Kuopion mamut laittaneet elämän risaiseksi

564356

Mamut juopottelevat porukalla, iskevät naisia ja naureskelevat. Eivät toistaiseksi syyllisty näkyvästi rötöstelyyn. Suomeakin jo osaavat muutamia sanoja. Yksi kysyi 2 euron kolikkoa että saisi lisää kaljaa.

31

322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KotoutusKotona

      Oppineet tyypilliset suomalaiset tavat. Kyllä he vielä oppivat kännissä tekeen niitä rötöstelyjäkin kuten suomalaisetkin. Ja suomeakin ovat jo opineet. Kotoutus on siis onnistunut, joten Suomalaiset voivat olla vain ylpeitä onnistumisestaan.

    • Näpäytys

      Ovat siis oppineet tyypilliset suomalaiset tavat. Uskon että kyllä he vielä oppivat kännissä tekeen niitä rötöksiäkin,niin kun suomalaisetkin tekevät. Joten voi vaan sanoa että kotoutus on onnistunut. Olkaa siis ylpeitä te jotka esimerkkinä heille viikosta toiseen olette olleet.

    • kylmääpakkasta

      maailma muuttuu nopeasti eskoseni, voi noutaja tulla ahmetille kun pakkanen ja rokka herää henkiin ihan vaan 9 - 22 astetta

    • jeeeespoks

      Jaa, mutta ainakin hyvä että juovat alkoholia ja osaavat ottaa relasti! Mitään parranpäristelijöitähän me emme tänne haluaisikaan!

    • eimamu

      Ei ne sitten ainakaan islamilaisia ole. Koraani kieltää alkoholin.

      • muhammed-karhu-kalja

        Jos et tajunnut niin tämäkin aloitus oli provo


      • TulkintaAvain

        "Koraani kieltää alkoholin."

        Tarkkaan ottaen ei kiellä kuin viinin -> olut ja viina ovat sallittuja.


    • sslkfjlsdkjflskd

      Minäkin pistin elämän risaiseksi ja ostin oikein tikkukaramellin.

    • soteson

      Ihan vaan ettei totuus unohtuisi niin ei kaikki arabit oo islamin uskoisia, onhan sielä kristittyjäkin. Ja ei kaikki arabit oo niin tarkkoja sen uskonsa kanssa ihan niin ku valtaosa suomalaisista kuuluu kirkkoon, mutta ei käy kirkossa kun ristiäisissä, häissä ja hautajaisissa. Kun pääsevät tänne niin tiedättehän, seura tekee kaltaisekseen. Käy ainakin mulle.

      • mitäpänoista

        Jep, muslimien suorittamat pahoinpitelyt ja raiskaukset ovat suomalaisten vika. Suomalaisetkin hakkaa ja raiskaa, pikku juttu.


    • PolvetRuvella

      Kunhan oppivat lukemaan ja puhuman suomea niin huomaavat että maailmassa on paljon muutakin tekemistä kuin - mitä ovat tehneet tähän saakka !

      • KaunisVaara

        Tarkoitatko että maailmassa on muitakin kirjoja ? - ja osassa jopa kuvia ?


    • Että-silleenkin

      kaikki muslimit eivät ole terroristeja, Kaikki terroristit ovat muslimieja.

    • kiuture

      Muslimihan vastasi tullessaan Suomeen, että he ovat lomalla islamista, siksi voi ryypätä.

      • Valioliiga

        Ihanaa, relaavat. Vaikka kyl mä tunnen aika paljon muslimeja jotka tänne tullessaan ovat oppineet näitä länsimaisia tapoja ja olleet niistä vain iloisia. Omassa maassaan ei koskaan tiedä kuka kyttää, siel ei voi elää vapaasti. Ykski sano et Allahin silmä ei nää yöllä, kipis. Ja juhlat vaan jatku. Heistä kahdeksasta muslimista tuli ateisteja kun he huomasi että koraani ei ole totta. Ajattelin vain et hyvä meille. Me ollaan vieläkin hyviä kavereita. Ja me biletetään, meil on tosi hauskaa. Aatelkaa mä olin ennen tosi asenteinen pakolaisia kohtaan. Nää muijat on tosi rajuja. Kivaa bile seuraa pakko myöntää vaik oonkin nainen. Suosittelen.


    • dytr

      Eihän kaikki savolaisetkaan ole mulkkuja ?? Mutta paljon heitä on ?

      • välillätosiasiaa

        Eihän näillä nuorilla voimansa tunnossa olevilla Lähi-idän turisteilla ole muuta hupia, kuin nauraa suomalaisten lapselliselle sinisilmäisyydelle heidän passatessaan pelko puserossa ketunhäntä kainalossa olevia vieraita. Heti kun tulee tilaisuus pikkaseen nusasuun, käytetään tilaisuus hyväksi ja siinä samassa pilataan jonkun nuoren tytön elämä aina hamaan tappiin asti.
        Olen itse tehnyt työtä 50 vuotta Suomen puolesta, joten en voi millään hyväksyä tätä menoa, mitä poliittisen korrektiuden nimissä tehdään, myös vastoin tekijän todellista tahtoa ja halua.


      • naurunappula11

        Nyt näitä lähi-itäläisiä on alettu opettaa sukupuoliasioissa. "Muistakaa nyt hyvät pojat, että vaikka se pili siellä housuissa törröttää kuinka, niin ei sitä saa tunkea jokaisen vastaantulevan naisen sisään."


      • Uussaw

        Muuta pois Savosta, jos savolaismulkut ahdistavat. Minä olen muuttanut pois monikulttuurilasta, koska se ahdistaa. Miksi tämä mokupaska pitää levittää joka paikkaan? Miksei ihminen saa paeta siltä mihinkään? Miksi mihinkään ei saa jättää yhtä puhtaanvalkeaa suomalaista kaupunkia?


      • Marttijuhani
        välillätosiasiaa kirjoitti:

        Eihän näillä nuorilla voimansa tunnossa olevilla Lähi-idän turisteilla ole muuta hupia, kuin nauraa suomalaisten lapselliselle sinisilmäisyydelle heidän passatessaan pelko puserossa ketunhäntä kainalossa olevia vieraita. Heti kun tulee tilaisuus pikkaseen nusasuun, käytetään tilaisuus hyväksi ja siinä samassa pilataan jonkun nuoren tytön elämä aina hamaan tappiin asti.
        Olen itse tehnyt työtä 50 vuotta Suomen puolesta, joten en voi millään hyväksyä tätä menoa, mitä poliittisen korrektiuden nimissä tehdään, myös vastoin tekijän todellista tahtoa ja halua.

        Vai olet tehnyt 50 vuotta töitä Suomen puolesta. No, sinä oletkin sitten jo vanha patu. Tiedät varmaanki että me kaikki ihmiset menemme ns. ittemme kautta. Eli uskomme toisessa sitä mitä itse olemme.
        Tyyliin, varas toista varoo ja huora toista huorii. Sinun kirjoituksesi kyllä kertoo minkälainen ihminen sinä olet ja mitä sinä olet valmis tekemään tilaisuuden tullen niille nuoremmillekin. Monenkohan nuoren elämän sinä olet jo kerinnyt pilata.
        Yhtä vähän hyväksyttävää seksuaalinen hyväksikäyttö on, oli sen tehnyt sitten kantasuomalainen, ulkosuomalainen, pakolainen tai vaikka ulkomaalainen turisti. Saman lailla uhri kärsii aina. Eikä hän kärsi vähemmän jos hyväksikäyttäjä on suomalainen, niin kun monet suomalaiset tuntuu ajattelevan. Seksuaalinen hyväksikäyttö on rikos. Kun rikos on tehty tulee rikollista rangaista samoin perustein kansallisuudesta huolimatta..
        Mitä parempi ihminen sitä enemmän hyvää hän näkee muissa ihmisissä.


      • PurppuraUni
        naurunappula11 kirjoitti:

        Nyt näitä lähi-itäläisiä on alettu opettaa sukupuoliasioissa. "Muistakaa nyt hyvät pojat, että vaikka se pili siellä housuissa törröttää kuinka, niin ei sitä saa tunkea jokaisen vastaantulevan naisen sisään."

        No hyvä kun opettavat. Se on varmasti ihan paikallaa. Samalla voisivat alkaa opettaa kantasuomalaisille miehille samoja asioita, tyyliin; " muistakaa nyt hyvät pojat, että vaikka se pili siellä housuissa törröttää kuinka, niin ei sitä saa tunkea jokaisen vastaantulevan naisen sisään." Jos tää miesporukka ottas näistä opeista vaarin, niin sais ehkä naispuoliset vihdoinkin kulkea ja elää rauhassa.


    • Puli.puli.puli

      Kunhan sokoksen juopot jonakin päivänä kupsahtavat niin ei hätää, tilalle on jo tulossa uusi sukupolvi kamelinajajia lähi-idästä!

      • tähtitaso

        Mielestäni tämä on lähempana totuutta. Kunhan sokoksen juopot jonakin päivänä kupsahtavat niin ei hätää, tilalle on jo tulossa uusi sukupolvi suomalaisia juoppoja.... Näin aina, näin aina.


    • NimKokemustaOn

      Kyllä noita Anturassa tuntuu päivystävään ihan riittävästi. Ei kehtaa paljon sekaan tunkeutua. Kuulin että Kauppakadun ravintolat vaativat henkilötodistuksen alaikäisiltäkin mamuilta. Ei papereita, ei kaljaa. Anturassa taasen riittää kun on rahaa ja ainakin silmämunat vielä liikkuu. Aina tulee kuppia eteen.

      • rabelsson

        eikös alaikäisiltä suomalaisiltaki vaadita henkkarit ravintoloissa??


    • Mamut_nuotiolla
    • Anonyymi

      Rasistiset viestit ja rasistiset ilmaukset ovat Suomi24:n keskusteluissa kielletty.

    • Anonyymi

      Kun Valkeisenlammen herrasmiehellä on pikkurilli pystyssä teetä siemaillessa, on se merkki siitä että nyt on elämä laitettu risaiseksi. Kasvoilla saattaa havaita ehkä jopa pienen hymynkareen, tosin ylähuuli on kuitenkin edelleen jäykkä ja suora.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1001
    Aihe