Mä niin luulen

Mävain1

....että näemme huomenna pikaisesti, jos vain muistan oikein. Tiedän, ettet välitä näkemisestäni, mutta minulle sinun näkeminen on päivän iloisin asia. Rakastan sua...oikeasti. Sitä sinun ei tarvitse epäillä. Vaikka mitäpä sillä väliä on...kun tiedän, ettet välitä.

16

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • välitänkyllä

      Mua vaan niin jännittää sun näkeminen. Menen sekaisin.

      • Mävain1

        Ei hän minua jännitä rauhallinen "viilipurkki" kun on. Tunteita minua kohtaan ei ole joten pystyy olemaan normaalisti. Ehkä suoraa katsetta pyrkii välttämään, koska tietää tunteeni. Oli ihana nähdä ja kuulla, että kaikki on kuitenkin hyvin<3 Pelästyin todella....


      • välitänkyllä
        Mävain1 kirjoitti:

        Ei hän minua jännitä rauhallinen "viilipurkki" kun on. Tunteita minua kohtaan ei ole joten pystyy olemaan normaalisti. Ehkä suoraa katsetta pyrkii välttämään, koska tietää tunteeni. Oli ihana nähdä ja kuulla, että kaikki on kuitenkin hyvin<3 Pelästyin todella....

        Voi kuule, tunteita on. Olen enemmän järki-ihminen, jonka vuoksi tunteet eivät näy ulospäin. Kaikki on hyvin, toivottavasti myös sinulla. Älä turhaan pelkää.


      • Mävain1
        välitänkyllä kirjoitti:

        Voi kuule, tunteita on. Olen enemmän järki-ihminen, jonka vuoksi tunteet eivät näy ulospäin. Kaikki on hyvin, toivottavasti myös sinulla. Älä turhaan pelkää.

        Mietin vain, että jos olisin "menettänyt" hänet....ajatus tuntui todella pahalta, vaikka hän ei olekaan mun. Olisin halunnut halata häntä tänään....siinä kaikkien nähden. Niin onnellinen olen, ettei mitään sattunut.


      • välitänkyllä
        Mävain1 kirjoitti:

        Mietin vain, että jos olisin "menettänyt" hänet....ajatus tuntui todella pahalta, vaikka hän ei olekaan mun. Olisin halunnut halata häntä tänään....siinä kaikkien nähden. Niin onnellinen olen, ettei mitään sattunut.

        Olisit halannut. Olisin toivonut sitä :)


      • Mävain1
        välitänkyllä kirjoitti:

        Olisit halannut. Olisin toivonut sitä :)

        Toivoisin, että hän ottaisi kiinni ja halaisi oikein kunnolla<3 Mutta niin ei tule tapahtumaan :(


      • välitänkyllä
        Mävain1 kirjoitti:

        Toivoisin, että hän ottaisi kiinni ja halaisi oikein kunnolla<3 Mutta niin ei tule tapahtumaan :(

        Minä toivoisin, että hänkin halaisi :(


      • Mävain1
        välitänkyllä kirjoitti:

        Minä toivoisin, että hänkin halaisi :(

        Se on kyllä hänen tehtävä. Olen itse yrittänyt liikaa. Ota syliisi jos huomenna nähdään. Jossain piilossa...aivan vähän. Tahtoisin niin. Vaikka et sinä hän ole :(


      • välitänkyllä
        Mävain1 kirjoitti:

        Se on kyllä hänen tehtävä. Olen itse yrittänyt liikaa. Ota syliisi jos huomenna nähdään. Jossain piilossa...aivan vähän. Tahtoisin niin. Vaikka et sinä hän ole :(

        En tiedä pystynkö :(


      • Mävain1
        välitänkyllä kirjoitti:

        En tiedä pystynkö :(

        Olis vain niin ihanaa, jos edes hieman ohimennen pikkuisen. En pyristele vastaan.


      • välitänkyllä
        Mävain1 kirjoitti:

        Olis vain niin ihanaa, jos edes hieman ohimennen pikkuisen. En pyristele vastaan.

        En rohkene, jos sinä et olekaan hän :/


      • Mävain1
        välitänkyllä kirjoitti:

        En rohkene, jos sinä et olekaan hän :/

        Niinhän se on. No, puretaan tää kupla sillä, että näytin kerran töissä hänelle täällä kirjoittamani viestin....joten nyt ei taida enää osua :(


      • välitänkyllä
        Mävain1 kirjoitti:

        Niinhän se on. No, puretaan tää kupla sillä, että näytin kerran töissä hänelle täällä kirjoittamani viestin....joten nyt ei taida enää osua :(

        Joo ei osu :/


      • Mävain1
        välitänkyllä kirjoitti:

        Joo ei osu :/

        Niinhän se täällä on ja en kylläkään tiedä muistaako hän, että olen sen täällä kirjoittanut, mutta jos et ole mitään viestiä nähnyt niin....eikä hän täällä kirjoita :(


      • oletkohän

        Jos olet hän siis mies jota olen täältä etsinyt, niin kyllä minäkin haluaisi sinut tavata ja uskoisin, että sinä kyllä tunnistat minut kuka minä olen. t. tuuliviiri


      • Mävain1
        oletkohän kirjoitti:

        Jos olet hän siis mies jota olen täältä etsinyt, niin kyllä minäkin haluaisi sinut tavata ja uskoisin, että sinä kyllä tunnistat minut kuka minä olen. t. tuuliviiri

        En ole mies.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6402
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4123
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      268
      2543
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1508
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1367
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe