Ystäväni bi?

Hämmennyksissä

hei.

Mulle on alkanut tässä vuosien aikana herätä epäilys, että ystäväni ei olisikaan täysin hetero. Hänen käytöksensä minua kohtaan on omasta mielestäni alkanut viestiä vähän muustakin..mitä olette mieltä, onko normaalia kahden naisen välisessä ystävyydessä:

1. Ystävä puraisee/näykkii/etenkin humalassa
2. Läimäyttää pepulle
3. Antaa suukon poskelle
4. Näyttäytyy avoimesti alasti, olen esim nähnyt hänen sisemmät häpyhuulensa kun hän demonstroi erästä kohtausta
5. Kinuu mua saunomaan kanssaan
6. On ottanut unissaan kädestä kun nukuttu vierekkäin
7. Olosuhteet osaltaan melkeen vaati mutta hänelle oli ihan ok nukkua mun kanssa lusikassa
8. Vitsailee usein meidän "suhteesta" ja siitä että ollaan kuin aviopari

Lisäksi oon nähny hänen pussaavan paria muuta kaveria suulle. Ja katsoo mua välillä todella intensiivisesti/arvoituksellisesti/hellästi. Aivan eri tavalla kuin kukaan muu kaveri. Kenenkään muun kaverin kohdalla yksikään yllämainituista kohdista ei ole toteutunut vaan niissä fyysinen kontakti ja jutun taso on ihan erilaista, selkeästi ystävä-tasolla. Tämä on todella erilainen ystävyyssuhde. Ystäväni on kiinnostunut kyllä myös miehistä mutta olenko ainoa jonka mielestä nuo asiat ei hirveän yleisiä normaalissa naistenvälisessä ystävyyssuhteessa ole ainakaan toteutuessaan kaikki samassa? Saattaako ystäväni olla bi?

47

1981

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bi_on_kaksi

      Saattaapa hyvinkin olla. Tosin harvat meistä on täysin "puhtaasti" heteroita, biseksuaaleja, homoja, lesboja jne. Useimmissa lienee piirteitä useammasta suuntautumisesta, jos tarkoin tutkitaan, vaikka kaikki eivät haluakaan ajatella näin.

      Mutta sinun pitää nyt itse ottaa kantaa siihen, että häiritseekö hänen käyttäytymisensä sinua - siis nuo kuvailemasi hyväilyt jne. Jos ne häiritsevät, kannattaa ottaa puheeksi tavalla toi toisella. Entä häiritsisikö sinua, jos hän todella olisi bi? Ehkä voit hyväksyä biseksuaalin ystävän, jos saat sovituksi rajat hänen kanssaan siitä, mitä toiselle sanotaan ja tehdään - jos siis koet tarvitsevasi sellaisia rajoja. Tosin kuvauksestasi ei saa ihan täyttä varmuutta, millaiseksi miellät oman suuntautumisesi. Tulkitsen kuitenkin, että miellät olevasi hetero ja ihmettelet siltä pohjalta ystäväsi käytöstä. Heterot ja ei-heterotkin voivat olla ystäviä, tiedän kokemuksesta.

      • Tupsut

        Saletti juttu, että lesbo. Haluaa sinusta sydänkäpysen. Voit kertoa hänelle oman mielipiteesi muru, eikä hän varmaan siitä loukkaannu. Luulen hänen kunnioittavan sinua sen jälkeen vieläkin enemmän. Oletkos varma, ettet itse halua kokeilla? Ole vain rehellinen myös itsellesi.


      • mimmixl

        ota rennosti.seuraavan kerran kun menette nukkumaan.työnnä kätesi niin vahigossa hänen masulleen ja voit tuntea kuinka siinä käy.ei ainakaan huonosti.voit koeilla myös rintoja.ja saattaa olla että tulee kuuma ja kiihkeä yö.kokeile ei se ota jos ei annakkaan.eikä ole pelkoa jälkeläisistä.minä aianakin koeilisin nam nam


    • Startterityt567

      Itseasiassa mä oon viimeisen vuoden aikana enemmän miettinyt omaakin suuntautumistani ja herännyt sellasia ajatuksia et oon joutunu kyseenalaistaa omanki heterouteni. Alan olee sitä mieltä et paljon bi:tä mussakin on ja toi ystävän tapa olla mun kanssa oikeestaan vaan vahvistaa sitä, mua ei haittaa/häiritse/inhota se hänen käytös. Rehellisesti sanottuna olen jopa ilahtunut noista tilanteista kun olen huomannut että toinen käyttäytyy mua kohtaan noin, olen kokenut sen itseasiassa imartelevana ja toivon oikeestaan ettei se käytös vähene tai häviä, vaan melkeen vahvistuis ajan myötä kun meistä tulee vielä läheisempiä. Sukupuolielin Seksiä en toistaseksi näe naisen kanssa harrastavani ainakaan luontevasti mutta kyllä mulla sellasia ajatuksia on joita luulen ettei täysin heterolla ystävällä voi olla...eli asia ei ole mulle ongelma millään lailla, kunhan ihmettelen ja kysyn muiden mielipidettä että olenko ainoa jonka mielestä tuo viittaa sellaiseen ja ystävälläsi olisi samanlaisia ajatuksia kuin minulla vai voiko käytös olla aivan tahatonta mutta avointa 100% heteron toimintaa.

      • Bi_on_kaksi

        Ahaa, mietit siis myös omaa suuntautumistasi. No, poskisuukottelut, yhdessä saunomiset ja unessa sattuneet käteen tarttumiset eivät sinänsä ole kovin varmoja merkkejä siitä, että ystäväsi olisi bi. Kyllähän tuollainen kuuluu heterokulttuuriinkin, ja nukkuva voi tarrata vaikka mihin ;) Mutta humala voi todella houkutella pintaan myös samaan sukupuoleen kohdistuvia tuntemuksia, vaikka ihminen muuten ne tukahduttaisikin. Myös nuo muut huomiosi voi tulkita osoituksiksi siitä, että ystäväsi ei ole ihan sataprosenttisen hetero - jos nyt kukaan on mitään sataprosenttisesti. On hyvinkin mahdollista, että hän on kiinnostunut sinusta enemmänkin kuin vain ystävänä. Tunnutte kovin läheisiltä.


      • namianami

        käy kiinni ja nauti kaveristasi täysin siemauksin.parempi käydä käsiksi kuin katua koko loppuelämä.kiinni vaan kuin leipään nälissään


      • DonKyösti

        Naisilla on ihan yleisiä ihastuksen ja imartumisen tunteet, jos saa jostain huomiota seksuaalisuudelleen/naiseudelleen.


      • tutustu_itseesi
        Bi_on_kaksi kirjoitti:

        Ahaa, mietit siis myös omaa suuntautumistasi. No, poskisuukottelut, yhdessä saunomiset ja unessa sattuneet käteen tarttumiset eivät sinänsä ole kovin varmoja merkkejä siitä, että ystäväsi olisi bi. Kyllähän tuollainen kuuluu heterokulttuuriinkin, ja nukkuva voi tarrata vaikka mihin ;) Mutta humala voi todella houkutella pintaan myös samaan sukupuoleen kohdistuvia tuntemuksia, vaikka ihminen muuten ne tukahduttaisikin. Myös nuo muut huomiosi voi tulkita osoituksiksi siitä, että ystäväsi ei ole ihan sataprosenttisen hetero - jos nyt kukaan on mitään sataprosenttisesti. On hyvinkin mahdollista, että hän on kiinnostunut sinusta enemmänkin kuin vain ystävänä. Tunnutte kovin läheisiltä.

        Jos hämmennyksissä olevaa ystävän käyttäytyminen niin kovasti häiritsee, mikset kysy häneltä suoraan?
        Minäkin, (ehkä 90% hetero) perheenäiti voin halailla, suukotella, taputella, saunoa, nukkua samassa sängyssä naisystävieni kanssa ilman mitään seksuaalista minun mielestäni. Samaa myös miespuolisten homoystävieni kanssa. Kukaan ei ole ehdotellut mitään enempää, muutaman kanssa on omasta suuntautumisesta paljonkin keskusteltu.
        Ehkä pelkäätkin omaa piilohomouttasi? Halailtiinko sinun lapsuuden perheessäsi paljon?


    • Lippian-täti

      Oliko kyseessä Basic Instinct?

      Siinä tosin sisemmät häpyhuulet eivät näy / Sharonilla on viivapinppi.

    • hinttipesulleennen

      se onkin suurivaara jos kumppani ei tiedä ,että miespuolinen on Hintti ,Hintit kun harrastaa suu-seksiä niin kulliin voi jäädä paskanpaloja ja illalla sit vaimonupolee kullia niin Kuppa tartuu vaimoon,Suomessa on kuppatartunnat lisääntynyt valtavasti,niin on myös Hinttien määrä

    • Toi lusikka juttun osui. Mun kaveri haluaa aina nukkua lusikka asennossa kun ollaan kalassa. Tosin ei sitä sovita mut jotenkin mä aina herään yöllä sen sylistä.

    • BIoluvil

      Kysy prkl

    • diibadaaba123123

      Niin no... vähän siltä vaikuttaisi, mutta jotkut on tositosi avoimia myöskin, eikä siinä välttämättä ole mitään kiinnostusta sen enempää just SUA kohtaan. Joko on tai ei. Nauti nyt siitä, kun kerran tykkäät. Jos oikein mietityttää niin kysy ja tee selväksi ettei haittaa ;) ettet pelästytä toista ja tule ikävä ilmapiiri...

    • RohkeastiVain

      Eikun kokeilemaan.

    • LUsikkasoppaan

      v*tustako sen tietää?

    • mukava_mies2

      Pitikin jos avauksen perusteella sanoa ... että taidatpa unelmoida siitä että kaverisi olisi Bi seksuaali..
      Eikun koitat vaan.. vastaat hänen saunakutsuun ja peset hänen selkänsä ja pakaransa ,, hitaan hellästi niin reaktion näet nopeesti.. ja pyydät pesua itsellesikin ja vaikka pyytäisit pesemään sut kokonaan niin varmasti paljastuu asia..

      Voin tulla mukaan todistamaan tapahtumia...

    • heteronainen

      Tuntuu olevan yleistä ystävyksien keskuudessa. Itse koen vastenmieliseksi kosketella naisia. No, minulla on useampi miesystävä, joihin olen myös sukupuolisuhteessa.

      • tutustu_itseesi

        Etkö sinä halaile, hiero, suukottele edes äitiäsi/mummoasi/kavereiden pieniä tyttölapsia? Aika outoa mielestäni.....
        Tutut voivat kosketella toisiaan muutenkin, kuin seksuaalisesti.


    • answer

      no. hän on erinlainen

    • Naisvastaaja

      Sanoisin, että nuo muut eivät itsessään ole niin epäilyttäviä, mutta kun niihin yhdistyy todella hellä katse, niin voi olla...

    • 456y7u

      Kaikki naiset ovat biseksuaaleja enemmän tai vähemmän. 100% hetero naista ei olekaan. tästähän oli juuri tutkimus että kun naisille oli näytetty lesboseksiä niin 100% tutkittavista naisista oli kiihottunut näkemästään. eli kaikki naiset ovat biseksuaaleja

      • BBBBBBo

        No kai seksin tai runkkaamisen katsominen aina kiihottaa. Sama kuin jos katsoisi haukottelua, itseäkin alkaa haukotuttaa. Ei se tarkoita, että haluaa mennä sänkyyn jonkun akan kanssa.


    • eiomakielikulu

      olin s-marketin lihatiskillä niin vieressä oli kaksi lospom näköistä akkaa kuulin tilauksen kokonainen Lehmänkieli

    • Mir_i

      Jos vaikka onkin, niin onko se Sinulta pois? EI.

    • 3213123ff

      saattaa olla bi- tai sitten kyseessä on valtapeli. esim hän on ihastunut tuntemaasi mieheen ja haluaa olla viehättävämpi kuin sinä? esim minulla oli tämmöinen miespuolinen kaveri joka halusi "ärsyttää" lähentelemällä minua ja jopa kourimalla. peräännyin sitten ja hän nappasi naisen :) että en tiedä sitte loppupeleissä oliko hän kuitenki ihastunu minuun vai ei mutta halus nukkua lusikassa jne. kun olin hänen luonaan kotibileissä jne.

    • marsuplaani

      ja ikä on?

    • nipu23

      Anna elämän kuljettaa...älä mieti

    • tetetwey

      Nukutte lusikassa, ehkäpä oot iteki. Ei tarvi miettiä moisia :)

    • Theo2013

      Yritä haluaako hän nukkua armeijan haarukka lusikassa,siinä yhdistelmässä?

    • voidillet

      ystäväs on vann sivistymätön, kotikasvatusta ja tapakasvatusta vailla oleva idis-aivoiltaan näemmä teini.

    • Veikkokankkonenjunior
    • ainakinminäjamonikaveri

      Bi seksuaaleja me kaikki olemme.

    • srth

      KAiken kaikkiaan aika homolta touhulta näyttää.

    • hboy

      No mitä vitun väliä sillä on,onko hän bi,tai muuta?
      Tärkeintä on kun olette ystäviä ja yhdessä olo on kivaa.
      Se on ihan sinusta itsestään kiinni,miten suhde jatkuu.

    • jyke5

      Tämähän pätee kaikkiin suhteisiin: nauti niin kauan, kuin nautittavaa on.
      Jos ystäväsi läheisyys kiihottaa niin on kolme vaihtoehtoa: joko kysyt asiaa suoraan ja ilmoitat, että biseksuaalisuus ei häiritse sinua vaan ehkä jopa kiinnostaa, lähestyt asiaa tarinalla kolmannen osapuolen kautta tai sitten hänen lähennellessään vain vastaat kutsuun. ;)

    • Voi luoja kun olisikin tuollainen ystävä, jonka kanssa voisi vastaavalla tavalla käyttäytyä.. Ihan voin sanoa olevani kade.. :)

    • Maapontevapohjolanääri

      Nukkua lusikassa, höh. Pitää olla aika iso lusikka jos siinä mahtuu kaksi ihmistä nukkumaan. Hyvin outoa. Kummallisia sanontoja niitä on.

    • Pesään

      Ehdota seksileikkejä tekopeniksellä onhan niitä myytävänä jopa mustia sellaisia. On lantiolle pakaroitten takaa nauhalla kiinnitettäviä kumisia tekopeniksiä joilla voitte survoa toisianne "pesään" ja välillä nuolla toistenne pimppiä,jne..

      • ettäsillai

        Kun nuolette, muista oikea suunta, peräsuoleen päin, eikä päin vastoin niin että sinne kaikkein pyhimpään ei kulkeudu ulosteperäisiä bakteereja.


    • LostSoulsLostNation

      Se on rikki ny.

    • Eimullamuuta
    • menkäähoitoon

      Kun makailette yhdessä, kokeile sen haarojen väliä. Jos se on aivan märkä niin lisää se perkele odottelee. En osaa asiasta muuta sanoa.

    • Ihmiskoe1

      En tiedä, onko tämä kirjoittelu aloitettu jopa siksi, että minä tai joku muu ihmisyyttä oman elämänsä nojalla pohtinut jäisi satimeen, mutta otan silti siihen rohkeasti näin muuttuvan nimimerkin takaa kantaa, kuten näemmä moni muukin on jo ennen minua tehnyt.

      Terveisiä tutuille ja heille kaikille, jotka kokevat tunnistavansa minut tämän digitaalisen kynänjälkeni takaa:

      • Ihmiskoe2

        Ihmisen vaikein asia oppia tunnistamaan itseään saattaa olla hyväksyä omia havaintojaan itsestään. Ehkäpä juuri siksi, että jokainen meistä varmaan on joutunut pohtimaan erilaisissa tilanteissa, kuvittelenko minä nyt vain, vai mikä oikeastaan onkaan lopulta ”totta”.

        Koko totuusajatus lähtee nähdäkseni olettamasta, että jokin asia menneisyydessämme pohjaa jollekin, jonka olemme asettaneet itsellemme toden lähteeksi. Ongelmia saattaa syntyä silloin, kuin ei ole aiempaa kokemusta tai aiempia toimintatapoja uusiin tilanteisiin tai jos uusi saatu tieto kyseenalaistaakin painokkaasti aiemmin opittua.

        Ihminen on kuitenkin heräämässä lajina siihen, että ihan kaikki opittu tai ajateltu ei pidäkään aina paikkaansa. Tietoa yritetään siksi tai jopa siitä huolimatta tarkentaa kaikella tiedon alueella, joka minusta on jopa varsin hyvä asia.

        Nykyisellä ajattelullasi saattaa olla siis mahdollista, että ehkäpä jopa te molemmat olisitte kiinnostuneet kaiken muun ohella myös toisistanne enemmän, kuin koet, että jokin tekstissäsi nimeämätön ajattelutapa kokisi soveliaaksi. Tämä on siis ehkäpä sinulle se uuden tiedon kohta, jossa opittu ja tuntematon pitäisi jotenkin yhdistää uudeksi tiedoksi.

        Muiden, varsinkin näiden leikkisien hupailijoiden, erityisesti lyhykäisistä ja varsin ytimekkäistäkin vastauksista voisi päätellä, että tätä uutta ja ihmeellistä on pohdittu heidän mielissään myös enemmän tai vähemmän. Ollaan päädytty mitä perusteellisimpiin vastauksiin aina Räsäsen ja Stubbin yhdistettyyn kuvaan saakka. Kiitos hyvästä yrityksestä teille kaikille hupailijoille, olette aina vähintäänkin itseänne viihdyttäneet, eli mitä parhaiten onnistuneet ainakin niissä päämäärissänne. Ainahan on jotakin hyvääkin kaikessa mukana, eikö niin.

        Oma ajatteluni ei ole enemmän tai vähemmän oikeassa kuin muidenkaan. Ihmiskokeeni itseni kanssa ovat vähän Kinseyn tekemien kaltaisia, mutta lähinnä hyvin epätieteellisiä ja varsin suunnittelemattomia.

        Olisin kuitenkin taipuvainen ajattelemaan nykyisin, että aiempia käsityksiä itsestään voi vahvistaa ja jopa uudistaa. Mitä ennen piti totuutena myöskin muiden suista, saattaa nyt rohkeasti uskaltaa kyseenalaistaa ihan uusin näkökulmin ihan itsessäänkin.

        Näin ollen olisin kysymässä, oletko valmis hyväksymään itsesi oman ihmiskokeesi seurauksena? Siitä saattaa seurata hämmennystä ja kaikkea sekaannusta, ihmetystä ja jopa suoranaista epämukavuutta. Mutta vuosien kuluessa opit varmasti tuntemaan itsesi ja oman muutosvastarintaisuutesi kipeimmät kohdat, kunhan tartut rohkeasti haasteeseesi ja alat ottamaan asioista omakohtaisesti kohdallasi selvää.

        On ymmärrettävää, että lähipiirissäsi saattaa piileksiä ihmisiä, joiden mielestä tällaiset ihmiskokeet ovat pahasta. Kaikenlaista moralisointia ja syyllistämistä saattaa esiintyä. Ja kaduilla, toreilla ja turuilla saattaa tulla vastaasi kaikenlaista reagointia, joista saattaa hetkittäin tulla mieleesi, että oletkohan tehnyt sittenkään oikeaa päätöstä elämässäsi.

        Siinä kohdassa tahtoisin huomauttaa, että jos sinulla on myöhemmin minkäänlainen erilainen tai muuttunut ihmissuhde tämän toisen ihmisen kanssa - oli se sitten hyvässä tai pahassa - muistele vain tuolloin sitä kohtaa, miltä tuntui itsestäsi niinä päivinä, kun hänen katseensa vaikutti lämpimältä, niin kuin nyt ilmeisesti tunnet.

        Jos vielä silloinkin tunne on pääosin positiivinen, ihmiskokeesi vaikuttaisi onnistuneen ainakin osittain itsesi kanssa. Olet tällöin ylittänyt oman itsesi. Jos sitä vastoin ympäristösi aiheuttaa paljon epämukavuutta ja sulkeudut itseäsi sättien tiukemmin takaisin kuoreesi, minulla on sinulle ehkä hämmentäviäkin uutisia.

        Ympäristösi näyttäisi Kinseyn ja monen muun näkökulmista katsottuna tungetun suorastaan väkivaltaisesti omiin lähtökuoppiinsa. Nämä tuomitsijat ovat siis usean tutkijan näkökulmista katsottuna itse eksyksissä omien tunteidensa ja pelkojensa sekaan ja peittelevät sitä epätoivoisesti tuomitsemalla muita. Sillä he vähintäänkin alitajuisesti tiedostavat ja syyllistävät itseään omista taipumuksistaan ja menneisyyden vaivaavista ja ehkä jopa unohdetuista ja tarkoin lukituista ajatuksistaan.

        Joten haluan toivottaa sinulle mahdollisimman helppokulkuista tulevaisuuden tutkimuskenttää, sillä niitä esteitä on joka tapauksessa välillä kiusaksikin asti. Minun mielestäni vaikuttaisi jopa siltä, että me kaikki olemme vain ihmisiä virheinemme ja meidän pitäisi tutustua itseemme ja omiin suhteilutaipumuksiimme muutenkin kuin kirjojen ja kaiken jo opitun kautta.


      • Ihmiskoe3

        Ainoastaan sallimalla itsellemme mahdollisuuden tutustua itseemme ja tarpeisiimme voimme myöhemmin vertailla kokemuksiamme aiempaan tietoomme, mikä piti meidän omalla kohdallamme paikkaansa ja mikä ei. Näin koen, että voimme saada vapauden elää itsenämme, sen näköisinä ja sellaisten ihmisten seurassa, joiden vierellä saamme kukoistaa.

        Ihminen taitaa siis haluistaan ja ajatuksistaan huolimatta kyetä ihastumaan ihmisissä lähinnä yksilöihin, persooniin, mielen ja kehon kokonaisuuksiin. Tämä sisältää paljon erilaisia asioita niin hyvässä kuin pahassa. Kaikki muu taitaa olla opittua ajattelua ja ehkä siksi jopa hieman turhaa pakottautumista muotteihin. Näin ollen turha sukupuoliajattelu ja opitut pakkoroolit roskiin, kyllä toisilleen sopivien yksilöiden tulisi löytää toisensa ilman häiritseviä, negatiivisia ulkopuolisten väliintuloja. Me muut kaikki saamme puolestani avautua omien ongelmiemme parissa itsellemme ja omille mielenkiinnonkohteillemme kaikessa positiivisuuden hengessä ja jättää kannustavasti teidät kaksi rauhaan.

        Onnea ja voimia ihmiskokeellenne, tulkoon siitä mahdollisimman tuskaton ja miellyttävä.


    • emmeesittelesitä

      Mun ystävä on bi, mutta ei hän mulle värkkiään esittele. Vähän oudolta kuulostaa, sori! :)

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5750
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3637
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      221
      1836
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1752
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1202
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      278
      929
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe