Miksi ihastuit

kysymystäkaikille

Tämän hetkiseen kaivattuusi?

59

668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaus_

      En tiedä... siksi tämä onkin niin kiehtovaa.

    • eiolluttarkoitus

      Minäkään en tiedä.

    • meTeet

      Nimi teki vaikutuksen =)

    • harvoin_näkee-enää

      Hiiitsikän hyvä pylly, ryhti, katse sulattava, ja hymy saa polvilleen. Ja miehestä kyse :)

    • Yhtähymyä

      Hän tuntuu miellyttävältä, luonnollista olla lähellä (tanssi), hymyileväinen, mukavat jutut, tuoksuu hyvälle, kohtelias. Niin sopiva minulle, auts.

      • kääkkisRäkättirastas

        KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄK


      • IinesPuhelimessa

        Mitäs aku ankka vinkuu ?


      • Oliskos

        Oliks tää m vai n kyseessä?


    • rakkaudellasinulle

      En jaksa avata syitä mut jotain samaa meissä varmaan on oikeastikin kun tämä on niin helvetin hankalaa. No mut ainakin tietää olevansa elossa kun on koko ajan ikävä ja vituttaa.

      • MyösTäällä

        Saanko sanoa samoilla sanoilla omat ajatukseni?


      • rakk__
        MyösTäällä kirjoitti:

        Saanko sanoa samoilla sanoilla omat ajatukseni?

        Saat toki.


    • Nostalgiainjektio

      helevetin hankalaa ja samalla helevetin hauskaa.

    • prinsessa_ruusunen

      Hän sai minut heräämään satavuotisesta unesta.

      • pusuhuulisammakko

        saitko sammakolta pusun ?


      • kiitos_hänelle
        pusuhuulisammakko kirjoitti:

        saitko sammakolta pusun ?

        :-D En saanut pusua, mutta tulin nähdyksi ja kuulluksi.


    • ensittenkommentoikkaan

      Niin mukavia ja osuvia kommentteja, että

    • eivoiunohtaa

      hän teki minuun heti vaikutuksen,ystävällinen ,turvallisen oloinen,rehellinen komea,iloinen ,tavallinen .ajatukseni jäi heti kiinni häneen.

    • niinkävi

      Prinssi muuttui sammakoksi kesken sadun..

    • humalassa

      Hän tuoksuu hyvälle ja suuteli niin että humalluin.

    • Kaikinpuolinhyväpimu

      Mukavanoloinen kaunis tumma nainen. Hyvä valinta tulevaisuutta ajatellen. Tykkää luonnosta. On oma auto ja asuntokin.

      • MuodollisestiPäteväN

        :) ihan niinkuin mut mainittais täällä? Hmmm...miksikähän mitään ei tapahdu sitten? Ja pusuhuuletkin olis, käytön puutetta kylläkin ;)


      • Edellinen

        Niin juuri. Pusuhuuletkin häneltä löytyy. Timmi vartalo ym ym.


    • JaPanukin

      Pimu on koiran nimi :D

    • niinkävi

      En tiedä. Tykkäsin hänestä ihmisenä jo kauan sitten. Mutta sitten vähän enemmänkin:)

      • Käviköniin

        Ja nyt eläimenä sit.


    • Abdullahh

      Ei ny ollu ketään muutakaa. Yksin olo vaihtoehto...mietin näiden välillä.

    • sgfd

      Ihanan miehekäs ja vahva vartalo. Pystyy kevyesti nostamaan mut haara-asentoon syliinsä ja..

      • hjuvahjuva

        ::::DDDD


    • Hänon

      Ihanna, ihannaaaaah, ihannnaaaaaah mies :).

    • erässevaan

      Elämä oli kuin ikuista talvea, mustan kuopan pohjalla, kunnes hän yllättäen tuli elämääni, hän kolahti niin monella tavalla. Aurinkona toi kevään sydämeeni ja sulatti ikiroudan :) silloin kesken talven, kiitos <3. n-m

    • envoivastata

      kun ei ole kaivattuu.

      • ihmettelijäsivusta

        No miksi vastasit? Mihinkä kaipuu tai kaivattu katosi, menikö jo menojaan?


    • hallaajaetelätuulta

      Hän vain kaatoi kaikki entiset periaatteeni jotenkin niin humoristisen huvittavalla ja aidolla olemuksellaan.. vaikka luulin vielä keväällä, että olen periaatteellinen. Taisin ihastua aika pian kun nähtiin eka kertoja. Kohta kaksi vuotta sitten. (n-m)

    • rupikonnakruunupäässä

      En tiiä. Näin hänet, aika pysähtyi ja muu maailma katosi ympäriltä. Tiesin heti, että hän on oikea. Aloin haaveilla.. Sitten heräsin ja totesin, että romantiikka on vittumainen juttu. Lumpeenlehdeltä horjahdus kylmään veteen.

    • the_end_

      Tämä juttu on vähän niin kuin jostain elokuvasta, tuskin kuitenkaan he elävät yhdessä elämänsä loppuun asti.

    • JotainErilaistaKuinMuis

      En tiedä. Hänessä oli jotain erilaista kuin muissa ja jotain samanlaista taas kuin minussa. Olen vähän hämilläni monista asioista tällä hetkellä, mutta yksi asia on varma: Olen tulkinnut oikein. Hän on epävarma ja ujosteleva lähelläni. Se on söpöä.
      Kaukaa katselua, varovaista moikkailua, lähestymistä että vähän niin kuin kiinnostaisi kamalasti päästä lähemmäs, mutta rimakauhu iskee. Ehkä yksi hänen piirteistä jotka saa minut vielä enemmän häneen (mieheen) ihastuun.

    • N-nainensydämenivalittu

      Vaikuttaa niin mukavalta ja kaikinpuolin mukiinmenevä pakkaus. Lisäksi aakkosissa menen eteenpäin seuraavaan.

      • tuskiminäkuitenkaan

        Missäsä tämä N nainen asustaa ja tietääkö tunteistasi?


    • jossainjoku

      Olen miettinyt usein, miksi juuri hän mies jota en edes kovin usein kohtaa saa aikaan minussa nämä tunteet. En tiedä mitä hän ajattelee mutta jotain olen huomannut. Tai sitten olen vain kuvitellut.

      Totaalisen avuton olo hänen edessään, menen ihan sekaisin jo siitä jos hän on lähettyvillä. Hänen äänensä ja hymynsä...huh. Samalla pelkään kohdata ja samalla janoan lisää.

    • kaikkeen1

      En ole ikinä muita kaivannut

    • Jumaloordi

      Koska sain viestejä tältä naaraalta minun tekemästä aloitteesta.

    • Kunpanäkisimmejossainmuu

      Vaikea sanoa.Luonnonkaunis tummahiuksinen nuori nainen,jolla tummat silmät.Palveluammattiin kuin luotu.Erittäin ystävällinen.Söpö hymy.Ei voi olla ihastumatta.Vartalokin missin mitoissa minun mielestäni.Vaikea olla hänen läheisyydessään ilman että pulssi kiihtyy ja sanat takeltelee.Tunnen olevani elossa.Nimetkin alkavat samalla kirjaimella :)

    • fruttidimare

      Kun näin miehen ensimmäisen kerran n. vuosi sitten, ihastuin heti hänen ulkonäköönsä (laiha ja kauniskasvoinen), joka on täysin erilainen kuin miehillä, joista aiemmin olen ollut kiinnostunut.
      Aloimme tervehtimään toisiamme ohimennen, ja olin oikeastaan todella ihastunut häneen, jo ennenkuin varsinaisesti olimme jutelleet kertaakaan. SItten kun pääsimme työskentelemään yhdessä, hän osoittautui hyvin kultaiseksi ja avuliaaksi tyypiksi, jolla on samantyyppinen synkkä huumorintaju kuin mullakin, IHana. x

    • höpsähtänyt_sinuun

      "se meni suoraan suoneen, kuin tuli polttaen...."

      En oo Päivi...

      • ehkäminä

        Hahaa mutta kaipaat Jormaa. Erittäin hyvä tunniste palstalla "en o Päivi".

        No missäs tämä Jorma asuu?


      • aina_vaan_höpsähtänyt
        ehkäminä kirjoitti:

        Hahaa mutta kaipaat Jormaa. Erittäin hyvä tunniste palstalla "en o Päivi".

        No missäs tämä Jorma asuu?

        Sorry "Jorma". Kaivattuni alkaa kyllä J:llä ja kirjaimiakin on viisi, joten jotain yhteistä teillä sentään.

        Hän asuu naapurikaupungissa.


      • ehkäminä
        aina_vaan_höpsähtänyt kirjoitti:

        Sorry "Jorma". Kaivattuni alkaa kyllä J:llä ja kirjaimiakin on viisi, joten jotain yhteistä teillä sentään.

        Hän asuu naapurikaupungissa.

        Miksi kirjoitit "en oo Päivi"?

        Täällä kirjoitteli joskus Päivi Jorman perässä.

        Missäpäin nämä naapurikaupungit?


      • edelleen_höpsähtänyt

        Ko. kappaleen, jota siteerasin esitti aikoinaan Päivi, joka siis ei nimeni. Ja kaupungit puolestaan löytyvät Kehä III:n sisältä.


    • eisamakirjain

      Minun nimenikään ei ole Päivi, ja minun ja hänen nimi ei kyllä ala samalla ja hän nimensä ei olle jorma.

    • ihanpöhkönimi

      Jorma B ))

    • ei_voi_selittää

      Korkeajännityksen slogania lainatakseni "iski kuin miljoona volttia" entuudestaan tuttu nuoruuden ihastus.

    • SuunnatonIkävä

      En osaa sanoa. Hän (mies) ei ole yhtään mun tyylinen ja kaiken lisäks molemmat ollaan varattuja. Mutta yhdessä oltiin pieni hetki,ja päivääkään en vaihtais pois. Niin ihana,kiltti,rakastettava hän on! Ikävä<3

    • hetimuistin

      Siksi kun muistin että hän oli hyvä tanssimaan ;D

    • Tanssijalka_

      Olen hyvä tanssimaan.

    • noinnoinnoinjanoin

      Se on tärkeintä että voi yhdessä tanssahdella. Ojentaa jalkoja musiikin tahtiin, pyörähtää ympäri, pyöräyttää lannetta, voi sitä yhteistä rytmiorkesterin tahdittamaa fysiikkaa jne. (:
      https://www.youtube.com/watch?v=ZJj6d5QSYaE

    • vastaustavailla

      Niin, sitä olen monesti itseltäni kysynyt. Miksi piti ihastua? Turhaan.

    • tosirakastunut

      Mielenkintoinen olemus ja sitten seuraavaksi huomasin, et ompa hän upean näköinenkin. Jutun kehittyessä hänestä alkoi tulla esiin kyky tulla puolitiehen vastaan ja sen jälkeen kun katsoin niihin sinisiin silmiin, joista taivas paistoi, niin eipä kelpaa kukaan muu.

    • todellaikävä

      Jos tietäisin olisin viisas nainen :) en tajua miksi ei saa toista mielestä. Yritän kovasti. En tiedä oikein mikä juttu tää on

    • sanatonviestintä

      Katse portaissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      70
      6850
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4440
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2883
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2121
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1475
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1111
    Aihe