muistatko vielä sen hetken

232323sa

kun ihastuimme?

se vasta oli jotain se

21

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enmuistakyllä

      Alussa olit minulle vain kaverimielessä pitkän aikaa. Sinä ihastuit minuun jo aiemmin. Sitten tapahtui jotain. En ymmärtänyt sitä tunnetta. Olin vain ihan älyttömän paljon kiinnostunut hänen käytöksestään ja ajatuksista. Halusin tietää, onko hänellä tunteita minuun. Tutkin ja pohdin kaikkien lähteiden kautta. Jokin meidän välillä oli enemmän. Sielut kohtasivat, oli lämpöä ja turvaa. Pian tunsin itsekin olevani ihastunut. Siinä vain oli sitä jotain, mitä muiden kanssa ei ollut.

    • aikaaonmennyt

      Kerrotko lisää. Tykkäsin ja ihailin heti, mutta en tiedä ihastumisesta.

    • 12_päivää

      Se ei tainnut tapahtua yhtäaikaa. Emme olleet siinä mielessä synkronoituja. Minä lähdin ensin. Rakensin purren ja livahdin karkuun lämpimän meren aalloille, sinä jäit rannalle katsomaan, mittasit hiekkaa askelillasi, käänsit selkäsi tarkkaillaksesi takana kohoavan kaupungin kulmia.

      Ehkä jossain välissä aloit vilkuilla olkasi yli. Näit purjeeni horisontissa, näit lähestyvät myrskyt ja ylittäneet pilvet, näit lyhdyn yössä, toivoit että väistäisin karikkoja. Kun purjehdin lähemmäksi rantaa katsoakseni oletko yhä siellä ja miten voit, katsoitkin takaisin, katsoitkin minua, et kaupunkia, ja tuuli, joka oli yrittänyt riehtoa minua mukaansa, kuoli ja mietin veistäisitkö meille airot.

    • olimmehelvetinsekaisin

      kyllä vaan muistan juu. ei mitään järkeä.

      • VoisinJatkaaOnAndOn

        "Olimme helvetin sekaisin" hyvin sanottu :D naurattaa, kun mietin tätä omaa juttuani, voi huhhu.

        No mutta ihan tosissaan, kaiken sen sekopäisyyden seasta voin muistella niitä hetkiä ja miltä se tuntui kun hän ihastui minuun ja minä häneen.

        Tiesin näkeväni hänet yhdessä paikassa säännöllisesti, joka sekunti oli täynnä kiihkeää innostusta, odotusta. Se oli kuin lämmin seksikäs adrenaliiniryöppy kun tämä mies tuli samaan paikkaan kun mä. Sydän hyppäsi muutama lisälyönnin, jännittynyt kehoni haukkoi henkeä, tuntui kuin ilma siinä "tilassa" missä olimme olisi tiivistynyt. Mielikuvissani aina työnsin hänet lasiseinää vasten kiihkeästi suudellen...Naps! Ja takaisin todellisuuteen. Jokainen pienikin vilaus hänestä tai katse häneen tallentui kuin valokuvana mieleen, kun katsoimme toisiamme silmiin, aika pysähtyi...
        En enää yhtään ihmettele mistä tulee sanonta "sähköä välillämme".


      • ikävähuolipunajuuri
        VoisinJatkaaOnAndOn kirjoitti:

        "Olimme helvetin sekaisin" hyvin sanottu :D naurattaa, kun mietin tätä omaa juttuani, voi huhhu.

        No mutta ihan tosissaan, kaiken sen sekopäisyyden seasta voin muistella niitä hetkiä ja miltä se tuntui kun hän ihastui minuun ja minä häneen.

        Tiesin näkeväni hänet yhdessä paikassa säännöllisesti, joka sekunti oli täynnä kiihkeää innostusta, odotusta. Se oli kuin lämmin seksikäs adrenaliiniryöppy kun tämä mies tuli samaan paikkaan kun mä. Sydän hyppäsi muutama lisälyönnin, jännittynyt kehoni haukkoi henkeä, tuntui kuin ilma siinä "tilassa" missä olimme olisi tiivistynyt. Mielikuvissani aina työnsin hänet lasiseinää vasten kiihkeästi suudellen...Naps! Ja takaisin todellisuuteen. Jokainen pienikin vilaus hänestä tai katse häneen tallentui kuin valokuvana mieleen, kun katsoimme toisiamme silmiin, aika pysähtyi...
        En enää yhtään ihmettele mistä tulee sanonta "sähköä välillämme".

        Huh Huh mä komppaan tekstiis. Mies missä nykyää meet...


    • niinsiinäkävi

      En ihastunut rakastuin samantien. Rakkaus "leimahti" sinä ihanana iltana ja olin myyty mies....

      • vuosikaks

        Milloin tämä tapahtui?


      • ed__
        vuosikaks kirjoitti:

        Milloin tämä tapahtui?

        Yli vuosi ei vielä kahta.


    • Parivuotta

      Katsoit tiiviisti minua, vaikka puhuit toiselle. Hämmennyin ja huomasin myöhemmin ajattelevani sinua. Se voimakas tunne tuli aivan yllätäen ja seuraavana päivänä jo sekoilin sanoissa, punastelin ja kädet tärisivät. N->M

    • Sinustakiinnostunutmies

      Muistan kaiken niin selvästi nainen. Ihastuin sinuun jo paljon ennemmin, kuin sinä minuun. En olis uskonu, että sinäkin sitten paljon paljon myöhemmin aloit vilkuilla minua. Olit siinä vaiheessa jo ikään kuin pois laskuista. Ihmettelin, mikä minussa nyt on niin erilaista kuin ennen. Sitten huomasin ajattelevani, että olitkin jollain tavalla ihastunut minuun yhtä aikaa, mutta salasit sen silloin taitavasti, etkä suoraan näyttänyt tunteitasi mulle. En ainakaan huomannut niitä. Nyt sitten ollaan tässä tilanteessa. Ihastunut sinuun edelleen olen. Muusta en tiedä senkin harhauttaja.

      • jotakintuttua

        Olisipa kiva tietää et kenelle tämä menee?


      • Sinustakiinnostunutmies

        Oletko sinä tämä ihana nainen? Jos olet, niin tämä oli sulle.


      • jotakintuttua
        Sinustakiinnostunutmies kirjoitti:

        Oletko sinä tämä ihana nainen? Jos olet, niin tämä oli sulle.

        Vaikea sanoa. Saatan olla tai sit en. Mutta en mä kyllä itse itseäni niin ihanana pidä ;D


      • Sinustakiinnostunutmies

        Olet sinä ihana, vaikket oliskaan hän, omalla tavallasi. Olit sentään ainoa, joka tarttui tähän minun kirjoitukseeni. Jokin siinä kolahti sulle. Mikähän se siinä oli?


      • Sinustakiinnostunutnaine
        Sinustakiinnostunutmies kirjoitti:

        Olet sinä ihana, vaikket oliskaan hän, omalla tavallasi. Olit sentään ainoa, joka tarttui tähän minun kirjoitukseeni. Jokin siinä kolahti sulle. Mikähän se siinä oli?

        Laita tunnisteita "Sinustakiinnostunutmies"?! Tekstisi kyllä kolahti!;)


      • passaismoneltaosaa

        milloi tämä on tapahtunut? Jo kauan sitten?


    • iltasamassapaikassa

      Minulla on hyvä visuaalinen muisti ja sen vuoksi muistan kaiken minulle tärkeästä ihmisistä ja häneen liittyvistä tilanteista.

    • Arpakohtalon

      Olet varattu nainen. Sehän tässä minua mietityttää. En voi edetä sun kanssa, niinkuin oisin halunnu. Itekkin tiiät sen aivan hyvin. Sä kuulut toiselle.

      • Sinullevainminä

        Kuulun. Jos tahdot niin


    • vaikeatietää

      Jotkut varmaan muista, jotkut ei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      980
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      238
      775
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe