Raamattu kieltää ehkäisyn

ihana_rauhan_ranta

Jeesus sanoi: Sallikaa lasten tulla minun tyköni älkää ESTÄKÖ heitä. Nyt todistus siitä että lapsia ei ole tarkoitus estää se ei ole Jumalan tahdon mukaista.

22

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole.
      Se on vain todistus siitä, että lapset saa tulla Jeesusken luo.

      Spermaa Hän ei vaadi luokseen.

      Kes.

      • vl_ä

        Älä yritä... Sulla ei ole varaa muokata raamatun kohtia


      • Mitä kohtaa?

        Puhutko VL raamatusta?


      • kotini_on_taivahassa
        Kesitas kirjoitti:

        Mitä kohtaa?

        Puhutko VL raamatusta?

        Etkö tiennyt että Jeesus on henkensä kautta täällä maanpäällä, Elkää estäkö heitä sillä heidän kaltaistensa on Jumalanvaltakunta


      • kotini_on_taivahassa kirjoitti:

        Etkö tiennyt että Jeesus on henkensä kautta täällä maanpäällä, Elkää estäkö heitä sillä heidän kaltaistensa on Jumalanvaltakunta

        Tiedän.

        Julistan sitä työkseni, mutta älä unhoda kontekstia!!

        Kerro minulle, mikä se tässä asiassa on.

        Jos sitä ei tiedä, ei tiedä kirjasta mitään.

        Kes.


      • kysyväinen_65

        Mikä se konteksti on?


    • TulkisetkoOikein

      Onneksi ne saa aikuisena päättää itse mitä tekevät.

    • eilestadiolainen

      Eikö tämä tarkoita, että älkää estäkö jo syntyneitä lapsia tulemasta hänen tykönsä?
      En ole koskaan ymmärtänyt tätä niin, että älkää estäkö lapsia syntymästä!
      Ei tuossa mitään ehkäisystä puhuta.

      • Eiköhän tuo aloitus ollut provo.


      • pöyristyttävää

        Mitenkähän tuostakin raamatun kohdasta on osattu leipoa tuollainen ajatusmaailma?? Tuota jaetta aiemmin - muistaakseni, v anhemmat olivat hätistelemässä lapsia pois Jeesuksen luota ja siitä seurasi, että Jeesus sanoi: Sallikaa lasten tulla minun tyköni, sillä sen kaltaisten, on Taivasten Valtakunta..


    • Soikhiopää

      Ahaa, eli tätä raamatun kohtaa vl pedofiilit ovat tulkinneet ja toimineet sen mukaisesti. Raamattu on vähän niinkuin laki, eli se on niin kuin se luetaan.

    • atteboi

      Siellä sakastin perähuoneessa "se setä" odottaa lasten tulevan luokseen, lappu rinnassaan. >Sallikaa lasten tulla minun luokseni<.

    • kotini_on_taivahassa

      Jos ehkäsette lapsen te estätte häntä tulemasta Jeesuksen luo eli jumalansanankuulolle

      • MIetippäSitä

        jos ynnytät lapsen se todennäköisesti menee maailmaan ja joutuu h.elvettiin. Eikö ole parempi että sinne ei tieten tahtoin synnytetä ja aiheuteta turhaa kärsimystä - tahallaan ?


    • onkosielläyhtääntajuis

      kyllä pitää olla ihme taunoja täällä kirjottamassa mitä ropaskaa sattuu!

      etkö sinä kotitaivahassa mitään tajua asiasta, vai miksiu tuoolaista naurettavaa roskaa laita ihmisten kiusaksi häh!!

    • Volvo_tumma

      Onko se ihan sama, jos mustalainen tulee pihaan Volvolla, on minun pakko ostaa Volvo?
      Järkeenkäypää on.

    • Varsin hupaista luettavaa on tuokin aloitus ja liitetty ehkäisyyn. Katsotaan taas millaisessa tilanteessa nuo sanat lausuttiin.

      Mark.9.
      13 Ja he toivat hänen tykönsä lapsia, että hän koskisi heihin; mutta OPETUSLAPSET NUHTELIVAT TUOJIA.
      14 Mutta kun Jeesus sen näki, närkästyi hän ja sanoi HEILLE: "Sallikaa lasten tulla minun tyköni, älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta.

      Jeesus nuhteli opetuslapsiaan eikä sanonut sanakaan ehkäisystä.

    • etsivä-xx

      Eipä avaus ole vakavisaan tehty luulisin ainakin.
      Ekä se on sen joka ilmoitti leikkineensä palstalla.

      • NimiErkkilä

        Tuo nimimerkki kyllä yleensä kirjoittelee vakavissaan. No voi olla että joku feikkaa hänen nimimerkillään.


    • taivaaseen

      Synti ja Jeesus on osattava erottaa toisistaan . Jeesus synnitön sovitti syntisten synnit . Muuta pelastusta ei ole . Lapset kuuluu elämään luonnollisesti . Luonnotonta vihata lapsia nehän on ihmisiä . Avioliitto on hyvä asia syy miksi elää . Ehkäisy on hyvä asia mutta oikea rakkaus menee naimisiin ja synnyttää rakkauslapsia . Lapsenlapsia . Jeesus kuuluu pelastuspuoleen . Myös lapsille.

    • Teuvoo

      Tunnen paljon "uskovaisia" jotka ostivat kortsuja apteekeista, sekä kauppojen, sekä Esson automaateista.
      Nykyään tilaavat yleensä netistä.

      • taunoo

        Ja olit katselemassa kun ostivat?

        ja mitä sitten jos ostivat, kerro!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe