Ryhmäkanne D4D moottorista

dfekl

Nyt kun volsusta on uskallusta tehdä ryhmäkanne, niin miten me?

Kuka uskaltaa tehdä toyotasta vastaavaa? Lähtijöitä kyllä löytyy.
Onko uskallusta toyotan ylimielisyyttä lähteä nujertamaan, vaan onko ainut keino että siirrymme muihin merkkeihin?

84

2165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antivolsu

      Säälittävää. Volsu uskovaisen maailma romahtanut ja nyt täytyy yrittää naurettavilla sekopäisillä tarinoilla muita parempia merkkejä provoilla. Säälittävää ja naurettavaa. Palstan vakio seko vajonut jo terminaali asteelle.

      • Toyota_Corolla

        D4D moottori on tämän hetken dieselmoottoreistä kiistatta paras. Harvalla muulla pystyy ajamaan miljoona kilometriä ilman ainuttakaan vikaa. Toyotalle tämä ei ole saavutus vaan ihan normi tapaus.


      • D4DonPommi

        Palstan vakio-tero kieltää taas kaikki tosiasiat toyotan kuuluisista pommikoneista. Ja kuinka ollakaan, vw-kortti taas pöytään. Säälittävää...


      • kiitosVakuuttelusta
        Toyota_Corolla kirjoitti:

        D4D moottori on tämän hetken dieselmoottoreistä kiistatta paras. Harvalla muulla pystyy ajamaan miljoona kilometriä ilman ainuttakaan vikaa. Toyotalle tämä ei ole saavutus vaan ihan normi tapaus.

        tuossa olet oikeassa, todellakaan yhdelläkään 4D4:llä ei ajeta miljoonaa kilsaa ilman ongelmia.


      • koneenvaihtohuolto
        kiitosVakuuttelusta kirjoitti:

        tuossa olet oikeassa, todellakaan yhdelläkään 4D4:llä ei ajeta miljoonaa kilsaa ilman ongelmia.

        Toyotan dieselillä pääsee helposti 500tkm, jos vain vaihtaa moottoria 4-5 kertaa. Tosin ruostuva kori ja alusta ei taida kestää noin kauaa


    • TheKöle

      Kuka uskaltaa? -minä ainakin!

      Ongelma on vain siinä,
      että en voi osasllistua mihinkään ryhmäkanteeseen ilman,
      että D4D moottorissani olisi joku ongelma!

      • käsiylöskekkälähtee

        D4D-moottoriongelmasta kärsineitä on tarpeeksi, että yksi teronterppa voidaan jättää salin ulkopuolelle kun käräjöidään.


      • Mediasuosikki
        käsiylöskekkälähtee kirjoitti:

        D4D-moottoriongelmasta kärsineitä on tarpeeksi, että yksi teronterppa voidaan jättää salin ulkopuolelle kun käräjöidään.

        Vaginaattoristeilla on nyt hätä ja tuska kun paniikki raastaa hermoja vaikka ei Toyotasta vikoja etsimällä hitlerin kostosta saa hitleriä rehellisempää. Mielenkiintoista nähdä, mihin tämäkin VW-sotku vielä johtaa. Taitaa olla lajissaan maailmanennätys vaikka myyntiennätystä piti tavoitella. Sakko- ja kovausennätys taitaa kuitenkin olla lähempänä kuin myyntiennätys.


    • Kaksi_totuutta

      En tiedä mistä kirjoitatte, moottori on 1,4 D4D. Paremmin toimivaa moottoria on vaikea löytää. Audin isompi vitonen meni alle kilometrien, jossa Toyotan moottoriin ei ole tarvinnut kertaakaan koskea.

      Ajattelen kyllä, onko moottorijutuissa totta toinen puoli.

    • VW_das_nazvagen

      Tässä faktaa VW kestää, jopa 100000 on ajettu joillan, mutta ei yleensä.
      http://www.iltalehti.fi/autot/2015112020700088_au.shtml
      Sitten Toyotalla oli 6,5 miljoonasta autosta yhdessä asiaks polttanut kätensä siitä mittava takaisinkutsu. Suomessa Audin omistaja oli polttaa koko kotinsa ja VW konserni haistattaa paskat moisille valituksille, takuulla ei kuulu takaisnkutsua.
      http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201511220170953_v0.shtml.
      Missä on joku vastaava uutinen d4d koneista.
      VW myyjillä on paniikit pöksyssä ja täällä puhutaan paskaa.

      • 8kahdeksas

        Kyllähän tuossa Audissa oli hyvä
        makkara nuotio.


      • romutojo
        8kahdeksas kirjoitti:

        Kyllähän tuossa Audissa oli hyvä
        makkara nuotio.

        Mitenkä joku poltettu Audi liittyy toyotan moottorien surkeaan kestävyteen? Puheenaihe vaihtuu tuttuun tero-tyyliin kun ei voi enää toyotaa puolustaa faktojen puhuessa toista


      • Ainoa_mikä
        romutojo kirjoitti:

        Mitenkä joku poltettu Audi liittyy toyotan moottorien surkeaan kestävyteen? Puheenaihe vaihtuu tuttuun tero-tyyliin kun ei voi enää toyotaa puolustaa faktojen puhuessa toista

        ei näytä kestävän ovat Toyota-trollipojun hermot. Alkaa olla melko väkinäistä ja väsynyttä kommunikointia Vw-fanipojulta. Eikä ihmekään kun kuraa on satanut päivittäin niskaan konsernin suunnasta ja lunta tullut tupaan keskustelupalstoilla. Voi olla pojulla melko jäätävä polte perseen alla ainakin juttujensa perusteella vaikka koko jupakan ei pitäisi edes koskea Helkama Raisulla ajelevaa yh-äipän amiksestakin poispotkittua mopopoikaa.


    • Hail_hitler

      Poltettu????? siis autossa olevan valmistevirheen vuoksi palanut Audi.
      Missä on ne lehtoen uutiset näistä hajoavista d4d moottoreista????
      Pelkkää houretta Volskipaskan omistajalta, joka on todistettu hyväuskoiseksi hölmöksi, jota hänen oma valitsemansa automerkki kusettaa ihan joka asiassa sata nolla. Hajoavat vaihteistot, hajoavat moottorit, moottorit joita ei koskaan olisi saanut myydä, valehdellut päästölukemat, katkeilevat jakohihnat, hajoavat korkeapainepumput, hajoavat turbot....loputon lista, sitten nämä kusipäät natsit täällä morkkaamassa jotain automerkkiä joka oikeasti tekee kunnon tuotteita.
      vetäkää itsenne kiikkuun ja lopettakaa paskan jauhanta ja toisten mollaaminen tyhjästä kun oma pesä pursuaa paskaa.

      • kamikaze_fukushima

        No voi hyvänen aika. Taitaa olla tuttuja nuo D4D-moottorien ongelmat, kun kun niistä vaietaan ja suorastaan kihistään raivosta, kun joku niistä mainitsee.
        Ja mikä ihmeen "lehtoen". Netti pursuaa tietoa ja käyttäjien kokemuksia D4D-moottorien hajoamisista. Kirjoita googleen, niin näet.
        Eikä mulla ainakaan ole mitään Volskipaskaa, eikä edes Volkswagenia, joten turhaan vaahtoat jostain jo korjatuista asioista. Ja vielä kiikkumaan pitäisi mennä, no jo on pojulla jutut. Suosittelisin kyllä ottamaan ne pillerit.


      • Ei_sinulla
        kamikaze_fukushima kirjoitti:

        No voi hyvänen aika. Taitaa olla tuttuja nuo D4D-moottorien ongelmat, kun kun niistä vaietaan ja suorastaan kihistään raivosta, kun joku niistä mainitsee.
        Ja mikä ihmeen "lehtoen". Netti pursuaa tietoa ja käyttäjien kokemuksia D4D-moottorien hajoamisista. Kirjoita googleen, niin näet.
        Eikä mulla ainakaan ole mitään Volskipaskaa, eikä edes Volkswagenia, joten turhaan vaahtoat jostain jo korjatuista asioista. Ja vielä kiikkumaan pitäisi mennä, no jo on pojulla jutut. Suosittelisin kyllä ottamaan ne pillerit.

        olekaan mitään Volskipaskaa vaan Helkama Raisu ja teinijullin uho. Sellaisen vähemmälle jääneen.


      • äläUjostele
        Ei_sinulla kirjoitti:

        olekaan mitään Volskipaskaa vaan Helkama Raisu ja teinijullin uho. Sellaisen vähemmälle jääneen.

        Tojotassasi kuitenkin vikaa!


    • Nazipaskaaa

      Kait nyt noin laajasta moottoriongelmasta olisi ollut juttua lehdissä kun mitättömästä TSI ongelmasta kirjoitetaan lehdistössä lähes päivittäin.
      Googleen voi jokainen VW myyjä kirjotella mkitä paskaa vaan, mutta faktaa ei sitten löydykkään.
      No kohta ei löydy mitään VW:stäkään, sillä todennäköisesti merkin valmistus loppuu ja Opel ostaa tehtaan jämät, saavat laatua viimeinkin aikaan.

      • rajoittunutTerppa

        Tojoterppa kuvittelee, että kaikilla joilla ei ole Tojotaa on Volsu.


      • tunnettu_ongelma

        Maailma on väärällään tietoa Toyota dieselien tunnetusta ongelmasta jos ei totaalisesti sulje silmiään niiltä. Dieselongelmat koskevat etupäässä Eurooppaa, koska Amerikassa ja Aasiassa ei juuri suosita diesel-henkilöautoja. Jos mitään tunnettua ongelmaa ei olisi, jatkettua takuutakaan ei olisi myönnetty. Se ettei ongelmaa ole julkisuudessa niin paljon reposteltu, johtuu merkin vähäisestä kiinnostuksesta Euroopan markkinoilla ja Suomessa taas omistajien lojaalisuudesta merkille luotua luotettavuusimagoa kohtaan. Kärsitään siis nahkoissaan mieluummin kuin metelöidään tavalla joka saattaisi vahingoittaa merkin mainetta. Itse olet elävä esimerkki tuosta ihmistyypistä.
        Mistä muuten arvelet johtuvan sen, että Toyota dieselmoottoriset Avensikset ovat lähes hävinneet taksista muutaman viime vuoden aikana, vaikka enimmillään markkinaosuus oli yli 10%.?
        Tuossa pari esimerkkiä ulkomailta, että ongelma on tunnettu:
        http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/index.htm?t=93585
        http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/index.htm?t=75981
        http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/index.htm?t=96322
        http://www.honestjohn.co.uk/carbycar/toyota/avensis-2003/?section=goodhttp://www.toyotaownersclub.com/forums/topic/126153-22-d4d-t3x-head-gasket-dilemma/
        Eräs kommentti: "Head gasket problems from day 1. Turns out this is a known problem with the 2.2 D4D engines on Avensis models up to 2008/2009 (warranty bulletin warranty bulletin WB553)."
        Mainittu Warranty Bulletin WB553 tuli niinkin myöhään kuin 7.12.2010 vaikka ongelmaa on ollut vuodesta 2003 saakka. 2010 loppuun saakka Toyotan omistajat ovat maksaneet korjaukset itse ellei tehdastakuu ole ollut enää voimassa. Näitä on Suomessakin satoja.


      • Luottamuksen.arvoinen
        tunnettu_ongelma kirjoitti:

        Maailma on väärällään tietoa Toyota dieselien tunnetusta ongelmasta jos ei totaalisesti sulje silmiään niiltä. Dieselongelmat koskevat etupäässä Eurooppaa, koska Amerikassa ja Aasiassa ei juuri suosita diesel-henkilöautoja. Jos mitään tunnettua ongelmaa ei olisi, jatkettua takuutakaan ei olisi myönnetty. Se ettei ongelmaa ole julkisuudessa niin paljon reposteltu, johtuu merkin vähäisestä kiinnostuksesta Euroopan markkinoilla ja Suomessa taas omistajien lojaalisuudesta merkille luotua luotettavuusimagoa kohtaan. Kärsitään siis nahkoissaan mieluummin kuin metelöidään tavalla joka saattaisi vahingoittaa merkin mainetta. Itse olet elävä esimerkki tuosta ihmistyypistä.
        Mistä muuten arvelet johtuvan sen, että Toyota dieselmoottoriset Avensikset ovat lähes hävinneet taksista muutaman viime vuoden aikana, vaikka enimmillään markkinaosuus oli yli 10%.?
        Tuossa pari esimerkkiä ulkomailta, että ongelma on tunnettu:
        http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/index.htm?t=93585
        http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/index.htm?t=75981
        http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/index.htm?t=96322
        http://www.honestjohn.co.uk/carbycar/toyota/avensis-2003/?section=goodhttp://www.toyotaownersclub.com/forums/topic/126153-22-d4d-t3x-head-gasket-dilemma/
        Eräs kommentti: "Head gasket problems from day 1. Turns out this is a known problem with the 2.2 D4D engines on Avensis models up to 2008/2009 (warranty bulletin warranty bulletin WB553)."
        Mainittu Warranty Bulletin WB553 tuli niinkin myöhään kuin 7.12.2010 vaikka ongelmaa on ollut vuodesta 2003 saakka. 2010 loppuun saakka Toyotan omistajat ovat maksaneet korjaukset itse ellei tehdastakuu ole ollut enää voimassa. Näitä on Suomessakin satoja.

        Aika outoa ettet sitten kotimaaasta löytänyt linkitettävää. Taitaa olla mittasuhteiltaan aika mitätön ongelma VW-katastrofiin verrattuna josta kaikki mediat kirkuu viikottain. Toyotan "ongelmista" voi lukea pääasiassa vain suolipalstalta vikavaagen myyjän katkerasta vuodatuksesta vaikka Toyota on valittu ansaitusti luotettavimmaksi autoksi median teetämässä tutkimuksess jossa Vokswaagen ei juurikaan menestynyt.


      • vastaus_jo_annettu
        Luottamuksen.arvoinen kirjoitti:

        Aika outoa ettet sitten kotimaaasta löytänyt linkitettävää. Taitaa olla mittasuhteiltaan aika mitätön ongelma VW-katastrofiin verrattuna josta kaikki mediat kirkuu viikottain. Toyotan "ongelmista" voi lukea pääasiassa vain suolipalstalta vikavaagen myyjän katkerasta vuodatuksesta vaikka Toyota on valittu ansaitusti luotettavimmaksi autoksi median teetämässä tutkimuksess jossa Vokswaagen ei juurikaan menestynyt.

        Vastaus ihmettelyysi sisältyy jo tuolla ylempänä esitettyyn faktaan:
        "...Suomessa taas omistajien lojaalisuudesta merkille luotua luotettavuusimagoa kohtaan. Kärsitään siis nahkoissaan mieluummin kuin metelöidään tavalla joka saattaisi vahingoittaa merkin mainetta. Itse olet elävä esimerkki tuosta ihmistyypistä."


      • Älä_kiukkuus_tukehdu
        Luottamuksen.arvoinen kirjoitti:

        Aika outoa ettet sitten kotimaaasta löytänyt linkitettävää. Taitaa olla mittasuhteiltaan aika mitätön ongelma VW-katastrofiin verrattuna josta kaikki mediat kirkuu viikottain. Toyotan "ongelmista" voi lukea pääasiassa vain suolipalstalta vikavaagen myyjän katkerasta vuodatuksesta vaikka Toyota on valittu ansaitusti luotettavimmaksi autoksi median teetämässä tutkimuksess jossa Vokswaagen ei juurikaan menestynyt.

        "Taitaa olla mittasuhteiltaan aika mitätön ongelma VW-katastrofiin verrattuna josta kaikki mediat kirkuu viikottain."
        Niinpäniin. Toyota dieselien markkinaosuus Euroopassa on vain promilleluokkaa, koska merkin kaikkien mallienkaan yhteenlaskettu markkinaosuus ole kuin n. 3,7%!
        Suomessa tietysti vähän suurempi. Joten ei ole ihme, että jos VW-konsernin valmistamissa autoissa joku vika ilmenee, se koskettaa heti moninkertaista määrää autoja kun rekisteröintimäärät Euroopassa on lähes seitsenkertaiset ja dieselien osuus on niistä melkein puolet.
        Toyotan 2,2-litraista dieseliä koskeva vika on kuitenkin systemaattinen ja toteutuu käytännössä suurimmassa osassa sen piiriin kuuluvissa autoissa ennemmin tai myöhemmin. Siksi jatkettu takuukin on luvattu taannehtivasti. Harmi vain, että takuu ei enää koske kuin viimeisimpiä sitä tyyppiä valmistettuja moottoreita eli 2008 ja 2009 vuoden autoja ja niistäkin vain niitä joilla on ajettu alle 180tkm.
        Moottorityypin ovat 1AD-FTV ja 2AD-FTV Avensikseen, Aurisiin, Rav4:ään ja Versoon pultattuina.
        Tuo mainittu takuutiedote (Warranty Bulletin WB553) löytyy täältä:
        https://www.google.fi/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.toyotaownersclub.com/forums/index.php%3Fapp%3Dcore%26module%3Dattach%26section%3Dattach%26attach_id%3D10987&ved=0ahUKEwiZ16Lr76jJAhXn_nIKHQtvDO0QFggYMAA&usg=AFQjCNGJJ4rRMmD9u--I-GMg7ncBeyJEuw&sig2=FXghkWaW3cLbyY9JGeIxqA


      • ei.päätä.ei.häntää
        vastaus_jo_annettu kirjoitti:

        Vastaus ihmettelyysi sisältyy jo tuolla ylempänä esitettyyn faktaan:
        "...Suomessa taas omistajien lojaalisuudesta merkille luotua luotettavuusimagoa kohtaan. Kärsitään siis nahkoissaan mieluummin kuin metelöidään tavalla joka saattaisi vahingoittaa merkin mainetta. Itse olet elävä esimerkki tuosta ihmistyypistä."

        Ihan omasta tyhmästä päästäsikö keksit tuon "lojaalisuushöpinän"?


      • säälittävää_kieltämistä
        ei.päätä.ei.häntää kirjoitti:

        Ihan omasta tyhmästä päästäsikö keksit tuon "lojaalisuushöpinän"?

        Kyllä se on hyvin voimakas lojaalisuuden osoitus jos kiistattomien todisteiden jälkeenkin tojoterpalla on otsaa väitää D-4D - dieselien tyyppivikaa vääräksi ja vain kilpaijoiden provoiluksi.
        No, tämän asian ovat autoja ostavat asiakkaat jo ratkaisseet Toyotan tappioksi ja valmistajakin on tehnyt siitä oikeat johtopäätökset - Toyota ei valmista enää 2,2-litraista, vammaiseksi osoittautunutta dieseliä ja ostaa henkilöautodieselinsä sieltä missä ne osataan tehdä luotettavammiksi.


      • Ei_kukaan_kuvittele
        rajoittunutTerppa kirjoitti:

        Tojoterppa kuvittelee, että kaikilla joilla ei ole Tojotaa on Volsu.

        Ne tietävät sinut mopoikäiseksi pojuksi pelkästään juttujesi perusteella. Suomessa on nykyisin kaltaisiasi poikia jotka eivät poistu koneeltaan edes kuselle. Kuulin Itä-Suomesta tapauksesta jossa poju tyhjensi limsapullon ja kusi siihen yön aikana koneella istuessaan. Se poika sai sentään ammattikoulun käytyä mutta sinulta sekään ei onnistunut. Mietipäs mahdollisuuksiasi elämässä jota tuhlaat istumalla koneella aamusta seuraavaan yöhön joka ikinen päivä. Sen ajan voisi kasvuikäinen käyttää hyödyllisemminkin. Ihmettelen ettei yh-äippä ole potkimassa perseelle kun varmasti näkee että pojun elämä on menossa päin helvettiä.


    • Main_Fyrer

      Jos niitä ongelmia olisi noin jumalattomasti niin kait niitä olisi raportoitu suomessakin, mutta kun ei. Volkkarin ongelmia on niin paljon, että lähes joka päivä niistä riittää kerrottavaa kaikissa SUOMEN lehdissa ja telkkarissa.
      Luuslisi omistajia vituttavan, nythän muut merkit ei ollenkaan huoli näitä huijausautoja vaihdossa vaan ne on paalattava ja lähettettävä saksaan sulatettaviksi.
      Miten kauan teitä ääliöitä voidaan vedättää Volskin paskalaadulla ennenkuin lopetatte hurmoshenkisen vannomisen paskan nimiin.

      • i6tyr5ghjgf

        Heräsit sitten esittämään Volkkaripropagandaa. Mutta Tojon ongelmat eivät sillä hälvene, että haukut muita merkkejä. Teron tietysti vaikea ymmrtää sellaista.


      • ei.rehellistä.peliä
        i6tyr5ghjgf kirjoitti:

        Heräsit sitten esittämään Volkkaripropagandaa. Mutta Tojon ongelmat eivät sillä hälvene, että haukut muita merkkejä. Teron tietysti vaikea ymmrtää sellaista.

        Ei laajalti todettu VW moniongelmallisuus kaikissa maailman medioissa,sähköisissä ja printatussa ole mitään propagandaa. Toyotan ongelmista en ole lukenut muualta kuin suolipalstan vikawaagentrolleilta. Onko takuun pidentäminen jokin ongelma?
        Minusta se on ongelma kun sitä ei pidennetä vaikka on maailman lyhyin ja ongelmia on vaikka muille jakaa.


      • hunoin.moottori

    • Ei.dieselautoilija

      No jos löytyy yksittäistapauksia autolehtien sivuilta ja nekin ovat yksityisillä menneet takuun piiriin niin ollaan vielä kaukana maailmanlaajuisista vw vikamaailmasta jotka ei keneltäkään ole jäänyt kuulematta. Netiauton Avessakin tuntui kiinnostusta olevan ihan kiitettävästi. Kaksi takuukorjausta tehty aika vanhaan autoon. Siitä se mielenrauha alkaa. Ei tarvinnut jättää merkkiliikkeen pihalle rajusta öljynsyönnistä informoituna eikä nostaa nosturin koukkuun roikkumaan,kun ei muuten myyjä ota vastuuta. Jos vanhaankin autoon saa vielä takuusta uuden koneen,niin mikä olisi syy nostaa se ryhmäkanne?

      • lyhyt.mielenrauha

        Eiköhän ne kaikki D4D-koneiden laukeamiset ole yksittäistapauksia, vaikka tapauksia onkin tuhansia. Näinkin sen voi ajatella tietysti. Ja tuohon "netiauton" Avensikseen oli tehty koneremontti vuonna 2007 ja sitten kansiremontti 2009. Se mielenrauha kesti näköjään vain 2 vuotta. Kertoo kaiken Toyota-"laadusta", kun parin vuoden välein tulee iso koneremontti.


      • Menikö.näin
        lyhyt.mielenrauha kirjoitti:

        Eiköhän ne kaikki D4D-koneiden laukeamiset ole yksittäistapauksia, vaikka tapauksia onkin tuhansia. Näinkin sen voi ajatella tietysti. Ja tuohon "netiauton" Avensikseen oli tehty koneremontti vuonna 2007 ja sitten kansiremontti 2009. Se mielenrauha kesti näköjään vain 2 vuotta. Kertoo kaiken Toyota-"laadusta", kun parin vuoden välein tulee iso koneremontti.

        Anna luotettava linkki,että on tuhansia,muuten ei uskota. Koko ajan oli mielenrauha kun kaikki meni virman piikkiin ja kysyntä oli kova käytettynäkin


      • näin.meni
        Menikö.näin kirjoitti:

        Anna luotettava linkki,että on tuhansia,muuten ei uskota. Koko ajan oli mielenrauha kun kaikki meni virman piikkiin ja kysyntä oli kova käytettynäkin

        Miten kuvittelet että Toyota valmistajana olisi enää toiminnassa, jos kaikki konerempat (ja takaisinkutsut) menisi aina "virman piikkiin"? Jonkunhan nekin on maksettava.
        Eikä tänne kukaan rupea tuhansia linkkejä laittamaan. Omahan se on ongelmasi, jos et usko.


      • onnea.maksajalle
        näin.meni kirjoitti:

        Miten kuvittelet että Toyota valmistajana olisi enää toiminnassa, jos kaikki konerempat (ja takaisinkutsut) menisi aina "virman piikkiin"? Jonkunhan nekin on maksettava.
        Eikä tänne kukaan rupea tuhansia linkkejä laittamaan. Omahan se on ongelmasi, jos et usko.

        Onko sinuta joku pyytänyt "tuhansia linkkejä"? On hieman eri asia pyytää linkki jossa kerrotaan "tuhansista" konerempoista. Et tainnut ymmärtää?? Perinteisesti VW-orjat ovat aina itse päässeet maksamaan kalliit, hienot "diilit" kun auto on tullut "parempaan kuntoon," kun räikeän suunnitteluvirheen ja ala-arvoisten osien takia on korkannut. VW konsernilla onkin juuri sen takia kukkaro huippukunnossa kun hyväuskoisilta hölmöiltä on kolehtia kerätty oikein huolella. Nyt tosin taitaa käydä niin että osin petoksella ja pluffilla tienattu potti valuu jenkkilään huijauksen korvaukseksi.


      • tojon.maksajalle
        onnea.maksajalle kirjoitti:

        Onko sinuta joku pyytänyt "tuhansia linkkejä"? On hieman eri asia pyytää linkki jossa kerrotaan "tuhansista" konerempoista. Et tainnut ymmärtää?? Perinteisesti VW-orjat ovat aina itse päässeet maksamaan kalliit, hienot "diilit" kun auto on tullut "parempaan kuntoon," kun räikeän suunnitteluvirheen ja ala-arvoisten osien takia on korkannut. VW konsernilla onkin juuri sen takia kukkaro huippukunnossa kun hyväuskoisilta hölmöiltä on kolehtia kerätty oikein huolella. Nyt tosin taitaa käydä niin että osin petoksella ja pluffilla tienattu potti valuu jenkkilään huijauksen korvaukseksi.

        No etpä tainnut ymmärtää esitettyä kysymystä. Ja sekoitit taas Toyotan Volkkariin. Susta ei aina saa selvä että kummasta puhut, kun merkki vaihtuu Volkkarin ja Tojon välillä yhtenään


    • SPACse

      Mun on nyt pakko postata tänne suolipalstalle tojota ongelmistani. Auto on 07-d4d 213 tkm ajettu . kaksilitrainen 126 heppainen. Viime joulukuussa kesken työmatkan alkoi lämmityslaite puhaltaa kylmää. Kurkistus paisuntasäiliöön : tyhjä!!! Litra punasta säiliöön ja keula jyrkkään ylämäkeen paikallaan kierroksia koneessa ja alkaa taas lämmintä tulla kennosta. Nyt 25 tuhatta km ja vuosi myöhemmin matka jatkuu nestettä lisäillen parin viikon välein. Kansiremppa edessä tiedän. Maahantuoja ei tänikäsiin itsehuollettuihin tee mitään ilmatteeks. Maksaa varmaan tonneja??

      • nytSeKurkisti

        Tuli se YLLÄTYSKYYKKY!


    • koneetkestämään

      Itse ajelen melki pelkästään dieseleillä. Ei ole Tojoa tehnyt sen vuoksi mieli aikoihin. Se sitten vaan, että olisiko se Bemarin kone nyt vihdoin luotettava. Automaattia tietysti kaivataan kovasti...

      • huono.yhä

        Kyllä Bemarin kone varmasti on luotettava. Sillä vaan ei saa vielä Avenssin surkeaa ajettavuutta paremmaksi


      • Toyota_Corolla
        huono.yhä kirjoitti:

        Kyllä Bemarin kone varmasti on luotettava. Sillä vaan ei saa vielä Avenssin surkeaa ajettavuutta paremmaksi

        Se BMV kone ei ole ainakaan luotettavampi kuin Toyotan, mutta eurppan markkinat ovat niin vähäiset että niitä varten ei kannata suunnitella uusia moottoreita. Toyotan D4D dieseli on edelleen paras dieseli. Niissä on ollut poikkeuksellisen vähän ongelmia. Nekin vähät on poikkeuksetta olleet seurausta käyttäjien välinpitämättömyydestä.

        Ajo-ominaisuuksiltaan Toyota Avensis on ylivertaisesti paras kokoluokassaan. Sitä ovat monet yrittäneet kopioida, mutta eivät onnistuneet.


    • Järki_voittaa

      Tässä pientä esimakua kun lojaalisus on ylittänyt kaikki järjelliset perusteet. VW on ihan oikeasti sokeasti naxivalmistajaan luottamista, vaikka koko maailma kertoisi, että hei teitä kaikki on kusetettu oikein olan takaa niin he tilaavat edelleen uuden VW:n.
      http://www.vagarena.fi/index.php?topic=29222.0
      Meillä työpaikalla ei ennää saa valita VW autoa työsuhdeautoksi, koska firmalla on ympäristösetrifikaatti ja yhrityksen mainen kärsii siitä että autonvalmistaja on toiminut vastuuttomasti ympäristöasoissa ja sen toimintaan ei voi luottaa.
      Toinen asia on leasing autojen jatkuvat remontit, milloin mistäkin kolkasta joudutaan järjestämään tilapäisautoa kun tekniikka pettää kesken matkan.
      Kaikki yhtiön Transportterit on jo vahdettu teknisten ongelmien vuoksi pois ennen päästökohua, Mersun pakuihin. Transportterilla ei kukaan suostunut lähtemään pidemmälle talvella,eikä sateella.
      Jo nyt saatujen kokemusten perusteella ovat kaikki vaihdetut liisarit olleet Volkkaria kestävämpiä, lisäksi jo nyt pohjoisessa ajaneet ovat kertoneet, että näissä autoissa tarkenee myös talvella toisin kun Volkkareissa.

    • eivaankestä

      Jos Toyota luottaisi dieseleihinsä niin se ei ostaisi koneita PSAlta ja BMW:ltä. Kukaan autovalmistaja ei luovuta mielellään isoa osaa auton tuotosta kilpailevalle valmistajalle.

      • Ja_jos_Bmw

        osaisi valmistaa toimivia hybrideitä, se tekisi sen itse eikä sen tarvitsisi turvaantua Toyotaan. Toisaalta Bmw ei ole kovinkaan kuuluisa kestävistä dieseleistään joten kauppa saattaa olla Toyotalle huono.


    • Tämä_dieselistä

      Ihan vaan tiedoksi, euro 6 normiin pääseminen on fysiikan lakien vastaista ja tämä huomattiin Toyotalla jo kauan sitten kun tieto normeista tuli. Tästä syystä keskeytettiin koko dieselmoottorein kehittäminen, koska ne ennenpitkää kielletään joka tapauksessa. Ensimmäisenä kielto tulee euroopassa voimaan Ranskassa, jossa Pariisin liikenteessä ei 2020 jälkeen saa käyttää ollenkaan dieselautoja. Sama koskee Usa:n kaupunkeja ja Japania. Toyota valitsi Hybriditekniikan jota se nyt toimittaa euroopassa BMW:lle ja saa siisrtymäkauden ajan euroopassa myytävät dieselmoottorit BMW:ltä.
      Hybridikään ei tule olemaan se lopullinen auton voimanlähde vaan se on sähkö, joko ladattavina akkuina, tai polttokennoautoina. Kaikki autonvalmistajat ovatkin nyt pikaisesti ottamassa tätä tekniikkaa käyttöön, mutta Toyotalla on hybriiditekniikasta eniten kokemusta ja sillä on todistetusti kestävää hybriditekniikkaa saatavilla. Jos VW ilmoittaa auotojensa tekniikan kestävän keskimäärin sen 240000km, niin hybriditekniikalla päästään ilman akun vaihtoa keskimäärin 350000km ja paljon sen ylikin, kunhan näilläehditään ajaa enemmän saadaan tietoa todellisesta kestävyydestä. Suomessakin näillä on ajettu taksissa yli 400000km ilman akkujen vaihtoa ja muuta suurempaa ongelmaa. Hybridi on kuitenkin kaupunkiauton voimanlähde ja pitkien välimatkojen suomessa sähköautot ja polttokennoautot tulevat yleistymään niille jotka tarvitsevat enemmän maantieajoa.

      • lopunajanToijo

        Eli kohta Toijota siis luopuu kokonaan autojen valmistuksesta, koska heillä tulee mahdottomuudet vastaan. Ei osata.

        Muilta sentään onnistuu. Oli se vaan siunattua, että pemarilta saivat koneen. Tulee edes jotain jatkoaikaa


    • Hävetkää_edes

      Japanissa tehtaiden vastuullisuus on ihan jotain muuta kuin Saksassa. Jos Japanilaisen tehtaan johtaja joutuisi saman valehtelun julkituojaksi kuin VW:llä hänen pitäisi tehdä itsemurha. Saksassa johtajalle annetaan muutama miljoona raha aja kaikki jatkuu kuin mitään ei olisi koksaan tapahtunutkaan. Vaikka viranomaisia ja asiakkaita on kusetettu olan takaa. VW hujaushan on kautta aikan pahin atonvalmistajan tekemä vilppi ja täysin tahallisesti, pelkästään siksi että saadaan pidettyä markkinoilla koneita joita sinne ei saa toimittaa.

      • D4D_Puolasta

        Miten Saksa ja Volkkari liittyy Toyotan epäluotettaviin moottoreihin? Puheenaihe vaihtuu kun ei pystytä Tojoa enää puolustamaan...


      • seonsenTapa
        D4D_Puolasta kirjoitti:

        Miten Saksa ja Volkkari liittyy Toyotan epäluotettaviin moottoreihin? Puheenaihe vaihtuu kun ei pystytä Tojoa enää puolustamaan...

        Hätäpissan jälkeen Tojoterpalta lävähtää esiin volsukortti.


      • Toyota-trollipoju
        seonsenTapa kirjoitti:

        Hätäpissan jälkeen Tojoterpalta lävähtää esiin volsukortti.

        jatkaa peräänantamattomalla linjallaan itse itselleen vastaillen. Aika paljonhan sitä ehtiikin kun päivystää palstalla aamusta yöhön. Muuta ei sitten ehdikään ja palkkahan pojun kuuluisi siitä joltain saada, tai sitten sillälailla turpaansa että miettisi jatkossa kirjoitteluaan. Varmasti pojun nimen paljastamisesta moni olisi valmis vaikka vähän maksamaankin.


      • palstan-päivystäjä
        Toyota-trollipoju kirjoitti:

        jatkaa peräänantamattomalla linjallaan itse itselleen vastaillen. Aika paljonhan sitä ehtiikin kun päivystää palstalla aamusta yöhön. Muuta ei sitten ehdikään ja palkkahan pojun kuuluisi siitä joltain saada, tai sitten sillälailla turpaansa että miettisi jatkossa kirjoitteluaan. Varmasti pojun nimen paljastamisesta moni olisi valmis vaikka vähän maksamaankin.

        Sä olet ihan pimeä ;)


      • No.ei.mitenkään
        D4D_Puolasta kirjoitti:

        Miten Saksa ja Volkkari liittyy Toyotan epäluotettaviin moottoreihin? Puheenaihe vaihtuu kun ei pystytä Tojoa enää puolustamaan...

        Miten Volkkari liittyy epäluotettaviin moottoreihin????? Heh!


    • saakohullualyödä

      Tämä sama trolli on useammalla keskustelupalstalla aiheuttamassa hämminkiä, jos tojo keskustelijat ihmettelette trollia. Kaivakaa ylös ja turpaan.

      • tuu.ulos.luolastas

        No ole sitten trollailematta. Kyllä toki ihmetellä täytyy sun touhujas kun pitää monella palstalla häiriköidä.


      • trollcorollaattori
        tuu.ulos.luolastas kirjoitti:

        No ole sitten trollailematta. Kyllä toki ihmetellä täytyy sun touhujas kun pitää monella palstalla häiriköidä.

        Tojoteron elämä tahtoo olla juurikin vain sitä trollaamista ja trollaamista. Ei siinä paljon asiakeskusteluihin pääse.


      • Tajuatko_edes
        trollcorollaattori kirjoitti:

        Tojoteron elämä tahtoo olla juurikin vain sitä trollaamista ja trollaamista. Ei siinä paljon asiakeskusteluihin pääse.

        että kärähdät jossain vaiheessa. Ymmärrätkö mitä silloin tapahtuu. Kannattais miettiä, ihan vaikka kahteen kertaan. Meinaan vaan ettei sitten kaduta kun on liian myöhäistä.


      • kärähtikö.käämi
        Tajuatko_edes kirjoitti:

        että kärähdät jossain vaiheessa. Ymmärrätkö mitä silloin tapahtuu. Kannattais miettiä, ihan vaikka kahteen kertaan. Meinaan vaan ettei sitten kaduta kun on liian myöhäistä.

        Näin ihan ulkopuolisena keskusteluun osaa ottamattomana, voisin ilmoittaa että voisit itse miettiä seurauksia laitomaan uhkaukseen ryhtymisestä. Ensihätään ylläpitäjällä olisi velvollisuus poistaa tällaiset uhkailuviestit.


      • Muista_poju
        kärähtikö.käämi kirjoitti:

        Näin ihan ulkopuolisena keskusteluun osaa ottamattomana, voisin ilmoittaa että voisit itse miettiä seurauksia laitomaan uhkaukseen ryhtymisestä. Ensihätään ylläpitäjällä olisi velvollisuus poistaa tällaiset uhkailuviestit.

        kuitenkin että kun nimesi paljastuu, joku sinut tappaa. Vähemmästäkin on tapettu. Olet saanut jo tuhansia vihamiehiä trollailuillasi ja kyllä sieltä joku varmasti löytyy jolle et paskalortti enää vittuile.


    • Vaihtakaa_aihetta

      Tietysti voi kysyä, miksi ryhmäkanteesta edes keskustellaan? Eihän tässä koko koko jutussa ole mitään järkeä. Kaikilta poksahtaa joku kone, mutta eivät ne ole koskaan Toyotan vehkeitä, jotka lukuisasti irtisanonavat sopimuksen 30 000 km ajettuina, joskus sen alle.

      Voisitte oikeastaan kirjoittaa, kaikki paalattavat Toyotat ajetaan omalla moottorilla paalattavaksi 22 vuoden ikäisenä ja kenties moottoriin koskematta.

      Olette katkeria. Aivan mahtava D4D ja niin sivistynyt käynti verrattuna useimpiin premium traktoreihin. Kuunnelkaa moottorien ääntä ja miettikää mitä on ihmisen päässä, joka on ostanut tuollaisella moottorilla varustetun auton.

      • ei_vaihdeta

        Tojo-Terolle varmasti sopii hyvinkin, että vaietaan ongelmista. Sellainen tapahan teillä on. Minkäs koneita ne paukkuvat D4D:t sitten on jos ei Toyotan?
        Jaa että omilla moottoreilla paalattavaksi? No ei kai ne naapurin Volkkarin moottorillakaan paalaukseen mene, jos ei sitten Portteri vedä traileria. Ja ei kai Tojoonkaan öljyt koskematta vaihdu, vai?
        Lähinnä katkeruus paistaa muutamien Tojon puolustelijoiden vastauksista. Tiedät sen kyllä itsekin. Ja säästä mut joltain volkkari-lässytykseltä, jota niin usein harrastat. Mulla ei Volkkaria ole eikä tule


      • 8kahdeksas

        Teillä ei mene kaaliin, se että Toyota on niin varma auto. Ei se olisi myyntilistojen käressä, jo se olisi huono. Teitä Toyotan menestys pännii, niin pitää jauhaa koko ajan täyttä pa..aa.


      • sepäs_pänniikin
        8kahdeksas kirjoitti:

        Teillä ei mene kaaliin, se että Toyota on niin varma auto. Ei se olisi myyntilistojen käressä, jo se olisi huono. Teitä Toyotan menestys pännii, niin pitää jauhaa koko ajan täyttä pa..aa.

        Se on ainakin varmaa ettei D4D-moottorit kestä. Joten oikeassa olet


      • YxHuhuiluPuuttuu
        sepäs_pänniikin kirjoitti:

        Se on ainakin varmaa ettei D4D-moottorit kestä. Joten oikeassa olet

        Kauppias ja Tero toitottavat kuin yhdestä torvesta Toijon luotettavuutta. Ja kun puhutaan alituisista takaisinkutsuista niin venkoavat, että sehän on vain huolenpitoa. Mutta kun asiakas sitä huolenpitoa oikeasti tarvitsee, niin missäköhän on se huolenpitäjä. Eipä kuulu dieseliä koskevaa takaisinkutsua!!!


      • Onhan_se_jo
        ei_vaihdeta kirjoitti:

        Tojo-Terolle varmasti sopii hyvinkin, että vaietaan ongelmista. Sellainen tapahan teillä on. Minkäs koneita ne paukkuvat D4D:t sitten on jos ei Toyotan?
        Jaa että omilla moottoreilla paalattavaksi? No ei kai ne naapurin Volkkarin moottorillakaan paalaukseen mene, jos ei sitten Portteri vedä traileria. Ja ei kai Tojoonkaan öljyt koskematta vaihdu, vai?
        Lähinnä katkeruus paistaa muutamien Tojon puolustelijoiden vastauksista. Tiedät sen kyllä itsekin. Ja säästä mut joltain volkkari-lässytykseltä, jota niin usein harrastat. Mulla ei Volkkaria ole eikä tule

        palstalla mooneen kertaan todettu että sinulla poju on se Helkama Raisu.


      • rahojatarttis
        Onhan_se_jo kirjoitti:

        palstalla mooneen kertaan todettu että sinulla poju on se Helkama Raisu.

        - Voi kun olisikin.

        Ei muuten olisi ainakaan noita Tojon diisselpulmia harmittavaisesti. Jännyyttää, että kestääkö vai kolahtaako.

        Vaikkei se Raisu niitä diisselpulmia tietysti poista keneltäkään. Vaihtokaupoilla niistä eroon pääsee. Että rahalla.


    • reilupeliisotrahat

      On se niin että Toyotan kansipahvi on SUSI, pienillä kilometreillä ja poks . Jatkettu takuu on osittain ok mutta 7 vuoden raja pitäis poistaa . 250000 km ajettu ja ton hintaluokan dieseliautot pitäis kyllä kansipahvi kestää . ET sillee .

      • Susiseon

        Jos ongelma olisikin pelkää kansitiivisteen vaihto, mutta kun pahimmassa tapauksessa uusiksi menee koko moottorin alakerta kun kannenpulttien kierteet korkkaa irrotettaessa, eikä uusia voi kairata olemattoman ainevahvuuden takia.


      • Bensaa.tankkiin
        Susiseon kirjoitti:

        Jos ongelma olisikin pelkää kansitiivisteen vaihto, mutta kun pahimmassa tapauksessa uusiksi menee koko moottorin alakerta kun kannenpulttien kierteet korkkaa irrotettaessa, eikä uusia voi kairata olemattoman ainevahvuuden takia.

        Eikö sinulla ole enää muita oljenkorsia? Onko kaikki jo käytetty? Toyota on silti vaan maailman myydyin auto jo neljättä vuotta eikä vikavaakenista ole kilpailijaksi kun kaikki prakaa moottorit ja vaihteistot ja pisteenä murheenalhon päällä vielä tämä huijauskusetus. Ei kannata kilauttaa kaverille, kysäise vaikka yleisöltä,kansa kyllä tietää....


      • Toyota_Corolla
        Susiseon kirjoitti:

        Jos ongelma olisikin pelkää kansitiivisteen vaihto, mutta kun pahimmassa tapauksessa uusiksi menee koko moottorin alakerta kun kannenpulttien kierteet korkkaa irrotettaessa, eikä uusia voi kairata olemattoman ainevahvuuden takia.

        Älä valehtele kannentiivisteitä ei Toyotista yleensä mene. Ne muutamat tapaukset ovat johtuneet käyttäjien välinpitämättömyydestä. Kannenpulttien kierteiden roppaamisesta en ole kuullut mistään enen . Tämä lienee sinun keksimäsi tarina.


      • reilupeliisotrahat
        Toyota_Corolla kirjoitti:

        Älä valehtele kannentiivisteitä ei Toyotista yleensä mene. Ne muutamat tapaukset ovat johtuneet käyttäjien välinpitämättömyydestä. Kannenpulttien kierteiden roppaamisesta en ole kuullut mistään enen . Tämä lienee sinun keksimäsi tarina.

        Sorry nyt vaan että et tiedä faktat mutta esim minun työpaikalla on 2 kpl jotka on joutunut vaihtaa moottori ja sähkäri osti -08 mistä on vaihdettu kone . Ja ÄLÄ tuu väittää että niitä ei huolettais niin kuin pitää !!Ett kyllä niitä on PALJON . Meill on noin 100 työntekijä . Ja kun Toyota on myöntänyt se 7 vuoden lisätakuun niin on se ongelma heidänkin tiedossa .


      • Toyota_Corolla
        reilupeliisotrahat kirjoitti:

        Sorry nyt vaan että et tiedä faktat mutta esim minun työpaikalla on 2 kpl jotka on joutunut vaihtaa moottori ja sähkäri osti -08 mistä on vaihdettu kone . Ja ÄLÄ tuu väittää että niitä ei huolettais niin kuin pitää !!Ett kyllä niitä on PALJON . Meill on noin 100 työntekijä . Ja kun Toyota on myöntänyt se 7 vuoden lisätakuun niin on se ongelma heidänkin tiedossa .

        Tou takuun pidennys kertoo vain, että Toyota luottaa tuotteidensa laatuun. Volkkari taasen ei luota siksi sillä on vain kahden vuoden takuu.


      • minitakuu
        Toyota_Corolla kirjoitti:

        Tou takuun pidennys kertoo vain, että Toyota luottaa tuotteidensa laatuun. Volkkari taasen ei luota siksi sillä on vain kahden vuoden takuu.

        Millään muulla automerkillä ei ole lyhyempää takuuaikaa kuin volkkarilla.


      • helppo_valinta
        minitakuu kirjoitti:

        Millään muulla automerkillä ei ole lyhyempää takuuaikaa kuin volkkarilla.

        Eikä millään muulla automerkillä lyhyempää takuuta ammattiliikenteessä kuin Toyotalla. Esim. takseilla ajetaan yleisesti 100-150tkm vuodessa. Toyotan takuu on sellaisessa käytössä vuosi kun se Volkswagenilla on 2 vuotta.
        Jos takuun pituus on joku valintakriteeri, valinta enemmän ajavalle on helppo.


      • reilupeliisotrahat
        Toyota_Corolla kirjoitti:

        Tou takuun pidennys kertoo vain, että Toyota luottaa tuotteidensa laatuun. Volkkari taasen ei luota siksi sillä on vain kahden vuoden takuu.

        Eikö nyt mee oikein jakeluun ?? Pidennetty takuu koskee ainoastaan kansipahvi ja sen ne on pidentänyt VAIN koska ongelma on ja vaientaakseen asiakkaita . Miks sitt laittaa joku 7 vuoden raja ? Ne on laskenut että normi asiakas ajaa noin 20000 km vuodessa ja se tekee 140000 . Pahvit alkaa paukkua siinä 180000 kohdalla ja sitt ei kuulu takuuseen . HELPPO !! Olishan se reilumpi vaihtaa kaikki kun paukkuu kilometrien peruusteella ! Jos se sitt oo 200000 tai 300000 km raja . Kyllähän tollainen kone pitäis kestää senverran ettei pahvi palaa normi käytössä Ja miks kaikki pitää verrata VW : n eiks oo parempi verrata merkkiin joka kestä paremmin .


      • terolla_ei_logiikkaa
        reilupeliisotrahat kirjoitti:

        Eikö nyt mee oikein jakeluun ?? Pidennetty takuu koskee ainoastaan kansipahvi ja sen ne on pidentänyt VAIN koska ongelma on ja vaientaakseen asiakkaita . Miks sitt laittaa joku 7 vuoden raja ? Ne on laskenut että normi asiakas ajaa noin 20000 km vuodessa ja se tekee 140000 . Pahvit alkaa paukkua siinä 180000 kohdalla ja sitt ei kuulu takuuseen . HELPPO !! Olishan se reilumpi vaihtaa kaikki kun paukkuu kilometrien peruusteella ! Jos se sitt oo 200000 tai 300000 km raja . Kyllähän tollainen kone pitäis kestää senverran ettei pahvi palaa normi käytössä Ja miks kaikki pitää verrata VW : n eiks oo parempi verrata merkkiin joka kestä paremmin .

        Terolla kun loppuu argumentit se yrittää muuttaa puheenaihetta vetäisemällä jonkun asiaankuulumattoma nazi- tai Autobild-kortin esille.
        Tojoteron logiikkaan ei hyödytä vedota, koska sellaista ei yksinkertaisesti ole!


      • Das.vilppi
        helppo_valinta kirjoitti:

        Eikä millään muulla automerkillä lyhyempää takuuta ammattiliikenteessä kuin Toyotalla. Esim. takseilla ajetaan yleisesti 100-150tkm vuodessa. Toyotan takuu on sellaisessa käytössä vuosi kun se Volkswagenilla on 2 vuotta.
        Jos takuun pituus on joku valintakriteeri, valinta enemmän ajavalle on helppo.

        Taksikäytössä on vain häviävän pieni osa autoista. Normikäytössä ajetaan keskimäärin noin 20.000 km vuodessa. Silloin maailman lyhyimmän takuun omaavalla klongsvaagenilla se on vain 40.000 km. Autobildin laatu ja luotetavuusraportissa VW oli viimeistä edellisellä sijalla, laadukas ja luotettava kun on.


    • mersumies2

      Ei kannata olla huolissaan moottorin kestävyydestä ja ryhmäkanteesta. Tojotan tehdas lähettää kohta näiden paskojen omistajille ryhmäpaalauskutsun. Odottakaa rauhassa, sillä Tojota huolehtii asiakkaistaan Tojon romutushetkeen saakka ja antaa Tojollesi kunniakkaan lopun.

    • Epäluotettava

      Hei, mä oon mukana jos tällainen tulee. Kansipahvi meni heti takuun loputtua.

      • dfdfdfa

        Lapsi nosti taas tämän esiin edellä olevalla kommentilla tarkoitushakuisesti.


      • tojo-retardille
        dfdfdfa kirjoitti:

        Lapsi nosti taas tämän esiin edellä olevalla kommentilla tarkoitushakuisesti.

        Ja höynäytetty idiootti ripuloi kommenttejaan asioista jotka eivät koske häntä pienimmässäkään määrin. Mopoissa kun ei ole D-4D-moottoreita!


    • liikaaPaineitaOmistaja

      Eikö näin iso maailmanlaajuinen ongelma pitäisi hoitaa takaisinkutsuina ja vaatia tehdasta korjaamaan moottorin heikko toteutus jollain pysyvällä ratkaisulla.
      Tämä syö Toyotan uskottavuutta entisestään. Kyllä asiakkaan pitäisi pystyä keskittymään huoletimaan joko tekniikan ongelmista tai ruostumisesta, ei molemmista.

    • eiksjaska

      Piti olla toyotan D4d koneista ryhmäkanne aloite,
      Mutta menikin muiden merkkien haukkumiseen aika heti ja toyotan ylivoiman mainostamiseen,
      Meillä kaksi auto koko ajan jo 1990 luvulta ja toyota ja volkkari. corollasta avensikseen ja golfiista passattiin dieseleitä .
      Pitkän aikavälin kokemuksella toyotan ajo-ominaisuudet ovat parantuneet kuten ruosteen kesto ja varusteet mutta ajo-ominaisuuksisa on pitkä matka volkkariin , nyt uusi auris olisi aika hyvä.
      Dieseleissä toyota kuluttaa enemmän vieläkin, tiloiltaan ei niin hyvä kuin passatti eikä luotettavuus sen parempi kuin volkkarilla vaikka sen huoltotajuus on niin tiheä ja ennen katastustakin kutsuillaan huoltoon, automaattina dieselin kanssa vanhanaikainen ja halvalla tehdyn vaikutelmasta ei voi välttää jos vertaa saksalaisiin.
      Kansi vuotaa meinaa johonkin hukkavat pakkasnesteitä malli 2010 joka vaimolla nyton mutta nyt se vihdoinkin vilkuilee bemaria, joka on hiukan makeempi kuin passatti tai toyota.

    • kuusankoskii

      Halpaa kamaa tehdään niin laatua ei voi vaatia ryhmä halki nesteet sekaisin toyota topi saa maksaa tän keissin.Viimeine Avensis

      • sekundaa.työntää

        Tämähän on kuin vikavaagenista kirjoitettaisiin. Onko kopioitu jostain vag-arenalta
        Muistakaa vielä huijaus,se on jäänyt puuttumaan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      253
      2385
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1804
    3. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      168
      1515
    4. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      331
      1503
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1055
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      82
      917
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      785
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      176
      770
    9. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      720
    10. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      204
      717
    Aihe