Viimeisien aikojen tapahtumista;

Hei!


Olen kirjoittanut aiheesta "Jeesuksen tulo, lopun aika" Raamatun näkökulmasta;
http://jarinhotelli.blogspot.com/search/label/9

"Kuolema ja tuomio;" Raamatun näkökulmasta;
http://jarinhotelli.blogspot.com/search/label/14

Asiasisältö löytyy aina Raamatunkohdista. Olen pyrkinyt avaamaan Raamatun näkökulman hyvin aiheen otsikkoon nähden.


Siunauksia
Jari Laurila
keskustelija foorumilla

12

599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vallankäytöstä.kyse

      yhteiskunnissa. Jumalan valtakunnassa Jeesuksella kaikki valta.

      • Hei!

        Kiitos, nuo linkkini sisältävät vain pelkkää Raamatun näkökulmaa, ei muuta.
        Ihan vaan Jeesusta ja Raamattua, ingenting annat linkeissäni.



        Siunauksia
        Jari Laurila
        keskustelija


    • On positiivista, että Adventtikirkko ei ole hurahtanut tähän nyttemmin niin suosittuun dispensaatioteologiaan, oppiin "salaisesta Jeesuksen tulemuksesta ja tempauksesta" ennen ajateltua 7 vuotista vaivan aikaa.

      • Hep_

        Minusta tuntuu että mainitsemasi ovat jonkun kehittämää teologiaa.

        7- vuoden aikaa ei voi muualta ottaa kuin Dan kirjasta ja kuuluu toiseen asiayhteyteen joka on loogisempi.

        Salainen ei tempaaminen ole_kaikki sen näkevät_kuolleetkin jotka elämään herätetään I_ylösnousemuksessa.
        Jumalattomat maan päällä eivät kestä nähdä, mutta näkevät_
        ja II-ylösnousemuksessa ylösnousseet eivät näe "tempaamisen" hetkeä.

        En nyt etsi Raamatun paikkoja, mutta tunnet asiat miten tunnet.

        Mutta en kenenkään käsitystä mitenkään halvalla laita, ihmisiä on erilaisissa näkemyksissä ja mieli muuttuukin.
        Olen itse tutkinut A:sta alkaen niin paljon että tiedän mikä urakka on tutkia Iso Kirja hyvin. Mieli muuttuu monesti asioissa monissa.


        Siunauksia
        Jari Laurila
        keskustelija


    • ilouutinen

      Kun Jeesus saa Isältään kuninkuuden ja tulee perustaa tuhat vuotisen Jumalan valtakunan maanpäälle, niin Hän ensitöikseen toimii näin: (Luk: 19:27)

      "Mutta viholliseni, jotka eivät tahtoneet minua kuninkaaksensa, tuokaa tänne ja teloittakaa minun edessäni.'"

      Niin ajnakin väärät opit loppuvat

      • Nirri.P

        "Mutta viholliseni, jotka eivät tahtoneet minua kuninkaaksensa, tuokaa tänne ja teloittakaa minun edessäni.'"

        Kröhöm.. Juuri noin toimi profeetta Mohammed. Sama kylä poikii...


      • Hei!

        Minä olen käyttänyt minun mielestä selkeää ilmaisua; Room 6:22-23.'
        Siinä on kaksi vastakkaista vastakkain mitä on tarjolla.

        Luuk 19:27 on vertauskuvallinen sellaisessa merkityksessä että Kristus mission uskonto ei ole koskaan sotavoimia käyttänyt. 7- pakanakansan hävitys on ainoa Jumalan lupa sotimiseen. Uusia lupia ei tipu eikä lirise sotimiseen 7- pakanakansan jälkeen.


        Siunauksia
        Jari Laurila
        keskustelija


    • Anonyymi

      "Olen kirjoittanut aiheesta "Jeesuksen tulo, lopun aika" Raamatun näkökulmasta;"

      Raamatun näkökulmasta? Et ota kantaa Jeesuksen näkökulmaan merkeistä auringossa, kuussa ja tähdissä (planeetoissa)?

    • Anonyymi

      Joku juutalainen ennustaja sanoi, että kun Venäjä valtaa Krimin, ovat messiaan askeleet kuultavissa, ja kun Venäjä valtaa Istanbulin, on laitettava sapattivaatteet päälle, koska messias ilmestyy noina aikoina.

    • Anonyymi

      Muista toki, että Istambul on oikeasti Konstanttinopoli

    • Anonyymi

      "Minä osoitan teille, ketä teidän tulee pelätä: pelätkää häntä, jolla on valta tappaa ja sen jälkeen syöstä helvettiin. Niin, minä sanon teille: häntä pelätkää".
      Luukas 12:5

      Helvettidenialistit kieltävät helvetin olemassaolon. Jeesus ei kieltänyt. Itseasiassa juuri hän puhui siitä kaikkein eniten. Kieltämällä tuon opin denialistit tekevät Jeesuksesta tietämättömän valehtelijan.

      Voimmeko luottaa siihen, mitä Jeesus sanoi ja opetti vai voimmeko karsia hänen opetuksistaan sen, mikä ei meitä miellytä?

      Onko Jeesus todella sanonut, että ihminen joutuu tekojensa tähden helvettiin, jos ei tee parannusta synneistään?

      Voisimmeko jollain tavalla kiertää nuo Jeesuksen sanat helvetistä ja kadotuksesta?

      Ehkäpä meidän ei tarvitse välittää niistä sillä Jumalan armohan riittää, vaikka olisimme tehneet millaista pahuutta tahansa, rikkoneet Jumalan tahtoa vastaan kaikissa asioissa ja eläen synnissä jatkuvasti.

    • Anonyymi

      Sakarja 4:14

      Kaksi palvelijaa seisoo saatanan rinnalla ja uhraa omasta laumastaan lampaita saaden öljyä lamppuun.

      Voisiko nuo olla Jeesus ja Mahdi.

      Siis kristinusko ja Islam ovat suurimmat helvettiin jäseniään kutsuvat uskonnot.
      Ja siinä leikissä on isäntänä maan Herra eli saatana.

      Kun Jehova tahtoo uuden temppelin Israeliin niin vastaan panee saatana ja palvelijansa kristityt ja Islam.

      Tämä on profeettojen keskeinen teema.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      3419
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2171
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      75
      1617
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe