Sairaalassa

Miespotilas

Olin reilu 30-vuotias silloin kun kaaduin moottoripyörällä aika pahasti ja jouduin sairaalaan. Molemmat käteni murtui siinä rytinässä ja olivat niin ollen kipsattuna kyynärpäitä myöden paketissa. Jouduin kaikkien muidenkin vaurioiden myötä makaamaan useita viikkoja sairaalassa joten paineet alkoi olla jo melkoiset, nuorena viriilinä miehenä varsinkin.

Yhtenä aamuna sitten nuori ja kaunis hoitaja tuli suorittamaan alapesua minulle. Hän saapui huoneeseen työntäen muutamalla vesivadilla ja muilla tarpeilla varusteltua työtasoa edellään. Hoitaja totesi että olis pesun aika vetäessään puoleen käsivarteen ulottuvia kermanvalkeita kumihanskoja käsiinsä. Hoitaja siirsi peiton pois päältäni ja otti rätin kastellen sen lämpimässä vedessä ja heti kun hän kääntyi puoleeni ottaen kiinni elimestäni, se alkoi välittömästi ja vastustamattomasti paisua tämän kädessä ja koveni kivikovaksi. Hoitaja suorastaan säikähti ja lähti lähes juosten huoneesta ulos.

Jonkin ajan päästä huoneen ovi tempautui auki ja johtava osastonhoitaja, reilu 40-vuotias vanhempi nainen tuli huoneeseen ja sanaakaan sanomatta asteli viereeni, veti myös samanlaiset kumikäsineet käteensä ja otti rasvapurkin renkailla varustetun työtason alahyllyltä asettaen sen pedilleni. Hän heitti peiton pois päältäni kokonaan viereiseen sänkyyn ja alkoi sitoa jalkaani pedin alta löytämällään hihnalla sängyn reunaan kiinni. Nainen asteli vieläkin sanattomana toisen jalan luo ja teki sillen samoin. Huomasin pian ymmälläni olevani lähes X asennossa jalat haralla ja kiinni sidottuna sairaalapetiin. Sitten hoitaja otti purkkinsa kuopaisten siitä sormiinsa runsaasti rasvaa tarttuen heti perään ronskisti elimeeni lähmien ne munani päälle. Paisuin välittömästi, kuin katkaisijaa kääntäen silmissä säkenöiden takaisin täysin kovaksi.

Hoitaja rasvasi siitintä sentti sentiltä ja kauttaaltaan todella huolellisesti. Aloin väkisinkin ähkyä siinä täysin puolustuskyvyttömänä, sykkien raivoisaa erektiotani naisen kumisissa liukkaissa käsissä. Rasvauksen tehtyään vanhempi hoitaja poistui huoneesta vieläkään mitään sanomatta, vilkaisten vain minua silmiin mennessään, aivan kuin käskien että odotahan vain. Hetken kuluttua ovi aukesi uudelleen ja häpeä suorastaan repi kehoani ollessani niin paljaana ja avuttomana siinä esillä, sillä kaikki osaston hoitsut tulivat jonossa huoneeseen katsoen yllättyneenä minua. Vanhempi hoitaja tuli viimeisenä napsauttaen oven lukkoon ja sanoi

"Tämä tässä on miehen täydessä erektiossa seisova siitin, jos joku ei vielä sitä tiedä". Johtava hoitaja osoitti kädellään minua pedillä, varsinkin haarojani, ympärilleni joka puolelle tulleille nuorille hoitsuille joista osa joutui oikein pidättelemään tirskumistaan. Vanhempi naishoitaja viittoi sanattomasti käskien nuoret hoitsunsa pöydällä olevan suojakäsinelaatikon suuntaan. Kaikki vetivät sieltä kumihanskat käteen ja jokainen sai johtavan hoitajan käskystä vuorollaan tutkia rasvatun elimeni.

Olin pakahtua paineistani, hoitsuja oli kahdeksan johtavan naisen lisäksi, joten niin monen käsiparin kopeloitua rasvattua aisaani olin todellakin pyörtyä, täysin avuttomana ja kiinni sidottuna.

Tutkimuskierroksen jälkeen vanhempi hoitsu haki jonkinlaisen imulaitteen huoneen perältä, kirkas letkukela roikkui jonkinlaisen pyörillään olevan säiliön yläreunan koukussa. Letkun päässä oli aivan kuin lehmän lypsimeltä muistuttava vain jonkun verran isompi tuutti, jonka nainen asetti vatsalleni ja napsautti koneen päälle. Johtava hoitaja siirsi horivaa sytkyttävää tuuttia lähemmäs valtavan kovaa ja suonikasta, sykkivää elintäni kunnes se tavoitti terskan, imaisten samantien ahnaasti sen sekä koko siittimen liukkaasti sisäänsä. Meinasin pökertyä sillä sekunnilla kun se imutus ja lypsy alkoi.
Vanhempi naishoitaja astahti askeleen taakse painaen kädet lanteilleen kumiset rasvaiset sormet töröllä jättäen koneen tykyttämään minun kimpussa, alkaen kouluttaa nuoria hoitsuja jääden vain näiden tavoin seuraamaan kuinka vääntelehdin ja ähkin, suorastaan huohotin sidottuna pedillä täysin avuttomana.

6

6576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miespotilas

      ”Miehillä, varsinkin näillä nuorilla miehillä, aika ajoin tulee näitä tilanteita täällä sairaalassa että he saavat erektion todella herkästikin, kesken tutkimusten, tai kuten nyt heti pesun alkuun kun Eerika tuossa sitä tuli tekemään. Silloin me emme juokse karkuun, Eerika?.. Vaan silloin me teemme näin, jos huoneessa on muita, siirrätte potilaan, siis sen miehen jolla erektio on, vaivihkaa tyhjään huoneeseen tai tuonne pesutiloihin. Sidotte miehen näillä lepositeillä kiinni pedille, jotta tämä ei kouristellen satuta itseään, saati tipahda pediltä, ja rasvaatte miehen siittimen oikein kunnolla kuten tässä näette minun tehneen.

      Sitten haette tämän miesten lypsykoneen ja kuten juuri näitte, kytkette sen päälle ja ohjaatte sen miehen elimelle kunnes se imaisee siittimen nähdyllä tavalla sisäänsä. Se kyllä imaisee sen, älkää huoliko. Sitten vain annatte lypsykoneen hoitaa tehtävänsä, voin taata, että yksikään mies ei kestä tätä kuin hetken. Ja kuten näette, tämäkin poika alkaa kouristella ja nykiä aika voimakkaasti sekä ääntelee jo siihen malliin että siemensyöksy tulee aivan... ja noin, sieltä se pojalta jo ruiskahteleekin, kuten näkyy tässä kirkkaassa letkussa lypsimestä lähtien, mies ruikkii spermansa väkisinkin meille ja ne imeytyy tämän miesten lypsykoneen säiliöön todella tehokkaasti”

      Olihan se mielettömän nöyryyttävää, mutta samalla omituisesti todella kiihottavaa kun melkein kymmenkunta piukkaan valkoiseen mekkoon ja hilkkoihin pukeutunutta hoitsua katseli ympärillä miten hoitajista vanhin tyydytti minut jollain kummalla lypsylaitteella. Sain kyllä elämäni orgasmin tyhjentyen viimeistä spermatippaa myöden näiden määrätietoisesti imuttavaan lypsimeen. Ja tytöt vielä pesivät pallini sekä tyhjiin lypsetyn pehmeän siittimeni sen oppitunnin jälkeen huolellisesti, johtavan hoitajan tuumatessa vain

      ”Kuten näette, sen jälkeen saa miehen pestä tai tutkia miten haluaa, ilman häiritsevää erektiota..”

    • AIVAN VARMASTI ON TOSITARINA......

      • kysyvä

        Ja missä väitetään että olis? Ei "tietenkään" ole / tuskin on, mutta mitäs ihmeen väliä sillä on? Tämä on seksinovelli, fantasiaa, mielikuvitusta. Oletko kuullut koskaan sellaisesta?

        Ja btw. tuolla on "tositarinat" palsta erikseen.... jossa pitäisi olla sellaiset. Täällä muualla fiktiiviset.

        Minusta tuo on kiihottava tarina, ja sellaisiahan nämä novellit pitäisikin olla. On sitten kuinka fiktiivistä tai fantasiaa tahansa.


    • Anonyymi

      Ei oikein uskottava tarina ja sama kirjoittaja kirjoittaa näistä lypsykoneista. Olen viettänyt eräänkin viikon sairaaloissa, itse asiassa useamman kuukauden, kertaakaan ei ole hoitajat lypsäneet minua tuollaisella koneella, vaikka on ollut monenlaista toimenpidettä.
      Toki hoitajien ja lääkäreiden kanssa on ollut sutinaa, mutta ei heidän työaikana!

      • Anonyymi

        Tää ap onkin spede niuvanniemestä buaahaa


    • Anonyymi

      Jep jep ja tämähän tapahtui vain sairaan pääkoppasi sisällä skitso

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      368
      4543
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1600
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      213
      1397
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe