Mitä ajatella??

Ihmettelen11

Olen 38-vuotias nainen ja etsin vakavissani suhdetta. Nyt minusta tuntuu, että olen törmännyt tuuliviiriin. Olen kolme vuotta sitten eronnut hankalasta parisuhteesta, enkä kaipaa ainakaan sydänsuruja... Tapailin tätä miestä jo viime keväänä, kunnes tästä miehestä ei enää kuulunutkaan mitään... Myöhemmin selvisi, että mies olikin löytänyt jonkin hauskanpitokaverin....

No, tämä mies otti minuun yhteyttä tänä syksynä uudestaan, kuulemma oli suhde hauskanpitokaveriin lopahtanut... No, aluksi tuli tunne, että olenko joku varapalkinto, mutta suostuin uudestaan treffeille. No, tämä mies on romanttinen treffeillä pitää kädestä kiinni ja pussailee.. Mutta yritin jututtaa miestä, että mitä oikein haluaa... No, mies jutteli aika ympäripyöreitä ja sanoi, ettei ole valmis kulkemaan suhteen perässä pitkää matkaa.. Tuntui aika kummalliselta, kun meillä on välimatkaa lähes 200 kilometriä. Lisäksi sanoin aika suoraan etsivän kunnon suhdetta ja että olen valmis etenemään nopeastikin, jos oikea mies tulee kohdalle...

Eli ei taida meidän lähtökohdat olla ihan samanlaiset... Kaiken lisäksi juuri tapaamisemme jälkeen mies etsiskeli megafonin avulla taas seuraa treffeillä...

Eli taidan ilmoittaa miehelle, että tämä oli tässä, etsimme selvästi eri asioita. En ymmärrä ollenkaan, että treffeillä pussaillaan ja hempeillään, jos ei olla tosissaan.... Ehkä parempi lopettaa homma alkuunsa, ennen kuin ihastun mieheen yhtään lisää....

10

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DontBeSimple

      Tottakai halaillaan ja pussaillaan, jos saisi hetken "läheisyyttä".
      Unohda sellaiset, jos itse olet vakavissasi.

    • 40vmies

      Juuri sellaisia pelimiehiä naiset tapailee jotka etsii hetken panoa. Naisia ei kiinnosta rehelliset miehet jotka haluaa parisuhteen ilman pelailua.

      • Jos osaisit lukea niin olisit lukenut tänne saakka: "taidan ilmoittaa miehelle, että tämä oli tässä, etsimme selvästi eri asioita"


      • Realismi

        Rupees miettiin miten noi pelimiehet alkais ihmisiksi ja lopeta naisten syyttely. Voisit kohdentaa marinas oikeeseen osoitteeseen. Kukaan ei halua playeria. Ja jos on tavannut olis taatudti halunnut välttää sen. Kuka muka tietentahtoen haluaa menettää luoton muihinkin? Mutta tuntuu olevan yleisempi ilmiö kuin normaali arvot omaava ja toista kunnioittava ihminen. Nykyäijät ovat itsekkäitä.


    • Hei

      Toteat, että etsitte eri asioita. Mikään ei voisi olla ilmeisempää. Toivon sinulle voimaa ja lujuutta irtautua hetimiten tällaisesta ihmisestä. Mikä enemmän tapaat häntä, sen enemmän alat kuitenkin uskoa ja toivoa, että suhteestanne tulisi jotakin.
      Mies on jo käytöksellään osoittanut, ettei halua sitoutua sinuun eikä kehenkään muuhunkaan. Toista ei voi muuttaa, joten miksi särkisit sydäntäsi ja uhraisit kallista elämääsi tähän.
      Jossain on varmasti sitoutumishaluinen, hellä, tavallinen mies jonka kanssa sinun on hyvä rakentaa tulevaisuutta.

      Lämmöllä,
      Pappi Elisabet

    • ikuinen-sinkku

      Kohta mies taas ottaa yhteyttä kun kaipaa lohduttajaa ja ap nainen tietenkin juoksee miehen syliin tukka heiluen. Naiset on aina samanlaisia, ne tykkää pelailusta ja pelimiehistä jotka ei osaa seurustella vakavasti. Olihan naisella ennen jo hankala parisuhde eli ex mies on pettänyt, kohdellut huonosti, käyttänyt hyväksi , pahoinpidellyt ja kaikkea muuta.

    • Ajattelinvaan-

      Ajattele että sun pitää olla onnellinen siitä että joku haluaa pelailla kanssasi. Voihan olla että et koskaan löydä ketääm vakituista joten joku sentään haluaa pitää sua varana.

    • Ihmettelen11

      No, en varmaan sitten koskaan löydä ketään vakituista.... = D En todellakaan nauti mistään pelimiehistä, enkä etsi sellaisia..... Niin ja mitä tähän mieheen tulee, niin ei ole kylläkään sen yhdenkään asian perässä, ei olla vielä puuhailtu sänkykamarissa... Eli kyllä ihan tyypillinen pelimies olisi jo kellistänyt naisen tällaisessa tilanteessa.... Eli onhan tuo outoa, että viihdymme toistemme seurassa paremmin kuin hyvin, mutta ehkä ehdotankin miehelle ystävyyttä..... Niin ja mitä mun exään tulee, niin ei minua kukaan ole pahoinpidellyt, ihan henkisellä puolella oli tuo väkivalta, eikä exä ollut mikään pelimies...... Harmi, kun täällä aina vastailee nämä samat naisiin katkeroituneet sinkkumiehet, jotka tulkitsevat asioita ihan omalla tavallaan...... Ja nimenomaan tuossa aloituksessani pohdin tämän treffikaverin tarkoitusperiä, en todellakaan aio suostua kenenkään varapalkinnoksi.......

    • Ihmettelen11

      Tässä jokin aika sitten mies vieraili luonani... En kyllä ota hänestä selvää..... On yhtä aikaa kiinnostunut ja torjuva.... Sanoin esimerkiksi, että voidaan joululomallakin tapailla, johon mies totesi aika tylysti, että ei nyt mennä niin pitkälle jne. Sitten kuitenkin kertoo, että halusi tulla ottamaan selvää millainen olen.... Eli ollaan nyt kuitenkin jo kymmenkunta treffiä tavattu, eikö siinä ajassa jo pitäisi tietää miten kiinnostunut on toisesta.... Itse en juurikaan pysty hepposin perustein treffaamaan noin kauan eli kyllä siinä alkaa olla jo kiinnostusta aika paljon..... Ja mun mielestä perusteet tapailulle pitää olla aidot ja rehelliset........

      • HyvänSäänAikana

        Lopeta nyt hyvä ihminen! Rakasta itseäsi sen verran.
        Tyyppi saa sinut kohta niin sekaisin, ettet itsekään tunne itseäsi tai tekojasi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe