HANKI ELÄMÄ!

ÄLÄ.TUOMITSE

No asiani ei varsinaisesti kuulu tälle sivulle mutta täällä löytyy lukijoita.

Eli jos joku esim artisti tekee youtubeen biisin nii miks sitä pitää ruveta haukkuu??En tajua,säälittävää kateutta.

Ensinnäkin ette mieti mitä sanotte,miten loukkaatte ja masennatte ihmisiä.
Teillä ei ole syytä siihen,mutta teette niin kuitenkin.

Teillä ei oo vaan kato elämää

A. Tehkää ite parempi
B. Haluatte vaan loukata muita,koska teillä on pahaolo.
C.Ootte kateellisia
D.Olette säälittäviä.

Lol siis oikeesti ,siinä näkee et joillakin ei oo kaikki kotona.

On niitä HYVIÄ,MUKAVIA,POSITIIVISIA,KIVOJA ihmisiä jotka ei oo täynnä itteensä!

Ihmisiä jotka löytää hyviä puolia hyvistä asioista ja puollustaa artisteja tollasilta p***a päiltä.

Kritiikki ja kritiikki pälä pälä aina sitä pitää olla tunkemassa joka asiaan!
Siis kasvakaa aikusiks luuserit haukkujat

HYVÄT IHMISET ÄLKÄÄ LUOVUTTAKO NOITTEN TYHMIEN TAKIA NIILLÄ EI MEE ELÄMÄS HYVIN KATEELLISIA PSYKOJA.

Asiani oli että älkää haukkuka Aina vaan miettikää hyviä puolia,se ei oo pahasta olla positiivinen.

Ja ennen kun joku tulee taas marisee niin miettikää,miettikää oikeesti miks te ootte negatiivisia.

Jos ootte fiksuja tajuatte sen että antakaa kaikkien nauttia elämästä ja toteuttaa unelmansa:)

Jokainen joka haluaa voi menestyä elämässä:)

Toivottavasti joku ymmärsi tän jutun.

sanokaa EI negatiivisuudelle!

sanokaa JOO positiiviselle!

Ja kyllä teineilläkin on aivot tiedoks niille jotka sanoo että "vaan teinitytöt voi tykätä ton pask*n musasta.

Kateus ei ole coolia.

59

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Väsyttää

      En mäkään toisten tahallista lyttäämistä ymmärrä, mut perusteltu kritiikki on sit taas aivan eri asia

      • perus.telut

        No sitä nyt näkeekin netissä niin vitun usein.


      • ÄLÄ.TUOMITSE

        Kiitos kommenteista ja juu perusteellinen kritiikki on eri asia mutta turha ei.
        Tämäkään ei ole huvä perustelu "se on vaan nii paska artisti".

        Mutta juu kiitos kun kommasitte asiallisesti:)


    • fdsfsdfdsfsfd

      "Eli jos joku esim artisti tekee youtubeen biisin nii miks sitä pitää ruveta haukkuu??En tajua,säälittävää kateutta."

      En minäkään tajua sitä, että mennään vartavasten haukkumaan, kaipa se kertoo kehittävän tekemisen puutteesta. Mutta tuo kateuskortti on ihan yhtälailla idiotismia. Jos esim. meikän mielestä joku 1D on paskaa, niin miten se tekee minusta kateellisen? Päteekö tämä logiikka muuhunkin kun esim. musiikkiin? Jos pedarit on mielestäsi perseestä, niin oletko vain salaa kateellinen heille? On niitä muitakin syitä olla pitämättä asioista/henkilöistä X kun kateus.


      "Teillä ei oo vaan kato elämää"
      Ei koske minua tietenkään, mutta vastaillaan kuitenkin. Mutta koetko, että sinulla on elämä, kun haukut haukkujia? Teet käytännössä aivan samaa.

      "A. Tehkää ite parempi

      B. Haluatte vaan loukata muita,koska teillä on pahaolo.

      C.Ootte kateellisia

      D.Olette säälittäviä.

      Lol siis oikeesti ,siinä näkee et joillakin ei oo kaikki kotona."

      A) miksi pitäisi? Kuuntelijat on ikäänkuin asiakkaita, jotka käyttää tuotetta, ei kuuntelijat/katsojat ole yleensäkään muusikkoja, joten miksi heidän pitäisi tehdä asiat paremmin? Jos sun auto hajoaa ja viet sen korjaamoon jonka työntekijät tekee huonoa työtä, niin sun logiikalla et saa sanoa heille mitään negatiivista, koska et osaa korjata sitä autoosi yhtään heitä paremmin.

      B) en väitä vastaan, kuten sanoin en itse harrasta tuota haukkumistoimintaa, voi olla että olet oikeassa. Mutta taas, onko sulla myös paha olo? Logiikkasi mukaan kyllä, sillä haukut haukkujia säälittäviksi ja kateellisiksi ihmisiksi joilla on paha olo. Ovat myös mielestäsi luusereita, paskoja ja psykoja.

      C) Vastaus viestin alussa

      D) kaipa säälittävyys on suhteellista, en ota sen enempää kantaa paitsi että tämä ketju tekee sinustakin sitten mitä ilmeisimmin säälittävän. Eikä sullakaan sitten vissiin ole kaikki kotona.

      "miettikää oikeesti miks te ootte negatiivisia" ja "sanokaa EI negatiivisuudelle!
      sanokaa JOO positiiviselle!"

      Tuota noin. Onko viestisi sun mielestä positiivinen? Miksi olet negatiivinen? Viesti jossa haukutaan porukkaa psykoiksi ja kateellisiksi luusereiksi on mun mielestä aika kaukana positiivisesta, mutta mistäpä minä mitään tiedän.
      Sulla on kyllä ihan hyvä pointti viestin takana, mutta toteutus meni aika pahasti penkin alle.

      • ÄLÄ.TUOMITSE

        Olet puoliksi oikeassa,mutta en tarkoittanut minun tekstini positiivisuutta vaan sitä et miks pitää masentaa ja loukata ihmisiä youtubessa haukkumalla??


      • jhkhkhkjh

        Mistäs tiedät ettet omalla viestilläsi masentanut tai loukannut ketään "kateellista luuseria"? Näytä positiivista esimerkkiä, jos haluat muidenkin olevan positiivisia.

        En minä tiedä miksi ihmiset tekee niin, varmastikin suurin osa on joko trolleja tai sen verran nuoria ja kehittymättömiä, että saavat siitä jotain keksejä.

        En toisaaltaa ymmärrä miksi tai miten joku voi loukkaantua moisesta. Kai se on selvää, että kaikki ei pidä siitä mistä sinä pidät? Jos se on selvää, niin miksi sinua loukkaa se, että joku huutelee tyhmiä? Sanoi se haukkuja asiansa ääneen tai ei, mikään ei oleellisesti muutu. Ja eihän siinä loukata tai haukuta sinua, vaan asiaa josta satut pitämään.

        Toki niitäkin on, jotka huutelee jotain tyyliin "kaikki X:n fanit on tyhmiä" tjsp mutta mikä idea niistäkään on loukkaantua, kun jokainen päällään ajatteleva tajuaa ettei moinen yleistys pidä paikkaansa? Antaa trollien ja tyhmien huudella, ei se sulta ole mitään pois.


      • ÄLÄ.TUOMITSE
        jhkhkhkjh kirjoitti:

        Mistäs tiedät ettet omalla viestilläsi masentanut tai loukannut ketään "kateellista luuseria"? Näytä positiivista esimerkkiä, jos haluat muidenkin olevan positiivisia.

        En minä tiedä miksi ihmiset tekee niin, varmastikin suurin osa on joko trolleja tai sen verran nuoria ja kehittymättömiä, että saavat siitä jotain keksejä.

        En toisaaltaa ymmärrä miksi tai miten joku voi loukkaantua moisesta. Kai se on selvää, että kaikki ei pidä siitä mistä sinä pidät? Jos se on selvää, niin miksi sinua loukkaa se, että joku huutelee tyhmiä? Sanoi se haukkuja asiansa ääneen tai ei, mikään ei oleellisesti muutu. Ja eihän siinä loukata tai haukuta sinua, vaan asiaa josta satut pitämään.

        Toki niitäkin on, jotka huutelee jotain tyyliin "kaikki X:n fanit on tyhmiä" tjsp mutta mikä idea niistäkään on loukkaantua, kun jokainen päällään ajatteleva tajuaa ettei moinen yleistys pidä paikkaansa? Antaa trollien ja tyhmien huudella, ei se sulta ole mitään pois.

        Niiden takia moni artisti jää taiuolle tai lopettaa uransa kokonaan.
        En välttämättä ole mikään suuri fani,mutta en silti pidä siitä että toisia haukutaan ja masennetaan jos on jotain negatiivista sen voi pitää omana tietonaan.positiivisia kommentteja on paljon mukavampi kuunnella:)


      • uiuoiuoiu

        Joo, artisteilla on ihan sikana aikaa ja kiinnostusta lueskella joidenkin satunnaisten teinien ja trollien negatiivisia kommentteja. Kuten sanottu, joka ikinen artisti kyllä tietää vallan mainiosti, ettei kaikki hänestä tai tämän musiikistaan pidä. Mikä syy on loukkaantua siitä, että joku artistille tuntematon kirjoittaa näppäimistöllään asian, jonka artisti itse tietää jo valmiiksi?

        Kuka esimerkiksi on jäänyt tauolle tai lopettanut uransa, koska joku tuntematon sälli on sanonu jossain youtuben kommenttiosiossa "oot homo" tai jotain yhtä brutaalia :D? Jos joku on niin herkkänahkainen, niin hän on taatusti väärissä hommissa.

        "mutta en silti pidä siitä että toisia haukutaan ja masennetaan jos on jotain negatiivista sen voi pitää omana tietonaan.positiivisia kommentteja on paljon mukavampi kuunnella:)"

        Ja kuitenkin olet täällä itse haukkumassa muita ja näin ollen saatat masentaa joitain ihmisiä. Vai onko negatiiviset kommentit huono juttu vain silloin kun ne tulee jonkun muun näppäimistöltä? Siltä ainakin vaikuttaa.


      • ÄLÄ.TUOMITSE
        uiuoiuoiu kirjoitti:

        Joo, artisteilla on ihan sikana aikaa ja kiinnostusta lueskella joidenkin satunnaisten teinien ja trollien negatiivisia kommentteja. Kuten sanottu, joka ikinen artisti kyllä tietää vallan mainiosti, ettei kaikki hänestä tai tämän musiikistaan pidä. Mikä syy on loukkaantua siitä, että joku artistille tuntematon kirjoittaa näppäimistöllään asian, jonka artisti itse tietää jo valmiiksi?

        Kuka esimerkiksi on jäänyt tauolle tai lopettanut uransa, koska joku tuntematon sälli on sanonu jossain youtuben kommenttiosiossa "oot homo" tai jotain yhtä brutaalia :D? Jos joku on niin herkkänahkainen, niin hän on taatusti väärissä hommissa.

        "mutta en silti pidä siitä että toisia haukutaan ja masennetaan jos on jotain negatiivista sen voi pitää omana tietonaan.positiivisia kommentteja on paljon mukavampi kuunnella:)"

        Ja kuitenkin olet täällä itse haukkumassa muita ja näin ollen saatat masentaa joitain ihmisiä. Vai onko negatiiviset kommentit huono juttu vain silloin kun ne tulee jonkun muun näppäimistöltä? Siltä ainakin vaikuttaa.

        Hiillyin niin paljon palstaa kirjoittaessani että tuli suusta mitä sattui ärsyttää vaan ne tyhmät kommarit joissa ei ole lainkaan järkeä ja tarpeeksi paljon kun niitä kritiikki kommareita tulee niin voi helposti masentua.
        Ja ennen kuin kerkee edes kulua sekunttiakaan niin kohta on taas joku näsäviisastelemassa:D


      • dsfdsfff44

        Kyllä minä sen huomaan, että hiillyit, mutta ristiriidassa se on siitä huolimatta sen kanssa että kannustat positiivisuuteen. Ja kuka on näsäviisastellut? Jos sun mielestä kuuluu olla positiivinen, niin olisit nyt edes itse positiivinen.

        Ja onko niitä esimerkkejä, jotka on siitä tuntemattomien mölinän vuoksi, joka on jo valmiiksi artistien tiedossa, lopettanut uransa? Jos tuommoisesta loukkaantuu, niin on taatusti väärällä alalla. Artistin ammatti on julkinen ammatti, siitä seuraa AINA ne julkisuuden kääntöpuolet. Asiantuntevat kriitikot, juorulehdet, stalkkaajat, paparazzit, yksityisyyden menetys, jotka ovat valtavasti raskaampia asioita, kun jonkun tuntemattoman trollin kitinä netissä. Jos sen trollin kommentti, joka on tod.näk vielä ilman perusteluja ja luokkaa "oot homo", aiheuttaa mielipahaa, niin nuo muut asiat ajaa taatusti itsemurhan partaalle. Eihän uimataidotonkaan ala sukeltajaksi?


      • ÄLÄ.TUOMITSE
        dsfdsfff44 kirjoitti:

        Kyllä minä sen huomaan, että hiillyit, mutta ristiriidassa se on siitä huolimatta sen kanssa että kannustat positiivisuuteen. Ja kuka on näsäviisastellut? Jos sun mielestä kuuluu olla positiivinen, niin olisit nyt edes itse positiivinen.

        Ja onko niitä esimerkkejä, jotka on siitä tuntemattomien mölinän vuoksi, joka on jo valmiiksi artistien tiedossa, lopettanut uransa? Jos tuommoisesta loukkaantuu, niin on taatusti väärällä alalla. Artistin ammatti on julkinen ammatti, siitä seuraa AINA ne julkisuuden kääntöpuolet. Asiantuntevat kriitikot, juorulehdet, stalkkaajat, paparazzit, yksityisyyden menetys, jotka ovat valtavasti raskaampia asioita, kun jonkun tuntemattoman trollin kitinä netissä. Jos sen trollin kommentti, joka on tod.näk vielä ilman perusteluja ja luokkaa "oot homo", aiheuttaa mielipahaa, niin nuo muut asiat ajaa taatusti itsemurhan partaalle. Eihän uimataidotonkaan ala sukeltajaksi?

        No esim Nikke Ankara meinas lopettaa ja jäi tauolle koska ei kestänyt sitä julkisuutta,mutta palasi kunnialla taas julkisuuteen:)


      • fsfdsfdsf

        Meinasiko hän lopettaa sitten niiden "olet homo"-viestien takia? Eikös se ollut se pointti tässä? Varmasti monikin on lopettanut tai pitänyt taukoa julkisuuden ja sen kääntöpuolien vuoksi, se on aivan eri asia kun trollien huutelun vuoksi lopettaminen.


    • A. Tehkää ite parempi

      Ehkä paskin kommentti mitä ikinä kuullu.

      • ÄLÄ.TUOMITSE

        Tällä henkilöllä ei esimerkiksi ole elämää...


      • dgfgfdgfd

        "Ole positiivinen". Mistä päättelet, ettei hänellä ole elämää? Siksi, että itse heitit ilmoille surkean argumentin ja tämä henkilö sanoi asian ääneen?

        Mutta jälleen, sinullakaan ei siis logiikallasi ole elämää.


      • Oletsinä
        dgfgfdgfd kirjoitti:

        "Ole positiivinen". Mistä päättelet, ettei hänellä ole elämää? Siksi, että itse heitit ilmoille surkean argumentin ja tämä henkilö sanoi asian ääneen?

        Mutta jälleen, sinullakaan ei siis logiikallasi ole elämää.

        Tyhmä


      • dfdfdsfd

        Kun ei ole kelvollisia argumentteja, niin siirrytään henkilökohtaisiin hyökkäyksiin. Perusteluja ei luonnollisesti anneta. Ei siinä.


    • Raitissustunut

      Robin on homo

      • ÄLÄ.TUOMITSE

        Tiesitkö että homous ei ole sairaus eikä sitä kuulu huudella haukkuma sanana!

        Ja Robin on positiivinen,mukava,kiltti,hyvä laulaja,KOMEA artisti:)


      • mrrrr3

        Eihän tuo tyyppi missään vaiheessa sanonut homouden olevan sairaus, ei edes että se olisi huono asia. Sinä itse otit hänen kommenttinsa negatiivisena asiana.

        Ja se toimii kyllä haukkumasanana ihan yhtä pätevästi kun vaikka sana "lehmä". Siinä mielessä sitä "kuuluu" käyttää haukkumasanana. Se on sitten eri asia, että onko noita haukkumasanoja ylipäätään tarvis käyttää.


      • perseestä-molemmat
        ÄLÄ.TUOMITSE kirjoitti:

        Tiesitkö että homous ei ole sairaus eikä sitä kuulu huudella haukkuma sanana!

        Ja Robin on positiivinen,mukava,kiltti,hyvä laulaja,KOMEA artisti:)

        Ropin se vaan RUMENEE vanhetessaan oli sitte homo tai ei. Sama koskee tenavatähti Iisakki Elliottia.


      • ÄLÄ.TUOMITSE
        mrrrr3 kirjoitti:

        Eihän tuo tyyppi missään vaiheessa sanonut homouden olevan sairaus, ei edes että se olisi huono asia. Sinä itse otit hänen kommenttinsa negatiivisena asiana.

        Ja se toimii kyllä haukkumasanana ihan yhtä pätevästi kun vaikka sana "lehmä". Siinä mielessä sitä "kuuluu" käyttää haukkumasanana. Se on sitten eri asia, että onko noita haukkumasanoja ylipäätään tarvis käyttää.

        Tajusin just et sä kommentoit koko ajan samoihin aikoihin mutta eri anonyymilla et LOL


      • ÄLÄ.TUOMITSE
        perseestä-molemmat kirjoitti:

        Ropin se vaan RUMENEE vanhetessaan oli sitte homo tai ei. Sama koskee tenavatähti Iisakki Elliottia.

        Tiedoks se kirjotetaan Robin ei Ropin ja ei hän rumene vaan komistuu koko ajan en tajua tälläsia kateuksia.
        Isac elliot hänestä en niinkään pidä enkä kyllä Benjamin peltosestakaan,mutta en silti ala haukkumaan heitä koskase on loukkaavaa ja typerää.


      • gfdgdfgfd
        ÄLÄ.TUOMITSE kirjoitti:

        Tajusin just et sä kommentoit koko ajan samoihin aikoihin mutta eri anonyymilla et LOL

        Niin? Nyt en oikein pysy kärryillä, mikä siinä on niin hauskaa? Etten jaksa kirjoittaa samaa nimimerkkiä nimimerkkikenttään, vaan on helpompi ja nopeampi näppäillä random numero/kirjainsarja?

        Huvinsa kullakin.


      • ÄLÄ.TUOMITSE
        gfdgdfgfd kirjoitti:

        Niin? Nyt en oikein pysy kärryillä, mikä siinä on niin hauskaa? Etten jaksa kirjoittaa samaa nimimerkkiä nimimerkkikenttään, vaan on helpompi ja nopeampi näppäillä random numero/kirjainsarja?

        Huvinsa kullakin.

        No ilmeisesti sivua on sinusta mukava lukea kun kirjoitat täällä innolla negatiivisuutta ja hupsua:D


      • jkhkhkjh

        Väitinkö ettei ole ja mitenkä se liittyy yhtään mihinkään? Sekö siinä on hauskaa, että minun mielestä tää on ok-ajantappoa? Kierrät jatkuvasti kaikki kysymykset ja keksit taas omasta päästäsi juttuja taikka vaihtoehtoisesti et ymmärrä lukemaasi etkä mitä ilmeisimmin tajua omien kirjoitustesi ristiriitaisuutta.

        Minä en ole ollut negatiivinen, vai voitko näyttää ne mun negatiiviset viestit/kohdat viesteistä? Sinä olet täällä haukkunut porukkaa, en minä.


      • ÄLÄ.TUOMITSE
        jkhkhkjh kirjoitti:

        Väitinkö ettei ole ja mitenkä se liittyy yhtään mihinkään? Sekö siinä on hauskaa, että minun mielestä tää on ok-ajantappoa? Kierrät jatkuvasti kaikki kysymykset ja keksit taas omasta päästäsi juttuja taikka vaihtoehtoisesti et ymmärrä lukemaasi etkä mitä ilmeisimmin tajua omien kirjoitustesi ristiriitaisuutta.

        Minä en ole ollut negatiivinen, vai voitko näyttää ne mun negatiiviset viestit/kohdat viesteistä? Sinä olet täällä haukkunut porukkaa, en minä.

        Etkö sinä nää että kirjoitat aika negatiivisesti ja otat tän asian aika henkilökohtaisesti tai liian niinku vakavasti,tarkoitukseni ei ole loukata sinua vaan yleistää sitä miksi pitää haukkua turhaan ilman syytä?
        En tarkoita pelkästään sinua tässä asiassa vaan myös muitakin ihmisiä.

        Aloituksessa myönnän että kirjoitin aika negatiivisestija suora puheisesti myönnän,olen tehnyt virheen mutta sitä on vaan nii vaikea selittää mitä yritän sanoa.

        Painostan vielä sitä että en tarkoita vain sinua ja pahoittelen myös tekstini sisältöä.

        Toivon että ymmärsit tän,tarkoitukseni ei ole alkaa riidellä muiden kanssa vaan saada vastauksia joihin on hyvä ja oikea syy:)


      • dsfdsfsdf

        Misää kohtaa kirjoitan "aika negatiivisesti"? En minä ota asiaa henkilökohtaisesti, vaan ihmettelen, että miten nuo sanomasi asiat liittyy mitenkään mihinkään? En mä loukkaantunut tai ajatellut sinun yrittävän loukata, en vaan tajua kuinka se liittyy ketjun aiheeseen millään tavalla, että mä vastailen viesteihin täällä? Miksi sellaisia asiaan liittymättömiä juttuja ylipäätään tarvii nostella esiin, kun sen sijaan voisi keskittyä itse aiheeseen?


      • ÄLÄ.TUOMITSE
        dsfdsfsdf kirjoitti:

        Misää kohtaa kirjoitan "aika negatiivisesti"? En minä ota asiaa henkilökohtaisesti, vaan ihmettelen, että miten nuo sanomasi asiat liittyy mitenkään mihinkään? En mä loukkaantunut tai ajatellut sinun yrittävän loukata, en vaan tajua kuinka se liittyy ketjun aiheeseen millään tavalla, että mä vastailen viesteihin täällä? Miksi sellaisia asiaan liittymättömiä juttuja ylipäätään tarvii nostella esiin, kun sen sijaan voisi keskittyä itse aiheeseen?

        En ymmärrä miksi me edes tässä ruoettiin riitelee ihan muusta kun itse aiheesta:D


      • dsfsdfdsf
        ÄLÄ.TUOMITSE kirjoitti:

        En ymmärrä miksi me edes tässä ruoettiin riitelee ihan muusta kun itse aiheesta:D

        "Tajusin just et sä kommentoit koko ajan samoihin aikoihin mutta eri anonyymilla et LOL"

        En koe, että tässä on riidelty. Mutta kuinka tuo liittyi mitenkään aiheeseen? Aika vaikeaksi menee keskustelu, kun tunnut vaan kiertelevän kysymyksiä. Harmi, koska aihe sinällään on ihan hyvä.


    • PERKELESAATANA

      "tehkää ite parempi"

      Lopetin lukemisen tähän

      • ÄLÄ.TUOMITSE

        Juu varmasti lopetit...


    • einelue

      No siis ootteks miettiny et ei ne artistit jaksa ees lukee niit kommenttei

      • ÄLÄ.TUOMITSE

        No kyl ne lukee aunaki instagramissa


      • dsfdsfsd

        Nah, niille tulee niitä kommentteja niin perkeleesti, että lukemiseen menee ihan mukava tovi. Luulisi olevan mielekkäämpääkin tekemistä, kun aikaakaan ei ole rajattomasti.


      • ÄLÄ.TUOMITSE
        dsfdsfsd kirjoitti:

        Nah, niille tulee niitä kommentteja niin perkeleesti, että lukemiseen menee ihan mukava tovi. Luulisi olevan mielekkäämpääkin tekemistä, kun aikaakaan ei ole rajattomasti.

        Huoh sun kanssa!


      • jkhjhjklh
        ÄLÄ.TUOMITSE kirjoitti:

        Huoh sun kanssa!

        No mitä huoh? Huokailun sijaan voisit koittaa välillä perustella niitä väitteitäsi. Aiheesta on aika hankala luoda mitään hedelmällistä keskustelua, jos toinen osapuoli keskustelun sijaan heittelee jotain perustelemattomia onelinereita.


      • ÄLÄ.TUOMITSE
        ÄLÄ.TUOMITSE kirjoitti:

        Huoh sun kanssa!

        Ei pahal mut...


    • miiko

      Lol vaikka kuinka jtn inhoisinki niin en ota asiakseni haukkua lyttyyn, varsinkaan viestien välitykellä :D säälittävää tuo haukkuminen trollaaminen yms.

      • ÄLÄ.TUOMITSE

        Et tainnu tajuta pointtiani eli miksi haukkua toisia turhaan??


    • asiastatietävä

      Tai haukkukaa mieluummin levy-yhtiöitä. Ne kaikki vihatut artistit (Robin, Bieber, Isaac) laulaa tasan levy-yhtiön pillin mukaan, ei heidän oikeasti omiaan (tarkoitan siis omiaan omiaan kuten itse sanoitetut, sävelletyt, tms). Löisin tässä paikassa vaikka satasen vetoa että esimerkiksi Robinin laulut ois ihan eri kamaa jos ne tekis ne oikeasti itse. Aiemmin katsos tehtiin musiikkia ja raha oli sivuseikka, nykyään tehdään rahaa ja musiikki on se turha sivuseikka.

      • kjlkjlk

        "Aiemmin katsos tehtiin musiikkia ja raha oli sivuseikka, nykyään tehdään rahaa ja musiikki on se turha sivuseikka."

        Miten ajattelit tehdä rahaa, jos musiikki on kuraa? Siinä mielessä musiikki ei ole koskaan sivuseikka.

        Minä en tiedä tekeekö esim. Robin itse kipaleensa vai ei, mikäli ei niin toki hänen biisinsä olisivat eri kamaa, jos hän itse ne tekisi. Olisiko ne sitten parempia vai huonompia, niin se on sitten asia erikseen.


      • ÄLÄ.TUOMITSE

        Kommentoija asiastatietävä olen samaa mieltä kanssasi
        Paitsi kyllä ne Robinerin biisit sopii sen tyyliin ja jotkut kuten fronside ollie kertoo siitä.


      • näinajattelen

        Minä en kuulu siihen ihmis ryhmään, että minä haukkuisin ketään ihmistä hulluksi enkä ole sitä koskaan tehnytkää koska minusta jokainen ihminen saa olla erillain ja saa ollakin, se vain tuo erilaisi näkökulmia jokaise elämäämme, ja uutta ajattelu tapaa jokaiselle ihmiselle monissa asioissa, ja kukaan ei voi tuomita toista ihmistä siitä, että jos joku on vammainen tai hänellä on, vaikka lukihäiriö tai muita sairauksia ja tämä vielä ollkaame siis erilaisia ja iloitkaame siitä, että saame olla erilaisi ihmisiä ja nautikaame jokaisen ihmisen seurasta joita kohtaamme elämämme varrella.


      • ÄLÄ.TUOMITSE
        näinajattelen kirjoitti:

        Minä en kuulu siihen ihmis ryhmään, että minä haukkuisin ketään ihmistä hulluksi enkä ole sitä koskaan tehnytkää koska minusta jokainen ihminen saa olla erillain ja saa ollakin, se vain tuo erilaisi näkökulmia jokaise elämäämme, ja uutta ajattelu tapaa jokaiselle ihmiselle monissa asioissa, ja kukaan ei voi tuomita toista ihmistä siitä, että jos joku on vammainen tai hänellä on, vaikka lukihäiriö tai muita sairauksia ja tämä vielä ollkaame siis erilaisia ja iloitkaame siitä, että saame olla erilaisi ihmisiä ja nautikaame jokaisen ihmisen seurasta joita kohtaamme elämämme varrella.

        Asiallista puhetta mutta edelleen asiattomat ja haukkumis kommarit voi pitää omana tietonaan,miksi edes vaivautua kirjottamaan kommariin jotain tyhmää?Koska on kade,fanittaa oikeesti sisimmässään:D


      • gdsgdsgdsg
        ÄLÄ.TUOMITSE kirjoitti:

        Asiallista puhetta mutta edelleen asiattomat ja haukkumis kommarit voi pitää omana tietonaan,miksi edes vaivautua kirjottamaan kommariin jotain tyhmää?Koska on kade,fanittaa oikeesti sisimmässään:D

        No, avaisitko vaikka sitten miksi itse olet täällä haukkunut ihmisiä? Miksi edes vaivaudut? Oletko kateellinen?


      • ÄLÄ.TUOMITSE
        gdsgdsgdsg kirjoitti:

        No, avaisitko vaikka sitten miksi itse olet täällä haukkunut ihmisiä? Miksi edes vaivaudut? Oletko kateellinen?

        En tod ole tulin vaan ilmoittamaan niillä vähä älyisille haukkujille että lopettaa ja kertoo HYVÄN syyn sille miks haukkuu


    • ÄLÄ.TUOMITSE

      Tiesittekö että runkkaan mun vaginaa saunassa aina oon 3 v.

      • ÄLÄ.TUOMITSE

        Vittu toi en oo mä!
        joku Käyttää vaan mun alotus nimeä hyväkseen!!!


      • ÄLÄ.TUOMITSE

        Join ISIS and ALLAH will forgive you all the bad things youve done


      • ÄLÄ.TUOMITSEt.aloittaja
        ÄLÄ.TUOMITSE kirjoitti:

        Join ISIS and ALLAH will forgive you all the bad things youve done

        Alentavaa käyttää mun nimimerkkiä lol sulle huono
        omatunto sulla,ei näytä sul olevan muutakaan tekemistä kun kirjottaa tollasta ja haistet äskiä ihra persettäs.


    • Xx_Rapist_xX

      Ei kiimanen Jeesus mitä paskaa! Miks helvetissä joku ottas nokkiinsa jostain netissä liikkuvista trolleista? Mua on tänään haukuttu näin esimerkiksi homoksi 5 kertaa. Välitinkö? En.

      Itse en kylläkään erityisemmin paljoa ole haukkumassa, paitsi juurikin näitä Robinin kaltaisia paskakasoja. Kaikki nykymusiikki on oikeasti niin järkyttävää paskaa, että vaikea käsittää! Viritetään joku täysin järkyttävä ja ennalta-arvattava melodia, jonka kuka tahansa voisi pähkäillä muutamassa minuutissa, laitetaan hulluna bassoa ja muita kivoja tehosteita, kertausta 5 kertaa ja eikun siihen joku kivannäköinen nainen tai mies laulamaan ettei ole mitään väliä miltä teos kuulostaa. Voilà!

      Mikään ihme että haukun näitä, kun kerta tekevät moista korvia riipivää syöpää!

      Miten te ihmiset oikein voitte kuunnella moista!? Kun ihmiset voisivat tehdä ja kuunnella oikeasti kaunista, harmonista musiikkia!?

      Poikkeuksena tälle joidenkin sarjojen ja elokuvien soundtrackit.

      Myöskin tuon sinun logiikaksi mukaan olet itsekkin negatiivinen eikä sinullakaan ole elämää. (Älä turhaan tule itkemään siitä miten minä täytän tässä viestissä molemmat edellä mainitut kohdat, en ole muuta väittänytkään.)

      Mutta juu, asianihan ei oikeen liittynyt aloitukseen mitenkään ja on todella sekava. Piti vaan päästä näin iltatuimaan saarnaamaan jostain.

      • jjkhkjhkjh

        "Miks helvetissä joku ottas nokkiinsa jostain netissä liikkuvista trolleista? Mua on tänään haukuttu näin esimerkiksi homoksi 5 kertaa. Välitinkö? En."

        Tässä kohtaa samaa mieltä.

        "Itse en kylläkään erityisemmin paljoa ole haukkumassa, paitsi juurikin näitä Robinin kaltaisia paskakasoja. "

        Eh, kuinka nämä "Robinin kaltaiset" on paskakasoja? Itse ihminen, musiikki vai molemmatko on paskoja? En minäkään voi Robinin musiikkia sietää, mutta en näe mitään syytä tai tarvetta alkaa häntä tai tämän musiikkiaan haukkua. Ellei sitten henk.koht kysytä ja silloinkin mielestäni riittää mainiosti vastaus: "En pidä, koska X).

        "Kaikki nykymusiikki on oikeasti niin järkyttävää paskaa, että vaikea käsittää! Viritetään joku täysin järkyttävä ja ennalta-arvattava melodia, jonka kuka tahansa voisi pähkäillä muutamassa minuutissa, laitetaan hulluna bassoa ja muita kivoja tehosteita, kertausta 5 kertaa ja eikun siihen joku kivannäköinen nainen tai mies laulamaan ettei ole mitään väliä miltä teos kuulostaa. Voilà!"

        Kaikki nykymusiikki? NRJn soittolista ei ole "kaikki nykymusiikki". Noita asioita joita listasit on ehkä joka sadannessa biisissä näin lonkalta heitettynä. Eikä nuo asiat musiikista absoluuttista paskaa tee, vaikka se sinun mielipiteesi voi hyvinkin olla.

        "Mikään ihme että haukun näitä, kun kerta tekevät moista korvia riipivää syöpää!"

        No, joidenkin mielestä varmasti sinunkin lempimusiikki on syöpää, näytät syöpäiseltä ja pukeudut kun syöpäinen. En mä oikein edelleen tajua, että mitä sinä siitä hyödyt, että menet vartavasten haukkumaan jotain mistä et pidä. Loppuuko se sinusta syöpäinen musiikki jos käyt haukkumassa kyseistä tyylilajia edustavaa artistia? Uskallan epäillä.

        "Miten te ihmiset oikein voitte kuunnella moista!? Kun ihmiset voisivat tehdä ja kuunnella oikeasti kaunista, harmonista musiikkia!?"

        Miten sinä voit kuunella sitä mitä kuuntelet? Kai ymmärrät, että ihmiset on yksilöitä? Toinen tykkää sinisestä, toinen punaisesta. Toinen tykkää popista toinen rockista. Ei se ole muiden vika, että sinulla on erilainen musiikkimaku. Kuuntele mistä tykkäät ja anna muiden kuunnella mistä he tykkäävät.

        "Myöskin tuon sinun logiikaksi mukaan olet itsekkin negatiivinen eikä sinullakaan ole elämää. (Älä turhaan tule itkemään siitä miten minä täytän tässä viestissä molemmat edellä mainitut kohdat, en ole muuta väittänytkään.)"

        Tässä taas samaa mieltä ja hieno homma että osaat itsekin asian myöntää. Kaikille ei tunnu olevan yhtä helppoa.


      • ÄLÄ.TUOMITSE
        jjkhkjhkjh kirjoitti:

        "Miks helvetissä joku ottas nokkiinsa jostain netissä liikkuvista trolleista? Mua on tänään haukuttu näin esimerkiksi homoksi 5 kertaa. Välitinkö? En."

        Tässä kohtaa samaa mieltä.

        "Itse en kylläkään erityisemmin paljoa ole haukkumassa, paitsi juurikin näitä Robinin kaltaisia paskakasoja. "

        Eh, kuinka nämä "Robinin kaltaiset" on paskakasoja? Itse ihminen, musiikki vai molemmatko on paskoja? En minäkään voi Robinin musiikkia sietää, mutta en näe mitään syytä tai tarvetta alkaa häntä tai tämän musiikkiaan haukkua. Ellei sitten henk.koht kysytä ja silloinkin mielestäni riittää mainiosti vastaus: "En pidä, koska X).

        "Kaikki nykymusiikki on oikeasti niin järkyttävää paskaa, että vaikea käsittää! Viritetään joku täysin järkyttävä ja ennalta-arvattava melodia, jonka kuka tahansa voisi pähkäillä muutamassa minuutissa, laitetaan hulluna bassoa ja muita kivoja tehosteita, kertausta 5 kertaa ja eikun siihen joku kivannäköinen nainen tai mies laulamaan ettei ole mitään väliä miltä teos kuulostaa. Voilà!"

        Kaikki nykymusiikki? NRJn soittolista ei ole "kaikki nykymusiikki". Noita asioita joita listasit on ehkä joka sadannessa biisissä näin lonkalta heitettynä. Eikä nuo asiat musiikista absoluuttista paskaa tee, vaikka se sinun mielipiteesi voi hyvinkin olla.

        "Mikään ihme että haukun näitä, kun kerta tekevät moista korvia riipivää syöpää!"

        No, joidenkin mielestä varmasti sinunkin lempimusiikki on syöpää, näytät syöpäiseltä ja pukeudut kun syöpäinen. En mä oikein edelleen tajua, että mitä sinä siitä hyödyt, että menet vartavasten haukkumaan jotain mistä et pidä. Loppuuko se sinusta syöpäinen musiikki jos käyt haukkumassa kyseistä tyylilajia edustavaa artistia? Uskallan epäillä.

        "Miten te ihmiset oikein voitte kuunnella moista!? Kun ihmiset voisivat tehdä ja kuunnella oikeasti kaunista, harmonista musiikkia!?"

        Miten sinä voit kuunella sitä mitä kuuntelet? Kai ymmärrät, että ihmiset on yksilöitä? Toinen tykkää sinisestä, toinen punaisesta. Toinen tykkää popista toinen rockista. Ei se ole muiden vika, että sinulla on erilainen musiikkimaku. Kuuntele mistä tykkäät ja anna muiden kuunnella mistä he tykkäävät.

        "Myöskin tuon sinun logiikaksi mukaan olet itsekkin negatiivinen eikä sinullakaan ole elämää. (Älä turhaan tule itkemään siitä miten minä täytän tässä viestissä molemmat edellä mainitut kohdat, en ole muuta väittänytkään.)"

        Tässä taas samaa mieltä ja hieno homma että osaat itsekin asian myöntää. Kaikille ei tunnu olevan yhtä helppoa.

        Painu vittuun haukkumast Robinii senki kade paska perse!
        Tee ilte parempi.Ainii sä et osaa.
        Kuule laulamiseen tarvitaan taitoa aivan kuten muihinkin asioihin!
        Kuule tollanen paskan puhuminen HYVISTÄ laulajista on pelkkää kateutta ja mä tiiän tasan miks kaikki pojat kadehtii.

        Siksi koska Robin vie kaikki naiset,osaa paljon,on no aika rikas,komea,positiivinen ja Hyvä laulaja!!!
        Miks te ette voi olla iloisia toisten puolesta!?!?!?!?!?!
        sÄälittävää LOL


      • ÄLÄ.TUOMITSE
        jjkhkjhkjh kirjoitti:

        "Miks helvetissä joku ottas nokkiinsa jostain netissä liikkuvista trolleista? Mua on tänään haukuttu näin esimerkiksi homoksi 5 kertaa. Välitinkö? En."

        Tässä kohtaa samaa mieltä.

        "Itse en kylläkään erityisemmin paljoa ole haukkumassa, paitsi juurikin näitä Robinin kaltaisia paskakasoja. "

        Eh, kuinka nämä "Robinin kaltaiset" on paskakasoja? Itse ihminen, musiikki vai molemmatko on paskoja? En minäkään voi Robinin musiikkia sietää, mutta en näe mitään syytä tai tarvetta alkaa häntä tai tämän musiikkiaan haukkua. Ellei sitten henk.koht kysytä ja silloinkin mielestäni riittää mainiosti vastaus: "En pidä, koska X).

        "Kaikki nykymusiikki on oikeasti niin järkyttävää paskaa, että vaikea käsittää! Viritetään joku täysin järkyttävä ja ennalta-arvattava melodia, jonka kuka tahansa voisi pähkäillä muutamassa minuutissa, laitetaan hulluna bassoa ja muita kivoja tehosteita, kertausta 5 kertaa ja eikun siihen joku kivannäköinen nainen tai mies laulamaan ettei ole mitään väliä miltä teos kuulostaa. Voilà!"

        Kaikki nykymusiikki? NRJn soittolista ei ole "kaikki nykymusiikki". Noita asioita joita listasit on ehkä joka sadannessa biisissä näin lonkalta heitettynä. Eikä nuo asiat musiikista absoluuttista paskaa tee, vaikka se sinun mielipiteesi voi hyvinkin olla.

        "Mikään ihme että haukun näitä, kun kerta tekevät moista korvia riipivää syöpää!"

        No, joidenkin mielestä varmasti sinunkin lempimusiikki on syöpää, näytät syöpäiseltä ja pukeudut kun syöpäinen. En mä oikein edelleen tajua, että mitä sinä siitä hyödyt, että menet vartavasten haukkumaan jotain mistä et pidä. Loppuuko se sinusta syöpäinen musiikki jos käyt haukkumassa kyseistä tyylilajia edustavaa artistia? Uskallan epäillä.

        "Miten te ihmiset oikein voitte kuunnella moista!? Kun ihmiset voisivat tehdä ja kuunnella oikeasti kaunista, harmonista musiikkia!?"

        Miten sinä voit kuunella sitä mitä kuuntelet? Kai ymmärrät, että ihmiset on yksilöitä? Toinen tykkää sinisestä, toinen punaisesta. Toinen tykkää popista toinen rockista. Ei se ole muiden vika, että sinulla on erilainen musiikkimaku. Kuuntele mistä tykkäät ja anna muiden kuunnella mistä he tykkäävät.

        "Myöskin tuon sinun logiikaksi mukaan olet itsekkin negatiivinen eikä sinullakaan ole elämää. (Älä turhaan tule itkemään siitä miten minä täytän tässä viestissä molemmat edellä mainitut kohdat, en ole muuta väittänytkään.)"

        Tässä taas samaa mieltä ja hieno homma että osaat itsekin asian myöntää. Kaikille ei tunnu olevan yhtä helppoa.

        Sori piti laittaa tolle xx tyypille.
        NII ET PAINU VITTUUN KU HAUKUT ARTISTEJA XX TYYPPI!


    • HENTAIrulez

      Vitun horot mää oon ihan paras laulamaan nii että opetelkaa vähän ennen ku tuutte aukoo et pitäis tehä parempi laulu ku joku vitun amatööri johonki youtubeen

      • ÄLÄ.TUOMITSE

        Jes vähän vastapainoa hyviksille!:)

        KANNATAN SUA.

        KATSOS ON TÄÄLLÄ FIKSUAKIN PORUKKAA VITUN PASKAPÄÄT JOTKA HAUKKUU JA JOTKA EI OMISTA ELÄMÄÄ ET REPIKÄÄ SIIT!!!!!!!!!!!!!!
        EHKÄÄPÄ PAREMPI ENNEN KU TUUTTE VALITTAA


    • Fckygkyrröpä

      Mitä jos hengittäisit nyt oikein syvään ja koittasit vähän rauhottua... Ja ihmisillä on eri musamakuja, enkä oikeen usko että kovin moni ois robbarille kateellinen. Minkä ikäne sä muuten oot?

      • ÄLÄ.TUOMITSE

        XD juu koitan hengittää syvään ja miks mun ikää kysyt?
        OOtko sitä mieltä että jos oon nuori niin oon pöpi pää mut jos oon vanhempi oon fiksumpi vai? Ymmärrät varmaa..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      415
      4604
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      247
      2294
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1710
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      161
      1462
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      309
      1399
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1147
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      140
      1131
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      79
      1103
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1085
    10. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      985
    Aihe