Thai hieronta

kallio1

Käyn säännölisesti thai hieronnassa. Minulle kelpaa vain aasialainen tyttö. Tämä on kehittynyt jo fetissiksi.
Tyttö hieroo aluksi puoli tuntia ja käskee kääntymään selälleen siinävaiheessa kaluni seisoo jo kovana. Tyttö peittelee sen ujona pyyhkeelä ja kysyy haluanko lisää.
Ojennan setelit. Hän öljyää kivkovan kaluni ja runkkaa laukeamiseen asti.
Jotenki aasiatyttö ja suomiaksentti en voi vastustaa.
Onko muilla kokemuksia Kallion paikoista.

56

11547

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ereere3453

      Ei ne hierojat ujostele.

    • Kaverin aasialainen vaimo antaa salassa käsihoitoja pientä korvausta vastaan. Mahtava, pienikokoinen, spermanhimoinen lutka.

    • naisillekans

      Mistä sais naisille vastaavan palvelun.Maksaisin mielelläni.Eikä tarttee olla ujo ja nöyrä.Komee ja ylpee ja isokaluinen kelpais.

      • Hierojamies-ek

        Täältä löytyy yksi 35v. :) Teen toisinaan tätä ja muutama "vakio" asiakas on, tosin koosta en osaa itsesanoa mitään mutta ei se olekkaan ollut se vaikuttava tekijä kun hieronnalle on tulleet ;)

        Toki sellainen "perusteellinenkin" hieronta on muutaman kerran tehty, kun oikein on pitänyt paikat verryttää naiselta..


      • kiimassa-n50
        Hierojamies-ek kirjoitti:

        Täältä löytyy yksi 35v. :) Teen toisinaan tätä ja muutama "vakio" asiakas on, tosin koosta en osaa itsesanoa mitään mutta ei se olekkaan ollut se vaikuttava tekijä kun hieronnalle on tulleet ;)

        Toki sellainen "perusteellinenkin" hieronta on muutaman kerran tehty, kun oikein on pitänyt paikat verryttää naiselta..

        Minä haluun kans mies hierojan...ja haluun loppuun asti....


      • Hierojamies-ek
        kiimassa-n50 kirjoitti:

        Minä haluun kans mies hierojan...ja haluun loppuun asti....

        No missäspäin sitä ollaan niin josko se aika löytyisi? :)


      • naisillekans
        Hierojamies-ek kirjoitti:

        Täältä löytyy yksi 35v. :) Teen toisinaan tätä ja muutama "vakio" asiakas on, tosin koosta en osaa itsesanoa mitään mutta ei se olekkaan ollut se vaikuttava tekijä kun hieronnalle on tulleet ;)

        Toki sellainen "perusteellinenkin" hieronta on muutaman kerran tehty, kun oikein on pitänyt paikat verryttää naiselta..

        Hei hierojamies:)...mistä sinut löytäisin?
        Arvasin,että täytyy vaan uskaltaa kysyä.Ja onhan se hyvä,että herrat ryöllistää noita naispuolisia mamuja etteivät hekin harhaudu paheiden teille niinkuin poikapuoliset kolleegansa.


      • kiimassa-n50
        Hierojamies-ek kirjoitti:

        No missäspäin sitä ollaan niin josko se aika löytyisi? :)

        Asun kirkkonummella teetkö kotihierontaa....


      • Hierojamies-ek
        naisillekans kirjoitti:

        Hei hierojamies:)...mistä sinut löytäisin?
        Arvasin,että täytyy vaan uskaltaa kysyä.Ja onhan se hyvä,että herrat ryöllistää noita naispuolisia mamuja etteivät hekin harhaudu paheiden teille niinkuin poikapuoliset kolleegansa.

        Laitappa vaikka viesti; Hierojam@hotmail(piste)com

        Niin kerron mielelläni lisää :) Ja autollahan pääsen tarvittaessa minne vain jos niikseen ;)


      • Hierojamies-ek
        kiimassa-n50 kirjoitti:

        Asun kirkkonummella teetkö kotihierontaa....

        Toki teen myös kotihierontaa, jos vaan on rauhallinen paikka :)

        Ja käyn silloin tällöin Helsingissä muutoinkin joten, laita vaikka viesti;

        Hierojam@hotmail(piste)com niin katsotaan siitä vaikka sitten eteenpäin.


      • Jäkessä olen tarjonnu naisille hierontaa ja olen myös kielitaitoinen, laita viestiä [email protected]


      • Anonyymi
        kiimassa-n50 kirjoitti:

        Minä haluun kans mies hierojan...ja haluun loppuun asti....

        Täälä 25v nuori kreikkalainrn mies


      • Anonyymi
        kiimassa-n50 kirjoitti:

        Asun kirkkonummella teetkö kotihierontaa....

        Mä voin tulla sun kotiin hieromaan, kun sovitaan


      • kiimassa-n50 kirjoitti:

        Minä haluun kans mies hierojan...ja haluun loppuun asti....

        Moi. Voin tulla sun luo hieroon, ja hoidetaan loppuua asti.


    • näinmeillä

      Joo, thaikku sen olla pitää. Itse olen jäänyt niihin "koukkuun" jo vuosia sitten. Kallion ja Sörkän mestat on tullu kierrettyy jo moneen kertaan.

      • kallio1

        Voitko suositella jotai mestaa. Vaasankadulla olen muutamassa käynyt.
        Löytyisköhän helläkätistä ja isorintaista thaityttöä


      • pilku

        oisko missään suomalaista thai hierojaa


    • näinmeillä

      4. linjan loppupää, heti ensimmäinen kirkon jälkeen. Et pety.

    • tarpeeksisaanut

      Lappeenrannassa Kievarinkatu ihan perseestä, en suosittele. Etukäteen varatut ja sovitut ajat ei pidä, jo kaksi kertaa mennyt sovittuun aikaan ovelle "nyton toinen, tule tunni päästä uusiks.." Luokatonta touhua.

      Onneksi on muitakin, jotka sentään pitää lupauksensa.

      • kokemuksia88

        Mulla on aina onnistunut kievarinkadulla. Leirin paikka kannattaa kyllä kiertää kaukaa


      • Anonyymi
        kokemuksia88 kirjoitti:

        Mulla on aina onnistunut kievarinkadulla. Leirin paikka kannattaa kyllä kiertää kaukaa

        No nyt ne molemmat on poistuneet markkinoilta ja muutoinkin ko. skene alkaa olla mennyttä aikaa. Perseenmyynti on siirtynyt nettiin ja sieltä löytyy yhteystiedot mihin soitella. Ja netistä ne lyhytaikaiset vuokraluukut tuohon touhuun hommataan.


    • lau-ritsala

      millainen Lauritsalassa?

      • hierotaanvaan

        Lauritsalassa on välillä ihan ok. Ehkä ei niin mukavat asiakkaat saa tytön mielen synkistymään.


    • Kiinnostavaa

      Onko millaista paikkaa Tikkurilassa, en ole koskaan uskaltanut vielä kokeilla, mutta nyt on alkanut kiinnostaa.

    • tarpeen

      Edelleen toivoisin löytäväni mielummin suomalaisen vanhemman Naisen joka hieroisi sopivasti kaikki paikat. Olen kyl itsekin jo yli 50v.
      Nyt kun keskustellaan lappeenrannan paikoista.

      • tarpeen

        Lappeenrannasta kivaa hieroja Naista..
        Yhteyttä vaik iskurin kautta.


    • Elovenanainen

      Nyt varmaan typerin kysymys. Osaako Thai naiset todella HIEROA, siis hieroa (itsellä fysioterapian tarve hartioille vaikka mies hieroo) hartiat jne.? Yleisin käsitys on että Thai naiset tekee sen "ylimääräisen" muttei sitä ITSE asiaa eli HIEROMISTA kun niskat on jumissa.

      • kokeillut

        Kyllä niistä suuri osa osaa ihan oikeasti hieroa, mutta kyllä silti sinuna menisin ihan kotimaiselle koulutetulle hierojalle jos on oikeasti kunnon hierontaa, jopa fysiota vailla. Ja muutenkin, kyllä sinuna naisena välttäisin menemästä noille "pahnoille". Voinet arvailla ja kuvitella lopun.


    • Elovenanainen

      Kuulostaa varmaan tylsältä mutta on käynyt mielessä kun ko. paikkoihin törmäilee keskustassa.

    • laatuhintasuhde

      Muutaman kerran käynyt ja useamminkin saattaisin mennä, jos sillä puolen tunnin 30 eurolla kosketeltaisiin kaikki kehon alueet. Mutta pettynyt olen, kun 15...20min kohdalla hierojatar alkaa kyselemään "sinä tahto enemmän, sinä maksa lisä". Ja lisää pitäisi maksaa 20...40 euroa, jotta hän käsillään koskisi kehon kaikkiin osiin. Periaatteessa en halua maksaa tippaakaan enempää, koska liikkeeseen tultaessa antoi ymmärtää, että 0,5 tunnin/30 euron hieronnassa käsitellään koko vartalo. Yhteensä siis haluavat 50...80 euroa. Sehän on yhtä paljon kuin erikoislääkärin palkkio - kiitos ei.

    • jokukukaon

      Täällä Seinäjoella on ainakin yksi paikka, hierojat vaihtuvat melko usein tulevat Tampereelta, samat naiset kiertävät paikasta toiseen.Väittävät, että pomo käski !
      Sain selville, että on pomoja ympäri suomea rahastavat roimasti. 1h hierontaa ja mimmit vilkuilevat kelloa ja kysyvät haluko muuta suuhun otto on 150e silloin on vaattet pois päältä jo alpäähän ei saa sormitella muuta kuin maksamalla lisää 200e.Olen käynyt kuuden mimmin käsittelyssä ja touhu on ain ajokaisella sama.Kävin myös Tampeereella siellä tarjottiin 1h ja kahta mimmiä, toimen piteet olivat samat ja myös hinnat.Onhan Thai-tytöt kauniita, mutta ovat joutuneet ahdinkoon "pomon" kanssa, mimmit ovat tulleet suomeen velkarahalla heidän pitää maksaa joka kuukausi määrätty summa ja sitoutuminen hierojan työhön.
      Mimmit selittävät, että Thaimaassa on joku sukulainen sairas ja pitää lähettää rahaa sinne.Ikävä tunnustaa, että olen kiinnostunut myös Thai-tytöistä,tekevätyötään saadakseen ruokaa, asuvat aika kurjissa paikoissa.
      Minulle annettiin porttikielto kun pyysin kuittia maksuista !! Nyt sitten poliisi ratsamassa ja tyttö lähti Thaimaahan(karkoitettiin)
      Vaasassa on myös näitä hieroomoita hyvän näköisiä tyttöjä, myyvät ns.palvelut lisäksi huumeita ja nuuskaa, joku tauti vielä lahjana....
      Se on se ammattikunta, mokavat liian usein töissä.
      Nyt verottaja iskee Thaihierontapaikkoihin, niillä kun ei tuo kirjanpito ole kunnossa eivätkä kirjoita kuittia(harvat osaavat edes kirjoittaa).
      Olen selvitellyt hitaasti ja varmasti koko ammattikunnan edesottamuksia, todella on järkkyttäviä tapauksia velkojensa suhteen...Osa on mennyt naimisiin suomalaisen kanssa, parin vuoden jälkeen ovat hakeneet eroa.Näin voi mimmi saada esim.kelan koulutuksen kieleen sossu maksaa vuokran ja puhelinkulut, mimmit ovat toisiinsa yhteydessä , minne pomo lähettää taasen viikoksi tai kahdeksi...
      Olkaa pojat varovaisia tautien suhteen (kortsu on paras)

      • IkäväJuttu

        Aika idiootti luonne täytyy olla, että tuollaista menisi tekemään sen takia, ettei saa kuittia millä ei tee mitään. Tai vaikka tekisi. Onneksi koko juttu oli kuitenkin keksitty.


    • tuhmakiimainen

      saako taikku paikoissa myös panon ja paljonkohan maksaa?mikähän on piiskaus kulttuuri aasiassa,antaisko taikku hierojat piiskaa myös jos vie ite vaikka vitsan mukana vai ovatko huuli pyöreenä että mistä on kyse?

      • hupakoitsija

        Kyllä niistä paikoista panonkin saa. Hinta riippuu vähän paikasta, hierojattaresta ja paljonko onnistuu tinkimään. Hieronta maksun lisäksi joka yleensä on 30 min. 30€ ja 60 min 50€ Niin ite oon saanut käsihoidon 50€ ja panon 100€ yli satasta en ole suostunut panosta maksamaan.
        Vakipaikassa missä tuli käytyä niin oon saanut hieronnan ja panon yhteishintaan 100€ ja muutaman kerran 60€ Paikan omistaja itse antoi tuohon hintaan.


    • Nainentahtoonaista

      Uskaltaako nainen mennä pyytämään vähän erilaisempaa hoitoa thaihierojattarelta?

      • extra-relax

        Millaisen hoidon haluaisit extrana?

        Olen antanut itselleni ymmärtää, että kyllä naisetkin extraa halutessaan saavat ko. paikoissa.

        Itseäni (m) toisinaan kiinnostanut käydä hieman rentoutumassa, mutta ei kokemusta.


      • Nainentahtoonaista
        extra-relax kirjoitti:

        Millaisen hoidon haluaisit extrana?

        Olen antanut itselleni ymmärtää, että kyllä naisetkin extraa halutessaan saavat ko. paikoissa.

        Itseäni (m) toisinaan kiinnostanut käydä hieman rentoutumassa, mutta ei kokemusta.

        Haluaisin sormitusta pimppaan/ peppuun. Nuoleminen olisi myös kiva. Paljonkohan pyytävät? Uskaltaako nainen edes kysyä vai kattooko huuli pyöreenä..


      • näinmeillä

        Kyllä täällä stadissa varmaan semmoisii paikkoja löytyy.


      • Sinusta-kiinni
        Nainentahtoonaista kirjoitti:

        Haluaisin sormitusta pimppaan/ peppuun. Nuoleminen olisi myös kiva. Paljonkohan pyytävät? Uskaltaako nainen edes kysyä vai kattooko huuli pyöreenä..

        Ken ei uskalla, ei myöskään saa.

        Vai oletatko, että likka säntää kadulla perääsi tarjoamaan tuota nautintoa?


    • Hetsu-Heli

      Voi kun olisikin naisille sellainen thaipaikka jossa hierottaisiin thainaisen toimesta kaikki naisen salaisetpaikat....

    • thai_noviisi

      Muutamia kyssäreitä sharmanttien naisten thaihieronnasta.

      1) Millaset tilat niissä yleensä on, eli onko suljettu huone jonne ei yllätyksellä kukaan kurkkaa.

      2) Onko useampia hierojattaria joista voi valita itselleen mieluisamman.

      3) Miten hierojattaret ovat pukeutuneita ja onko asiakas nakkena pelkän pyyhkeen varassa.

      4) Osaavatko he antaa hyvän rentouttavan hieronan oikeana hierontana.

      5) Jos extroista on kyse, niin sovitaanko niistä edeltä käsin ja voiko käsin nautiskella myös naisen muodoista. Millaisia extroja tarjoavat. Entä mahdollinen suihku rentoutumisen lopuksi.

      Jos jotakin jäi huomioimatta, niin saa toki lisätä.

      • Siinä-vastaukset

        Kohdat 1, 2 ja 3 selviävät mennessäsi paikan päälle, kohta 4 selviää kokemalla ja kohta 5 on puhtaasti neuvotteluasiaa.


    • Jomotusta

      Onko oulussa hoito loppuun asti?

      • Neuvotteluasia

        Neuvotteluasia.


    • oiniitäaikoja

      Olipa kerran... Helsingissä thai-hierontapaikka, jossa oli erinomaiset hierojat (oikeesti!) erinomainen palvelu ja ns lisäekstrat sisältyivät hintaan aina silloin ja tällöin. Joskus oli kaksi hierojaa, joista toinen hieroi tätä ja toinen sitä. Aina oli paikalla myös nais-asiakas tai useampikin. Joillakin oli naishieroja, joillakin mies. Verhon takaa kuuli, että hyvin kelpasi. Tämän paikan lopetti se, että omistaja vaihtui ja seuraavan omistajan ainoa tarkoitus oli rahan keruu ja oikeiden hierojien vaihto pelkkiin runkkareihin jotka ensimäiseksi kysyivät, mitä pitää tehdä; otetaanko suihin vaan pelkästään käsihommat, vai oikeinko yhdyntä. Pelkkää oikeaa hierontaa ei sitten ollut tarjolla, kun ei ollut osaavia hierojia.

    • Bi64

      Yhden ainoan kerran käynyt, eikä toista kertaa ilmeisesti tule. Nehän ovat rahastuspaikkoja, jos haluat jotain erikoista joudut maksamaan aina lisää joten laskua kertyy. Eikä nuo hierojattaret mitään kaunottaria ole, kemian puuttuessa melko köyhän tuntuista.

    • Anonyymi

      Hyvinkäällä laadukas ja vahvakätinen mieshieroja monipuolisella hieronnalla.
      [email protected]

    • Anonyymi

      2015-11-22 16:46:08 Hyvin ne kusettaa hyväuskoista Suomipoikaa.. Olet tosi TYHMÄ.!! Ja vielä ilkeät kertoa sen täällä kaikkien nähden...

      • Anonyymi

        Onko Suomalisilla mieshierojilla Suomalaisille naisasiakkaille palveluita missä päädytään aktiin?/käsihoitoon?


    • Anonyymi

      Joskus -90 luvulla tuli käytyä sielläpäin. Oli kyllä hyvää palvelua, ainakin aluksi. Se loppui, kun omistaja vaihtui, ja palvelu muuttui pelkäksi rahastukseksi. Muistuu esimerkiksi yksi kerta, kun ennestään tuttu hieroja oli vuorossa ja tuli nuoren tytön kanssa hoitohuoneeseen ja kertoi hänen olevan oma tytär, jolle opettaa ammattia. Silloin annettiin oikeaa hyvää hierontaa, mutta tämä "äiti" kertoi tyttärelleen, että aina kannattaa tehdä aluksi näin, ja neuvoi miten tehdä miehelle hyvää ja tyttö teki kuten äitinsä siinä vieressä neuvoi. Ja sitten vielä tämä äiti näytti omin käsin, miten spermat levitellään alavatsalle ja muualle josta ne sitten tunnin loputtua pyyhkäistään pyyhkeellä.

    • Anonyymi

      Löytyykö Helsingistä hierontapaikkaa missä olisi suihku tai sauna, ja hieroja tulisi mukaan suihkuun tai saunaan?

      • Anonyymi

        Ei ole, mutta GAY-sauna löytyy.


    • Anonyymi

      Missä tällänen paikka ok?

    • Anonyymi

      Mä voin hieroa mukavia naisia, ja jotain muutakinjos haluu niin onnistuu sormettaminen, nuoleminen ym

    • Mä voin tulla uudellamaalla hieroon vaikka kotiin, ja saa sormetusta ja nuolemistakin

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 52 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe