Huutomaan outoa toimintaa

Tuppis

Ei voi kuin ihmetellä Huutomaan toimintaa chatissa.
Antavat bannarin ilman mitään syytä en ole katkera mutta varokaa menemästä sinne.

46

631

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohohh

      kävin katsomassa mikä tilanne oli chatissa ja tässä tiivistys viesteistä yön pikkutunneilta
      lebiscus maa on valkoinen
      hemmo ei ymmärtänyt
      alkkinan taidot ei riittä ja ihan outo juttu se vaninljkareemi liivatteita en käytä yäk alkkina syö suklaata turhan paljon nyt sanoo puheenvuoro muillekin kun satuin innostumaan
      lucky en edes huomannut
      alkkina muulla on 18mg nesteet aika tujua
      lucky mä vaihdoin 12mg ja kyllä toimii! polttaako rese?
      "JOO POLTAN"
      mindhacker dääm 1kk niin sitten on 30v
      alkkina kyllä minäkin ennen lapsia nautiskelin (alkoholia) ja sitten lopetin
      lucky: ihanaa! mäkin ennen lapsia tykkäsin ottaa!
      alkkina kakuista kaljaan oho!
      lyyli ja sitten tulkintaa. ai jai. en tiedä lähteekö

      • Nimimerkki ohohh, tarkista kellosi. Yön pikkutunnit alkavat 24.00 jälkeen enkä silloin ollut Chatissa.

        Mikä oli ideasi kun kopioit sanan/lauseen sieltä täältä etkä kokonaisuutta? Halusit antaa väärän kuvan meistä, jotka juttelimme, tuhma sinä ;-).

        Nimimerkkini saattaa olla Chatissa vaikka olisin itse kaupassa joten en voi huomata milloin Tuppis käy. Hänen kanssaan olen mieluusti jutellut kun ollaan oltu yhtäaikaa koneella.

        Kopioi vaan lisää, mutta jospa seuraavalla kerralla koko keskustelu tai opettele tiivistämään oikein.


      • Jep alkkina.noista näkyy puuttuvan minun kommenttini kokonaan eikä niitä näkynä chatissakaan kaukaa kun oli joku poistanut ja samalla oli porttikielto tapletillakin,en tiedä kuka heikkosielunen lienee,vai lienekkö ihan huutomaan omat tekijät kun eivät vaivautuneet vastaamaan sähköpostiinkaan jo edellisestä pannista.Jonka laittoivat kiinteeseen verkkoon. Vähän haiskahtaa toiminta,että onko puhtaat jauhot pelissä mukana.Onneksi en kerennä rekistöröityä uudelleen tauon jälkeen,kun sitä aikaa nyt olis seurata ja huudella mutta minä ostan suoraan kaupasta ei tarvii hikoilla ja kytätä ostoksia.
        käyhän joskus moikkaamassa tuolla aikuisten huoneessa :)
        T:Tuppis


      • kaupasta
        Tuppisuu kirjoitti:

        Jep alkkina.noista näkyy puuttuvan minun kommenttini kokonaan eikä niitä näkynä chatissakaan kaukaa kun oli joku poistanut ja samalla oli porttikielto tapletillakin,en tiedä kuka heikkosielunen lienee,vai lienekkö ihan huutomaan omat tekijät kun eivät vaivautuneet vastaamaan sähköpostiinkaan jo edellisestä pannista.Jonka laittoivat kiinteeseen verkkoon. Vähän haiskahtaa toiminta,että onko puhtaat jauhot pelissä mukana.Onneksi en kerennä rekistöröityä uudelleen tauon jälkeen,kun sitä aikaa nyt olis seurata ja huudella mutta minä ostan suoraan kaupasta ei tarvii hikoilla ja kytätä ostoksia.
        käyhän joskus moikkaamassa tuolla aikuisten huoneessa :)
        T:Tuppis

        Taisit osua asian ytimeen! Haiskahtaa!


      • Ei-hyvä
        alkkina kirjoitti:

        Nimimerkki ohohh, tarkista kellosi. Yön pikkutunnit alkavat 24.00 jälkeen enkä silloin ollut Chatissa.

        Mikä oli ideasi kun kopioit sanan/lauseen sieltä täältä etkä kokonaisuutta? Halusit antaa väärän kuvan meistä, jotka juttelimme, tuhma sinä ;-).

        Nimimerkkini saattaa olla Chatissa vaikka olisin itse kaupassa joten en voi huomata milloin Tuppis käy. Hänen kanssaan olen mieluusti jutellut kun ollaan oltu yhtäaikaa koneella.

        Kopioi vaan lisää, mutta jospa seuraavalla kerralla koko keskustelu tai opettele tiivistämään oikein.

        alkkina

        eipä tuo sinunkaan porttikielto ollut varmaan kaukana, sinä iltana kun puhuitte "naapurin ongelmista", minä pelkäsin ja toivoin että et vaan jatkaisi sitä narinaa minkä Hemmo1 sai aikaan kun käski jättämään naapurit rauhaan.

        No miksi olin huolissani, juuri siksi että huutomaalla on vara antaa noita porttikieltoja mielivaltaisesti kelle hyvänsä ja he myös tekevät niin. Sinulla olisi siinä vaiheessa olut aika paljon menetettävää. Olit monessa kohteessa huutamassa ja monta voittoa varmaankin vielä lähettämättä.

        Olisit menettänyt nappulat ja voittosi. Onneksi hiljenit. On aivan totta että porttikiellon saa pelkästä epäilystä että et ole koko sydämestäsi huutomaan kannattaja. CV on erittäin impulsiivinen kaveri ja jakaa kieltoja hetken mielijohteesta, ja koittaa sitten elää niiden seurausten kanssa mitä kiellon antamisesta syntyy.


      • chatin-Vieras
        Ei-hyvä kirjoitti:

        alkkina

        eipä tuo sinunkaan porttikielto ollut varmaan kaukana, sinä iltana kun puhuitte "naapurin ongelmista", minä pelkäsin ja toivoin että et vaan jatkaisi sitä narinaa minkä Hemmo1 sai aikaan kun käski jättämään naapurit rauhaan.

        No miksi olin huolissani, juuri siksi että huutomaalla on vara antaa noita porttikieltoja mielivaltaisesti kelle hyvänsä ja he myös tekevät niin. Sinulla olisi siinä vaiheessa olut aika paljon menetettävää. Olit monessa kohteessa huutamassa ja monta voittoa varmaankin vielä lähettämättä.

        Olisit menettänyt nappulat ja voittosi. Onneksi hiljenit. On aivan totta että porttikiellon saa pelkästä epäilystä että et ole koko sydämestäsi huutomaan kannattaja. CV on erittäin impulsiivinen kaveri ja jakaa kieltoja hetken mielijohteesta, ja koittaa sitten elää niiden seurausten kanssa mitä kiellon antamisesta syntyy.

        Ei noita porttikieltoja kyllä mielivaltasesti anneta mitä olen chattiä seuraillu. En tiedä kuka tämä "CV" on mutta tuskin hänkään jakaa kieltoja tosta noin vain jos siltä tuntuu.


      • Ei-hyvä
        chatin-Vieras kirjoitti:

        Ei noita porttikieltoja kyllä mielivaltasesti anneta mitä olen chattiä seuraillu. En tiedä kuka tämä "CV" on mutta tuskin hänkään jakaa kieltoja tosta noin vain jos siltä tuntuu.

        "CV" oli koukku, eli jonkinlainen "aasin silta" jotta jokaisen olisi helppo vastata viestiin. Oletan että jokainen kuitenkin tunnisti kenestä on kysymys.

        Oletko kuinka hyvin perillä porttikieltojen määrästä ?
        Millä tavalla nämä porttikieltojen aiheellisuus todennetaan ?
        Kuinka pelkkä perus chatin käyttäjä näkee ne MUTU-tuntumalla annetut kiellot ?

        Vastauksesi edellyttää että osaat vastata edellä olleisiin kysymyksiin, muussa tapauksessa, et voi kirjoittaa muodossa "EI ANNETA".

        Minun ohjeet aktiivi huutajalle on:

        1. Jos sinulla on huutoja ostettuna tai voittoja saamatta etkä kuulu moderaattoreihin, pysy poissa chat-keskusteluista.

        Miksikö? Koska kukaan ei tiettävästi ole saanut porttikieltoa vain pelaamalla. Porttikiellon saaminen siis edellyttää vähintäänkin chatissa aktiivisuutta. Ja jos olet chatissa mukana siitä on niin helppo lipsauttaa se mitä oikeasti ajattelee asiasta tai toisesta.

        2. Jos vierailet tällä sivustolla, siivoa selaushistoria ja keksit ennen kuin siirryt huutomaan sivulle.

        Miksikö ? Koska huutomaan ylläpitäjät voivat nähdä sinun saapumis-sivusi ja mikäli täällä on negatiivista kirjotusta samoihin aikoihin, ylläpitäjä olettaa sinut kirjoittajaksi. On ihan sama miten käyttäydyt siellä huutomaan sivulla, olet sen jälkeen tarkemmassa seurannassa. Toistuva tai yhtäaikainen tämän sivuston ja huutomaan sivuston käyttö johtaa porttikieltoon. Älä edes yritä kertoa minulle ettei näin olisi.


      • åååååååååååååååå

        Minun ohjeet:

        Älä osta huutoja!


      • qwertyuiopåasdfg

        paras


    • poiuytrelmnbv
    • eikannata

      Mitä tällä kertaa sattunut? Ei kyllä yllätä. Tsemppiä Tuppis!

    • huonoläppä

      Saitko bannarin kanssa kermavaahtoa ja mansikkahilloa?

      • Tuppisuu

        Valitettavasti ei tullu mansikkahilloo ja kermavaahtoo mukana.
        Syytä en tiedä miksi tämä huutomaa laitto bannit mutta ei tuo ole ensimmäinen kerta ja kuinka monelle muulle ovat laittaneet.
        Pääsee sinne jos haluaa kiertämällä mennä vaikka ip oliskin pannissa mutta ei kiinnosta ennää tuommonen salakavala toiminta
        pitää isännällä olla senverran selkärankaa että voi vastata syyn joko sähköpostiin tae sannoo suoraan eikä seläntakana touhuta.
        Mitä muille bannaria laittovat niin kyllä syyt löyty mutta mulle eivät ole vielä varmaan keksineet selitystä.


      • aivantotta
        Tuppisuu kirjoitti:

        Valitettavasti ei tullu mansikkahilloo ja kermavaahtoo mukana.
        Syytä en tiedä miksi tämä huutomaa laitto bannit mutta ei tuo ole ensimmäinen kerta ja kuinka monelle muulle ovat laittaneet.
        Pääsee sinne jos haluaa kiertämällä mennä vaikka ip oliskin pannissa mutta ei kiinnosta ennää tuommonen salakavala toiminta
        pitää isännällä olla senverran selkärankaa että voi vastata syyn joko sähköpostiin tae sannoo suoraan eikä seläntakana touhuta.
        Mitä muille bannaria laittovat niin kyllä syyt löyty mutta mulle eivät ole vielä varmaan keksineet selitystä.

        Selkärankaa ei Huutomaasta löydy. Ovat ennenkin valehdelleet.

        Ymmärrän hyvin, että voi potuttaa. Varsinkin, kun ilman syytä ja selitystä noin tekevät. (Etkä ole ainoa jota ovat kohdelleet väärin. Toisia ovat jopa julkisesti chatissa haukkuneet p*skiaiseksi.)

        Parempi vain olla käyttämättä koko sivustoa ja kertoa esim. tällä palstalla mitä tapahtunut. Sana kulkee kyllä. Totuus tulee aina esiin. Siinä ei muuttuvat selitykset auta.

        Mielenkiintoisia asioita voi löytää vuosien takaa, kun hieman kaivelee netin ihmeellistä maailmaa oikeilla nimillä.


      • chatchat

        Jos chatti tuntu Tuppisuun mielestä liian hiljaselta, niin vaihda chattia. Ei Huutomaan chatissa ole pakko jutella. Mutta ei pidä morkata toisia chatissa olijoita siitä.


      • chatchat kirjoitti:

        Jos chatti tuntu Tuppisuun mielestä liian hiljaselta, niin vaihda chattia. Ei Huutomaan chatissa ole pakko jutella. Mutta ei pidä morkata toisia chatissa olijoita siitä.

        Ai tääkö on morkkaamista että tuumaan että täällä on hiljasta kuin huopatossutehtaalla, tottahan tuo sanonta kun kukaan ei puhu pitkiin aikoihin mitään ja nikit roikkuu ihan kuin olisivat paikalla.
        Ei tuolla uskaltanut enää iltaakaan sanoa kun seinille sai jutella.
        Enkä ole siellä ollu lorvimassa yleensä kuin iltasella myöhällä töiden jälkeen ja sen jonkun 5 minuuttisen.Kun ei kehtaa niitä spämmi liturkioita lukea jotka näkyy siellä juoksevassa tekstissä jo.
        Siitä ei ole pelkoa että sinne tulisin kun sulkivat ip osoitteeni sinne ilman mitää sanomisiani enkä ole mikään hattukourassa rukoilevaa tyyppiä.Tästä ole jo kertonut tutuilleni joilla on suhde sinne etteivät ostelis huutoja koska voivat menettää tälläisessa tilanteessa huutonsa ja voittonsa.Tästä asiasta on turha enää keskustella tää on mun puolesta menneen talven lumia.
        Itte jatkan keskusteluja tämän paikan sätin sivuilla .jos joku jäe epä selväksi voi aina tulla kysymään henk kohtasesti nimimerkiltäni
        Minulla ei ole mitään salattavaa voin kertoa ihan rehellisesti joko ylellä tai kahdenkeskeisessä keskustelussa.


      • qwertytrewq
        Tuppisuu kirjoitti:

        Ai tääkö on morkkaamista että tuumaan että täällä on hiljasta kuin huopatossutehtaalla, tottahan tuo sanonta kun kukaan ei puhu pitkiin aikoihin mitään ja nikit roikkuu ihan kuin olisivat paikalla.
        Ei tuolla uskaltanut enää iltaakaan sanoa kun seinille sai jutella.
        Enkä ole siellä ollu lorvimassa yleensä kuin iltasella myöhällä töiden jälkeen ja sen jonkun 5 minuuttisen.Kun ei kehtaa niitä spämmi liturkioita lukea jotka näkyy siellä juoksevassa tekstissä jo.
        Siitä ei ole pelkoa että sinne tulisin kun sulkivat ip osoitteeni sinne ilman mitää sanomisiani enkä ole mikään hattukourassa rukoilevaa tyyppiä.Tästä ole jo kertonut tutuilleni joilla on suhde sinne etteivät ostelis huutoja koska voivat menettää tälläisessa tilanteessa huutonsa ja voittonsa.Tästä asiasta on turha enää keskustella tää on mun puolesta menneen talven lumia.
        Itte jatkan keskusteluja tämän paikan sätin sivuilla .jos joku jäe epä selväksi voi aina tulla kysymään henk kohtasesti nimimerkiltäni
        Minulla ei ole mitään salattavaa voin kertoa ihan rehellisesti joko ylellä tai kahdenkeskeisessä keskustelussa.

        Hyvä Tuppis! :)


      • keskusteluaChatissa
        chatchat kirjoitti:

        Jos chatti tuntu Tuppisuun mielestä liian hiljaselta, niin vaihda chattia. Ei Huutomaan chatissa ole pakko jutella. Mutta ei pidä morkata toisia chatissa olijoita siitä.

        "Jos chatti tuntu Tuppisuun mielestä liian hiljaselta, niin vaihda chattia. Ei Huutomaan chatissa ole pakko jutella."

        Olet ilmeisesti ensimmäistä kertaa chatissa kun noin väität. Kaikki chatit kuolisivat jos keskustelijoita ei ole. Odotat siis vain kisoja/visoja ja sanavarastoosi kuuluvat sanat onnea ja kiitos. Otahan selvää chatin tarkotuksesta my dear.


      • pois-menin

        "Ei Huutomaan chatissa ole pakko jutella."

        Mikä tarkoitus chatilla sitten on?


    • kyllllllllllä

      Oudolta kuulostaa.

    • kygu

      ihme touhua

      • ihmetouhua

        niin on


    • Mietteliäs5

      Saitko minkäänlaista selitystä Tuppisuu? :/

      • Moi
        Ei minkäänlaista vastausta,enkä ole kaivannut. Ovat saaneet olla rauhassa, en ole edes käynä koko sivuilla senjälkeen. Meni luottamus kyseiseen paikkaan heti.Että odottelen takuuhuudon kaltaista uutta senttaria ja kiertelen aitoja huutokauppoja livenä kaupat ratkeaa samalta kertaa ei tarvii kytätä.
        Terveisiä ja Hyväää Joulua kaikille meklareille ympäri suomea erityisesti pohjanmaalle K.S ja E:K :lle


      • Mielliäs5
        Tuppisuu kirjoitti:

        Moi
        Ei minkäänlaista vastausta,enkä ole kaivannut. Ovat saaneet olla rauhassa, en ole edes käynä koko sivuilla senjälkeen. Meni luottamus kyseiseen paikkaan heti.Että odottelen takuuhuudon kaltaista uutta senttaria ja kiertelen aitoja huutokauppoja livenä kaupat ratkeaa samalta kertaa ei tarvii kytätä.
        Terveisiä ja Hyväää Joulua kaikille meklareille ympäri suomea erityisesti pohjanmaalle K.S ja E:K :lle

        Kuten arvata saattoi. Uutta senttaria kyllä tosiaan kaivattaisiin.


    • Lahjahuutoa-kaivataan

      Kumpa tulis lahjahuuto takasin.

      • Tuppis

        Nodniin käväsimpä muutaman kuukauden poissaolon jälkeen sätissä huutomaalla ja tuumasin että, tulipas tää taas nähtyä joutaa poijjes terveisiä alkkinalle ja turbolle. Niin katos kummaa hemmo iski ip kiinni ja tuumas että kokeileppas uudestaan.että siinä selvis se joka pannas aikaisemminkin että ei voi ku sanoa että taitaa olla talon omaa väkeä,turha on enää valehdella ei selvemmin enää voi asiaa tulkita.
        T:Tuppis


      • Turbojuise

        Olikkos se sinä jonka kans muutama sanen vaihdettiin? Olis ollu varsin mukava praataalla pidempäänkin. Etsitään paikka kuulumisten vaihdolle. Olis hauska kuulla menemisiäsi. Terkkuja myös rouva A: lle!


      • naurut
        Tuppis kirjoitti:

        Nodniin käväsimpä muutaman kuukauden poissaolon jälkeen sätissä huutomaalla ja tuumasin että, tulipas tää taas nähtyä joutaa poijjes terveisiä alkkinalle ja turbolle. Niin katos kummaa hemmo iski ip kiinni ja tuumas että kokeileppas uudestaan.että siinä selvis se joka pannas aikaisemminkin että ei voi ku sanoa että taitaa olla talon omaa väkeä,turha on enää valehdella ei selvemmin enää voi asiaa tulkita.
        T:Tuppis

        Hemmo on yrittänyt bannata mut pari kertaa antamalla väärää tietoa ylläpidolle. Asia selvisi nopeasti kun vastasin etten ole ollut yhtäaikaa toisen bannatun kanssa, vaikka Hemmo oli väittänyt


    • Tuppis-älä-välitä

      Tuppis, minä arvasin että banit tuli ennen kuin kerkisit edes mitään sanoa. Olin yksi niistä paikallaolijoista.

      Meinasin jo eilen käydä kattomassa tämän saitin, jostain syystä sitten unohtu. Turbolle joo se oli ***ALLU***

      Tuppis, älä mieltäs pahoita, noiden takia, ei kannata. Hienoa että kävit. Mullakin on jo 4 IP:tä banissa, ja banin antajana joka kerta CV, mutta kun sillä ei ole mitään merkitystä, vaihtuvan IP ollessa. Tää mobili -liikenne kun suosii noita vaihtuvia.

      Turbolle vielä, sinulla on paljon pelissä, tällä sivulla käyminen poikii banit. Sain ensimäisen juuri siitä syystä että siellä näkee saapumis-sivun. Se on ihan yleinen juttu, joten täältä sinne meno, ja samoihin aikoihin sivulle ilmaantunut kirjoitus, laitetaan ilman mitään epäilyjä sinun piikkiin.

      Minulle ensimmäinen tuli täysin ilman mitään syytä. Tämä sivu eli siihen aikaa vilkasta elämää ja kävin päivittäin lukemassa, ja tietysti sitten suoraan huutomaan sivuille, se oli siinä.

      Kolmessa muussa banissa, ei ole yhtä syytön olo, ne on tulleet varomattomasta huutomaan arvostelusta, negoja kun ei saa siellä tuoda julki.

      • ihmetyttää

        Sattumalta huomasin tämän palstan ja luin sen. Tuppis (tuppisuu?), minua ihmetyttää suuresti, kun haukut huutomaata ja sen chattia, mutta kuitenkin sinulla on hirveä hinku päästä sinne chattiin. Minulle viestii, että huutomaan chatin täytyy olla tosi hyvä ja mielenkiintoinen paikka, kun näet vaivaa vaihtamalla IP:täkin päästäksesi sinne. Niinpä kävin lukemassa huutomaan chatin käyttöehtoja jotka kuulosti tosi asialliselta ja hyviltä. Sain käsityksen, että huutomaan chatti on iloinen, positiivinen ja hyvän mielen chatti asiakkaiden iloksi. Tämä sinun palstasi taas huokuu negatiivisuutta, katkeruutta ja muuta ikävää, eli siinä taitaa olla se ristiriita. Oletko tuppis huutomaan asiakas, kun chatti on tarkoitettu vain huutomaan asiakkaille (mikä on ihan ymmärrettävä normaalikäytäntö joka yrityksessä)?


      • ihmetyttää kirjoitti:

        Sattumalta huomasin tämän palstan ja luin sen. Tuppis (tuppisuu?), minua ihmetyttää suuresti, kun haukut huutomaata ja sen chattia, mutta kuitenkin sinulla on hirveä hinku päästä sinne chattiin. Minulle viestii, että huutomaan chatin täytyy olla tosi hyvä ja mielenkiintoinen paikka, kun näet vaivaa vaihtamalla IP:täkin päästäksesi sinne. Niinpä kävin lukemassa huutomaan chatin käyttöehtoja jotka kuulosti tosi asialliselta ja hyviltä. Sain käsityksen, että huutomaan chatti on iloinen, positiivinen ja hyvän mielen chatti asiakkaiden iloksi. Tämä sinun palstasi taas huokuu negatiivisuutta, katkeruutta ja muuta ikävää, eli siinä taitaa olla se ristiriita. Oletko tuppis huutomaan asiakas, kun chatti on tarkoitettu vain huutomaan asiakkaille (mikä on ihan ymmärrettävä normaalikäytäntö joka yrityksessä)?

        Minäpä valaisen sulle muutaman seikan sulle aluksi niin ehkä ymmärrät miksi mulla on vaikka sun näkökulmasta se negatiivinen näkemys,
        1.Olin huutomaan aktiivi huutaja ,poistin pannareiden takia nikkini,koska panniin ei ollut mitään syytä,
        2.missä tekstissäni kuvastuu mollaaminen??vai onko totuuden kertominen sinusta haukkumista??
        3.jos viittit lukea nuista ketjuista niin taisin mainita ajan että kuinka kauan olen ollut sieltä poissa eli noin 3 kk ja olikohan lauantaina piipahin kurkkaamassa että se siitä hingusta!!!!
        tuohon ip vaihtamiseen voin kertoa että sitä ei mun tarvitse vaihtaa se muuttuu automaattisesti resetoimalla modemi.ja niitä on useampi ip jos sitä kaipaat tietää.en ole yhden yhteyden varassa.mulla on muutakin elämää kuin huutomaan kyttääminen !!!
        4.Tuo sääntö että pitää olla huutomaan asiakas,niin kerroppas kuinka uusiasiakas voi tutustua sen toimintaan jos se ei voi edes sätissä käydä ilman aktiivi jäsenyyttä???
        5.Sitten tuo positiivisuus on yliammuttua soopaa,sillä hymyilyllä ei voiteta kohteita.mitä seurailin alkuaikoina arvontoja niin siellä oli samallaarpalapulla aina sama voittaja ja varmaan vieläkin,siellä kusetettiin hitaammalla yhteydellä olevia pelaajia koska niillä oli muutaman sekunnin etumatka klikkaila sättikisojen huutokohdetta,johon ehdottelin että aukaisu tapahtuisi kaikilla samaan aikaan kelloavautuminen niin ku norm kohteissa mutta ei käynä,
        6,Tuppisuu oli ennen asiakas,mutta ei ole enää eikä tuuu

        T:aito tuppisuu suomi 24 sättääjä,jos sulla on jotain epäselvyyttää minua voi kopasta hihasta jos satun ikähuoneessa vaikka olemaan,en ole kovin hanakka tänne ylelle kirjottamaan mutta jos koin itseni väärin kohdelluksi niin otan asian esille ja kerron asian totuudenmukaisesti,vaikka olen savolainen niin sananlasku kuuluu et vastuu on kuulijalla kun savolainen huastaa


    • Onneks-tuli-banit

      Eipä tykätty "taviksenkaan" huumorista, banit tuli

      Juttu meni näin:

      Katselin tähti kansalaisen kuvia ja kiinnoistuin mistä lähteestä hän löytää noin hienoja enkeleiden kuvia. No paikka löyty, ja löysin mielestäni hyvän kuvan minäkin samoilta apajilta. Kuva oli sydämestä, naisten -päivä nääs tänään, joten ajankohtainen kuva sekin.

      Ja eikun siitä esille laittoon Chatttiin

      Alustin esille laittoa jotakuinkin näin:

      Piirsin emännälle syntymäpäivä korttiin sydämen kuvan, mutta häin ei oikein tykännyt siitä.

      Haluatteko nähdä ?

      Tähän väliin tuli useampi "kyllä" vastaus.

      Sitten laitoinkin kuvan, näkyviin. (katso alta linkki kuvaan)

      Se ei kerinnyt olla kuin sekunnin pari, kun poistettiin, ja lähes välittömästi tuli banit.

      Syy baneihin oli täysin käsittämätön, koska TV:ssä on sairaala sarjoja, joissa kuvataan ihmisen sydän paljon realistisempana, verisenä ja ilman että sarjan katsomista rajoitettaisiin lapsilta.

      Mielestäni luontokuvat joissa leijona metsästää tai joku vastaava peto saa saaliikseen kauriin tai jotain muuta, on todella etovaa katsottavaa, mutta yhtä lailla yleinen mielipide pitää hyväksyttävänä niitäkin lasten katsottavaksi.

      No se jäsenyys huutomaassa ei kerinnyt alkaakkaan kun jo loppu. Hyvä että kävi näin äkkiä, en kerinnyt tuhlata rahaa ollenkaan, olisin kuitenkin saanut potkut myöhemin. (Tämän vuoksi on hyvä ennen rahan tuhlausta kokeilla maastoo Chat tasolla, ei menetä mitään.)

      Ja tässä se kuva: https://lh3.googleusercontent.com/-4G7fPGaXW7Q/VqquWRfcuQI/AAAAAAABORY/vVxehYUTaA8/w457-h640-rw/16 - 1.gif

      Älä pelästy, tai menetä yö uniasi tuon takia.

      • vierasIslalle

        Puuttumatta muuhun, niin ainakin heti särähti korvaan: "Tähän väliin tuli useampi "kyllä" vastaus." Olin paikalla ja tarkistin vielä chat historiastakin: ei yhtään "kyllä", vain yksi ajattelematon "joo",(ajattelematon, koska vieras nimisten laittamat kuvat ja videot ovat suurelta osin sopimattomia. Että se siitä totta puhumisesta vieras Isla.


    • Vieras-Islalla

      Aivan, se toinen "Joo" kuulukin mies puoliselle tähti-kansalaiselle, olivat vaan peräkkäin tuossa historiassa, kun omani oli poistettu välistä.

      No jos nyt ei olla tiukkapipoja voi tuon "Joo" tulkita "Kyllä" vastaukseksi. Toiseksi minähän pyrin lähinnä tämän hienoja kuvia esille laittelevan kanssa keskustelemaan, joten hänen "Joo" oli siinä se merkitykselisin.

      Joten en nyt niin kamalan paha valehtelija ole, kuin annat ymmärtää. En oikeiastaan valehdellut tuossakaan, koska kirjoitus hetkellä itsekkin tulkkasin noita vastauksia olevan kaksi. Mutta se siitä.

      (Valehtelu tapahtuu kun joku tietoisesti sanoo asian olen muuta, kuin tietää sen olevan, eikö niin?)

      Minä olen rehellinen ja hyvä tapainen, en halua pahaa mieltä tuottaa sinullekkaan "He**na", sinä varmaan nautit osastasi.

      Mutta sitten muille:
      Se on tosi pienestä kiinni tuolla huutomaassa kun menetät oikeutesi voittoihin ja ostettuihin huutoihin, kannattaa miettiä useampaan kertaan ennen kuin menet sinne hauskaan Chat keskusteluun mukaan.

      PS: En keskustele asiasta enempää, hyvää jatkoa ja menestystä kaikille. Ja nyt pistän leuan rintaan, ja suunnistan kohti uusia vaikeuksia.

      • vierasIslalle

        Näin helposti sitä tekee vääriä johtopäätöksiä: Älä nyt He**naa tähän sotke, hän ei
        osallistunut keskusteluun ollenkaan, eikä paikalla ollut kuin yksi "mies puolien tähti-kansalainen", eikä hänkään osallistunut. Puhutaankohan me edes samasta jutusta. Todella ikävää, että olet saanut noin huonon kuvan huutomaasta. Itse olen hyvin tyytyväinen huutomaahan ja chatissakin vierailen välillä. Huutomaan henkilökunta on ollut aina ystävällisiä, ymmärtäväisiä ja reiluja, vaikka itse olen joskus töpeksinyt. Huutomaa on kiva harrastus ja mukavaa ajanvietettä.
        Kannattaa tietysti lukea käyttöehdot ensin, niin ei tarvitse jälkikäteen harmitella,
        jos vaikka on voittanut jonkun kohteen, eikä ole maksanut sitä määräajassa ja se ehtii erääntyä ja katsotaan hylätyksi. Sivuilta löytyy kyllä hyvät ja selkeät ohjeet ja paljon tietoja, kun vaan viitsii lukea ja lisää voi kysellä chatissa (ne tähtikansalaiset varmaan neuvoo, jos osaa) tai asiakaspalvelusta sähköpostilla tai asiantuntijapalkin kautta.
        Loppu kommenttiisi: "Ja nyt pistän leuan rintaan, ja suunnistan kohti uusia vaikeuksia.", voi olla, että sitä saa, mitä tilaa. Parempi on katsoa luottavaisin mielin
        eteenpäin kohti parempaa huomista. Hyvää kevättä!


      • Ailalle

        Mummon kuolemasta ei ole kerrottu sinulle mitään, vaan sanottiin "mummo muutti etelään ja palaa kun ripiltä on päässy".

        Annan nyt hyvä ihminen toisillekin tilaa.


    • carlos111

      Olen saanut jo 2 kertaa porttikiellon huutomaa chattiin. Hiukan arvostelin chatin konkareita huutomaan mielistelystä ja siitähän taas napsahti banni

    • Tuppis

      Ei oo tullu pannareita kohta puoleen vuoteen kun en oo koko paikkaan menny,enkä mee oli sellanen kokemus sen toiminnasta että paermpi pysyä ihan norm kaupan asiakkaana.Suap mittee tarvii Elämä ollu paljon hauskempaa iliman senttareita!!!
      Norm huutokauppa immeisten seurassa o palajon kivempoo ku virtuaali huuto :)

      • pitkä_aika

        Miksiköhän Huutomaan toimitukset viipyvät, viipyvät jne. Ymmärrän ulkomaiset tilaukset, mutta kun kotimaisista verkkokaupoista ei tilata ajoissa ja niistä ovatkin tavarat/tuotteet loppuneet. Ei pidä paikkaansa "nopeat" toimitukset. Odotan voittoni ennen kuin ostan yhtään huutoa. Kalliit kohteet menevät jopa yhdellä huudolla eli mitenhän on? jätän kirjoittamatta.


    • Sivusta-seurannut

      Onko sillä nyt mitään väliä, tuleeko ne voitot vai. Ettehän te siellä huuda sen takia että olisitte hankkimassa joita edullisesti.

      Teillä nyt vaan sattuu olemaan ylimääräisiä varoja ja mieletön peli himo, voitoilla ja niiden arvolla, tai saamisella ei ole merkitystä, te huudatte vain voittaaksenne pelikaverin ja nautitte siitä.

      Millään muulla tavalla ei voi selittää sitä että johonkin kohteeseen sijoitetaan mielettömiä huutomääriä.

      Ihmettelen miksi sinä tai vastapeluri sitten lopettaa jossain vaiheessa, ja mitä te silloin ajattelette kun monta vuorokautta tappiollisena jatkuneen kohteen huudot menee vähiin ja on laitettava automaattiin uusia huutoja. Automaatin te kyllä täytätte mutta miksi sen teette.

      Mitä te ajattelette siinä vaiheessa kun tilanne on edennyt siihen pisteeseen, että kohteena olevan tuotteen saa K-Marketista halvemmalla.

      Onko teillä aloittaessanne jokin tavoite tai raja mihin asti huutamista on hyvä jatkaa. Aitoja voittajia on vain ne jotka ei yhteen kohteeseen laita 10 huutoa enempää ja pitävät siitä kiinni. Näille huutajille tuo tavaran toimittaminen saattaakin olla tärkeää, muille voittaminen on se tärkein.

      Lisäksi kiinnitin huomiota siihen että ylläpito reparoi sivustoa lennosta, eikä tällä reparoijalla näytä olevan minkäänlaista käsitystä verkkosivujen teosta. Kukaan alan ammattilainen ei moista tekisi. MySQL -tietokannan sotkeminen vaarantaa jokaisen käyttäjän tili tiedot.

      Ammattilainen arvostaa asiakastaan siinä määrin että muutokset tehdään sivuston kiinni ollessa, ja vasta sen jälkeen kun tietokannasta on otettu varmuuskopio. Jos nyt ei muusta syystä niin ainakin antaakseen luotettavan kuvan sivustosta ja sen ylläpidosta.

      Miksiköhän tekijä ei olisi ollut ammattilainen joka tiesi mitä teki ja sen takia voi suorittaa sivuston reparointia lennossa. No katsokaa tekijä lopputulosta. Maalaa sivulta seuraava teksti:


      TERVETULOA HUUTAMAAN!



      LUETHAN HUUTOKAUPAN

      SÄÄNNÖT KLIKKAAMALLA

      LUE SÄÄNNÖT NYT -NAPPIA

      ENNEN OSALLISTUMISTASI!

      Tuommosen lopputuloksenko tekisi itseään kunnioittava "teknikko", kuten Chat -valvojat mielistellen häntä kutsuvat.

      Muutenkin kehoittaisin kaikkia lukemaan ne sivuston säännöt, ihan ajatuksen kanssa. Säännöt rajoittaa kohteisiin osallistumisen samanaikaisuutta ja voittojen määrää tavalla, joiden rikkomisesta saattaa kärsiä täysin syytön vastapeluri.

    • He-he-hee

      Huutomaa ottaa mielellään vastaan esityksiä huudettavista tuotteista, tääsä olis yksi, menee varmasti kuin kuumille kiville.

      Tuote: ilmakitara
      Toimistu: tuulen mukana ( parin viikon päästä)
      Toimituskulut: 4.90€

    • Lucky123

      Kaikki toimii Huutomaassa, itse myös voittanut senteillä ties mitä :) Kaikki mukaan vaan ! Hauska ja kiva paikka :)

    • He-He-Heee

      Hauskaa on, kuin anopin hautajaisissa.

      • eihuutojaenää

        Suosikit voittavat vaikkeivat huutaisikaan, arpa on heille aina armollinen. Minäkin haluan Lenovon yms.


      • Osta-kaupasta

        Saat sittarista paljon halvemmalla sen Lenovon.

        Ei se sattumaa ole että, moderaattorit voittaa arpajaissa, jollakin tapaa se on heidänkin palkkansa saatava.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1485
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1275
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1215
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1204
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      12
      1097
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1087
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1073
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe