Lääkäreiden ilmeet

HaluaisinOllaPaikalla

näkemässä Suomisen Kolehmaisen ja Tukiaisen ilmeet, kun haastemies vie heille haasteet oikeuteen. Voi siinä namat mennä erikoisille mutruille , kun lukevat mistä syytetään.

Olen tähän asti odottanut ja vain siitä syystä, että saan minulle lain mukaan kuuluvan hoidon. Nyt olen lähdössä Tukholmaan hoitoon enkä enää paskaakaan välitä mitä noille sadisteille tapahtuu. Noiden sadistien olisi kannattanut miettiä, että mitä tekivät sillä jälkeenpäin on turha huokailla.

Ja teille suunsoittajille voin sanoa, että toivottavasti Töölöönkin jää vielä senkin jälkeen keikkaavia lääkäreitä, kun nuo ovat virkansa menettäneet. Olisi surkeaa jos teiltä menisi hoidot vain siitä syystä, että lääkärit ovat linnassa.

83

438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minun-mielipide

      Kannattaisiko informoida sitten kun on jotain fakta tietoa. Tommoinen huutelu ei ole asiallista

      • MikäEiOle

        asiallista? Olen vienyt paperit lakimiehelle joka hoitaa asiat tästä eteenpäin.

        Lääkärit tulevat saamaan haasteen silläsiitä niitä sadisteja ei pelasta mikään. Suomen laissa on sellainen kohta kuin henkinen kidutus Se löytyy rikoslain 11 luvun 9 a §. Tuomio 2-12 vuotta vankeutta ja menettää aina virkansa.

        Jos olisin ollut noiden mielenvikaisten sadistien housuissa, niin olisin pyrkinyt hyvin nöyrästi asian sopimaan.


      • Anonyymi
        MikäEiOle kirjoitti:

        asiallista? Olen vienyt paperit lakimiehelle joka hoitaa asiat tästä eteenpäin.

        Lääkärit tulevat saamaan haasteen silläsiitä niitä sadisteja ei pelasta mikään. Suomen laissa on sellainen kohta kuin henkinen kidutus Se löytyy rikoslain 11 luvun 9 a §. Tuomio 2-12 vuotta vankeutta ja menettää aina virkansa.

        Jos olisin ollut noiden mielenvikaisten sadistien housuissa, niin olisin pyrkinyt hyvin nöyrästi asian sopimaan.

        Kuinka kävi?

        Suominen on edelleen virassaan ja sinä myymässä taloasi.


    • Töölössänähtyä

      Ihan sama onko Töölössä leikkaavia lääkäreitä kun hoitoon lähetetään sitten muualle. Toisekseen oikeusprosessiin kuluu useampi vuosi valituksineen jona aikana uudet kirurgit on jo koulutettu hommiin. Oikeudessa voi kyllä sinunkin naamasi vääntyä norsun vitulle kun asiaa aletaan puimaan. Vastahaasteteita takuulla luvassa oman käytöksesi takia eikä tämä julkinen kirjoittelu ole ainakaan puolellasi oikeuskäsittelyssä.

      • OdotanSuurella

        innolla niitä vastahaasteita. Olisi vaan mielenkiintoista tietää, että mistä asiasta ne vastahaasteet tulevat.

        Virkamies pidätetään virasta siksi aikaa, kun asian käsittely kestää joten nuo sadistit eivät sinä aikana leikkaa. Olisi myös mielenkiintoista tietää, että ketä kouluttaa uudet kirurgit näinkin vaativaa erikoisosaamista vaativaan työhön.

        Kyllä ne ovat nuo kolme kirurgia joiden naamat vääntyvät. Viralliset asiakirjat osoittavat täysin kiistatta nuo sadistit rikollisiksi. Nuo hullut sadistit ovat syyttäneet minua asiasta johon olen täysin syytön. Kukaan ei pysty todistamaan, että olisin mitään uhkausta esittänyt.

        Jos et asiaa satu tietämään, niin oikeusprosessissa menee suunnilleen vuosi. Siinä ajassako koulutetaan uudet lääkärit? Lisään myös, että siihen mennessä kun oikeus alkaa istumaan niin sinne on tarvinnut toimittaa kaikki asiaan liittyvä aineisto.


      • Jhtghj
        OdotanSuurella kirjoitti:

        innolla niitä vastahaasteita. Olisi vaan mielenkiintoista tietää, että mistä asiasta ne vastahaasteet tulevat.

        Virkamies pidätetään virasta siksi aikaa, kun asian käsittely kestää joten nuo sadistit eivät sinä aikana leikkaa. Olisi myös mielenkiintoista tietää, että ketä kouluttaa uudet kirurgit näinkin vaativaa erikoisosaamista vaativaan työhön.

        Kyllä ne ovat nuo kolme kirurgia joiden naamat vääntyvät. Viralliset asiakirjat osoittavat täysin kiistatta nuo sadistit rikollisiksi. Nuo hullut sadistit ovat syyttäneet minua asiasta johon olen täysin syytön. Kukaan ei pysty todistamaan, että olisin mitään uhkausta esittänyt.

        Jos et asiaa satu tietämään, niin oikeusprosessissa menee suunnilleen vuosi. Siinä ajassako koulutetaan uudet lääkärit? Lisään myös, että siihen mennessä kun oikeus alkaa istumaan niin sinne on tarvinnut toimittaa kaikki asiaan liittyvä aineisto.

        Ei käräjillä tarvitse pystyä asioita aukottomasti todistamaan, kunhan kertomus on oikeuden mielestä uskottava.


      • SiispäKysymysKuuluukin

        Mitä Töölön lääkärit kertovat uskottavasti? Millä he pyrkisivät puolustamaan itseään? Papereista voi lukea täysin aukottomasti miten he ovat syyttäneet minua asiasta johon olen täysin .

        Esim 14.12 2014 päivätyssä moniammatillisen työryhmän paperissa lukee selvästi, että minua ei voi hoitaa tuon uhkauksen takia. Hei haloo, siis minkä uhkauksen? Suominen itse oli ilmoittanut poliisille 17.11 että hän ei syytä minua mistään. Miksi siis edelleen tuossa kokouksessa puhuttiin uhkauksesta jota ei ollut tapahtunut?

        Siinä sitä on lääkäreillä selittämistä.


      • Rahaa_palaa
        SiispäKysymysKuuluukin kirjoitti:

        Mitä Töölön lääkärit kertovat uskottavasti? Millä he pyrkisivät puolustamaan itseään? Papereista voi lukea täysin aukottomasti miten he ovat syyttäneet minua asiasta johon olen täysin .

        Esim 14.12 2014 päivätyssä moniammatillisen työryhmän paperissa lukee selvästi, että minua ei voi hoitaa tuon uhkauksen takia. Hei haloo, siis minkä uhkauksen? Suominen itse oli ilmoittanut poliisille 17.11 että hän ei syytä minua mistään. Miksi siis edelleen tuossa kokouksessa puhuttiin uhkauksesta jota ei ollut tapahtunut?

        Siinä sitä on lääkäreillä selittämistä.

        Tuolla perusteella ei saada edes oikeutta istumaan. Haastetta esikäsiteltäessä todetaan ettei syytteellä ole perusteita ja homma kuivuu siihen. Asianajaja tietenkin hoitaa tässä vaiheessa asiaa eteenpäin niin saa kehitettyä sinulle hyvän laskun.
        Mutta lääkärit saavat kyllä pystyyn vastahaasteen kunnianloukkauksesta koska olet toistuvasti julkisuudessa levittänyt perättömiä väitteitä ja syyttänyt rikoksesta vaikka asiaa ei ole edes käsitelty oikeudessa.


      • JaMitäMuutaPukki

        toi kuin vilkkaan mielikuvituksen. Jokaisella ihmisellä on oikeus haastaa kenet tahansa oikeuteen ja esittää siellä todisteet asiasta. Mitä merkillistä esikäsittelyä ei pidetä.

        Kehitä joku parempi mielikuvituksen tuote ennenkuin kerrot typeryyksiä.

        Kuten sanoin, niin odotan innolla sitä haastetta kunnianloukkauksesta, Lokakuun alussa tein todella törkeän kunnianloukkauksen , mutta kovasti hiljaista on ollut. Luulisi, että poliisi jo nyt olisi ottanut yhteyttä, mutta mitään ei tapahdu.


      • hgfjvkvgjvjgbkjv
        JaMitäMuutaPukki kirjoitti:

        toi kuin vilkkaan mielikuvituksen. Jokaisella ihmisellä on oikeus haastaa kenet tahansa oikeuteen ja esittää siellä todisteet asiasta. Mitä merkillistä esikäsittelyä ei pidetä.

        Kehitä joku parempi mielikuvituksen tuote ennenkuin kerrot typeryyksiä.

        Kuten sanoin, niin odotan innolla sitä haastetta kunnianloukkauksesta, Lokakuun alussa tein todella törkeän kunnianloukkauksen , mutta kovasti hiljaista on ollut. Luulisi, että poliisi jo nyt olisi ottanut yhteyttä, mutta mitään ei tapahdu.

        Jo pelkästään oikeuteen haastaminen voidaan tulkita kunnianloukkaukseksi jos syytöksissä ei ole mitään perää.
        Taitaa lääkärit ajatella ettei kannata välittää mielenterveydeltään horjuvan henkilön kirjoituksista. Jos jokaisesta kunnianloukkauksesta lähtisi käymään oikeutta, ei ehtisi muuta kuin istua rosiksessa.


      • ÄläVielÄJuhli
        JaMitäMuutaPukki kirjoitti:

        toi kuin vilkkaan mielikuvituksen. Jokaisella ihmisellä on oikeus haastaa kenet tahansa oikeuteen ja esittää siellä todisteet asiasta. Mitä merkillistä esikäsittelyä ei pidetä.

        Kehitä joku parempi mielikuvituksen tuote ennenkuin kerrot typeryyksiä.

        Kuten sanoin, niin odotan innolla sitä haastetta kunnianloukkauksesta, Lokakuun alussa tein todella törkeän kunnianloukkauksen , mutta kovasti hiljaista on ollut. Luulisi, että poliisi jo nyt olisi ottanut yhteyttä, mutta mitään ei tapahdu.

        Tottakai haastaa saa. Mutta jos haaste todetaan aiheettomaksi, vastaaja voi puolestaan haastaa sinut kunnianloukkauseata. Todisteita sen tueksi löytyy täältä vaikka kuinka paljon.

        Mutta älä nuolaise ennen kun tipahtaa, voit kokea muuten yhtä iloisen yllätyksen kun eoam:n kanssa. Sinähän täällä kovasti etukäteen hehkutiti kuinka hänen aloitteestaan lääkärit viedään oikeuteen ja sinun ei tarvitse muuta kun vierestä katsoa.

        Ei tainnut mennä oikein toiveidesi mukaan se juttu?


    • döktör-ötker

      "enkä enää paskaakaan välitä mitä noille sadisteille tapahtuu"

      Toivottavasti tähän lauseenpätkään sisältyy kaikki.Ihanaa...loppuu tuo kirjoittelu ja sama jankutus.Älä välitä meistäkään paskanvertaa vaan lopeta kirjoittelu tänne ja taistele tuulimyllyjä vastaan jossain muualla, ketään ei täällä enää kiinnosta .Hei hei ja hyvää jatkoa.

      • Kyllästyttää

        Tuntuu todella oudolta että kun edellinen keskusteluketju näissä merkeissä alkaa sammumaan, pitää tehdä uusi avaus kerjätäkseen kommentteja. Tämä ketju on tästä toiminnasta hyvä esimerkki.
        Voisi kokeilla ettei kukaan kommentoisi näihin avauksiin. Osaisikohan kirjoittaja lopettaa, vai alkaisiko kirjoitta itse provosoivia vastauksia omiin viesteihinsä (voihan osa nykyisistäkin olla jo sellaisia).


      • NäissäKommenteissa

        on yksi yhdistävä tekijä. Jokaisella on joku mielipide, mutta yksikään ei osaa sanoa mitään asiallista.
        Kuinka vaikeaa näiden olemattomalla älykkyydellä varustettujen henkilöiden on ymmärtää sitä, että minulla on täysin kiistattomat kirjalliset todisteet.
        Koska on väitetty, että olen tehnyt jonkun Suomiseen kojdistuneen uhkauksen, niin pitäisi pystyä todistamaan, että olen myös uhkauksen esittänyt. Kukaan ei sellaista ole toistaiseksi todistanut.
        Koska luulette olevanne, niin kovin viisaita, niin kertokaa minulle, että miksi 14.12 2012 päivätyssä virallisessa asiapaperissa lukee hoitoni keskeyttämisen syyksi uhkaus jota ei koskaan ole tapahtunut. Ainakaan kukaan ei ole todistanut minun sellaista esittäneen
        Hoitoni siis lopetettiin olemattoman uhkauksen johdosta. Tulee olemaan mielenkiintoista kuulla oikeudessa lääkäreiden selitys tuohon asiaan.
        Tuosta yhdestä kommentista voi päätellä, että meilahden psykiatrit ovat täysin ammattitaidottomia. Olin nyt elokuussa siellä tutkimuksissa ja minut todettiin psyykkisesti terveeksi. Miten siis mielenterveyteni horjuu?
        Kuten sanoin, niin tein lokakuun alussa todella törkeän lääkäreihin kohdistuneen teon ja vieläpä Töölön sairaalassa. Outoa, että ei ole tullut kutsua kuulusteluun asian johdosta. Ei taida lääkäreillä kantti kestää kunnialoukkauksen tekemiseen.


    • headache

      Ei varmaan lääkärinä kannata lähteä kunnianloukkauksen tekemiseen, siinä olet oikeassa. Eivätkä yleensä hyvässä asemassa olevat ihmiset viitsi lähteä haastamaan huonommassa asemassa olevaa oikeuteen varsinkin, jos kyse on headcasesta.

      • TuostaEiSaanut

        mitään selvää. Kun julkisesti loukataan törkeällä tavalla kunniaa, niin sinun mielestäsi siitä kannata lähteä tekemään kunnialoukkausjuttua.

        Eikä myöskään selvinnyt sekään, että kuka on hyvässä asemassa ja kuka huonommassa. Jos älysi riittää, niin voisitko selventää, että mitä tarkoitat.


      • Oihvoih
        TuostaEiSaanut kirjoitti:

        mitään selvää. Kun julkisesti loukataan törkeällä tavalla kunniaa, niin sinun mielestäsi siitä kannata lähteä tekemään kunnialoukkausjuttua.

        Eikä myöskään selvinnyt sekään, että kuka on hyvässä asemassa ja kuka huonommassa. Jos älysi riittää, niin voisitko selventää, että mitä tarkoitat.

        Miksi ihmeessä et tee kirjaa tästä kaikesta, saat satoja sivuja kirjoitusta aikaan ja takakannen muutaman rivin selonteosta/valaisusta taas kaikki näkee mitä koko useampi satasivuinen kirjasi kokonaisuudessaan sisältää!!


      • TeenKirjanSen

        jälkeen, kun lääkärit on tuomittu oikeudessa


      • voisunsaatans

        Sä olet ihan sekopää!! Inhotat takuuvarmasti jokaista joka JOUTUU olemaan kanssasi tekemisissä!!!!


      • MielestäsiOnSekopäistä

        kun haluaa itselleen oikeutta? Jos sinua kohtaan tehdään törkeä rikos, niin ilmeisesti otat sen tyytyväisenä vastaan.


      • Turha_toivo
        TeenKirjanSen kirjoitti:

        jälkeen, kun lääkärit on tuomittu oikeudessa

        Eipä kannata odotella kirjan ilmestymistä.


      • EiköTotuusLääkäreiden

        tekemästä törkeästä rikoksesta kiinnosta?


      • SäästätVaivaa
        TeenKirjanSen kirjoitti:

        jälkeen, kun lääkärit on tuomittu oikeudessa

        Se kirja ei sitten koskaan ilmesty!


      • EhdottomastiTotuus
        EiköTotuusLääkäreiden kirjoitti:

        tekemästä törkeästä rikoksesta kiinnosta?

        Ehdottomasti totuus kiinnostaa!

        Mutta sinun kertomana täällä ei kuulla, kun ainoastaan sinun oma ja yksipuolinen näkökanta. Poliisi on jo kahdesti todennut ettei aihetta toimenpiteisiin lääkäreitä kohtaan ole ja eoam ei myöskään ole ryhtynyt toimiin joten siinä on jo melkoinen näyttö lääkäreiden puolesta ja sinun näkemystäsi vastaan.

        Odotellaan että asia on joskus oikeudessa käsitelty ja tuomio saanut lainvoiman . Sitten voitkin kirjoitella tänne näkemyksiäsi siitä liksi tuomaritkin asettuivat lääkärien puolelle.


      • IlmeisestiNämäTäällä

        kirjoittajat ovat tavallisia karvaperseisiä äijiä jotka ovat kiinnostuneet pelkästään suunsoitosta. En usko, että yksikään näistä ihmisistä on transsukupuolisia tai sitten nämä ovat sairaita.

        Jos nämä olisivat ts ihmisiä, niin nämä olisivat kiinnostuneita siitä, että mitä silloin tehdään,jos hoidoissa tapahtuu jotain ei toivottavaa.

        Minä jouduin lähes kolme vuotta taistelemaan tämän asian kanssa. Sain lukea tolkuttoman määrän valehtelua ja asioiden vääristelyä. Monesti meinasi itku tulla kun vastasin noiden valehteluihin.

        Virallisista asiakirjoita voi lukea miten asiat ovat, mutta silti lääkärit viitsisivät valehdella.

        Kukaan ei ole pystynyt todistamaan sitä, että olisin koskaan mitään uhkausta esittänyt ja kuitenkin siitä syystä minulta vietiin hoito. Suominen ilmoitti poliisille, että kyseessä oli väärinkäsitys. Siitä huolimatta tuo sadistinen saasta jatkoi valehteluaan Töölössä.


      • KuuinkaMontaKertaa

        olen sanonut, että tervetuloa tutkimaan virallisia papereita ja keskustelemaan asiasta? Toistaiseksi yksikään ei ole ilmoittautunut, että tulisi papereita tutkimaan.
        Kuten sanoin suutaan voi aina soitta ja esittää viisaita mielipiteitä jotka eivät perustu tosiasioihin.
        Jos asiassa ei olisi mitään erikoista, niin miksi Töölön lääkärit ovat pelkästään yhden siis (1) puhelinsoiton perusteella alkaneet kehittämään psyykkisiä oireita.
        Miksi siis nyt tehdyissä tutkimuksissa todettiin, että minulla ei olekaan mitään hoidon estävää psyykkistä vikaa.
        Miksi Suominen ilmoitti poliisille, että ei syytä minua mistään ja siitä huolimatta jatkoi syyttämistäni?
        Vastaapa neropatti nyt ensin noihin kysymyksiin.

        VASTAA SIIS SIIHEN YKSINKERTAISEEN KYSYMYKSEEN, ETTÄ MITEN YHDEN PERÄTTÖMÄN PUHELINSOITON PERUSTEELLA POTILAALTA VOIDAAN VIEDÄ HOITO.


      • TurhaanToivot
        KuuinkaMontaKertaa kirjoitti:

        olen sanonut, että tervetuloa tutkimaan virallisia papereita ja keskustelemaan asiasta? Toistaiseksi yksikään ei ole ilmoittautunut, että tulisi papereita tutkimaan.
        Kuten sanoin suutaan voi aina soitta ja esittää viisaita mielipiteitä jotka eivät perustu tosiasioihin.
        Jos asiassa ei olisi mitään erikoista, niin miksi Töölön lääkärit ovat pelkästään yhden siis (1) puhelinsoiton perusteella alkaneet kehittämään psyykkisiä oireita.
        Miksi siis nyt tehdyissä tutkimuksissa todettiin, että minulla ei olekaan mitään hoidon estävää psyykkistä vikaa.
        Miksi Suominen ilmoitti poliisille, että ei syytä minua mistään ja siitä huolimatta jatkoi syyttämistäni?
        Vastaapa neropatti nyt ensin noihin kysymyksiin.

        VASTAA SIIS SIIHEN YKSINKERTAISEEN KYSYMYKSEEN, ETTÄ MITEN YHDEN PERÄTTÖMÄN PUHELINSOITON PERUSTEELLA POTILAALTA VOIDAAN VIEDÄ HOITO.

        Oikeusasiamies on nähnyt paperisi ja ilmeisesti todennut ne merkityksettömiksi joten tuskin oikeuskaan niiden perusteella mihinkään muuhun tulokseen tulee jos asiaa edes käsittelyyn ottaa.

        Mikset vedä oikeusasiamiestä vastuuseen vaikka virkavelvollisuuden rikkomisesta. Siihenhän hän on törkeällä huolimattomudella syyllistynyt jos jättää "kiistattomat kirjalliset todisteet" huomioimatta.


      • juurikinnäin
        KuuinkaMontaKertaa kirjoitti:

        olen sanonut, että tervetuloa tutkimaan virallisia papereita ja keskustelemaan asiasta? Toistaiseksi yksikään ei ole ilmoittautunut, että tulisi papereita tutkimaan.
        Kuten sanoin suutaan voi aina soitta ja esittää viisaita mielipiteitä jotka eivät perustu tosiasioihin.
        Jos asiassa ei olisi mitään erikoista, niin miksi Töölön lääkärit ovat pelkästään yhden siis (1) puhelinsoiton perusteella alkaneet kehittämään psyykkisiä oireita.
        Miksi siis nyt tehdyissä tutkimuksissa todettiin, että minulla ei olekaan mitään hoidon estävää psyykkistä vikaa.
        Miksi Suominen ilmoitti poliisille, että ei syytä minua mistään ja siitä huolimatta jatkoi syyttämistäni?
        Vastaapa neropatti nyt ensin noihin kysymyksiin.

        VASTAA SIIS SIIHEN YKSINKERTAISEEN KYSYMYKSEEN, ETTÄ MITEN YHDEN PERÄTTÖMÄN PUHELINSOITON PERUSTEELLA POTILAALTA VOIDAAN VIEDÄ HOITO.

        Ihan sattumalta joku sinulta kuulostava henkilö siis soitti lääkärille juuri, kun sinulla oli mennyt sukset ristiin hänen kanssaan? Olit siis lääkärin kanssa hyvää pataa ja menossa leikkaukseen, mutta yht'äkkiä joku soitti lääkärille uhkauksen sinun nimissäsi?


      • TyhmyysKukoistaa

        mutta se ei ole mikään ihme, kun ajattelee mikä näiden kirjoittajien älykkyysosamäärä on.

        Kukaan minulta kuulostava henkilö ei tosiaankaan ollut soittanut lääkäreille. Siitä, kun olin itse sanoutunut yhteistyöstä Suomisen kanssa oli mennyt yli vuosi aikaa.

        Opetelkaa lukemaan ennenkuin annatte mielipiteitänne. Olen monta kertaa sanonut, että joku oli esitellyt itsensä sosiaalityöntekijäksi ja väittänyt, että minä olen uhkauksen esittänyt.

        Tampereelta oleva psykiatri Aino Mattila oli tehnyt minusta lähetteen Töölön sairaalaan kuukausi ennenkuin tämä sotku alkoi.


      • Myötäkarvaan_silitys

        Muilla ei ole ollut hankaluuksia lääkärien kanssa vaikka kaikki ei menisikään kuin Strömsöössä. Mutta niissä tapauksissa potilas ei olekaan alkanut kinaamaan ja räyhäämään lääkärin kanssa vaan ollaan päädytty lopuksi yhteisymmärrykseen.


      • MontakoKertaaNäille

        idiooteille pitää sanoa, että minä en ole kinannut enkä räyhännyt lääkärin kanssa.
        Koko hoidon loppuminen perustuu ilmiantoon joka on todettu perättömäksi.

        SIIS YHTEEN PERÄTTÖMÄÄN PUHELINSOITTOON. NÄIDEN IDIOOTTIEN PITÄÄ OLLA TODELLA TYHMIÄ, KUN EIVÄT SITÄ YMMÄRRÄ.


      • Ei-idiootti
        MontakoKertaaNäille kirjoitti:

        idiooteille pitää sanoa, että minä en ole kinannut enkä räyhännyt lääkärin kanssa.
        Koko hoidon loppuminen perustuu ilmiantoon joka on todettu perättömäksi.

        SIIS YHTEEN PERÄTTÖMÄÄN PUHELINSOITTOON. NÄIDEN IDIOOTTIEN PITÄÄ OLLA TODELLA TYHMIÄ, KUN EIVÄT SITÄ YMMÄRRÄ.

        Ilmeisesti muistisi on lyhyt tai valikoiva. Minäkin muistan kuinka olet täällä kertonut huutaneesi lääkärille (mm. ilmoituksesta kuolla muutamassa kuukaudessa) ja lyöneesi suuttuneena kynän rikki lääkärin pöytään. Muitakin "tunnustuksia" löytyisi, mutta valtavasta viestitulvastasi näiden löytäminen usean vuoden ajalta on hankalaa. Eiköhän muutkin muista lisää esimerkkejä.


      • SielläNäyttääMuisti

        olevan myös kovasti asioita vääristelevää. Oletko sitä mieltä, että on kovinkin asiallista lääkärin taholta julistaa potilaalle, että potilas kuolee kuukauden kuluttua leikkauksesta? Jos siinä ei kivahda jotain lääkärille on melko hyvä hermoinen ihminen.

        Ainoa asia mitä sanoin oli se, että pitäköön suunsa kiinni, sillä minähän siinä kuolen.

        Vaikka kuinka hakisit, niin mitään kynän pöytään lyömistä et täältä löydä.

        Huvittaa myös tuo loputon jankutuksesi. Jos olet niin tyhmä, että et tajua sitä, että ainoa asia hoitoni lopettamiseen oli yksi perätön puhelinsoitto.

        Kaikesta viisaudestasi huolimatta et osaa sanoa sitä, että miten yksi perätön puhelinsoitto riitää hoidon lopettamiseen. Vastaa nyt ensin tuohon kysymykseen vai etkö osaa muodostaa mitään kantaa tuohon asiaan.

        NÄYTÄ KERRANKIN ÄLYKKYYTESI VASTAAMALLA TUOHON YKSINKERTAISEEN KYSYMYKSEEN. NÄYTÄT TYHMYYTESI KOSKAPA ET OSAA TUOHON VASTATA.


      • Puskistahuutelija
        SielläNäyttääMuisti kirjoitti:

        olevan myös kovasti asioita vääristelevää. Oletko sitä mieltä, että on kovinkin asiallista lääkärin taholta julistaa potilaalle, että potilas kuolee kuukauden kuluttua leikkauksesta? Jos siinä ei kivahda jotain lääkärille on melko hyvä hermoinen ihminen.

        Ainoa asia mitä sanoin oli se, että pitäköön suunsa kiinni, sillä minähän siinä kuolen.

        Vaikka kuinka hakisit, niin mitään kynän pöytään lyömistä et täältä löydä.

        Huvittaa myös tuo loputon jankutuksesi. Jos olet niin tyhmä, että et tajua sitä, että ainoa asia hoitoni lopettamiseen oli yksi perätön puhelinsoitto.

        Kaikesta viisaudestasi huolimatta et osaa sanoa sitä, että miten yksi perätön puhelinsoitto riitää hoidon lopettamiseen. Vastaa nyt ensin tuohon kysymykseen vai etkö osaa muodostaa mitään kantaa tuohon asiaan.

        NÄYTÄ KERRANKIN ÄLYKKYYTESI VASTAAMALLA TUOHON YKSINKERTAISEEN KYSYMYKSEEN. NÄYTÄT TYHMYYTESI KOSKAPA ET OSAA TUOHON VASTATA.

        No niin. Siis leikata ei haluttu, koska lääkäri katsoi, että todennäköisesti kuolet.

        Meinaatko siis, että ilman tätä salaperäistä puhelinsoittoa lääkäri olisi kyllä halunnut leikata sinut, vaikka oli sitä mieltä, että todennäköisesti kuolet kuukauden kuluttua leikkauksesta? Eikö se olisi aika omituista?

        Onko lääkäri ilmoittanut olleensa väärässä ja olevansa sitä mieltä, että et todennäköisesti kuolekaan pian leikkauksen jälkeen?

        Kynän taisi tosiaan rikkoa eräs toinen, joka nyt onkin jo päässyt hoitoon.


      • YksinkertaiseenKysymykse

        täällä ei saa vastausta. Yksi ainoa perättömäksi todettu puhelinsoitto riitti lopettamaan hoidon. Siis yksi ainoa perätön soitto.

        Miten nyt on mahdollista, että nyt minulle järjestetään hoitoa Tukholmasta

        Outoa, kun nyt Meilahden psykiatri on kysynyt asiasta Suomiselta, niin Suominen kiistää koskaan sellaista sanoneensa. Psykiatri pitää sitä hyvin vakavana asiana, että lääkäri tuollaista yleensäkään menisi sanomaan.


      • jalatristissä

        Mistä se sossukin esittäytynyt tyyppi osasi soittaa juuri silloin, kun sinulla oli mennyt lääkärin kanssa sukset ristiin?


      • jiitärrässä
        jalatristissä kirjoitti:

        Mistä se sossukin esittäytynyt tyyppi osasi soittaa juuri silloin, kun sinulla oli mennyt lääkärin kanssa sukset ristiin?

        Siis sossuksi


      • MitäVäliäSillä

        on koska joku on soittanut koska asia on kuitenkin todettu perättömäksi?

        Aivan samantekevää koska joku onsoittanut.


      • elämänsyksy
        MitäVäliäSillä kirjoitti:

        on koska joku on soittanut koska asia on kuitenkin todettu perättömäksi?

        Aivan samantekevää koska joku onsoittanut.

        No tottakai se herättää epäilykset, että olet käskenyt jonkun soittaa tai soitit itse tai aidosti huolestunut sossu on soittanut ja puhunut totta. Miten se soitto todettiin perättömäksi, ai koska sanoit niin?


      • SuominenOnItse

        ilmoittanut poliisille, että kyseessä oli väärinkäsitys. Eikö sen pitäisi riittää.

        Jos joku soitto olisi tapahtunut, niin miksi kukaan ei ole ainakaan toistaiseksi todistanut, että minä olisin syypää. Nyt elokuussa Meilahden psykiatri yritti selvittää asiaa sossusta, mutta kukaan siellä ei tiennyt asiasta mitään.


      • elämäntalvi
        SuominenOnItse kirjoitti:

        ilmoittanut poliisille, että kyseessä oli väärinkäsitys. Eikö sen pitäisi riittää.

        Jos joku soitto olisi tapahtunut, niin miksi kukaan ei ole ainakaan toistaiseksi todistanut, että minä olisin syypää. Nyt elokuussa Meilahden psykiatri yritti selvittää asiaa sossusta, mutta kukaan siellä ei tiennyt asiasta mitään.

        Kai sinä itse tiedät oletko sanonut sossulle jotain vai et? Miten muka olet sossun asiakas, eikös sinulla ollut varaa turkkiin ja autojakin oli neljä vai miten se nyt olikaan?


      • OttaakoPäähänKun

        sossu maksaa hoitoni Ruotsissa? Voi voi, kun kateus nostaa päätään.

        Tehän sen tunnutte tietävän mitä olen sossulle sanonut joten miksi minulta sitä kysytte.


      • Ei_idiootti
        SielläNäyttääMuisti kirjoitti:

        olevan myös kovasti asioita vääristelevää. Oletko sitä mieltä, että on kovinkin asiallista lääkärin taholta julistaa potilaalle, että potilas kuolee kuukauden kuluttua leikkauksesta? Jos siinä ei kivahda jotain lääkärille on melko hyvä hermoinen ihminen.

        Ainoa asia mitä sanoin oli se, että pitäköön suunsa kiinni, sillä minähän siinä kuolen.

        Vaikka kuinka hakisit, niin mitään kynän pöytään lyömistä et täältä löydä.

        Huvittaa myös tuo loputon jankutuksesi. Jos olet niin tyhmä, että et tajua sitä, että ainoa asia hoitoni lopettamiseen oli yksi perätön puhelinsoitto.

        Kaikesta viisaudestasi huolimatta et osaa sanoa sitä, että miten yksi perätön puhelinsoitto riitää hoidon lopettamiseen. Vastaa nyt ensin tuohon kysymykseen vai etkö osaa muodostaa mitään kantaa tuohon asiaan.

        NÄYTÄ KERRANKIN ÄLYKKYYTESI VASTAAMALLA TUOHON YKSINKERTAISEEN KYSYMYKSEEN. NÄYTÄT TYHMYYTESI KOSKAPA ET OSAA TUOHON VASTATA.

        Siis MINÄ en jankuta. Luulet taas keskustelevasi vain yhden henkilön kanssa. Jos pitkästä aikaa kommentoin viestiisi niin väität sitä heti jankuttamiseksi.


      • Kovat_on_jutut
        OttaakoPäähänKun kirjoitti:

        sossu maksaa hoitoni Ruotsissa? Voi voi, kun kateus nostaa päätään.

        Tehän sen tunnutte tietävän mitä olen sossulle sanonut joten miksi minulta sitä kysytte.

        Olet siis niin tyhjätasku että sossu joutuu maksamaan leikkauksesi sairaalapäivät ja matkan omavastuutkin. Tässä on suurin osa porukasta maksanut kiltisti omavastuuosuudet matkoista ja sairaalapäivät. Silti kehut ajelevasi autolla Helsinkiin ja asuvasi omakotitalossa. Onko kaikki omaisuus avovaimon ja lasten nimissä eikä eläkettä ole karttunut lainkaan (kai saat edes kansaneläkkeen).


      • MiksiEnAntaisi

        sossun maksaa koska minulla on lainmukainen oikeus siihen. Minulle on aivan samantekevää jos joku haluaa itse matkat ja sairaalapäivät. Mitä siitä minulle valitat.

        Ei kukaan ole kiinnostunut siitä omistanko halvan auton jolla pääsen liikkumaan. Eikä kukaan ole siitäkään kiinnostunut jos asun ok talossa. Talo on aivan omissa nimissäni ja eläkettäkin on kertynyt. Olen jo varmasti kertonutkin, että taloni on muutaman sadan tuhannen arvoinen.

        Mutta kiitos kuitenkin, kun jaksat murehtia. Se niin lämmittää mieltä.

        Tuolle yhdelle idiootille. Täällä on turha luulla mitään siitä, että kenelle kirjoittaa. Kun joku huomaa kirjoittaneensa typeryyksiä, niin sitten aletaan pyristelemään.


      • turhialuulet

        Kyllä Kela laskuttaa normaalimaksut Ruotsin reissustasi. Ei niitä saa ilmaiseksi kuin köyhä sossun elätti.


      • KiitosEdelleen

        huolenpidostasi. Kuten on julkisestikin todettu, niin määrätyissä tilanteissa ihmisen ei edes kannata mennä töihin sillä sossu maksaa paremmin.

        Esim neulaepilaatio maksaa 128 euroa kerta. Mukavaa kun sossu maksaa sen. Kun käyn 8 kertaa kuukaudessa Hesassa epilaatiossa, niin laskekaa, että mitä se maksaa.


      • Kova_karvoitus
        KiitosEdelleen kirjoitti:

        huolenpidostasi. Kuten on julkisestikin todettu, niin määrätyissä tilanteissa ihmisen ei edes kannata mennä töihin sillä sossu maksaa paremmin.

        Esim neulaepilaatio maksaa 128 euroa kerta. Mukavaa kun sossu maksaa sen. Kun käyn 8 kertaa kuukaudessa Hesassa epilaatiossa, niin laskekaa, että mitä se maksaa.

        Oletko apina kun pitää käydä edelleen 8 x 2 h. kuussa karvanpoistossa. Eikö lähempänä ole pätevää kosmetologia kun täytyy matkustaa Helsinkiin.
        Minulle riitti karvanpoistoon tusinan verran neulaepillatiota. Aloituskerrat oli tunnin pituisia, lopussa vartin. Ilmeisesti sama hoitopaikka.


      • ValitettavastiTäällä

        ei ole ollut neulaepilaatiota tekevää kosmetologia jos ei sellaista juuri ole ilmaantunut.

        Tuleeko mieleen, että ihmisillä voi olla eri määrä karvoja jotka pitää poistaa. Ole iloinen jos sinä selvisit asiasta noin vähällä. Minulle on aivan sama montako kertaa siellä käyn koska sossu maksaa.


      • IlmeisestiOlenKöyhä

        koskapa sossu tulee maksamaan Ruotsin matkani ja hoidot siellä.

        Tuskinpa kovinkaan muu köyhä asuu 4-viidensadantuhannen arvoisessa ok talossa. Katselin tänään kiinteistönvälitysfirman ikkunassa vastaavien talojen hintoja ja ne olivat tuossa haarujassa.


      • Törkyelämää
        IlmeisestiOlenKöyhä kirjoitti:

        koskapa sossu tulee maksamaan Ruotsin matkani ja hoidot siellä.

        Tuskinpa kovinkaan muu köyhä asuu 4-viidensadantuhannen arvoisessa ok talossa. Katselin tänään kiinteistönvälitysfirman ikkunassa vastaavien talojen hintoja ja ne olivat tuossa haarujassa.

        Huippuunsa kehitettyä siivelläelämistä. Juuri tuollaiset tyypit synnyttää muissa kansalaisissa pahaa verta kun joutuvat elättämään veroillaan tällaiset siipeilijät.


      • MilläTavallaMinä

        elän kenenkään siivellä? Eduskunta on säätänyt toimeentulolain ja minä toimin lain mukaan, niin miten minä voin olla siivellä eläjä.

        Tee kansalaisaloite lain muuttamiseksi. Vaadi siinä, että eduskunnan pitää muuttaa toimeentulolaki. Minä olen aikanani maksanut ihan tarpeeksi veroja joten miksi en saisi nauttia maksamistani veroista?

        Käytän lain minulle suomia etuja niin paljon kuin lain mukaan niitä voin käyttää. Jos lain mukaan voin mennä sossun piikkiin Tukholmaan hoitoon, niin mitä se kenellekkään kuuluu.


      • eiymmärräei
        MilläTavallaMinä kirjoitti:

        elän kenenkään siivellä? Eduskunta on säätänyt toimeentulolain ja minä toimin lain mukaan, niin miten minä voin olla siivellä eläjä.

        Tee kansalaisaloite lain muuttamiseksi. Vaadi siinä, että eduskunnan pitää muuttaa toimeentulolaki. Minä olen aikanani maksanut ihan tarpeeksi veroja joten miksi en saisi nauttia maksamistani veroista?

        Käytän lain minulle suomia etuja niin paljon kuin lain mukaan niitä voin käyttää. Jos lain mukaan voin mennä sossun piikkiin Tukholmaan hoitoon, niin mitä se kenellekkään kuuluu.

        Miksi keskustelet itsesi kanssa vuodesta toiseen? :D


      • OletkoSairasTuon

        ajatuksesi kanssa? Suosittelen hoitoon menoa.


      • Pillujorma
        MielestäsiOnSekopäistä kirjoitti:

        kun haluaa itselleen oikeutta? Jos sinua kohtaan tehdään törkeä rikos, niin ilmeisesti otat sen tyytyväisenä vastaan.

        No totta munassa otan vastaan, enkä kiukuttele.


    • lopetatampio

      Hesari ei tullut aamulla ja kissa paskansi lattialle, valivali napunapu.

    • TuskinVaan

      He lienevät selvillä tämän palstan kirjoittelusta ja tuskin sinun haaste heille isompia naamanväänteitä aiheuttaa.

      Mutta jos oikeus ottaa asian käsittelyyn, niin sinun naamasi ensin venähtää vastahaasteesta ja sitten lopulta kun tuomio ja vahingonkorvaukset eivät olekaan sinun mielesi mukaisia.

      Kunnianloukkaukseen täältä löytyy todisteita enemmän kun monta.

      • KerroNytMinullekin

        että mitä lääkäreiden vastahaaste koskee. Koska asian niin hyvin tunnut tietävän, niin kerro minullekin, että mistä rikoksesta nuo sadistit minut oikeuteen haastavat.


      • Selvä_juttu
        KerroNytMinullekin kirjoitti:

        että mitä lääkäreiden vastahaaste koskee. Koska asian niin hyvin tunnut tietävän, niin kerro minullekin, että mistä rikoksesta nuo sadistit minut oikeuteen haastavat.

        Itsehän olet "kehunut" tehneesi jotain josta voisi hyvin haastaa oikeuteen ja onhan täällä tekstiä yllinkyllin kunnianloukkausjuttuun.


      • KerroMinullekin

        että mitä tekstiä täällä on kunnianloukkausjuttuun? Jos rikollisia sanoo rikollisiksi, niin millä tavalla siinä loukataan rikollisten kunniaa?


      • Väärä_syytös
        KerroMinullekin kirjoitti:

        että mitä tekstiä täällä on kunnianloukkausjuttuun? Jos rikollisia sanoo rikollisiksi, niin millä tavalla siinä loukataan rikollisten kunniaa?

        Siten että nimittelee ihmistä rikolliseksi vaikka häntä ei ole tuomittu oikeudessa rikolliseksi.
        Onneksi et asu USA:ssa. Siellä sinulta olisi viety jo vaatteetkin päältä korvaukseksi.


      • OdotanInnollaSitä

        että saan haasteen oikeuteen kunnianloukkauksesta. Koska olet asiassa niin viisas joten osaat varmasti kertoa syyn siihen, että miksi haastetta ei tule.

        Kerro minulle, että millä tavalla olen syyllistynyt kunnianloukkaukseen? Onko se joku loukkaus, kun sanoo rikollisia rikollisiksi. Miksi he eivät haasta minua oikeuteen?


    • MissäMenhään

      Joko pääsit naamat näkemään?

      Nyt sinulla on mukkku halki joten mikä on estänyt?

      • MitäTuokinTarkoitti

        Murkku on halki. Olisi kiva tietää mitä se tarkoitti


      • Ihan_älytöntä
        MitäTuokinTarkoitti kirjoitti:

        Murkku on halki. Olisi kiva tietää mitä se tarkoitti

        Kaksi viestiä ja molemmissa yhtä paha lyöntivirhe. Tuossa nähdään tämän palstan kirjoitusten taso.


      • Eoam
        MitäTuokinTarkoitti kirjoitti:

        Murkku on halki. Olisi kiva tietää mitä se tarkoitti

        Taitaa sinua vituttaa kun eoam ei nostanutkaan syytteitä?


      • MistäSinäKaksi
        Ihan_älytöntä kirjoitti:

        Kaksi viestiä ja molemmissa yhtä paha lyöntivirhe. Tuossa nähdään tämän palstan kirjoitusten taso.

        kirjoitusvirhettä löydät


      • Ihan_älytöntä
        MistäSinäKaksi kirjoitti:

        kirjoitusvirhettä löydät

        "mukkku halki"
        "Murkku on halki."
        Lukihäiriökö vaikutti.


      • MistäSinäKaksi
        Ihan_älytöntä kirjoitti:

        Kaksi viestiä ja molemmissa yhtä paha lyöntivirhe. Tuossa nähdään tämän palstan kirjoitusten taso.

        lyöntivirhettä löydät?


      • SatutkoTietämään
        Ihan_älytöntä kirjoitti:

        "mukkku halki"
        "Murkku on halki."
        Lukihäiriökö vaikutti.

        että murkulla tarkoitetaan esim murrosikäistä tai muurahaista? Käytä älyäsi jos sitä sattuu vähänkään olemaan.


      • KukaMitäkin
        SatutkoTietämään kirjoitti:

        että murkulla tarkoitetaan esim murrosikäistä tai muurahaista? Käytä älyäsi jos sitä sattuu vähänkään olemaan.

        Kirjoitat älystä, niin kuin sitä muka sinulta löytyisi.


      • Eksseeäs
        SatutkoTietämään kirjoitti:

        että murkulla tarkoitetaan esim murrosikäistä tai muurahaista? Käytä älyäsi jos sitä sattuu vähänkään olemaan.

        No onko eläkeläisellä nyt sitten murrosikäinen vai muurahainen halki?


      • Ihan_älytöntä
        MistäSinäKaksi kirjoitti:

        lyöntivirhettä löydät?

        No poimitaan sitten viestistä lause kerrallaan kun et ymmärrä muuta kuin rautalankaa: "Kaksi viestiä ja molemmissa yhtä paha lyöntivirhe."

        Taisi vaan käydä kunnian päälle kun huomautettiin lyönti- tai lukivirheestä.


      • Mukkkuhalkki
        Ihan_älytöntä kirjoitti:

        No poimitaan sitten viestistä lause kerrallaan kun et ymmärrä muuta kuin rautalankaa: "Kaksi viestiä ja molemmissa yhtä paha lyöntivirhe."

        Taisi vaan käydä kunnian päälle kun huomautettiin lyönti- tai lukivirheestä.

        kolmenna koolla kirjoitettuna. Se vain kiinnosti, että mitä se tarkoitti. Tämä idiootti joukkohan sitten alkaa kirjoittamaan sekavia.


      • Kyllästynytseuraamaan
        Mukkkuhalkki kirjoitti:

        kolmenna koolla kirjoitettuna. Se vain kiinnosti, että mitä se tarkoitti. Tämä idiootti joukkohan sitten alkaa kirjoittamaan sekavia.

        Hei oot ollut jo leikkauksessa. Lopeta jo nuo itsesi kanssa keskustelut. Nyt on aika elää. Olet parin vuoden päästä jo 7-kymppinen.


      • MikäIhmeellinen
        Kyllästynytseuraamaan kirjoitti:

        Hei oot ollut jo leikkauksessa. Lopeta jo nuo itsesi kanssa keskustelut. Nyt on aika elää. Olet parin vuoden päästä jo 7-kymppinen.

        itsensä kanssa keskustelu?


      • Selvä_homma
        Mukkkuhalkki kirjoitti:

        kolmenna koolla kirjoitettuna. Se vain kiinnosti, että mitä se tarkoitti. Tämä idiootti joukkohan sitten alkaa kirjoittamaan sekavia.

        K ja L kirjain on näppäimistöllä vierekkäin, joten lyöntivirheen ymmärtää. Mutta R ja K/L on aivan eri taholla näppäimistössä, joten siinä voi jo epäillä lukihäiriötä tai sitten puhelimella kirjoitettaessa automaattista tekstinkorjausta.


      • TämäpäMerkillistä
        Selvä_homma kirjoitti:

        K ja L kirjain on näppäimistöllä vierekkäin, joten lyöntivirheen ymmärtää. Mutta R ja K/L on aivan eri taholla näppäimistössä, joten siinä voi jo epäillä lukihäiriötä tai sitten puhelimella kirjoitettaessa automaattista tekstinkorjausta.

        kirjoituksen virheet siis selitetään väärin tehdyllä näppäimistöllä.


      • AikaElääJaAikaKuolla
        Kyllästynytseuraamaan kirjoitti:

        Hei oot ollut jo leikkauksessa. Lopeta jo nuo itsesi kanssa keskustelut. Nyt on aika elää. Olet parin vuoden päästä jo 7-kymppinen.

        Aikaa ei enää välttämättä ole. Omien havaintojeni mukaan lukuisat 67...69-vuotiaiden kansaneläkeikäisten kuolinilmoitukset ovat Helsingin Sanomissa ja muissa isoissa valtalehdissä jokasunnuntaista kauraa.


      • Anonyymi
        AikaElääJaAikaKuolla kirjoitti:

        Aikaa ei enää välttämättä ole. Omien havaintojeni mukaan lukuisat 67...69-vuotiaiden kansaneläkeikäisten kuolinilmoitukset ovat Helsingin Sanomissa ja muissa isoissa valtalehdissä jokasunnuntaista kauraa.

        No sitä just tarkoitin, että jos ei ole aiemmin elänyt, niin nyt todellakin kannattaisi!


    • KukaMitäkin

      Taitaa olla lekurien naamat yhtä hymyä.

    • VanheneePian

      Ei ole tainnut olla kenelläkään tilaisuutta ottaa kuvia kun ei ole viety haasteita.

    • Anonyymi

      Kuinka monta vuotta vielä kestää ennen kun lakimiehesi saa vietyä ne paperit?

      Taitaa tulla kaveri kaukaa ja kävellen, kun näinkin kauan kestää...

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2824
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      523
      2664
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1855
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1787
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1723
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1669
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1282
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      87
      1116
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1092
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      57
      1089
    Aihe