Ihastus<3<3

tuulikellotsoi

Hän on kaunis, viisas ja hauska. En kestä sitä hymyä, joka sulattaa sydämen, kun pitäisi keskittyä muuhun. Ajatus katkeaa ja pointit hukkuvat. Hiton nainen. Viivyttelen vielä hetken, jos tämä menisi ohi. Jos ei, niin... en tiedä. En pelkää hänen reaktiotaan. Tämä tapahtui minulle taas. Ei ollut edes ensimmäinen kerta... kaunista tai hirveää, tai hirveän kaunista. Lämmin pulppuava ilon tunne.

122

960

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksinainenvastaa

      Tulihan se sieltä. Kauan piti odotella, että tunteesi kerrot.

      • tuulikellotsoi

        Et sä sitä ole nähnyt minusta. Vai oletko? Olenko muka avoin kirja?


      • yksinainenvastaa
        tuulikellotsoi kirjoitti:

        Et sä sitä ole nähnyt minusta. Vai oletko? Olenko muka avoin kirja?

        Tottakai olen nähnyt. Ei sitä pysty peittelemään, jos on toiseen ihan lääpällään.


      • tuulikellotsoi

        Okei. Hieno homma. Hyvin analysoitu. Ihan lääpällään...no joo. Osaan tappaa moiset tunteet kyllä. Ei mitään hätää.


      • yksinainenvastaa
        tuulikellotsoi kirjoitti:

        Okei. Hieno homma. Hyvin analysoitu. Ihan lääpällään...no joo. Osaan tappaa moiset tunteet kyllä. Ei mitään hätää.

        Oletko varma, että osaat?


      • tuulikellotsoi

        Olen harjoitellut. Mieluummin heti alkuunsa, ettei siitä kehity suurempaa ongelmaa. Olen kokenut miltä tuntuu olla epämiellyttävän ihmisen ihailun kohde. Olen ollut aiemmin joskus se epämiellyttävä jollekin. En lähde siihen helposti. Järki päässä on helpompaa elää. Voi viedä aikaa... en tiedä. En oikeasti tiedä.


      • yksinainenvastaa
        tuulikellotsoi kirjoitti:

        Olen harjoitellut. Mieluummin heti alkuunsa, ettei siitä kehity suurempaa ongelmaa. Olen kokenut miltä tuntuu olla epämiellyttävän ihmisen ihailun kohde. Olen ollut aiemmin joskus se epämiellyttävä jollekin. En lähde siihen helposti. Järki päässä on helpompaa elää. Voi viedä aikaa... en tiedä. En oikeasti tiedä.

        Miksi tunteet pitäisi lopettaa, jos ne ovat vastavuoroiset?


      • tuulikellotsoi

        Älä nyt viitsi... ei ole! Just kun olin sanomassa ei se tunnu sen kummemmalta kuin törmäisi kiviseinään. Äkkipysähdys.


      • tuulikellotsoi

        Nämä äkkipysähdykset ovat tuttuja. Ei uutta auringonalla.


      • yksinainenvastaa

        Etkö haluakaan minua?


      • tuulikellotsoi

        Älä kiusaa. Haluan! Mitä sitten... kerro sinä.


      • yksinainenvastaa
        tuulikellotsoi kirjoitti:

        Älä kiusaa. Haluan! Mitä sitten... kerro sinä.

        Kauanko olet halunnut? Miksi et voisi ottaa yhteyttä, niin juteltais kaikki selväks.


      • tuulikellotsoi

        En voi. Jutellaan kun tavataan. Väärinkäsitys,


      • tuulikellotsoivat
        yksinainenvastaa kirjoitti:

        Kauanko olet halunnut? Miksi et voisi ottaa yhteyttä, niin juteltais kaikki selväks.

        Olet todella ruma ja sun äänesi narisee niin rumasti, kuin vanhat saranat. tollasen sais kääriä pakettiin ja lähettää siperiaan, hyi! ihan muodoton ja rumat kasvot, ei voi hirveempää olla !


      • tuulikellotsoi

        Tarkoitin että tuskin olet hän, koska hänellä ei ole koskaan kiire. Pakko mennä nukkumaan ja jättää haaveet. Öitä kuka oletkin.


      • yksinainenvastaa
        tuulikellotsoi kirjoitti:

        En voi. Jutellaan kun tavataan. Väärinkäsitys,

        Mikä väärinkäsitys?


      • yksinainenvastaa
        tuulikellotsoi kirjoitti:

        Tarkoitin että tuskin olet hän, koska hänellä ei ole koskaan kiire. Pakko mennä nukkumaan ja jättää haaveet. Öitä kuka oletkin.

        Ei minulla kiire ole.


      • tuulikellotsoi
        tuulikellotsoivat kirjoitti:

        Olet todella ruma ja sun äänesi narisee niin rumasti, kuin vanhat saranat. tollasen sais kääriä pakettiin ja lähettää siperiaan, hyi! ihan muodoton ja rumat kasvot, ei voi hirveempää olla !

        Joo ei tarvi tulla toisten ketjuun riehumaan ja varastaa nimimerkkiä. Näin petollinen tämä paikka on.


      • tuulikellotsoi
        yksinainenvastaa kirjoitti:

        Ei minulla kiire ole.

        Okei En nyt kuitenkaan usko sinua häneksi. Sori hirveesti. Mun on muutenkin nyt pakko mennä. Nämä on mun haaveita vain. Nuku hyvin.


      • tuulikellotsoi

        Rakastellaanko nainen tänään? Ja ihan tosissani kysyn nyt! Haluan niiin paljon sua..


      • yksinainenvastaa
        tuulikellotsoi kirjoitti:

        Rakastellaanko nainen tänään? Ja ihan tosissani kysyn nyt! Haluan niiin paljon sua..

        Entä, jos en ole hän niin kuin itse totesit?


      • tuulikellottsoi

        Imisitkö vähän munaani nainen?
        Kovasti tekisi mieli tyhjentyä suuhusi tai pilluusi..


      • yksinainenvastaa
        tuulikellottsoi kirjoitti:

        Imisitkö vähän munaani nainen?
        Kovasti tekisi mieli tyhjentyä suuhusi tai pilluusi..

        Entä, jos en ole hän?


      • tuulikellotsoi
        yksinainenvastaa kirjoitti:

        Entä, jos en ole hän?

        Itkisitkö onnesta, jos panisin sua kunnolla?


      • yksinainenvastaa
        tuulikellotsoi kirjoitti:

        Itkisitkö onnesta, jos panisin sua kunnolla?

        No joo... Jos olisit hän...


      • aloittajana
        yksinainenvastaa kirjoitti:

        Kauanko olet halunnut? Miksi et voisi ottaa yhteyttä, niin juteltais kaikki selväks.

        En tiedä. En ome tiedostanut enkä ruokkinut tunnetta. Nyt pääsi tajuntaan... en ole täällä kirjoitellut vuosiin. Puhun mieluummin kuin jään tänne. Paitsi jos en uskalla puhua. Uskon että hän on lujasti varattu ja onnellinen...


      • WankBro
        tuulikellotsoi kirjoitti:

        Itkisitkö onnesta, jos panisin sua kunnolla?

        Itkisitko ilosta, jos tulisin jälkiliukkaille?


      • hitonnaiselta
        aloittajana kirjoitti:

        En tiedä. En ome tiedostanut enkä ruokkinut tunnetta. Nyt pääsi tajuntaan... en ole täällä kirjoitellut vuosiin. Puhun mieluummin kuin jään tänne. Paitsi jos en uskalla puhua. Uskon että hän on lujasti varattu ja onnellinen...

        Etkö säkin ole varattu ja vahvasti onnellinen aloittajalle kysymys?


      • einejnonicht

        En ole. Mitään enkä kumpaakaan.


    • ta.va.taaan

      Voihan vittu, olenko nyt tässä joku kolmas osapuoli? Noh. Torilla tavataan.

    • aloittajana

      Kolme viimeistä ei ole aloittajalta.Pääsin jopa uneen hetkeksi. Heräsin ajatukseen,mitäjos... Tämän takia on pakko kieltää tunteet. Ne ovat kuin villihevosia, menee unet ja muutun ihan hassuksi. Se älytön intohimon lataus. Hän kuulee vielä tästä... varmaan vaan hymyilee ja sanoo, et sori, ei kiinnosta, mutta koita pärjätä. Ja minähän koitan. Ai että... nyt ymmärrän miksi rakkaukin on nykyään sairausdiagnoosi. Se on mielenvikaista.

      • Valotikkunassa

        Tulit uneeni. Yhäkin hymyilen.


      • aloittajana

        Ou jee... mä en saa tätä tyhmää virnettä pyyhittyä pois ikinä. Elän jo häntä. Ei sen pitänyt mennä näin...;) ei tietenkään ole totta...mutta tuskin haaveilusta vankilaan laitetaan.


      • vesilammikko
        aloittajana kirjoitti:

        Ou jee... mä en saa tätä tyhmää virnettä pyyhittyä pois ikinä. Elän jo häntä. Ei sen pitänyt mennä näin...;) ei tietenkään ole totta...mutta tuskin haaveilusta vankilaan laitetaan.

        Mikä estää? Epävarmuus?


      • sitäjatätä
        vesilammikko kirjoitti:

        Mikä estää? Epävarmuus?

        Ehkä se. Sain kerran nenilleni samasta syystä. En sen jälkeen ole luottanut siihen mikä tulkitaan ystävyydeksi ja mikä joksikin muuksi. Toinen ei tuntenut samoin ja muutenkin moralisoi. Siitä on jo ainakin seitsemän vuotta. Olin tyhmä ja naiivi. Päätin etten luota kuin sanoihin. Se on mennyttä.
        Hän onjotain ihan muuta. Puhumalla se selviää, koska tämä ihana olotila voi päättyä pettymykseen jos en pidä järkeä päässä.
        Jos hän näyttää vihreää valoa, en tiedä yhtään miten reagoin... tai reagoin jo ajatuksesta koko keholla, värisen ja sydän pomppii rinnasta ulos. Tarvktsen pian unilääkkeitä ja ties mitä :) mitenhän tuo on, saisko lekurilta nukahtamislääkereseptin näihin tunteisiin ;)


      • vesilammikko
        sitäjatätä kirjoitti:

        Ehkä se. Sain kerran nenilleni samasta syystä. En sen jälkeen ole luottanut siihen mikä tulkitaan ystävyydeksi ja mikä joksikin muuksi. Toinen ei tuntenut samoin ja muutenkin moralisoi. Siitä on jo ainakin seitsemän vuotta. Olin tyhmä ja naiivi. Päätin etten luota kuin sanoihin. Se on mennyttä.
        Hän onjotain ihan muuta. Puhumalla se selviää, koska tämä ihana olotila voi päättyä pettymykseen jos en pidä järkeä päässä.
        Jos hän näyttää vihreää valoa, en tiedä yhtään miten reagoin... tai reagoin jo ajatuksesta koko keholla, värisen ja sydän pomppii rinnasta ulos. Tarvktsen pian unilääkkeitä ja ties mitä :) mitenhän tuo on, saisko lekurilta nukahtamislääkereseptin näihin tunteisiin ;)

        Silti tuo on aika mahtava tunne, eikö? :-D Yks mies on aiheuttanut vähän samanlaisen olotilan tälle naiselle ja jos hän haluaisikin minut niin en kyllä tiedä miten päin olisin. Tulisi aivoille ja sydämelle ylikuormitus.


      • kaikkipois

        Niin. Onhan se. Mietin pitäisikö tämä ketju poistattaa. Tyhmää avautua täällä.


      • vesilammikko
        kaikkipois kirjoitti:

        Niin. Onhan se. Mietin pitäisikö tämä ketju poistattaa. Tyhmää avautua täällä.

        Njääh. Tänne ne katoaa virtaan ja kukaan ei tiedä mitä kirjoitti ja kelle.


      • Valotikkunassa
        aloittajana kirjoitti:

        Ou jee... mä en saa tätä tyhmää virnettä pyyhittyä pois ikinä. Elän jo häntä. Ei sen pitänyt mennä näin...;) ei tietenkään ole totta...mutta tuskin haaveilusta vankilaan laitetaan.

        Minulle se on maailman kaunein virnistys, sopii hyvin omaan ilmeeseeni. Hän on jo minussa.


    • poispois

      Nyt alkaa sammutustyöt. Tuli hallintaan ja pois täältä. Tämä ei ole totta.

      • Valotikkunassa

        On se. Totta. Enemmän totta kuin mikään. Ja tuli ihan puskista ;)


      • entunneta

        Niin mikä ja kenelle? Mielikuvitus on kiva kaveri, kun se ei pysyy renkinä eikä ala isännäksi. Se tie on harhaanjohtava. Nämä tunteet ovat ja polttavat. Sinulla taas on jotain muuta kohtaan. Leikkiä voi ajatuksella...


      • Valotikkunassa
        entunneta kirjoitti:

        Niin mikä ja kenelle? Mielikuvitus on kiva kaveri, kun se ei pysyy renkinä eikä ala isännäksi. Se tie on harhaanjohtava. Nämä tunteet ovat ja polttavat. Sinulla taas on jotain muuta kohtaan. Leikkiä voi ajatuksella...

        Tunteet ovat totta. Sinulle ja minulle. Olenko minä sinun hän tai oletko sinä minun hän... kas siinäpä arvoitus ratkaistavaksi ;)


      • huokauksiaa

        Niin ovat...halutaanko me tietää se. Älä herätä mua unesta... eipä niin vakavaa, ainakin tästä unesta jää eläväiset muistot. Unelmien täyttymys jää saavuttamatta..mutta kyllä vaan katseeni saattaa harhailla ties minne. Hän on niin hyvännäköinen ja seksikäs. Vielä kiusaa mua jos tietää...


      • valotikkunassas
        huokauksiaa kirjoitti:

        Niin ovat...halutaanko me tietää se. Älä herätä mua unesta... eipä niin vakavaa, ainakin tästä unesta jää eläväiset muistot. Unelmien täyttymys jää saavuttamatta..mutta kyllä vaan katseeni saattaa harhailla ties minne. Hän on niin hyvännäköinen ja seksikäs. Vielä kiusaa mua jos tietää...

        Halutaanko me tietää arvoituksen ratkaisu? Eikös me tiedetä se? Tällä jutustelullahan ei ole mitään tekemistä unelmien toteutumisen kanssa.


      • reaaliin

        No eipä olekaan. Tämä on tunteidenpurkamista, ei muuta.


      • Valotikkunassas
        reaaliin kirjoitti:

        No eipä olekaan. Tämä on tunteidenpurkamista, ei muuta.

        Se kupliva ilon tunne toisen hymystä ja silmistä... siinä sitä on jaettavaa <3


      • reaaliin

        <3<3


      • Valotikkunassas

        Nukutaanko ensi yönä vai haaveillaanko ;)


      • tavataanunessa

        Tekisi hyvää nukkua. Huomenna on tärkeä meno ja pitäisi löytää tasapaino. Outoa ettei kukaan epäile mitään. Kohta alkaa aika...plääh. Ei huvita.


      • Sätulitmununiin

        Lyhyeksi jäi uni, mutta kuitenkin olen ihan virkeä, hyvällä fiiliksellä, suorastaan leijun :D ... vapautit mun hyvin säilötyt ja hiljennetyt haaveet hänestä. Unessa hän, mun unimies kertoi minulle lämpimät tunteensa minua kohtaan ja mitä siitä sitten seurasikaan hmmmm.... asioita, jotka saavat nyt hereillä ollessa aikaiseksi todellisen ääliöilmeen, silmät kieroon, suu vetää ihme virneeseen, sydän läpättää ja puna nousee poskille, tekee mieli heittää kärrynpyöriä .... Miten joku ihminen saakaan tällaisen tunnemyrskyn aikaiseksi? Rakastan, rakastan.....

        Mites täältä tullaan takaisin arkeen?


      • uniatuleejamenee

        Enpä osaa sanoa. Arjessa voi kai leijuakin.


      • Unessakovainootmun

        Ei voi, paitsi ehkä hetkittäin. Haaveet laitettu omaan jemmaansa odottamaan hänen seuraavaa liikkua. Hyvää työviikkoa!


      • hyvääviikkoa

        Samoin sinulle! Tiukassa paketissa ovat. Muuta ajateltavaa ja tämä tuntuu älyttömältä täällä. Pakkovieroitus alkakoon tästä paikasta.


      • Tunteetovat

        Toivottavasti vain pakkovieroitus TÄSTÄ paikasta. Ei pakkovieroitusta tunteista. ;)


    • hitonnainen

      Aloittajalle kysymys, näimmekö milloin viimeksi? Minä näin " häntä" pikaisesti tiistaina- ajattelen juuri samoin hänestä- terveisin :D

      • aloittajana

        Saattoipa hyvinkin olla :)


      • hitonnainen

        Aamulla? Itse näin aamulla..


      • hitonnainen

        En kirj mitn yläpuolelle, osui vain tuo ketju itsessäni johonkin...jota en itsekään ole näyttänyt. Ajatellut vain..että en voi sille mitn...ikävä hänen lähelleen. Terv.


      • hitonnainen

        Etkö uskalla vastata ;-D.......vai menitkö jo " hänen" luokseen...hänen luota. Itse olen hänen kanssaan, mutta suurimman osan ajasta ajattelen " häntä" terv


    • sivuhuomautus

      Ihan itse osaan järjestää draamaa elämääni. Voi voi voi... Niin mikä tasapaino, kauhun tasapaino.

    • osuinkooikeaan

      Kuulostat teini-ikäiseltä uniennäkijä ja leijuja..

      • sivuhuomautus

        Joo, olen 15v.


    • aloittajana

      On se niin ihanaa. Varsinkin se, että ketjut ei poistu pyynnöistä huolimatta. Mahtavaa että on tunteita, mutta vähän väärään paikkaan laitettuja. Opin tästäkin jotain... jos kuitenkin pidän omana tietona, hän tuskin on perillä mitä mielessäni liikkuu. Kiitos mielikuvituskaverille tässä ketjussa. Löysin itsestäni uusia puolia.

      • Mielikuvituskaveriko

        Kiitos itsellesi, haaveilu oli mahtavaa <3

        Jos olisit minun hän, niin minäpä tiedän tai tunnen mitä mielessäsi liikkuu. Itse kerrot sen ... eleet, ilmeet, ilmapiiri - odotan sitä päivää vihreillä valoilla, kun kerrot sen sanallisesti <3


      • kielletyttunteet

        Älä herätä nukkuvia tunteita, haluja... no teit sen jo. Jos olisin, mutten ole ja tiedän sen. Oli mahtavaa hetken kuvitella niin. Tilanne on täysin mahdoton. Minulta voi odottaa, muttei häneltä. Ja suoraan sanottuna olen ollut mielestäni asiallinen.
        Aina jää kipinä ja arvas vaan mitä lueskelen iltaisin...


      • Uteliaisuuskohyve
        kielletyttunteet kirjoitti:

        Älä herätä nukkuvia tunteita, haluja... no teit sen jo. Jos olisin, mutten ole ja tiedän sen. Oli mahtavaa hetken kuvitella niin. Tilanne on täysin mahdoton. Minulta voi odottaa, muttei häneltä. Ja suoraan sanottuna olen ollut mielestäni asiallinen.
        Aina jää kipinä ja arvas vaan mitä lueskelen iltaisin...

        Ihan pakko kysyä: 'kielletyt tunteet'. Miksi kielletyt? Ja miten niin sinulta, muttei häneltä? Nämä ihan puhdasta uteliaisuutta ;)

        Asiallisuus ei poista tunteiden syntymisen mahdollisuutta :P


      • vastakysymys

        No en lähde vastailemaan tähän. Varmaan on satoja samantyylisiä tarinoita ja sinulla sattuu olemaan sellainen jonkun kanssa.
        Ei poista, mutta se on tulkintakysymys, jos toinen ei puhu siitä. Sen olen oppinu, vaikka tyhmä olenkin. Ja miksi sinä et sitten kerro sille sinun hänelle tunteistasi, jos olet niin varma toisenkin tunteista? Eikö niin sanota et ihastukset tulevat ja menevät...


      • vastakysymykseenkysymys

        Älä nyt suutu. Tarinoita tulee ja tarinoita menee.... Tämä minun ihastus tuli, mutta ei hevillä näytä menevän, on jotenkin juuttunut minuun. No oikeasti en tiedä, koska se tuli, huomasin sen kun se oli jo kiinnittynyt. Eikä lähde pois, vaikka olen yrittänyt. Nyt en enää edes halua yrittää, tykkään niin <3

        Jaa miksikö en kerro.... no kun mies tekee aloitteen. Yksinkertaista eikö totta? :P


      • Oikeassaoletmyönnän

        Hmmm... olet oikeassa, tulkintaahan se toisen tunteiden arviointi on siihen asti kun asia on selkein sanoin kerrottu face to face. Mutku tykkään.... eikä se toinenkaan varmaan ihan hirveästi inhoa, sen verran on kuitenkin viestejä tullut :) .... ja sitä paitsi olen kyllä hänelle kertonut tykkääväni, ihan mustaa valkoisella, mutta voipi olla, ettei ole viestiä muusta oheisviestistä oivaltanut ;)


      • romeojajuulia

        En suutu. Hienoa, että tykkäät noin paljon. Teille voi tulla mahtava rakkausstoori, kunhan tuo miekkonen ymmärtää kertoa kuinka paljon susta tykkää. Jos on niin ujo, ettei uskalla, niin voithan sinä tehdä aloitteen.
        Sydämiä teidän suhteeseen, joka varmasti alkaa <3 <3 koska olette molemmat noin lääpällään toisiinne. Jokainen mies tarvitsee tuollaisen tunteidentulkin.


      • romeonjuulia

        Plääh, en nyt todellakaan ole noin naiivi ja typerä, kuin kirjoituksesi rivien välistä on luettavissa. Samoista syistä täällä ihastustani puran kuin sinäkin - eikö niin? Kun siihen ei arkielämässä ole mahdollisuutta, ja välillä ne tunteet ovat vaan niin suuria ja pakahduttavia, ettei niitä pysty pitämään sisällään. Aina sitä toivoo ja haaveilee, että täällä osuisi tuhansien käyttäjien joukosta juurikin hänelle tunteitaan avaamaan ja poks tapahtuisi ihme, jolla viesti sille ihastukselle kulkeutuisi tietoisuuteen - ja sitten kaikki eläisivät onnellisina elämänsä loppuun asti. Mutta eihän se ole totta, kuten eilen jo todettiin.


      • juuliakeraromeon

        Mikä muuten oma tilanteesi? Odotteletko josko tunne menee ohi, päätitkö haudata sen kokonaan, vai oletko kuitenkin rohkea mies ja otat asian puheeksi naisen kanssa?


      • vaikeeelämä
        romeonjuulia kirjoitti:

        Plääh, en nyt todellakaan ole noin naiivi ja typerä, kuin kirjoituksesi rivien välistä on luettavissa. Samoista syistä täällä ihastustani puran kuin sinäkin - eikö niin? Kun siihen ei arkielämässä ole mahdollisuutta, ja välillä ne tunteet ovat vaan niin suuria ja pakahduttavia, ettei niitä pysty pitämään sisällään. Aina sitä toivoo ja haaveilee, että täällä osuisi tuhansien käyttäjien joukosta juurikin hänelle tunteitaan avaamaan ja poks tapahtuisi ihme, jolla viesti sille ihastukselle kulkeutuisi tietoisuuteen - ja sitten kaikki eläisivät onnellisina elämänsä loppuun asti. Mutta eihän se ole totta, kuten eilen jo todettiin.

        Kyllä se on myönnettävä. Pelkään noita demonisia tunteita. Ei muuta. Pelkään sitä voimaa. Toivottavasti opin tunnistamaan ja pysäyttämään sen.


      • romeonjuulia

        Miksi haluat pysäyttää ne?


      • romeonjuulia

        Eikö olisikin hassua, jos ihan aikuisten oikeasti sinä olisitkin minun hän ja minä sinun ja tämä olisi totta.... tällä illuusiolla kohti untenmaita... Hyvää yötä ;o)


      • illusions
        romeonjuulia kirjoitti:

        Miksi haluat pysäyttää ne?

        Mietin tuota eilen. Demoni, voima.. demoninen voima, pahuus, likaisuus, häpeä, katumus... tunti saunassa meni pohtiessa syntyjä syviä. Ristiriitaista, ehkä liiankin. Ja sitten taas se humalluttavan hyvä olo, en ehkä kestä :) Älä nyt aikuisten oikeasti tuo noita illuusioita tähän. Järki ei toimi muutenkaan.


      • asiathukassa
        Uteliaisuuskohyve kirjoitti:

        Ihan pakko kysyä: 'kielletyt tunteet'. Miksi kielletyt? Ja miten niin sinulta, muttei häneltä? Nämä ihan puhdasta uteliaisuutta ;)

        Asiallisuus ei poista tunteiden syntymisen mahdollisuutta :P

        Asiallinen... nauran itsekseni. Missähän se itsekontrolli on ollut. Et ole hän, mutta kuvittele miljoona muurahaista ihon alle. Tästä on asiallisuus hyvin kaukana.


      • romeonjuulia
        illusions kirjoitti:

        Mietin tuota eilen. Demoni, voima.. demoninen voima, pahuus, likaisuus, häpeä, katumus... tunti saunassa meni pohtiessa syntyjä syviä. Ristiriitaista, ehkä liiankin. Ja sitten taas se humalluttavan hyvä olo, en ehkä kestä :) Älä nyt aikuisten oikeasti tuo noita illuusioita tähän. Järki ei toimi muutenkaan.

        Muuttiko sauna demoniset voimat puhtaiksi? Iloksi, onneksi, hyvyydeksi, kaiken mahdollistavaksi.... Jotain varmaan teki, kun hyvä olo löytyi <3


      • hukkapiilossa
        asiathukassa kirjoitti:

        Asiallinen... nauran itsekseni. Missähän se itsekontrolli on ollut. Et ole hän, mutta kuvittele miljoona muurahaista ihon alle. Tästä on asiallisuus hyvin kaukana.

        Muutama voltti tai kärrynpyörä ehkä sopisi tilanteeseen... muurahaiset tykkää :D


      • myrkytystä

        Sopisi. Tai raidia ihon alle.


      • Volttia
        myrkytystä kirjoitti:

        Sopisi. Tai raidia ihon alle.

        Mieluummin niitä voltteja, raid haisee pahalle. Melkein jo kirjoitin, että voin tulla nyppimään niitä murkkuja pois.... no virtuaalisesti ainakin ;)


      • romeonjuulia
        illusions kirjoitti:

        Mietin tuota eilen. Demoni, voima.. demoninen voima, pahuus, likaisuus, häpeä, katumus... tunti saunassa meni pohtiessa syntyjä syviä. Ristiriitaista, ehkä liiankin. Ja sitten taas se humalluttavan hyvä olo, en ehkä kestä :) Älä nyt aikuisten oikeasti tuo noita illuusioita tähän. Järki ei toimi muutenkaan.

        Jäin miettimään, että onkohan tämä nyt illuusio, hallusinaatio vai harha-aistimus ... ihan sama.... humalluttavan hyvä olo tuntuu kuin skumppaa olisi juonut :D


      • tiedätuota

        Sitä sietääkin miettiä...


      • kunnesjälleen
        tiedätuota kirjoitti:

        Sitä sietääkin miettiä...

        Nyt vetäydyn takavasemmalle miettimään vähän sitä ja vähän tätä ja ennen kaikkea rauhoittamaan villisti laukkaavat ajatukset ja tunteet... sivistynyttä käytöstä tarvitaan tulevina päivinä. Kaksi päivää on minimi millä saan itseni kuosiin etten hölmöile kovin paljon hänet tavatessani. Kiitos ajatustenvaihtokaverille <3


      • onneasulle

        Kiitos itsellesi <3 Minulta puuttuu näyttelijänlahjat, mutta eipä mitään.


      • onneateille

        Tietenkin teille molemmille! Minulla ei ole teidän jutun kanssa mitään tekemistä. Siitä olen varma. Sydämiä teille <3 <3


      • romeonjuulia

        No pööh, oli pakko tulla kurkistamaan oliko mun keskittymiskyky jäänyt tänne :D .... ei oo todellista tämä tunne ....


      • tasapainoon

        Tiedä kuka olet. Omalleni löysin aukottoman teorian... nehän päteekin näissä tunneasioissa :)


      • tasapainoon

        Tarkoitin tietenkin, etten tiedä kuka olet... en todellakaan. Tuosta vois saada ihan väärän käsityksen.


      • romeonjuulia
        tasapainoon kirjoitti:

        Tiedä kuka olet. Omalleni löysin aukottoman teorian... nehän päteekin näissä tunneasioissa :)

        Olet hauska. Aukottomalle teorialle olisi täälläkin käyttöä. :D


      • eitäätoiminyt
        romeonjuulia kirjoitti:

        Olet hauska. Aukottomalle teorialle olisi täälläkin käyttöä. :D

        No joo...tosi hauska :) kaikkea voi yrittää.


      • jokuvika
        eitäätoiminyt kirjoitti:

        No joo...tosi hauska :) kaikkea voi yrittää.

        Mikä ei toimi? Tuliko aukottomasta teoriasta käytännössä aukollinen? Minä olen testannut yksiselitteistä kieltäytymistä hänen ajattelemisestaan. Heti kun tarkkaavaisuus herpaantuu, huomaan miettiväni miltä hänen varpaansa näyttäisivät pilkistäessään aamulla mun peiton alta <3


      • Isompivika
        jokuvika kirjoitti:

        Mikä ei toimi? Tuliko aukottomasta teoriasta käytännössä aukollinen? Minä olen testannut yksiselitteistä kieltäytymistä hänen ajattelemisestaan. Heti kun tarkkaavaisuus herpaantuu, huomaan miettiväni miltä hänen varpaansa näyttäisivät pilkistäessään aamulla mun peiton alta <3

        Kuumeessa vai huumeessa.... en tiedä. Toivottavasti näet hänen varpaansa peittosi alta kurkistavan.


      • kuneijos
        Isompivika kirjoitti:

        Kuumeessa vai huumeessa.... en tiedä. Toivottavasti näet hänen varpaansa peittosi alta kurkistavan.

        Kuumaa huumaa... voi sitä ilon ja onnen päivää, kun ne varpaat mun peiton alta kurkistaa... sieltä varmaan löytyy loputkin miehestä <3 .... huh huh....


      • miehinenmies
        kuneijos kirjoitti:

        Kuumaa huumaa... voi sitä ilon ja onnen päivää, kun ne varpaat mun peiton alta kurkistaa... sieltä varmaan löytyy loputkin miehestä <3 .... huh huh....

        Niinpä löytyy... odotan sitä päivää...


      • Unetonuneksija
        romeojajuulia kirjoitti:

        En suutu. Hienoa, että tykkäät noin paljon. Teille voi tulla mahtava rakkausstoori, kunhan tuo miekkonen ymmärtää kertoa kuinka paljon susta tykkää. Jos on niin ujo, ettei uskalla, niin voithan sinä tehdä aloitteen.
        Sydämiä teidän suhteeseen, joka varmasti alkaa <3 <3 koska olette molemmat noin lääpällään toisiinne. Jokainen mies tarvitsee tuollaisen tunteidentulkin.

        Hmmm... voisi tuo miekkonen tehdä jonkun liikun. Ei ihminen jaksa olemattomilla yöunilla, edes tässä tilassa.


      • miehinenmies
        Unetonuneksija kirjoitti:

        Hmmm... voisi tuo miekkonen tehdä jonkun liikun. Ei ihminen jaksa olemattomilla yöunilla, edes tässä tilassa.

        Eipä niin. Miehinen mieskin kaipaa olkapäätä. Ei mene nallekarkit tasan, niin otetaan takaisin, mielin määrin kahvia, tupakkaa...


      • Levollinenn
        Unetonuneksija kirjoitti:

        Hmmm... voisi tuo miekkonen tehdä jonkun liikun. Ei ihminen jaksa olemattomilla yöunilla, edes tässä tilassa.

        Untenmaille nyt lähden. Hän on lähempänä kuin vieressä peiton alla. Hän on sydämessäni. <3


      • Unetonuneksija
        miehinenmies kirjoitti:

        Eipä niin. Miehinen mieskin kaipaa olkapäätä. Ei mene nallekarkit tasan, niin otetaan takaisin, mielin määrin kahvia, tupakkaa...

        Kaipaan kainaloon... lisää kahvia!


      • Levollinenn
        Unetonuneksija kirjoitti:

        Kaipaan kainaloon... lisää kahvia!

        Täällä olis vapaa kainalo. Just kahvia juon mäkin. Et kai halua pussata tuhkakuppia ;) meinaa lipsua...


      • romeonjulia

        No miten on menny, noin niinku omasta mielestä?


      • sellastasattuu

        Oliko tuo syytös? Ei varmaan kovin hyvin.


      • multiperson

        Sieltä omasta mielestä löytyy ainakin kolme eri kommentoijaa. Mieti nyt sitten mikäniistä on oikeessa.


      • romeonjulia
        sellastasattuu kirjoitti:

        Oliko tuo syytös? Ei varmaan kovin hyvin.

        Ei ollut. Pus <3


      • sellastasattuu

        No kiva sitten. Pus itelles <3


      • näinsemeni
        romeonjulia kirjoitti:

        Ei ollut. Pus <3

        Paremminkin olis voinut mennä ja aina ei voi onnistua. Siinä reilu vastaus. Ensi kerralla en luiki karkuun kuin aropupu ;)


      • romeonjulia
        näinsemeni kirjoitti:

        Paremminkin olis voinut mennä ja aina ei voi onnistua. Siinä reilu vastaus. Ensi kerralla en luiki karkuun kuin aropupu ;)

        Kaksihan meitä siinä oli... että ei mennyt mullakaan ihan suunnitelmien mukaan. Mutta ne varpaat tahdon sinne mun peiton alle, joten en pyyhettä vielä lattialle heitä. <3


      • näinsemenii
        romeonjulia kirjoitti:

        Kaksihan meitä siinä oli... että ei mennyt mullakaan ihan suunnitelmien mukaan. Mutta ne varpaat tahdon sinne mun peiton alle, joten en pyyhettä vielä lattialle heitä. <3

        Niin oli. Hyvin sä vedit :) älä noin pitkälle mene... vaikka ei hullump mielikuva.


      • romeonjulia
        näinsemenii kirjoitti:

        Niin oli. Hyvin sä vedit :) älä noin pitkälle mene... vaikka ei hullump mielikuva.

        Ei se sullakaan ihan huonosti mennyt, olit sentään asiallinen. ;)

        Kumpi mielikuva ei olis hullumpi, pyyhkeen heitto vai varpaat peiton alla :P


      • näinsemenii
        romeonjulia kirjoitti:

        Ei se sullakaan ihan huonosti mennyt, olit sentään asiallinen. ;)

        Kumpi mielikuva ei olis hullumpi, pyyhkeen heitto vai varpaat peiton alla :P

        No yritys hyvä ;) kyllä sä tiedät kumpi... tämä on muuten vähän huono paikka kommunikoida. Voisit antaa numerosi tai jotain. Vai jatketaanko täällä vielä pitkäänkin.


      • romeonjulia
        näinsemenii kirjoitti:

        No yritys hyvä ;) kyllä sä tiedät kumpi... tämä on muuten vähän huono paikka kommunikoida. Voisit antaa numerosi tai jotain. Vai jatketaanko täällä vielä pitkäänkin.

        Kato luurias, siellähän se numero on :)


      • näinsemenii
        romeonjulia kirjoitti:

        Kato luurias, siellähän se numero on :)

        No joo-o. Nyt menen ottamaan pikku-unet. Ollut niin raskasta töissäkin. Tänään vihdoin alkoi pidempi vapaa. Vuorotyö on aika kovaa hommaa ja palautminen kestää, kestää, kestää... Halaus sinulle, tuu mun uneen <3


      • romeonjulia
        näinsemenii kirjoitti:

        No joo-o. Nyt menen ottamaan pikku-unet. Ollut niin raskasta töissäkin. Tänään vihdoin alkoi pidempi vapaa. Vuorotyö on aika kovaa hommaa ja palautminen kestää, kestää, kestää... Halaus sinulle, tuu mun uneen <3

        Hyviä unia sulle, pus <3


      • näinsemenii
        romeonjulia kirjoitti:

        Hyviä unia sulle, pus <3

        Ei tullut uni. Kahvia koneeseen ja sitä rataa... ulkoilmaan piristymään, että jaksaa taas. Alan muistuttaa haamua.


      • romeonjulia
        näinsemenii kirjoitti:

        Ei tullut uni. Kahvia koneeseen ja sitä rataa... ulkoilmaan piristymään, että jaksaa taas. Alan muistuttaa haamua.

        Tuutko mulle haamuilemaan?


    • HymyilitTakaisin

      Jep Agnes on ihanan muodokas ;) Kiva oli katsella sinua taas tummissa farkuissa ja mustassa paidassa jossa jotain kiiltävää edessä.

    • SaisinkoKoskettaa

      Ihana farkkupepa sinulla M nainen.

    • romanttinenkuspiä

      Kuinka vaikeaa on näyttä se, että todella välittää? Olen kokenut kolauksia ja saanut
      lommoja itsetuntoon, mutta mitään en jätä puolitiehen. Kun aidosti rakastaa, niin
      älä panttaa sitä. Siitä voi ehkä kehittyä jotakin aitoa ja todella kaunista, tai sitten ei. Mutta mitä lopulta häviät? Menetät hänet tavalla tai toisella jos et tee mitään

      • uskopoisvaan

        Sinä menetät hänet joka tapauksessa.


      • enusko

        Höpöhöpö...


    • HaluanRakastella

      aaw ihana agnes olit vaihtanut hiustyyliäsi ;)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      85
      1080
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      579
      961
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      907
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe