Joulu pilalla

äliipuolieisaapäättää

jo nyt masentaa, kun tietää että ylimääräisiä henkilöitä taas tulee riehumaan jouluksi. Aina pitää olla ruokaa ja syömistä ja tekemistä. Haluisin kerankin olla joulun oman perheen parissa, enkä vieraita kakaroita. Ajatelkaas, meidän lapsiluku kasvaa jouluna 10!!!! Kuka kestää, se valehtelee joka sanoo et kestää.

32

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äliipuolieisaapäättää

      Ja se VITUN JOULUPUKKI!!!!!!!!!!!!!!!1111

    • lässynlaiskajoulu

      Älä valehtele ääliö, sinähän meet sen sukulaisanopin luokse täyshoitoon joka joulu.

    • hyväneuvo

      Hei nyt ihan oikeasti! Menkää vaikka laivalle, hotelliin tai vaikkapa piilopirttiin keskelle metsää. Tai mökille jos sellainen on. Ja sanotkaa ystävällisesti jälkipolvelle jo ajoissa että ei jaksa enää! Ei ole mitään järkeä tuollaisessa stressaamisessa. Meillä on näin tehty eikä kukaan varmaan ole sen pahemmin loukkaantunut :) ihan oikeasti, opetelkaa sanomaan EI.

    • mekkk

      Sanoppa iahn suoraan että nytriittään ja joku muu saa hoitaa tuon ruokapuolen ja se siitä.

      • Lissuolettyhmä

        Ja taas vastasit itsellesi, olet säälittävä ruikku lässy.


    • Lievästi_kokemusta

      Tarkoitat ilmeisesti kumppanisi lapsia, jotka muuten asuvat oman vanhempansa luona. Olisi hirveää, mutta kukapa voisi neuvoa. Ei siitä voi risteilylle lähteä, kun tasapuolisuuttaa pitää olla. Ja jos syrjii niitä toisia lapsia, niin johan tulee kumppanin kanssa riita. Paras ratkaisu olisi vain jaksaa ja vielä näyttää iloiselta.

      Voimia!

      • joulunakotona

        Ei me ainakaan oteta miehen lapsia koskaan lomamatkoille, saisi hävetä silmät päästä. Olemme aina perheemme kesken, ja yhteiset lapset ja mun lapset, mieskun tykästyi niihin että pitää kuin ominaan.
        Joulu on kiva viettää vaan omissa piireissä, ei tarvi joka hetki kokoata tai siivota ja lopettaa tappeluita, kun miehen lapset ovat riidan haastajia.
        Kovasti yritän heitä opettaa ystävällisyyttä ym mutta aina ei jaksa, eikä oppi mene perille.
        Keväällä lähdemme reissuun oman perheen voimin ellei miehen exä taas tunge lapsiaan mukana, ja pilaa suunnitelmaamme.


      • justjust12656
        joulunakotona kirjoitti:

        Ei me ainakaan oteta miehen lapsia koskaan lomamatkoille, saisi hävetä silmät päästä. Olemme aina perheemme kesken, ja yhteiset lapset ja mun lapset, mieskun tykästyi niihin että pitää kuin ominaan.
        Joulu on kiva viettää vaan omissa piireissä, ei tarvi joka hetki kokoata tai siivota ja lopettaa tappeluita, kun miehen lapset ovat riidan haastajia.
        Kovasti yritän heitä opettaa ystävällisyyttä ym mutta aina ei jaksa, eikä oppi mene perille.
        Keväällä lähdemme reissuun oman perheen voimin ellei miehen exä taas tunge lapsiaan mukana, ja pilaa suunnitelmaamme.

        joulunakotona:

        Keväällä lähdemme reissuun oman perheen voimin ellei miehen exä taas tunge lapsiaan mukana, ja pilaa suunnitelmaamme, VAIKKA KIRJOITIT ETTÄ ETTE OTA MIEHEN LAPSIA KOSKAAN LOMAMATKOILLE. Anteeksi huutonauru.


      • Parasta.pöytään.yök

        Tulevatko nämä ongelmat uusperheille aina yllätyksenä? Eivätkö naiset tiedä, että miehellä on perhe, jonka hoivaamiseen on uuden rouvan sopeuduttava? Eronneen miehen uuden puolison on turhaa haaveilla rauhaisasta ja me-kaksi-kodista, sillä edellisen perheen lapsille pitää olla omat tilat ja systeemit. Uusioäidin on opittava tulemaan toimeen lasten kanssa, joita ehkäpä on kotona valistettu tietämään mikä on naisiaan tämä uusi naisihminen isän kodissa. Annettu lupa olla vastahangassa aina.
        Eivätkö naiset sitä tiedä? Ovatko jo hiukan vanhemmat daamit yhä niin sinisilmäisiä, että uskovat selviävänsä miehen ed. avioliiton lapsosista pelkällä hyväksynnällä ja rakkaudella ja hyvällä ruualla. Jos ne kaikki puuttuvat, niin mitä sitten- Kersat vain tulevat ja tulevat. Siinäpä sitten ollaan! Vastarakkautta heiltä on turhaa koskaan odottaa, sillä he silloin pettäisivät oman äitinsä. Tälle uudelle pitää tehdä kaikki jäynä.


      • meilleeitulla
        Parasta.pöytään.yök kirjoitti:

        Tulevatko nämä ongelmat uusperheille aina yllätyksenä? Eivätkö naiset tiedä, että miehellä on perhe, jonka hoivaamiseen on uuden rouvan sopeuduttava? Eronneen miehen uuden puolison on turhaa haaveilla rauhaisasta ja me-kaksi-kodista, sillä edellisen perheen lapsille pitää olla omat tilat ja systeemit. Uusioäidin on opittava tulemaan toimeen lasten kanssa, joita ehkäpä on kotona valistettu tietämään mikä on naisiaan tämä uusi naisihminen isän kodissa. Annettu lupa olla vastahangassa aina.
        Eivätkö naiset sitä tiedä? Ovatko jo hiukan vanhemmat daamit yhä niin sinisilmäisiä, että uskovat selviävänsä miehen ed. avioliiton lapsosista pelkällä hyväksynnällä ja rakkaudella ja hyvällä ruualla. Jos ne kaikki puuttuvat, niin mitä sitten- Kersat vain tulevat ja tulevat. Siinäpä sitten ollaan! Vastarakkautta heiltä on turhaa koskaan odottaa, sillä he silloin pettäisivät oman äitinsä. Tälle uudelle pitää tehdä kaikki jäynä.

        Hei haloo ei kukaan äiti halua että vieraat perhenrikkojat alkaa haukkumaan omia lapisa. Me ei olla edes ikinä hänty niitä perheenrikkojia, sitä emme suoneet heille enää, riitti kun veivät meidän lasten isin.
        Mua kammokseuttaa ainakin jos mies olisi pakottanut meidän lapset katselemaan hänen sutturoitaan ja kuuntelemaan heidän haukkujaan. Miksi pitäisi lapsille luvat moinen kohtelu. Meille ei sutturat tullee koskaan kun mies kielsi ettei meille saa tulla. Lapset on meille niin täkrieät ettei heitä kukaan saa haukkua ja kiusata,


      • muslimiterroristit
        meilleeitulla kirjoitti:

        Hei haloo ei kukaan äiti halua että vieraat perhenrikkojat alkaa haukkumaan omia lapisa. Me ei olla edes ikinä hänty niitä perheenrikkojia, sitä emme suoneet heille enää, riitti kun veivät meidän lasten isin.
        Mua kammokseuttaa ainakin jos mies olisi pakottanut meidän lapset katselemaan hänen sutturoitaan ja kuuntelemaan heidän haukkujaan. Miksi pitäisi lapsille luvat moinen kohtelu. Meille ei sutturat tullee koskaan kun mies kielsi ettei meille saa tulla. Lapset on meille niin täkrieät ettei heitä kukaan saa haukkua ja kiusata,

        Isis naisetko tuli konepistoolien kanssa teille ja haki joukkoihis taistelemaan teidän miehen.


    • Lievästi_kokemusta

      Hei joulunakotona, sitten olet onnistunut minua paremmin. Onko se sitten hyvä vai huono asia? Kyllä minun kumppanini rakastaa omia lapsiaan enemmän kuin minun lapsiani. Minulta kun kysytään, niin ovat huonommin kasvatettuja kuin omani - tietenkin - mutta minulta ei kysytä. Näillä suhteilla sitten taiteillaan ja vielä on välit pysyneet kumppanin ja minun kesken. Ei aloittaja lomamatkasta puhunutkaan enkä minäkään, ihan vain joulun vietosta.

      • isabellaprinsessa

        Sama juttu, en ymmärrä miten mieheni sietää omaia huonosti kasvatettuja kakaroita jotka niskottelevat minullekin. Mikän ei ole hyvä mitä sanon, kunnon kätöstavat niitä ei ole heillä yhtään. Minun yrittävät antaa esimerkkiä mutta eipä oo apua.
        En huolisi mistään hinnasta miheni lapsia lomamatkoille, enpä juuri muhunkana edes tänne. Nyt tämä on meidän koti, ei hänen lapsien.


      • lukiluki
        isabellaprinsessa kirjoitti:

        Sama juttu, en ymmärrä miten mieheni sietää omaia huonosti kasvatettuja kakaroita jotka niskottelevat minullekin. Mikän ei ole hyvä mitä sanon, kunnon kätöstavat niitä ei ole heillä yhtään. Minun yrittävät antaa esimerkkiä mutta eipä oo apua.
        En huolisi mistään hinnasta miheni lapsia lomamatkoille, enpä juuri muhunkana edes tänne. Nyt tämä on meidän koti, ei hänen lapsien.

        opettele ensin vaikka kirjoittamaan, ellei sitten ole kyse lukihäiriöstä. Täytyy kyllä sanoa että, eipä tuo omakaan kasvatuksesi ole mennyt ihan putkeen. Muhunkana?????


      • lässykänjutut
        lukiluki kirjoitti:

        opettele ensin vaikka kirjoittamaan, ellei sitten ole kyse lukihäiriöstä. Täytyy kyllä sanoa että, eipä tuo omakaan kasvatuksesi ole mennyt ihan putkeen. Muhunkana?????

        Lissu on kännissä harva se päivä, siksi kirjoittelee mitä sattuu ja mielenterveytensä myös menettänyt eronsa yhteydessä.


    • KanaKuinKana

      Nyt en ymmärtänyt. Mitä tarkoittaa "muhunkana"?

      Liennekö suahilin ja suomen kielen ensimmäisiä yhteisiä ilmaisuja?

      • kdkahfg

        "muhunkana"? Se on joulutortun ja -kinkun risteytys, noin niin kuin uusioperheissä.


    • reppuriika

      Jos hankkii uusioperheen, niin se on oma valinta. Kun leikkiin lähteen niin on siedettävä valinnan varjopuoletkin.
      Varmaan tästäkin syystä elelen sinkkuna.

      • sydämenmuotoinenhymy

        Ei ole semmoista tyyliä kuin uusioperhe, se on pelkkä mielikuvituksen tuote. Lapsetoon nainen, joka on rikkonut toisten perheen alkaa leikkimään miehen kanssa kotia hänen lapsillaan. Se on tilanne johon lapset pakotetaan.
        Kun nainen on tapeeksi katellinen hän alkaa leikkimään kotia,, on nukkeleikit jäänet lapsena väliin. Ei perhettä keltään oteta, se tehdään itse, mutta katkerana kun ei itsellä ole mitään pitää rikkoa toisten perheet kun ollaan niit kakeria heille.
        Enemmän tuo on säälittävää. Onneksi vain harvat miehet ja antavat nii tpahtua, että perheenrikkoja tulee hänen kotiinsa ja rikkoo perheen ja alkaa leikkimään kotia. Aika nauretavaa.


      • lässylläbileet

        Jaaha olet sitte viikonloppupullon korkanut jo torstaina.


    • jouluarauhassa

      Me laitamme aina ennen joulua viestin mieheni kanssa hänen eksälleen, että lapset eität tule joulun ameille menemme matkoille, vaikka emme mene. Näin hän saa itse hoitaa jouluna lapsensa kun on ne halunnutkin, eikä pitää lomaa lapsistaan. Me oelmme ruahallisen joulun ansainneet, emmekäytä toisten rahoja itseemme emmekä käytä toisia ihmisiä lasten hoitajina.
      Ja ruokaa emme jakele ilmaiseksi.
      Mies on hyväksynyt asian tosin pitkän suostuttelun kautta, koska haluaa olla hyvä isä, mutta hyvä isä osaa sanoa myös ei oman perheensä hyväksi.
      Onhan noita arkipäiviä jollon pennut voi tulla, sillon kun mää oon töissä tai koko päivän kotona, jotta pystyy vahtii ettei varastele ja riko mitään.

      • lässylläbileet

        Nyt sitte kohmelo ja sen huomaa kirjoitusvirheistä, juu parempi, kun ovat omalla äitillään, ei tuolaasta juoppoa nyt kukaan katsele, kännissä kaikki pyhät niin olis lasten joulu piloilla, ja saisivat huonoja vaikkutteita juoposta äitipuolesta.


    • äitipuolitiukkana

      Kyllä joulu pitää viettää oman perheen parissa, eikä syöttää ja hoivata kenenkään toisen kersoja. On kumma että äidit on niin topakoita tuomaan omat kersat isän luokse jouluna ja kaikkina juhlapyhinä, miksi ei hoivaa itse. Jos miehellä on uuden vaimon lapset ja vaikka yhteisä niin miten niitä entisiä kakaroita enää jaksaaa vahtia. Jos kerran elareita makselee, niin sinne vaan äidikn hoiviin, ei sen tarvi kapakoissa hillua joka päivä. Meillä meis ei huoli entisiä lapsiaan tänne, sanoi että hoitakoot eksä, häntä ressaa ne häiriköt muutenkin. Olin tosi otettu, että vihdoin mies kuunteli minua, ja tiesin että kannatti iskee perheellinen, sainpa kunnon miehen.

      • oletvanhajuoppoämmä

        Älä sinä juoppo ämmänketale satuile, ei sul ole mitään miestä eikä mitään kersoja, ukkos jätti sinut ja se oli katkeraa kalkkia sulle, leiki äitiä niille puliukoille ja juopotte niiden kanssa, ite olet se entinen akka ja hillut räkälöissä kyttäämässä, jos joku tarjois sulle ryypyt.


    • bnjghyyyyyy

      Joulu on perhejuhla, ei sinne pidä kaikenmaailman lapsia ja aikuisia huolia. Oma perhe eikä niitä ylimääräisiä lapsia, heidän aikansa on olla isän luona arkena.

      • Uuskännikö

        Joulu on perhejuhla, ja tuollaiset juopot akat voi painua hel...iin eikä pilata joka kerta joulua kännisekoilullaan.


    • aivanniin

      Äitinä ja anoppina sanon ,että te uudet miniät ja vävyt lapsineen olette yhtä tervetulleita ,kuinka te arvostelette toistenne lapsia.Pysykää tekin poissa !

      • vainexätkelpaa

        Minä anoppina en voisi kuvitella uusia miniäitä sukuumme, eron koittaessa poikani entiset vaimot ovat miniöitäni ja lapset tervetulleita mutta ei näiden uusien naisten lapset ja naiset ole tervetulleita siipeilemään meille. Entiset vaimot ja oikeat lastenlapset tulevat ei siipeilijät.
        Miksi uusia pitäisi tuoda kotiimme? Eiikinä ellei nyt sitten tule palvelijaksi meille. Siivoomaan.


      • Isoäitikäs

        Vain nykyiset vaimot ja miehet ja oikeatlapsenlapset, joita on myös tyttäreni ja poikani nykyliitosta kelpaa meidän juhlapöytään ,exakat ja exukot tietty ovat uusien puolisoiden sukulaisten luona.
        Tottakai lapsenlapset tapaa myös toisia isovanhempia exien vanhempia.
        Minä tietty hyväksyn lasteni valinnat ja tulen hyvin toimeen myös lasteni exien kanssa, muuta he nyt vaan ovat niitä entisiä ja heillä uudet perheet.


    • vaivainen

      Teeppä nyt erilainen joulu. Laita omat lapset isälleen ja vietätte miehen lasten kanssa joulun. Saavat kummatkin lapset olla isänsä kanssa. Vuorovuodet.

      • jouluäitijalapset

        Hei kuules, lasten kuuluu olla joulut äidin luona. Varsinkin jos miehellä on talo täynnä uusia suhteita,.
        Mitä on joulu ilman äitiä lasten kannalta, eihän se ole joulu eikä mikään.
        Entä ne lahjat, joita lapset kjuitenkin odottaa, jos niitä ei tule niin joulu on lasten mielestä typerä.
        Minä en ole ollut koskaan ilman lapsia jouluna emmekä aio lasten kanssa edes olla, sillä on kiva lahjoa lapsia. Toidsaalta siinä säästää kun kun ei tarvi ostaa lahjoja eikä paljon ruokaa jos ei ole lapset jouluna luona, mutta sitten ei joulua tarvi viettääkään.
        Mutta lapset kuuluu äidin luokse jouluna.
        Jos mies olisi halunnut olla lasten kanssa jouluna ei olisi heittänyt lapsia pois elämästään ja ottanut naisia tilalle.


      • allahin
        jouluäitijalapset kirjoitti:

        Hei kuules, lasten kuuluu olla joulut äidin luona. Varsinkin jos miehellä on talo täynnä uusia suhteita,.
        Mitä on joulu ilman äitiä lasten kannalta, eihän se ole joulu eikä mikään.
        Entä ne lahjat, joita lapset kjuitenkin odottaa, jos niitä ei tule niin joulu on lasten mielestä typerä.
        Minä en ole ollut koskaan ilman lapsia jouluna emmekä aio lasten kanssa edes olla, sillä on kiva lahjoa lapsia. Toidsaalta siinä säästää kun kun ei tarvi ostaa lahjoja eikä paljon ruokaa jos ei ole lapset jouluna luona, mutta sitten ei joulua tarvi viettääkään.
        Mutta lapset kuuluu äidin luokse jouluna.
        Jos mies olisi halunnut olla lasten kanssa jouluna ei olisi heittänyt lapsia pois elämästään ja ottanut naisia tilalle.

        Niinhän ne muslimit tekee, pitihän sun se nyt tietää, kun musun nait et naisia saa olla enempi ku yksi.
        Eikä se ukkoas haittaa, kun musut ei vietä mitään joulua, kun ovat eri uskontoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      412
      4205
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      235
      2078
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1540
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      157
      1357
    5. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      66
      1029
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1015
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      131
      988
    8. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      232
      967
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      923
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      898
    Aihe