Thaimaaneitsyt ;)

rahamääräongelma

Olemme lähdössä ekaa kertaa Thaimaan lämpöön ja kohde on Kabi. Nyt mietityttää, että miten paljon 2 x aikuinen 2 x teini kuluttaa rahaa per viikko?
Ei ole mitää käsitystä, käsitin, että ruokailu on ainakin edullista....

10

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Musclemax

      Riippuu hirmuisen paljon tottumuksista ja mitä hakee. Sanoisin, että kahdeksi viikkoa 2000e ei mene pahasti pieleen ja ei tarvitse kovasti miettiä riittääkö. Liiat tulee takaisin kotiin. Puolellakin pärjää jos syötte katukeittiöistä ja ette kovasti käy retkillä & ostoksilla.

      Hyvää lomaa

    • hyihelvetti

      ei sieltä enää mitään neitsyitä löydy...suomiläskit ja saksan pedot känyt jo kaikki korkkaamassa

    • käynyt

      Älä sinä ota kantaa kun et oikein ymmärrä mitä milloinkin tarkoitetaan.Eikä tuo oikeinkirjoituskaan tunnu sujuvan.

    • Thaivisitor

      Riippuu siitä miten paljon haluatte kuluttaa esim. retkiin, syöttekö vähän sivummalla katukeittiöstä vai ravintoloissa turistilisineen, menettekö joka pv veneretkelle ym.

      Täytyy kyllä sanoa, että tuo aikaisemman vastaajan oma kokemus (?), n. 2000 e, kuulostaa melko paljolta. Itse olen siis reissannut kahden teinini kanssa (eli meitä kolme, mutta vähän antanee osviittaa), enkä kertaakaan ole niillä viidellä reissulla yli 600-700 euroa saanut kyllä menemään... Joka pv ruokailtiin joko ravintolassa tai katukeittiössä, muutama retki, veneellä siirtymiset rannoille, kauneushoitolat, virvokkeet rannalla ym. En silti kyllä koe että olisimme jotenkin "kärsineet", kaiken saivat mitä halusivat. No, rantsulle tosin veimme aina eväät mukana, osteltiin silti sieltäkin juomia, ananasta ym. Hintataso jotain 1/3 Suomen hinnoista, joissain 1/2, joten siitä voi laskea. 2000 e vastaisi siis ikään kuin 4-5000 euroa Suomessa, kuluttaisitteko täällä lomalla sellaisen summan kahdessa viikossa edes näillä hinnoilla...? Melkosta kulutusjuhlaa ollut summan maininneella kirjoittajalla, mutta mikäs siinä sitten :)

      • Musclemax

        Niin, meitä on neljä ja Krabilla on jonkun verran pyöritty, kertoja en ole laskenut, mutta yli kymmenen kuitenkin. Tosin viimeisin kokemus 2v takaa sieltä kun nyttemmin lomaillaan muualla Thaimaassa. Tottumuksistahan nämä riippuu ja hattua nostan kun olette noin huokeasti menneet, itse en onnistuisi.

        Hyviä lomia !


    • kuisti

      Viime talvena olimme 4 viikkoa AoNangissa 2henkeä meiltä meni n.1600e retkiä tehtiin paljon mm,yö lantalla, Phuket Fantasea, saarihyppelyjä ym.

    • MeidänPerhe

      Pari viikkoa ja 2 aikuista, kaksi teiniä. Retkiä, venettä omaan käyttöön parina päivänä, thai-nyrkkeilyä, shoppailua townissa, pitkähännillä 6x eri saarille, ruokaa erilaisissa paikoissa aina kun teki mieli, jokunen chang silloin kun janotti jne. Aika jetsulleen 2000e meni viimeiksi, reissuja kolme Krabille takana, yksi niistä Lantalle.

    • niinaäiti

      Onko tää joku tanan pedari-palsta!

      Etitään thaimaasta nuoria neitsyitä ja sitten vielä toiset ylistää matkakohdetta ja kehuu käyneensä itse. Toivottavasti tää on joku trollijuttu, mutta ainakin minä teen ilmoituksen ylläpidolle keskustelijoiden ip-osoitteiden selvittämiseksi.

      • SadButSoTrue

        Olet sairas ihminen.


    • Karstikiipijä

      Tottumuksista toki kiinni, miten rahaa kuluu. Minäkin pidän tommosta 1500-2000e parissa viikossa aika realistisena. Monelle tulee yllärinä, että pitkähännät saarille vie aika paljon rahaa nekin, kun neljää henkeä liikuttaa. Ja saarillehan Ao Nangissa on mentävä, se on se juttu siellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe