Kehuskelu huorissakäynnillä

luuserisakki

Missä muissa piireissä kehuskellaan sillä että joutuu käymään huorissa kun ei saa mitään muuta naista, kun Pattayan poikien piireissä?
Ei paljoa kehuskeltavaa sillä että on niin luuseri ja oksettava että saa vain huoralta.

Vajaaälyisiä!

40

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hinurihanurien-elämä

      Hinurihanuristit asialla jälleen Pattayan äveriäitä matkailijoita yrittävät mollata.
      Ankeaa tuo hinurihanuristien elämä, kun muuta puuhastelua ei ole!
      Vetäkääpä jälleen retonkimekkonne päällenne ja lähtekää joukolla Hiekkaharjuun kaljoja pummaamaan...

    • GoFuckYourselfPoju

      Eiköhän ihan kaikissa "piireissä" tykätä nuorista, hoikista, iloisista ja kauniista naisista. Ainakin meilläpäin. Asia saattaa olla erilailla Hiekkaharjussa.
      Katselepas vaikka lehtiä ja mainoskuvastoja. Ei niissä malleina ja ihailun kohteena ole vanhat siiderihait, vaan hoikat nuoret naiset.
      Heti kun kerrot missäpäin Suomea on alle 50 kiloisia tummia nuoria naisia tyrkyllä keski-ikäiselle miehelle niin lähden sinne. Meikäläinen kun ei pane yli nelikymppistä eikä yli 60 kiloista eikä polkkatukkaista eikä tupakoivaa. Niitä kun olis tarjolla heti vaikka tusina, mutta ei kiinnosta. Siksipä minulla on Thaimaassa lukuisia naisia jotka kiinnostaa. Sinä voit jatkaa käteen vetämistäsi.

      • OtaHanuriinPoju

        Kuuleppas poju, jos sinun saantisi on mahdollista ainoastaan rahaa vastaan, satojen ukkojen painamia huoria, jotka ovat kanssasi vain rahasta, ja sinua se kiinnostaa olet todennäköisesti kuten avaaja sanoi, joko vajaa älyinen tai sairas tai molempia, jos sinulla on massia sinä saat naisia ihan missä vaan, muttakun ei ole jää ainoaksi vaihtoehdoksi nämä halvat huorat, ja tällä sinä ylpeilet vittu mikä ääliö.


      • GoFuckYourselfPoju
        OtaHanuriinPoju kirjoitti:

        Kuuleppas poju, jos sinun saantisi on mahdollista ainoastaan rahaa vastaan, satojen ukkojen painamia huoria, jotka ovat kanssasi vain rahasta, ja sinua se kiinnostaa olet todennäköisesti kuten avaaja sanoi, joko vajaa älyinen tai sairas tai molempia, jos sinulla on massia sinä saat naisia ihan missä vaan, muttakun ei ole jää ainoaksi vaihtoehdoksi nämä halvat huorat, ja tällä sinä ylpeilet vittu mikä ääliö.

        Kuka puhui sanallakaan huorista ja rahasta muu kuin sinä peräkylän rasistipelle? Älä tuputa omia ajatuksiasi toisten suihin. Vastaa runkkari kysymykseen nyt että missä niitä kuvailemiani naisia Suomessa on? Äläkä kiertele kuin lapamato. Kasvotusten jos huorittelisit naisiani niin ne jäisi sinun viimeisiksi sanoiksi.


      • OtaHanuriinPoju

        Reppana itkee, totuus näyttää sattuvan, en minä ole sinulle mitään naisia hommaamassa, ja itse et pysty, reppana .... Kasvotusten jos sinut näkisin, toteaisin että idiootti ja homma jäisi siihen. Reppana.


      • pässinlihaa
        GoFuckYourselfPoju kirjoitti:

        Kuka puhui sanallakaan huorista ja rahasta muu kuin sinä peräkylän rasistipelle? Älä tuputa omia ajatuksiasi toisten suihin. Vastaa runkkari kysymykseen nyt että missä niitä kuvailemiani naisia Suomessa on? Äläkä kiertele kuin lapamato. Kasvotusten jos huorittelisit naisiani niin ne jäisi sinun viimeisiksi sanoiksi.

        Eikös niitä maksullisia naisia kutsuta huoriksi, hah.


      • SairasPervoaolet
        pässinlihaa kirjoitti:

        Eikös niitä maksullisia naisia kutsuta huoriksi, hah.

        Kuka niistä maksullisista puhui? Sinä.


      • OtaHanuriinPoju

        Ääliö tämä keskustelun avaus on "kehuskelu huorissakaunnilla", vastaatko tähän kuoripoikana, joka ei osaa lukea, aivan netistä käsin on vaikea tietää mitä Hiekkaharjussa tapahtuu, varsinkaan tuntemattomista ihmisiä, reppana. Oletko koskaan miettinyt miksi suomalainen nainen ei edes katso sinua, suihku ja peili varmaan auttavat, kun Suomesta ei irtoa pakko mennä pattayalle, jossa on maailman eniten huoria, kun varat ei riitä laatu naisiin, vaan halvempiin, satojen miesten painamiin, sellainen "mies" olet.
        Muuten uhkailut että pyyhit minulla suosikkiraflani lattian, taidat olla sama pelle joka uhkasi ostaa koko paikan, ja katsomassakin jo kertomasi mukaan kävit, harmi ettei kukaan ollut kuullutkaan, sinusta pelle, minä muuten katsoisin sinua halveksuvasti ja ohi kävelisin reppana


      • OlenTokiHuolissani
        OtaHanuriinPoju kirjoitti:

        Ääliö tämä keskustelun avaus on "kehuskelu huorissakaunnilla", vastaatko tähän kuoripoikana, joka ei osaa lukea, aivan netistä käsin on vaikea tietää mitä Hiekkaharjussa tapahtuu, varsinkaan tuntemattomista ihmisiä, reppana. Oletko koskaan miettinyt miksi suomalainen nainen ei edes katso sinua, suihku ja peili varmaan auttavat, kun Suomesta ei irtoa pakko mennä pattayalle, jossa on maailman eniten huoria, kun varat ei riitä laatu naisiin, vaan halvempiin, satojen miesten painamiin, sellainen "mies" olet.
        Muuten uhkailut että pyyhit minulla suosikkiraflani lattian, taidat olla sama pelle joka uhkasi ostaa koko paikan, ja katsomassakin jo kertomasi mukaan kävit, harmi ettei kukaan ollut kuullutkaan, sinusta pelle, minä muuten katsoisin sinua halveksuvasti ja ohi kävelisin reppana

        Ei millään pahalla, mutta tämän OtaHanuriinPojun kommentit aaltoilevat niin laidasta laitaan, että joku vika siellä psyykkeessä täytyy olla. Välillä vastailee asiallisesti joihinkin kommentteihin, sillee aikuisen ihmisen tavalla. Välillä teksti on kun suoraan 14 vuotiaana pakkohuostaanotetun pitkätukkaisen, isättömän, liimanimppari pojan suusta


    • akatontyhmiä

      kerroppa aloittaja mikä sun mielikuvassa ahdistaa itse en ole nähnyt yhtään.
      minä en ainakaan tuhlaa yhtään ajatusta tai vaivaa mieltäni,kun joku nuori neeperi painaa jotain läskiä gambiassa pojat tekevät likaista,mutta tärkeää duunia.
      pattaylla käydessäni ei yksikääm ole tullut kauppaamaan tapojaan tai että olisin nähnyt mitään seksi hommia.
      Aloittaja ei ilmeisesti ole edes käynyt thaimaassa silti sitä ahdistaa jonkun oletettu seksin harastaminen.
      Hankkisitte elämän.

    • hintitkretonkihameissaan

      Hiekkaharjussa kuulemma kehuskellaan pubeissa miten perseet paukkuivat ja paska haisi poikain keskinäisessä "painissa".

    • Äippäeianna

      Pakko kehua ko äiti ei enää kostu eikä anna.

    • lööpöö

      montakos pattisboissia tähän mennessä jo rupesi tässä keulimaan kun heidän harrastustaan eli huorissa käyntiä arvostellaan,

      • Nukkukaaturvallisesti

        Lööpöö, eli onkopoika, Kaikilla on harrastuksensa. Minä kommentoin täällä tähän aikaan, koska olen töissä, eikä ole tilanteita nyt päällä. Sinä kommentoit täällä tähän aikaan, koska olet hyvin yksinäinen ihminen.


    • näinhänsetokion

      Myös Analian tytöt kehuskelevat kurdipoikiensa potenssilla....

    • varsinainenasiantuntija

      Missä muussa piireissä ollaan olevinaan niin äijää kuin hiekkaharjussa? Vantaan köyhimmässä lähiössä? Missä muualla haukutaan tuntemattomia ihmisiä vaikka miksi? Ei missään.

      • Mistä-tuo-seko-arvaus

        Hiekkaharjuko Vantaan köyhin lähiö?
        No ei todellakaan. Verotietojen keskiarvon mukaan melko ylhäällä listoilla.

        Ei, en asu lähelläkään Hiekkaharjua, en edes Vantaalla. Mutta yleissivistykseen on hyvä kuulua erilaisia tietoja yhteiskunnan eri osa-alueilta.

        Koko lailla muut lähiöt ovat Vantaan köyhimpiä.


    • thaikuri

      Jotenkin tuntuu pahalta suomessa se että, jos jollekkin jostakin tulee hyvämieli, sitä pitää alkaa dissaamaan urakalla. Eihän toisen onni ole itseltä mitenkään pois. Joku saa nautintonsa kontulan baarista, toinen matkustaa pattaylle, kolmas hua hinniin. Hyvä vain jos on oman paikkansa löytänyt, jossa on hyvä olla. Melkein parempi vielä jos toisen autuus on aivan päinvastainen kuin oma. Jää itselle sitten enempi tilaa :)

      Jos on pahaolla, ei se parane toisten valintoja haukkumalla. Thaimaalaisten seurassa on helppo viihtyä, etenkin jos ovat koillisthaimaasta kotoisin. Ei ihme että suomalaiset jotkut tapojensa vastaisesti saattavat jopa hieman hehkuttaa. Ei siitä pitäisi kenenkään pahastua. Ei edes Amalian. Harmi ettet osannut liittoasi hoitaa, mutta se on ollut kokonaan oma valintasi. Siitä ei voi edes ex-miestäsi syyttää. Toki ymmärrän ettei omia virheitä ole helppo myöntää, siksi se oppiminenkin on vaikeaa.

      • paatispois

        käyt siis huorissa? mikset saa muilta?


      • PaddajaPaddaja
        paatispois kirjoitti:

        käyt siis huorissa? mikset saa muilta?

        Teen mitä haluan, koska rahani ovat omiani.


      • eivaihtoehtoja
        PaddajaPaddaja kirjoitti:

        Teen mitä haluan, koska rahani ovat omiani.

        sulla 180kg ja sian naama ja ruho. pakko siis mennä huoriin.

        rahatkin tulee kelasta.


      • thaikuri

        En sanallakaan tainnut mainita omista tavoistani. Paitsi siitä etten halua dissata asioita joista joku muu tykkää.

        En myöskään usko että ulkonäköäni pystyy selvittämään kirjoitukseni perusteella.
        Jos vaikka olisinkin kirjoittajan mielestä sian näköinen, se on hänen mielipiteensä, johon hänellä on varmastikin syynsä. Onneksi ystäväni niin suomessa kuin Thaimaassa näkevät minussa muitakin piirteitä.
        Sen verran taitamaton olen etten edes kelasta pysty rahaa hankkimaan, vaan ihan joudun rahvaanomaisesti työssä käymään.

        Kiitos kuitenkin rakentavasta ja harkituista palautteista ja mielenkiinnostanne etenkin nimimerkeille eivaihtoehtoja ja paatispois . Kaikkea hyvää ja hienoja hetkijä omissa paratiiseissanne.
        kommentti baddaja baddaja ei ollut kirjoittamani.


    • serto

      Bangkokin koneessakin nämä sosiaalisesti epäonistuneet peräkammarinpojat jaksavat kovaan ääneen kertoa miten nuorta huoraa panivat. Ja kaikki kyllä tietää jo ulkonäöstä että reppana on Pattayalla touhunnut koko lomansa ja muualta kun huorilta ei saa.

      Miksi täytyy kovaan ääneen vielä vahvistaa olevansa täysi luuseri ja epöonnistuja?

      • HäpeäisitEdes

        Milloin sinä reppana olet ollut Bangkokin koneessa kuuntelemassa niitä kehuja? Minä
        Olen ollut liki sata kertaa Bangkokin koneessa enkä ole kertaakaan kuullut kenenkään kehuskelevan millään. Bangkokin koneessa on hyvällä lykyllä viisi ihmistä jotka jatkavat Pattayalle. Pattayalle kun ei juurikaan tehdä pakettimatkoja vaan kyse on reittilennoista.
        Laitapas sitten jokin linkki siitä kuka on kehunut huorissa käymisillä ja missä. En ole sellaistakaan huomannut.
        Sinulla on ruma mielikuvitus ja likainen mieli. Käytöstapasi on kuin juopolla öykkärillä, ja kehtaatkin vielä arvostella muita ja huoritella tuntemattomia ihmisiä. Häpeä.


    • pattayanpaskasakki

      pattayan baarissa (suomibaari tietenkin) kamala hiellehaiseva ihra läskipossu sika tuli retostelemaan kovalla äänellä aamulla miten edellisen yön huora nieli kaikki mitä tuli.


      hyi saatana miten oksettavaa porukkaa. täyttä jätettä suoraansanoen.

      • pattisboi

        minä en ole koskaan kuullut moista.paljonkohan aikaa vietät noissa kuppiloissa.
        mielikuvituksesi ylittää vain tyhmyytesi.


      • takkihannu
        pattisboi kirjoitti:

        minä en ole koskaan kuullut moista.paljonkohan aikaa vietät noissa kuppiloissa.
        mielikuvituksesi ylittää vain tyhmyytesi.

        sinä olet sammunut kuset ja paska housuun sinne suomibaariin niin et kuule etkä näe mitään


      • MenesNytLääkäriin
        takkihannu kirjoitti:

        sinä olet sammunut kuset ja paska housuun sinne suomibaariin niin et kuule etkä näe mitään

        Taas puhut silkkaa paskaa. Tyyppi inhoaa suomalaisia miehiä ja suomibaareja ja sitten mukamas aamulla siellä on heitä jututtamassa.
        Valitettavasti Hiekkaharjulta käsin on vikaa keskustella Pattayan miesten kanssa.
        Lisäksi Pattayan aamu alkaa iltapäivällä, jos yö on mennyt juhliessa ja seurustellessa.
        Likaisessa mielikuvituksessasi on itsesi kaltaisia mielikuvitusystäviä. Iljettävä olento olet.


      • OtaHanuriinPoju

        Pattayan "miesten", missä niitä on eikö ne ole itse keksittyä, kuten onkomies, sika-amalia, lerppa ja lukuisa joukko arvonimiä, joita te reppanat tuntemattomille jakelette.


      • AA-kerhoon-Siitä
        OtaHanuriinPoju kirjoitti:

        Pattayan "miesten", missä niitä on eikö ne ole itse keksittyä, kuten onkomies, sika-amalia, lerppa ja lukuisa joukko arvonimiä, joita te reppanat tuntemattomille jakelette.

        Meinaatko että sulle ja kaltaisillesi sairaille pummeille pitäisi antaa joku mitali päivittäisestä pään aukomisesta, valheista, sekoilusta ja vittuilusta?
        Herää unestasi pahvi.


      • hanuristilerpanretki
        OtaHanuriinPoju kirjoitti:

        Pattayan "miesten", missä niitä on eikö ne ole itse keksittyä, kuten onkomies, sika-amalia, lerppa ja lukuisa joukko arvonimiä, joita te reppanat tuntemattomille jakelette.

        Hanuristilerppakin jälleen höpöttelemässä, eikös Kassi-Alma ottanutkaan yöksi hoiviinsa ja kaduilla jouduit pummikävelyä tekemään, eikö edes elukkatäitisi jelppinyt???


      • OtaHanuriinPoju
        AA-kerhoon-Siitä kirjoitti:

        Meinaatko että sulle ja kaltaisillesi sairaille pummeille pitäisi antaa joku mitali päivittäisestä pään aukomisesta, valheista, sekoilusta ja vittuilusta?
        Herää unestasi pahvi.

        Siis sairaalle... ei monikossa...


    • jätettänuoukot

      katsokaapa millaisia luusereita nämä huorista puhujat ja niissä käyvät ovat.

      läskejä, pälvikaljuja ja paskahampaisia likaisia hiellehaisevia ukkoja. hyh hyh. sääli huoraa.

    • varahtajaTero

      kun ainoa saavutus elämssä on huorissakäynti niin siitähän pitää olla iloinen ja siitä pitää jakaa ilosanomaa kovaan ääneen.

    • GimbleSburguBarodia

      Smurffin värinen on kovin kiukkuinen ollut tässä keskustelussa, lieneekö ollut paniikkihäiriökausi piipertäjällä meneillään.

    • Totuusp-läpilerpasta

      Kuuluisa persläpilerppa, joka asuu Suomessa, jälleen kehuu vaimoaan, joka todellisuudessa on entinen H. Huoli lihavan äijänretaleen, koska luuli tämän olevan rahamies, mutta siinä erehtyi pahoin.
      Kokenut kaiken tietää ja vaivainen kaiken kokee, sopii kuin nakutettu lerppaan!!!
      Toivottavasti ottaa motokseen em. lisäksi tämän häneen hyvin sopivan lauseen : Lerppa vaivansa nuolkoon...

      Pertsläpilerpalla tuota sielunkauneutta aina löytyy lämminhenkisistä vastauksistaan!

      Voiko kauniimmin sanoin enää palstoille kirjoitella?

      "Tyylikkäällä" kerronnallaan yrittää uskotella kirjoittelevansa totuuden, vain totuuden, mitään siitä poisottamatta ja mitään siihen lisäämättä!

      Uskokoon ken haluaa...

      Dissosiatiivinen identiteettihäiriönsä (engl. dissociative identity disorder, DID, "monipersoonahäiriö" tai "sivupersoonahäiriö") on dissosiaatiohäiriöistä monimutkaisin eikä enää ole lukuisien lääkärien kertoman mukaan hallinnassa ja parannettavissa.

      Pattayalaiset aloittivat jo aiemmin tyhmät puheensa ja nyt yhdessä Lerppaharjulaisten kanssa, viihdyttävät meitä kauheimmilla kirjoituksillaan, ylpeillen saannoksistaan palstoilla ja kuvitellen Pattayan nousevan tällä tavoin uuteen kukoistavaan nousuun, mutta toivotonta on taistelunsa...

      Don Quijoten tavoin Pattayalaiset yrittävät Lerppaharjun Sancho Panzat apunaan kiivetä matkailupalstojen valtiaiksi, hävyttömillä puheillaan, mutta toisin on käynyt! Vähäinenkin arvostus Pattayaa kohtaan on kansan silmissä kadonnut ja niinpä heidän arvostuksensa on nostanut viihtyisän ja rauhallisenHua Hinin Thaimaan paratiisiksi

      • varasonvaras

        Kuka lie varastaa vain hieman muunnettuna, tänne postaamaani tosikertomusta persläpilerpasta, vain Hua Hiniläiset on muutettu Pattayalaiset muotoon.
        Tämä varas on tässä asiassa ollut liikkeellä jo useammanpäivän.


      • Varkaasi2010
        varasonvaras kirjoitti:

        Kuka lie varastaa vain hieman muunnettuna, tänne postaamaani tosikertomusta persläpilerpasta, vain Hua Hiniläiset on muutettu Pattayalaiset muotoon.
        Tämä varas on tässä asiassa ollut liikkeellä jo useammanpäivän.

        No voi voi, onko alahuuli lerpalla, kun sun juttuas on nyt käytetty niin väärin niin väärin ja useamman päivän, voi voi, vedä kätees.

        Minä, minä, MINÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ.........


      • TosiSairasTäytyyOlla
        varasonvaras kirjoitti:

        Kuka lie varastaa vain hieman muunnettuna, tänne postaamaani tosikertomusta persläpilerpasta, vain Hua Hiniläiset on muutettu Pattayalaiset muotoon.
        Tämä varas on tässä asiassa ollut liikkeellä jo useammanpäivän.

        Toi tyyppihän on joku häiriintyny kakara joka ottaa itteensä kun sen aivopieruilla vähän leikitellään.
        Taitaa POJU olla ihan tosissaan noiden hutsulan hinurijuttujensa kanssa.

        URPO.


    • Anonyymi

      Piirit, tasot, laadut ja kastit. Onkopoika aloittaa, hanuripoju komppaa ja numeromies yhtyy edellisiin. Hieno kuvio vuodesta toiseen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1505
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1302
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1237
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe