, -katseisia, että aivan ihmetyttää ja vielä nykymaailmassa. Ottakeehan rennosti ja hymyilkää!!

    • nääs

      Tervetuloa Suomea siis RAHALLISESTI/TALOUDELLISESTI rikastuttajat. Loiset palautettava. .

      • millipoikineen

        500000000 lisäbudjettiin eli puoli miljardia . Onko tosiaan nollia noin paljon , Plus toinen mokoma ym kuluja ,sappi kiehuu , jotain pitäs laittaa ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


    • Aidataanne

      En, ne pitäis aidata sinne torille lauantaina.

      • vaajin

        No, eipä ollut torilla lauantaina paljon aidattavia. Jäi Akseli-pojan mielenosoitus vaisunlaiseksi.


    • xzxc

      sehän on on tosi kyllä niille rahaa työnnetään miten oman maan kansalaiset,näyttää että ovat toisella sijalla

      • Virkamiehet-haluavat

        tehdä Suomen kansalaisista samanlaisia köyhiä orjia kuin PKoreassa, ja vahtia niitä kiväärin avulla.
        Kaikki muu on valehtelua.


    • Oli-hauskatutustua

      Ei ne mamut kauan Kittilässä viihdy , sillä heti kun oppivat kielen ja
      ymmärtävät , ettei Kittilästä töitä saa , eikä paljon muutakaan , niin muuttavat Helsingin seudulle .

    • Vokin.vieressä

      Ensimäisenä heillä on tapana syöksyä paikallisen koulun pihalle kuvaamaan nuoria tyttöjä kännykällä ja lähettämään kavereille kuvia, että tällainen tarjonta. Sitten intopinkeänä ostamaan tupakkaa ja kaljaa ja sipsejä onnellisena, että nyt on vapaus. Tätä kestää muutaman viikon. Siis sitä ihmisten pihoilla vaeltelua ja tytöille bitch.n huutelua ja maiskuttelua. Kun aikaa kuluu ja tajutaan, että ollaan ihan tuppukylässä, alkaa meno rauhoittumaan ja odottelu, että saadaan päätös ja päästään Helsinkiin tai Tampereelle.
      Aina kun tulee uusi lasti, niin uudet käyvät tämän saman alkuinnostuksen läpi. Se nuorten tyttöjen kuvaaminen kuuluu nuorten miesten kisailuun siitä, kuka on päässyt parhaimpaan paikkaan ja kenellä on parhaimmat maisemat. Sitten se alkaa rauhoittumaan. Sellaista parveiluahan se on ja se huono puoli toki tuossa on, että naiset eivät enää uskalla iltaisin liikkua yksin. Mutta siihenkin loppujen lopuksi tottuu ja turtuu. Oppii kaupassa kävelemään pää alaspäin ja varomaan, ettei vahingossa katso silmiin tai reagoi huomautuksiin tai muuta. Oppii ajamaan auton ovet lukossa niillä seuduilla, missä on alhainen nopeusrajoitus. Suomalainen sopeutuu kaikkeen.

      Ei niistä isoa haittaa ole muuten. Ei kannata hermoilla etukäteen.

    • samaapeliä

      Samankuin suomalaiset miehet etelänmatkoilla jotka pääsevät ensimmäistä kertaa etelän rannoille pimeästä aurinkoon.Silmät ahmivat ja huutelua ja vislailua.Se on aina uutuudenviehätys,ihmisluonne on samanlainen tummat pojat ihailevat vaaleutta ja vaaleat suomipojat monesti ihastuvat tummahipiäisiin.Moni mies pelkää naisensa menettämistäkin etelän pojille jos on epävarma ja mustasukkainen luonne se on perimmäinen syy että ei haluta "mamuja" kotikulmille.

      • eripeliä

        Saapa nähdä vainoavatko pakolaiset naisia yhtä paljon, kuin ketunpyytäjät könkäällä.


    • Inhimillisyyttäplease

      Facebookissa oli osuva kirjoitus Taru Sudelta: "Tänään kassalla tuli sellainen tilanne, jonka haluun jakaa teidän kaikkien kanssa.
      Pohjatietona: Kempeleeseen on muutama viikko sitten avattu uus vastaanottokeskus. Sen asukkaat asioi pääasiassa meillä ruokaostoksilla, kun niitä on infottu, että meiltä saa eniten rahalle vastinetta. Nää nuoret miehet tulee kassalle aina 6-10 hengen porukoissa. Harva osaa englantia juurikaan, tai ainakin arkailee käyttää sitä. Pääasiassa kaikki paria yksilöä lukuun ottamatta on ollut ainaki mua kohtaan asiallisia ja käyttäytyneet jokseenkin meidän normien mukaan.

      Tänään mun kassalle tuli yksin mies, joka on vasta muuttanut kyseiseen vastaanottokeskukseen ja oleskellut Suomessa nyt noin 4kk. Tää kaveri puhu jo suomea, vaikkakin sanamuodoilla ei vielä ollut oikeita versioita ja sanajärjestykset oli väliin haasteellisia ymmärrettäväksi. Ulkomuodoltaan hän oli vähän luotaantyöntävän oloinen. Epäsiisti toppatakki ja kasvojen iho osin pahoin vaurioitunut. Hammasrivistö oli muuta kuin rivistö.
      Tää ihminen hymyili leveästi ja kiitti siitä, että suostuin puhumaan hänelle. Oli unohtanut yhden ostoksen ja harmitteli sitä. Sanoin, että voi ihan hyvin hakea unohtamansa mun käsitellessä muita tuotteita. Ihmeissään haki unohtamansa ja kiitteli vuolaasti, että annoin luvan hakea.
      Tavaroita pakatessa tää mies rupesi itkemään. Kysyin hädissäni oliko kaikki hyvin ja hän vastasi itkevänsä juuri sen takia. Olin kuulemma ensimmäinen suomalainen, joka hymyili hänelle ja ylipäätään jutteli positiiviseen sävyyn. Hän oli neljässä kuukaudessa opetellut suomenkielen niin, että pystyi sillä hyvin pitkälti ongelmitta kommunikoimaan. Syyksi kielen niin nopealle opettelulle hän sanoi: "Haluaisin saada sellaista kohtelua, että kokisin olevani ihminen." Hän oli opetellut omin avuin täysin vieraan ja todella hankalan kielen, jotta saisi töitä suomesta. Hän kertoi toivovansa töitä siivoojana.
      Mut pysäytti aika lujaa se, että toinen ihminen on ollut 4kk vieraassa maassa ilman yhtäkään tuttua ihmistä ja vasta nyt joku suostui jutteleen hänelle. Että olin ainoa, joka on suostunut hymyilee hänelle.
      Ja tästä kaikesta paskasta huolimatta hän jaksoi opetella meidän kielen, tavat ja kulttuurin, vaikka me kaikin mahdollisin keinoin koitetaan sulkea hänet yhteiskunnan ulkopuolelle. Ja tästä kaikesta huolimatta hän jaksoi edelleen hymyillä! Musta ei olis tohon. Mä hajoilen niin paljon pienemmistäkin sosiaalisista ongelmatilanteista.

      Sit menin ihan hiljaa pieneksi hetkeksi itseeni.
      Olisinko mäkään jutellut hänelle, jos en olis ollut sillä hetkellä asiakaspalvelutehtävässä..? Todennäköisesti en. Olisin varmaan tehnyt saman, kun moni muu ennen mua. Olisin kattonut äkkiä eri suuntaan.

      Tästä ihmisestä tuli just mulle esikuva.
      Miten joku voi pysyä noin aitona, positiivisena ja motivoituneena, vaikka 99% ympärillä elävistä ihmisistä kohtelee kun vesikauhusta ja kapista koiraa?

      Mä oon pitänyt somessa tähän asti turpani kiinni maahanmuuttopoliittisista asioista, mutta nyt oli pakko tän yhden ihmisen tarina jakaa. Edelleenkään en tykkää elintasopakolaisista ja siitä, että tänne tullaan 'lomalle'.
      Meistä moni lokeroi ihmiset vaan kantasuomalaisiin ja pakolaisiin.
      Myönnän. Mä oon tehnyt samalla lailla.
      Mutta nyt avaan omaa mieltä sen verran, että en leimaa ketään pelkän taustan perusteella. Heistä jotkut ihan oikeesti yrittää sopeutua meidän kulttuuriin ja elintapoihin. Annetaan heille edes pieni mahdollisuus. Väitän, että kyllä sieltä erottuu porukasta lopulta ne, jotka haluaa ihan oikeasti rakentaa elämän alusta itse, eivätkä ole ajatelleet vaan lomailla täällä valtion piikkiin.

      Mä ainakin haluaisin mahdollisuuden. Annetaan heidän valita käyttävätkö sen hyväkseen."

      • Kepuli-kepumaasta

        No nythän on Kempeleelläkin alkanut tapahtua. Sitä monikulttuurisuutta.


      • Liffulaffu

        Kiitos! Kylläpä oli mukava lukea joskus täälläkin jotain positiivista kirjoittelua..asiallista sellaista!


    • VERONMAKSAJAT-ELÄTTÄVÄT

      NOITA PASKALOISIA. Ja ne jotka roudaavat noita maahan eivät maksa tuon paskasakin elättämisesta euroakaan, PERKELEEN PERKELE.

      Suomi on saatanallinen diktatuuri.

      • Uteliaanakysyn

        Maksatko sinä? Mitä teet elääksesi?
        Olisi hienoa jos vastaisit asiallisesti jotta me muutkin opimme.


    • loisethelvettiin

      Hyi saatana paskapakolaiset takasin kotimaahansa vaan, taistelkoot siellä nuoret miehet kun kerta intoa riittää. Ei suomestakaan sodan aikana lähdetty pakoon, sodittiin niin kauan että saatiin itsenäinen valtio. Ottakaas mallia... saisivat mamut edes olla kiitollisia että suomi ylipäätään suostuu ottamaan ne, mutta ei..!! Heti ruvetaan raiskailemaan suomalaisia tyttöjä ja naisia ja nauretaan päälle kun suomen oikeusjärjestelmä päästää ne periaatteessa vapaiksi saatana.

      sipilälle terveisiä

      • Joopajootaas

        Kittilä on edelleen Suomen persereikä. Tällaisia itsestään tyytyväisiä metsämiehiä ei ole missään muualla. Mitään ei osata, mistään ei tiedetä mitään. Heitellään mamuista paskaa ja esitetään fiksua. Yksikään näistä ei ole koskaan pärjännyt kunnan ulkopuolella eikä tule pärjäämään. Valtio ja turistit maksavat tämän pseudoyrittäjän uhon.


    • maremamma

      Jos veroeurot voisi jotenkin korvamerkitä, niin en omista antaisi niille työttömille, jotka juovat ja tupakoivat.

    • Evakko

      Lähti suomalaisia miehiä sotaa pakoon metsiin(käpykaartilaisina) mm kittilästä. No mutta mitäs tekikään suomen kaistapää upseerit,no ne laittoi puoliarmeijaa heitä etsimään. Suurin osa löydettiin ja tapettiin kuin rotat kuopannurkaan.

    • ahahahaaa

      Kempeleelläkin rikastutettiin, kuten Taru, kassatyttö toivoi.
      Mutta nostetaan veroja ja pannaan saikkupäivät palkattomiksi ja pienennetään palkkaa, että saadaan kunniakansalaiset elätetyksi. Tulevat moniosaajat, kuoriutumattomat kultamunat ja koneinsinöörit. Saa Kittiläkin lääkäripulaansa jonon koulutettuja lääkäreitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe