Miten saada seksisuhde?

Ihmettelijä123

Olen aikuinen mies ja omasta mielestäni ihan normaali:) Ongelmani on, että en ole saanut seksisuhdetta aikaiseksi. Olen hyvässä kunnossa, peniksen pituus normaalia isompi, jaksan sängyssä panna kauan ja tulen juttuun erilaisten ihmisten kanssa. Minulla on seksi ilmoitus netissä. Yhteidenottoja on tullut, mutta en ole päässyt vielä näkemään naista livenä esim kahvilla.. Haen ihan normaalia seksisuhdetta. Olen miettinyt missä on vika? Eikö naiset uskalla tavata? Varattuja naisia on paljon liikkeellä, mutta niihin en koske.

56

4492

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ineedaman

      Tuo löylykauhafetisisti sitten jaksaa intoilla siitä löylykauhastaan.

      Me vapaat naiset emme halua pelkkää seksisuhdetta! Sorry, mutta todella harva nainen pystyy suhtautumaan seksiin vain seksinä. Saamme seksistä kunnolla irti ja esim. orgasmin sellaisen miehen kanssa, johon luotamme ja jonka tunnemme riittävän hyvin. Kunnon nautinto ei siis naiselle onnistu irtosuhteessa, mikä tuo sinun seksitarjouksesi on.

      • Seksisuhde on käsittääkseni vakituinen,mutta ei seurustelusuhde...siinä luodaan luottamus ja opitaan tuntemaan toinen...yhden illan panot on ihan eri asia....se on pelkää seksiä,fuck buddy on eri juttu....ineedman sulla on nyt menny löylykauha ja kiulu sekasin:D<3


      • Ineedaman

        Voi ukkoseni. Katsos kun meidät naiset on luotu sellaisiksi että kun me alamme sekstailemaan jonkun kanssa ja se onnistuu hyvin niin siihen tulee tunteet mukaan ja riittävää seksimäärää seuraa rakastuminen, itse asiassa hyvin nopeasti. Kyse on näistä ihanista hormoneista, joita seksi saa naisen kropassa aikaiseksi - ei ole kyse siitä haluammeko jotakin vai emme, se vain tapahtuu - ihanaa ja kamalaa!!!

        Tällä aloittajan tarkoittamalla seksisuhteella ei ole mitään tekemistä rakastumisen kanssa. Siksi sitä hyvin harva nainen lopulta haluaa.


      • kuha_on_kala

        En nyt sanoisi, että kovin harva nainen haluaa seksisuhdetta. Toki enemmistölle se ei taida sopia. Mutta toisaalta eivät myöskään kaikki miehet seksisuhdetta halua.

        Mistä olet AP seksiseuraa hakenut? Ehkä menestyksen puuttuminen johtuu siitä, että olet pyörinyt väärillä sivustoilla. Katsoppa http://www.seksiseuraa.eu/

        Sieltä löytyy hyvää tietoa, mistä ja miten seksiä löytyy netistä. Oikea asenne on myös tärkeää. Hommaan ei voi lähteä sillä asenteella, että hanskat on heti tiskissä ja mieli katkeroitunut, jos seuraa ei ensimmäisten päivien aikana löydy. Nettideittailukin vaatii tavallaan vähän taitoa, ja mitä enemmän sitä tekee sen paremmaksi siinä tulee.

        Itselläni kesti melkein vuosi ennen kuin löysin ensimmäisen seksisuhteen, mutta nyt olen löytänyt netistä jo kolme vakipanoa. Ei siis kannata heti luovuttaa. ;)


    • Mistäpäin olet? Tämä sinkkutyttö kyllä haluaisi ainoastaan sexisuhteen :)

      • pk seudulta löytyis..


      • reppumies1970 kirjoitti:

        pk seudulta löytyis..

        Turhan kaukaa oot..Tampere oikea suunta


      • mirmeli-63 kirjoitti:

        Turhan kaukaa oot..Tampere oikea suunta

        Harmin paikka..joskus tulee kyllä tampereellakin käytyä


      • Niinpä. .joskus. Ei ihan riittävästi. :-D


      • mirmeli-63 kirjoitti:

        Turhan kaukaa oot..Tampere oikea suunta

        Täälä olisi yksi mies tampereelta vailla seksisuhdetta ;)


      • No millainen mies siellä on?
        Mun tiedot tuolla treffien puolella;-)


      • Mustamies
        mirmeli-63 kirjoitti:

        Turhan kaukaa oot..Tampere oikea suunta

        Missä päin tampereell oot?
        M.21


    • Tiuku73

      Minäkin tahtoisin seksisuhteen.. Sinkkuna kun muuten mukavaa mutta kiima pitäisi saada helpottamaan.

    • selväpeli

      Ihmettelijälle ihmettelen,että miksi ihmeessä et koske varattuun naiseen.Meissä voi olla paljon mukavia,kauniita ja raittiita tyyppejä,joiden mies ei enää syystä tai toisesta pysty seksiin.Maksettuja miehiä Suomessa ei juuri löydy ja ihmisen tarpeet on varatullakin,niinkuin sinullakin.
      Jos itse haluat pelkän seksisuhteen,rauhallinen,mutta intohimoinen varattu nainen voisi olla loistava vaihtoehto ja win-win tilanne.
      Moni haluaa kasvattaa lapsensa perheessä ja isän kanssa,joka on joskus siihen seksiin kyennyt.
      Siis puhun tilanteesta,jossa et itse halua sitoutua vaan pelkkää seksiä.Sitten täytyy vaan tyytyä siihen porukkaan,joka syystä tai toisesta ei myös halua sitoutua tai ei ole sopivaa löytänyt.Ystäväpiiristäni melkein jokainen sinkkunainen on kyllä sitoutumishaluinen ja vakisuhdetta etsimässä.

      on kyllä

      • Millainen nainen siel on?


    • kysyvälleannetaan

      Kerronpa esimerkin: Menin kahvilaan ja yksi puolituttu naisihminen kysäisi, että mitäs mies? Sanoin, että mitäpä tässä, panettaa. Hän, että tule, mennään ja menimme...

      • selväpeli

        ...ja??


    • Runosielullinen

      Minäkin olen yrittänyt vaikka mistä kautta saada seksi seuraa, ei vaan kukaan vastaa. Minulle kelpaa kyllä varattukkin , olen itsekkin varattu, mutta heikkona kaikenikäisiin naisiin.

      • lausunkin

        No tervehdys,laulusujatar voisi olla kiinnostunut sielustasi ja vähän muustakin:)Minkäikäinen sielusi on?


      • Runosieluinen

        Tullut juuri 60 täyteen, olen normaalivartaloinen .


      • ffgcgghhj

        Sittenhän sulle sopiva paikka on vanhainkodissa hah hah


      • lausunkin
        Runosieluinen kirjoitti:

        Tullut juuri 60 täyteen, olen normaalivartaloinen .

        Onpa täällä fiksua porukkaa kommentoimassa,taitaa heiltä puuttua elämä:)
        Runosielu,hyvä ikä sulla.Jos tää olis niin helppoa kuin haaveissa...niin tulisin kainaloosi ja pitäisimme toisiamme hyvänä:)


      • runosieluinen
        lausunkin kirjoitti:

        Onpa täällä fiksua porukkaa kommentoimassa,taitaa heiltä puuttua elämä:)
        Runosielu,hyvä ikä sulla.Jos tää olis niin helppoa kuin haaveissa...niin tulisin kainaloosi ja pitäisimme toisiamme hyvänä:)

        Kai se jotenkin onnistuu jos tahtoa riittää


      • lausunkin

        :)ihmetellään!


    • No niin kerrankin asia aihe,itse ja etsinyt tovin seuraa nimen omaan seksisuhdetta,jopa maksullista saldona joku turkulainen joka ei tienny edes mitä pitää tehdä kun oma poikaystävä ei hyväksy...no se siitä,olen myös kirjoitellu fetisseistä joska sitä kautta,ei toimi....ihan tavallista,ei toimi.....mä vähän veikkaan että tällä rauman seudulla ei uskalleta tai sitten niitä vaan ei ole tämmöselle mukavalle n. Neljäkypäselle joka ei halua seurustella mutta vakituinen seksisuhde kelpais,sitten valitetaan kun nykyään miehet ei esim.nuole pillua...höpöhöpö...mä olen monesti vastannu että mä en muuta tekiskään,myös sitominen ok,tavallinen ok....mistä kiikastaa Naiset....kun ei haittaa edes se että on pullukka!! Ja meiliä saa laittaa,löytyy numerokin....outoa?varmin vastaus minkä saa niin tulee perään joku postaus löylykauhasta.....no on sekin jotain,edes se.....hauskaa ja seksitöntä syksyä toivoo..... Piiukko

      • Kaikki aina kaukana. Onko Tampereen lähellä ketään miestä? ?


    • miehel

      Olen 30v mies ja seksisuhde 47v naisen kans aivan ihanaa

    • Jupe82

      Olishan se kiva löytää seksisuhde täällä k-suomen alueella tämmöselle kiimaselle 33vee miehelle mutta eipä rohkeita naisia löydy :)

    • Ja Rovaniemellä huhuilee 48v mies kans seksisuhdetta

    • bileet

      Entäs seksi bileet ? halukkaita ! oli tos ilmo ! mut miehet vaan olit tulossa ? naiset eivät uskaltaneet ?

      • ilmokuntoon

        Oliks ne "Jasun bileet"......
        Olisin halunnut tulla.Ilmo oli vaillinainen.Olisiko nainen yksin voinut tulla ja mihin??


    • kiimassa-n50

      Minä voisin haluta seksi suhteen... kunnon pano ja jos siihen sais vielä kunnon pillun nuolemisen

      • Vaeltaja54

        Kunnon pano tekisi hyvää ja nuoleminen lisää nautintoa


      • kiimassa-n50 ottaa yhteyttä niin toiveesi voi toteutua.


      • Halukas_avustaja

        Moi!
        Onko hakusi vielä voimassa? Kovastikkin suuseksitä kiinnotunut mies lähestyy sinua. Vinkaa jos haku voimassa?


    • Kiinnostavaa

      Olisihan se ihana löytää vanhempi nainen jota voisi tavata silloin tällöin kivan yhdessäolon merkeissä.

    • Mulla toiveena olis pikkasen pullukka ja pitäisi nuolemisesta,toki muukin käy mutta kun ei löydy niin ei.....löydy!!

      • Tinkatinka

        Hei piiukko, olisko sulla joku sähköpostiosoite pistää? :)


    • Neitoseurahakuses

      Täällä Päijät-Hämeessä kanssa kaipailis seksisuhdetta 36v kaveri.... Mutta aika epätoivoiselta ja turhalta näyttää olevan seksin löytäminen netistä.
      Ja kun olen vielä niiiin arka heppu että en juurikaan kehtaa baareissakaan mennä juttelemaan naisille.......

    • faktajuttumeneenäin

      Elämäni aikana , olen luonut seksisuhteen arviolta noin 50 eri naiseen. Ei se ole vaikeaa . Minä ymmärsin "puutteen", mitä naiset halusivat/toivovoivat. 70-90 luvulla. Täytyy esiintyä ns. alfauroksena. Siloin "pääsee"

      • OutolempiHesasta

        No,entä ihan ajatuksena,vanhempana alfauroksena pariskunnalle...?


    • 009944221188

      Ei ollut vaikeaa saada viehättävää naista seuraksi, joko vain seksikumppaniksi tai pysyvämpään suhteeseen. Onnistui hyvin aidossa elämässä ilman nettiä, chattia kun liikkui siististi pukeutuneena, suht selvin päin oli naisia kohtaan huomaavainen kohtelian, avaten oven, auttaen takin ylle niin kyllä halukkaita, estottomia naisia oli sängyssä vierellä, alla tai päällä, He tekivät usein aloitteen.

    • jjiikko

      Täällä myös seksisuhdetta kaipaileva 40 mies k-suomi. Pahalta näyttää, ei tule vastakaikua nettideiteistä eikä satunnais ravintolakäynneiltäkään. Nyt kelpaisi jo pullukka tai vähän rumempikin, mutta ei nämäkään matkaan ole lähteneet.

      Aiemmin naisen iskentä onnistui edes jollain menestyksellä, nykyään ei esim ravintoloissa tule illan aikana naisilta juttua ollenkaan vaikka ensialoitteita teenkin.

    • virtaska1

      Onhan elämä muuten muuttunut kiitolaukaksi.Puolisoilla isot lainat,paljon töitä niillä joilla niitä on.Seksi kuihtuu ja vierasta seksisuhdetta, on varsinkin naisen vaikea löytää.
      Seksi antais kuitenkin virtaa elämään.Vanhempana naisena olis paljon annettavaa,mutta avioliiton instituutiosta ei halua päästää irti.Oravanvanpyörässä kymmenet vuodet heilahtaa,ilman nautintoja.
      Ja yhtäkkiä:ohi on!

      • Samassa_Veneessä_

        Tuttua... tuttua... kuin AKKssa.
        Täällä sun vastapari, mies ilman kotihellyyttä ja kotiseksiä.


      • virtaska1

        Missäpäin veneilet:)


      • oravanpyörässämyös

        Täälläkin olis virtaska1:n kirkkoveneeseen tappi...


    • löylykauha

      löylykauha perseeseen

    • heihouletsgo

      Ei täällä saa seksii jos on vapaa mies...varatut naiset on halukkaita... mutta vapaat ei uskalla... seksi bileet kiinnosti vain miehii... kukaan nainen ei ilmoittautunut ... että näin suomessa !!

    • Ujomies28v

      Joo ihan turha haaveilla seksistä varsinkin jos on ujo, vapaa ja yli-ikäinen neitsytsetä. Toivo on menetetty jo aikaa sitten. Parempi vain tehdä itsemurha kun en saa pillua edes vanhoilta jo parhaat päivänsä nähneiltä naisilta. Edes lähiräkälän Pubiruusut ei tule ehdottelemaan seksiä.

    • Xl22

      Turha mennä lähiöiden räkälöihin, siellä tapaat ainoastaan alkoholistuneita mummeleita, papparaisia joten unohda kyseiset paikat. Mikäli viihteelle kannattaa mennä tasokkaaseen paikkaan.

    • Itekkin luotettavaa leikkisuhdetta hakusessa Lahden suunnalta M20, tyttöystävä löytyy mutta seksi on vähän ongelma. Haluaisin vanhempaa naista kenelle voi päästää paineet ;) sposti " keskikettera"

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1819
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      82
      1606
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe