En usko että koolla väliä naisille

PohtijaX

Pimpin tuntevin alue on 10cm päässä suuaukolta, niinpä uskon, että 10cm mulkku ja vikkelä perse tai nautinnollinen työntely on parempi kuin 20cm kohtunuijja. Siellä syvällä ei ole muuta kuin kipua tuottavia alueita. Sekin Squirttaus tapahtuu 5cm pimpsa suulta. Anatomisesti ajatellen 10cm kulli riuttää, mutta sitten taas jos naisella on ylipainoa, niin se totta jait vaikuttaa asiaan. 10cm rasvaa pillukummulla, niin 20cm saisi jo olla, ja Suomessa niitä ei ole.

30

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja sillä isolla ei voi noita suuaukon reunoja kutitella? Selvä.

      Mitä väki arvelee? Jos naiselle tarjotaan samaa/samanlaista miestä isolla tai pienellä kullilla varustettuna, kummankohan se nainen ottaisi? Ja kummankohan koon jokainen mies ottaisi itselleen?

      Pieniä kulleja on kulleista suurin osa. Isosta ei monenkaan tarvitse olla huolissaan.

      • Kyllä-se-noin-on

        Homon päivystys on saumatonta :) Hah.

        Itsellä on pitkä mulkku ja tulee selkä kipeäksi kun nai sillä optimaalisella syvyydellä. Aloittaja kirjoittaa hyvää ja rationaalista asiaa.


      • Kyllä-se-noin-on kirjoitti:

        Homon päivystys on saumatonta :) Hah.

        Itsellä on pitkä mulkku ja tulee selkä kipeäksi kun nai sillä optimaalisella syvyydellä. Aloittaja kirjoittaa hyvää ja rationaalista asiaa.

        Mikä on saumaton päivystys? Ei sinulla ole pitkää mulkkua. Sinulla on pieni 13/10 maksimissaan. Sen suurempia ei kuulemma edes ole.

        Yksikään isomulkkuinen ei ole koskaan sanonut, että pieni on parempi kuin isompi. Ne jotka niin sanovat, arvaas mitä? Ei niillä ole isoa mulkkua. Niillä on pieni.


      • Haista-homo-paska

        Mutta, kun isomulkkuisethan eivät päätä sitä mikä naisille on paras eikä ne tiedä ettei heidän isoksi luulemansa kusiputki ei naiselle merkitse mitään hyvää. Onneksi on tuollaisia homoja jotka jumaloivat isoa kyrpää. Mutta se, mikä on iso, se onkin asia erikseen.

        Onko sulla homolla mitään elämää vai pyöriikö kusiputken ympärillä ajatukset?


      • KiiaKiiaKiia

        Lähes 100% ottaisi pienikaluisen, koska isokaluinen pettää varmasti. Isokaluisia käytetään seksiin. Miehistä varmaan 100% ottaisi ison kalun.


      • Häsky
        Haista-homo-paska kirjoitti:

        Mutta, kun isomulkkuisethan eivät päätä sitä mikä naisille on paras eikä ne tiedä ettei heidän isoksi luulemansa kusiputki ei naiselle merkitse mitään hyvää. Onneksi on tuollaisia homoja jotka jumaloivat isoa kyrpää. Mutta se, mikä on iso, se onkin asia erikseen.

        Onko sulla homolla mitään elämää vai pyöriikö kusiputken ympärillä ajatukset?

        Jos joskus tapaat rehellisen naisen, kysäisepä asiaa. Tuskin yllätyt vastauksesta. Haluaisitko, että etsin sinulle muutaman kyselyn, jossa naiset kertovat millaista he ihan oikeasti haluavat?


      • paaluttaja75

        Hei.
        Itse olen hyvin varustettu mies ja sain uudessa suhteessa kuulla kehut kaluni koosta sekä myös vehkeeni käyttötavoista. Kestän kuulemma pitkään ja kaluni on ihanan iso. Kuulemma sattuu hiukan mutta ihanalla tavalla. Nautin suunnattomasti kun kykenen tuottamaan mielihyvää partnerilleni, säästän useimmiten lihallisen nautinnon aktin loppuun jossa pyrin hitailla ja syvillä työnnöillä siirtämään partnerini tilaan jota myös hurmokseksi kutsutaan. Hauskoja hetkiä kaikille seksistä pitäville, kyllä sillä pienemmälläkin pärjää jos osaa hommansa. Tsemppiä!


      • Häsky
        paaluttaja75 kirjoitti:

        Hei.
        Itse olen hyvin varustettu mies ja sain uudessa suhteessa kuulla kehut kaluni koosta sekä myös vehkeeni käyttötavoista. Kestän kuulemma pitkään ja kaluni on ihanan iso. Kuulemma sattuu hiukan mutta ihanalla tavalla. Nautin suunnattomasti kun kykenen tuottamaan mielihyvää partnerilleni, säästän useimmiten lihallisen nautinnon aktin loppuun jossa pyrin hitailla ja syvillä työnnöillä siirtämään partnerini tilaan jota myös hurmokseksi kutsutaan. Hauskoja hetkiä kaikille seksistä pitäville, kyllä sillä pienemmälläkin pärjää jos osaa hommansa. Tsemppiä!

        Sinulla on varmaan sellainen iso 14-senttinen. Tai sellaiseksi Asko sen tulee toteamaan.
        Ei täällä saa puhua isosta. Koska keskikoko on 13/10, ei kenelläkään voi olla sitä isompi.


      • Havaintoja
        KiiaKiiaKiia kirjoitti:

        Lähes 100% ottaisi pienikaluisen, koska isokaluinen pettää varmasti. Isokaluisia käytetään seksiin. Miehistä varmaan 100% ottaisi ison kalun.

        Isomulkkuisethan eivät petä, ne kun eivät saa pillua. Eikö niillä seiso! Usein iso kyrpä on susirumalla ja harvahampaisella juopolla joka vetää sätkiä ja syö Lauantainakkaraa. Puhun nyt lepokoosta.


      • Laita-tulemaan
        Häsky kirjoitti:

        Jos joskus tapaat rehellisen naisen, kysäisepä asiaa. Tuskin yllätyt vastauksesta. Haluaisitko, että etsin sinulle muutaman kyselyn, jossa naiset kertovat millaista he ihan oikeasti haluavat?

        Etsi muutama kysely joo.


      • Havaintoja kirjoitti:

        Isomulkkuisethan eivät petä, ne kun eivät saa pillua. Eikö niillä seiso! Usein iso kyrpä on susirumalla ja harvahampaisella juopolla joka vetää sätkiä ja syö Lauantainakkaraa. Puhun nyt lepokoosta.

        Isomulkkuiset ovat rumia ja eivät saa pillua. Mitä ne niillä pilluilla tekisikään, jos ei kerta seisokaan. Kannattaiskohan se mulkku katkaista. Jospa se auttaisi pillun saantiin ja seisokkiin?

        Kaikkea sitä kullikateellinen jaksaa näppiksestään päästellä.


      • Olet-hermo-homo
        h-x kirjoitti:

        Isomulkkuiset ovat rumia ja eivät saa pillua. Mitä ne niillä pilluilla tekisikään, jos ei kerta seisokaan. Kannattaiskohan se mulkku katkaista. Jospa se auttaisi pillun saantiin ja seisokkiin?

        Kaikkea sitä kullikateellinen jaksaa näppiksestään päästellä.

        Isot mulkut voisi katkaista ja työntää sinun homon suoleen mätänemään.


    • tätiuskomaton

      Njoo , kyllä se on korvien välissä se "isoin" asia sex hommeloissa, järjen pituutta voi mitata mutta m....n ei..

    • Nainen1234567

      Omasta kokemuksestani voin todeta saman, mieluummin lyhyt kuin liian pitkä. Olen kerran seurustellut liian pitkän omistavan kanssa (18cm) Oli kipua ja tuskaa. Hän ei tullut helposti vaan joutui survomaan koko kalun sisään täysillä ja pitkään... Vähän pienempien kanssa on ollut parampaa seksiä, tulen itsekin helpommin, koska ei tarvitse jännittää kipua peläten vaan saan keskittyä kalun puristamiseen pillulihaksillani, ja sitä seuraavaan tulemiseen.

      • Realisti-

        Liian pitkä ja iso mulkku aiheuttaa sen, että pitää varoa ja se lamaannuttaa naisen. Onneksi Suomessa keskikoko on tuo 13.5 x 10, niin täällä 15cm jätti on harvinainen.


    • mrbig78

      Kyllä juttu on niin että nää koolla ei oo väliä on pienimunasten juttuja, naiset ei viitsi kertoa miehille totuutta koska eivät halua loukata. Itselläni on todella kookas ja kun survon sitä toden teolla pilluun niin aika harvassa olleet ne kerrat etten ole saanut vastakkaista sukupuolta tulemaan.

      • Joopajooohhhhoooo

        Jos sulla on uso ja survot sitä, niin nainen feikkaa ja voihkii jotta laukeaisit äkimmin ja loppuisi tuska. Nysämulkku sinä olet, ellet itse homo.


      • Joopajooohhhhoooo kirjoitti:

        Jos sulla on uso ja survot sitä, niin nainen feikkaa ja voihkii jotta laukeaisit äkimmin ja loppuisi tuska. Nysämulkku sinä olet, ellet itse homo.

        Sinulle kaikki eri mieltä olevat ovat homoja. Etkö muuta keksi.

        Tuo homon hokeminen joka postiin kuulostaa typerältä, etenkin silloin, kun mistään homohommista ei ole kysymys.


      • paaluttaja75

        Suurinta riemua on lukea kateellisten vaikerrusta :)


      • Lopeta-homo-jo

        Mitä riemua siitä kateudesta sinulle olisi? Luulisi isomulkkuiselle olevan ihan se ja sama, uskooko joku hänen mittojaan. Sinä olet kuitenkin homo-häxy.


      • Lopeta-homo-jo kirjoitti:

        Mitä riemua siitä kateudesta sinulle olisi? Luulisi isomulkkuiselle olevan ihan se ja sama, uskooko joku hänen mittojaan. Sinä olet kuitenkin homo-häxy.

        Toistan:
        Sinulle kaikki eri mieltä olevat ovat homoja. Etkö muuta keksi.

        Tuo homon hokeminen joka postiin kuulostaa typerältä, etenkin silloin, kun mistään homohommista ei ole kysymys.


      • Minä-sen-tiedän
        h-x kirjoitti:

        Toistan:
        Sinulle kaikki eri mieltä olevat ovat homoja. Etkö muuta keksi.

        Tuo homon hokeminen joka postiin kuulostaa typerältä, etenkin silloin, kun mistään homohommista ei ole kysymys.

        Tällä palstalla on aina homohommista kysymys, kun hono eli sinä vitun hintti kirjoitat 99% aloituksista ja vastauksista.


      • Häsky
        Minä-sen-tiedän kirjoitti:

        Tällä palstalla on aina homohommista kysymys, kun hono eli sinä vitun hintti kirjoitat 99% aloituksista ja vastauksista.

        Aika paljon tulee sitten kirjoiteltua. En ole kuitenkaan 15 vuotta itkenyt täällä pikkuista munaani. Itse asiassa en ole sitä itkenyt täällä koskaan.

        Sinä olet ahkeroinut normaalikulleja vastaan ainakin tuon 15 vuotta. Väittänyt keskikokoa normaalia pienemmäksi. Siihen on varmaan joku syy. Jäämme nyt miettimään sitä syytä.


      • Vitun-homo-saatana
        Häsky kirjoitti:

        Aika paljon tulee sitten kirjoiteltua. En ole kuitenkaan 15 vuotta itkenyt täällä pikkuista munaani. Itse asiassa en ole sitä itkenyt täällä koskaan.

        Sinä olet ahkeroinut normaalikulleja vastaan ainakin tuon 15 vuotta. Väittänyt keskikokoa normaalia pienemmäksi. Siihen on varmaan joku syy. Jäämme nyt miettimään sitä syytä.

        Kyllä sinä täällä pisimpään olet homo märissyt ison perseesi tarvetta isoon kyrpään.


      • Vitun-homo-saatana kirjoitti:

        Kyllä sinä täällä pisimpään olet homo märissyt ison perseesi tarvetta isoon kyrpään.

        No olisiko sinulla sellaista antaa? Leikki leikkinä. Ei olisi.

        Mulkkuja on eri kokoisia. Se on hyvä asia. Älä itke, jos olet siellä pienemmällä puolella. Jonkunhan sielläkin on oltava.


    • Häsky

      Hmmmm, krrrpö on ihonoooo, hmmmmm..

    • Juuhjooh

      Olipa tuo iso tai pieni niin eipä tuolla kai suurta väliö ole kunhan tarpeeksi uppoaa. Jos toinen osapuoli nauttii moisesta kaikki hyvin. Tälläkin palstalla monet tuntuu huolehtivan kullinsa koosta. Ainoa joka teillä pitkä on, niin virtuaalikulli. Onnea siitä.

    • Isoa22

      Kyllä sillä on väliä. Iso on parempi kuin viiden sentin pikkumuna. Ison näkeminen saa jo kostumaan. Pientä munaa voi katsella vaikka kuinka kauan, kiihottumatta. Enkä ole väljä tai läski itse,vaan normaalipainoinen hyväkuntoinen nainen. Niin että se on pikkumunaisten miesten itsetunnon kohotusta, etteikö koolla olisi väliä! Pienikaluiset nylpyttävät pannessaan ja niiden kalu mahtuu kokonaan suuhun. Kädessä se tuntuu siltä kuin pitelisi pikkupojan pippeliä. Eipä kiihota yhtään. Mutta iso, mieluummin pitkä kuin paksu, siinä vaaditaan käyttäjältä taitoa ettei lyki liian syvälle. Se kiihottuminen mikä ison kalun katselusta ja saamisesta pimppiin on mahtavaa! Ja kyllä isokaluisetkin osaa antaa suuseksiä.

      • Anssi555555

        Hei. Minulla on aika iso, ei mikään pikkupojan pippeli. Pituutta noin 14cm. Olen taitava ja varon jos meinaan osua pohjaan. Luuletko, että olisin hyvä seksikumppani sinulle. Suuseksin osaan myös ja esileikit haleineen =)


      • Huomautan.vain

        Vaikea tuolla on pohjaan osua...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1439
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe