Se fiilis ku..

Anteeks-et-oon-minä

Haluun kuolla. Oon halunnu sitä jo aika kaua aikaa. Ei tää oo normii nähä itteensä hyppäämäs sillalta vaikka istutki visusti omal sohvallas samaa aikaa. Oon sekava tiiän. Oon ruma, huomion huora, lutka, arvoton, viiltelijä ja silti minä. Saatana meinaan koko ajan hyppää partsilt alas. Anteeks ku tuhlaan vaa teijän aikaa. Ei ketää kumminka kiinnosta. Anteeks et oon viel tässä.

9

62

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin

      Ei mitään hätää, ajattele positiivisisti asioista. Esim. olet terve, ei ole mitään vakavaa sairautta painamassa alaspäin.

      • kkdjslsljd

        masennus ei olekaan vakava sairaus, tuunko leikkaa kyrpäs irti!?!


    • huolehdimme.sinusta

      Pyydän anteeksi tuon torven puolesta. Älä pyydä anteeksi olemassaolostasi. Ainakin minä tykkään että olet vielä siinä. Jokaisella on jokin syy elää. Haluatko kertoa miten jouduit tuohon tilaan? Kaverit? Voit kertoa, kyllä minä kuuntelen ja vastaan silloin kun voin.

    • Tissu.on.hintti

      Vitun huomiohuora, jos ite tiät ettei meitä kiinnosta vittuakaan sun ongelmat niin Miks valitat tänne...

      • ASIAA.MULLA

        Vittu turpakii mitä tuut vastailee jos häiritsee nii paljon eiks oo parempaa tekemistä??!!


    • Hei
      Kyllä täällä on ihmisiä, jotka välittävät. Ja ihan varmasti lähipiirissäsi on heitä, joille olet tärkeä ja rakas. Nyt on vaan niin, että tarvitset pikaista apua. Yksin ei kukaan jaksa olla noin raskaitten ajatusten kanssa.
      Menisitkö rohkeasti jo tänään hakemaan apua itsellesi? Koulupsykologi tai -terkkari voisi olla se askel. He ovat tottuneet kohtaamaan monenlaisia pulmia ja osaavat auttaa sinua eteenpäin.

      Elämäsi ei tule olemaan aina näin raskasta. Tulee hyviä ja ihania aikoja, jolloin nautit jokaisesta uudesta päivästä. Usko siihen ja tee itsellesi hyvää. Olet ainutlaatuinen ja arvokas ihminen.

      Voimahaleja!
      Pappi Elisabet

    • 54441

      Kuulostaa säälittävältä, ei kenenkään pitäis häpee olemassaoloaan. Sitäkö haluat olla?

      • 54441

        yritän kannustaa et oisit oma ittes, tiedät että se on pelottavaa. mutta ei ihminen voi täysin eristäytyä kaikesta ja olla näkymätön loputtomasti.


    • Hei tiiän tunteen ja omakohtanen kokemus viimevuodesta olin ex kihlattuni kanssa kotona siemailtiin olutta kunnes jostain sain idean vetää koko rauhottava purkin nassuun meni tovi ennenku exä huomas ja soitti lanssin... voin sanoa et se tuottaa sun läheisille niin paljon pahaa ja tuskaa koko loppuelämäksi et oikeesti mee puhumaan jollekkin tuosta. Ei ole häpeä pyytää apua kun itse ei enää jaksa ite ootan nyt psyka aikaa et oikeesti pääsen puhumaa mitä mun pääs liikkuu toivon et siit ois jeesii. Tsemppii koita jaksaa kyllä kaikki viel muuttuu paremmaks :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6233
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3986
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      262
      2397
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1940
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1403
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe