Huh mitä pskaa

Järkeekäteennn

23

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KorpraaliKyt

      Uskotko etteivät ihmiset osaa lukea itse lehtiä?
      Tänne tartte tulla suomalaisia mollaamaan. Vain uutiset mamuista kelpaa.

      • Voioulu

        Pskaa oli myös se, että tämäkin järkyttävä tapaus yritettiin vierittää mamujen syyksi.


      • eefefefefef
        Voioulu kirjoitti:

        Pskaa oli myös se, että tämäkin järkyttävä tapaus yritettiin vierittää mamujen syyksi.

        Kuinkam paljon amujen rikoksia yritetään laittaa kantaväestön syyksi?

        Muistellaan vaan vaikkapa tänä vuonna tehtyjä joukkoraiskauksia ja viimeisenä tämä:

        http://uutismaailma.com/mies-ase-kadessa-pitajanmaen-vastaanottokeskuksen-pihalla/

        jossa kiihkomuslimin, pidätetty kun on 27-vuotias muslimi, kostoyritystä toiselle klaanille ollaan käsitelty rasistisena rikoksena.
        Rasismista voikin olla kyse, mutta mamujen keskinäisestä välienselvittelystä.


    • efvefefef

      Kyllä näitä tapauksia on suhteessa huomattavsti enemmän:

      http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1422895295015.html

      ja vielä raaempia. Tässä mamu kaappasi tytön, raiskasi tämän ja poltti elävältä.

      Toisaalta, tyttö oli itse mamupatja, joten ei käy sääliksi. Niin makaa kuin petaa....

      • olettörkeä

        Oletko itse parempi kuin muut ihmiset? Oletko oikeutettu sanomaan että tyttö ansaitsi kohtalonsa? Kyllä sulla viiraa pahasti päässäsi, kun jopa toivot toisen kuolemaa. HÄPEÄ!!


      • järkiOHOI
        olettörkeä kirjoitti:

        Oletko itse parempi kuin muut ihmiset? Oletko oikeutettu sanomaan että tyttö ansaitsi kohtalonsa? Kyllä sulla viiraa pahasti päässäsi, kun jopa toivot toisen kuolemaa. HÄPEÄ!!

        Sitä saa mitä tilaa. Et voi syyttää ketään muuta, jos hyppäät kaivoon ja hukut sinne. samoj et voi syyttää muita, jos alat seurustella mamun kanssa, tietäen hyvin erot kulttuureissa ja sitten mamu tappaa sinut. Olet silloin itse luonut ja ansainnut kohtalosi.


      • realismiavähäsen
        järkiOHOI kirjoitti:

        Sitä saa mitä tilaa. Et voi syyttää ketään muuta, jos hyppäät kaivoon ja hukut sinne. samoj et voi syyttää muita, jos alat seurustella mamun kanssa, tietäen hyvin erot kulttuureissa ja sitten mamu tappaa sinut. Olet silloin itse luonut ja ansainnut kohtalosi.

        järkiohoi...jaa että kaikki mamut on sellaisia..?...tosi fiksua järjen käyttöä...


      • wdwdwdwwd
        realismiavähäsen kirjoitti:

        järkiohoi...jaa että kaikki mamut on sellaisia..?...tosi fiksua järjen käyttöä...

        Myöskään joka kaivoon ei huku, mutta riski on suuri.


    • Futiskentällä

      Rasismi ja enkakkoluulot sen tekee. Syytetään ja epäillään syyttömiä ihmisiä.

      Niinkuin kuningas Litmanen asian ilmaisi:

      "Rasisti on reppana "

      https://youtu.be/y_wkVXpppss

      • HyväMamut

        Viisas mies tuo Litti. Ei turhaan ole Suomen kaikkien aikojen paras jalkapalloilija. Ruotsin kaikkien aikojen paras on muuten mamu, eli Zlatan.


      • eiköleikkaa

        Varsinkaan kun suomen ainoat rasistiset, eli vihatapot ovat tehneet mustalainen ja mamu, taustaltaan kurdi.
        Siitä vain sanomaan näille, että rasisti on reppana.


      • Kukkistenäo
        eiköleikkaa kirjoitti:

        Varsinkaan kun suomen ainoat rasistiset, eli vihatapot ovat tehneet mustalainen ja mamu, taustaltaan kurdi.
        Siitä vain sanomaan näille, että rasisti on reppana.

        Kunnon suvaitsevaiselle vain valkoinen lihaasyövä hetero voi olla rasisti. Vaikka he itse ajattelevat noin rasistisesti, he eivät kuitenkaan pidä itseään rasisteina, koska.......

        .... no sanotaan, ovat tyhmiä kuten kukkahatut!


      • VoiJarna
        Kukkistenäo kirjoitti:

        Kunnon suvaitsevaiselle vain valkoinen lihaasyövä hetero voi olla rasisti. Vaikka he itse ajattelevat noin rasistisesti, he eivät kuitenkaan pidä itseään rasisteina, koska.......

        .... no sanotaan, ovat tyhmiä kuten kukkahatut!

        Toi oli Rasistinen teko sitä alaikäistä tyttöä kohtaan. Siis kelatkaa: kaksi valkoista miestä ja vielä puukon kanssa.


      • AivannnNäin

        Joo kuulin luotettavalta taholta et tyttö saattoi olla tummaihoinen.
        Lähde: Facebook


      • LauriKenttä
        HyväMamut kirjoitti:

        Viisas mies tuo Litti. Ei turhaan ole Suomen kaikkien aikojen paras jalkapalloilija. Ruotsin kaikkien aikojen paras on muuten mamu, eli Zlatan.

        Täytyy muistaa, että Zlatan on kristitty katolinen eurooppalainen.


      • Alakoulunopettaja
        HyväMamut kirjoitti:

        Viisas mies tuo Litti. Ei turhaan ole Suomen kaikkien aikojen paras jalkapalloilija. Ruotsin kaikkien aikojen paras on muuten mamu, eli Zlatan.

        Mistä johtuu, että täällä kirjoitetaan niin paljon paskaa?
        Yhtään mihinkään ei voi luottaa oikeana tietona.
        Zlatan EI ole mamu, hän on syntynyt Ruotsissa.
        Tässä hieman oikeaa tietoa:
        Mamu tulee lyhenteestä maahanmuuttaja.
        Maahanmuuttaja on ihminen, joka on muuttanut maahan jostain toisesta maasta.
        Zlatan EI ole muuttanut Ruotsiin mistään toisesta maasta.
        Zlatan ei edes asu Ruotsissa, vaan Pariisissa.
        Pariisi on Ranskan pääkaupunki.
        Ranska sijaitsee Euroopan läntisessä osassa, Espanjan ja Belgian välissä.


    • laita.linkki

      Poikkeuksena vain se, että tulee 6 vuotta vankeutta. Paljonkos se mamujoukkion siellä Tapanilassa taannoin sai?

      • Nstsithiljaa

        Litti on viisas mies ja Zlatan maailman paras jalkapalloilija.


      • Fahrenheitti

        Ai se jengi joka kokeili lämpötilaa sormella?


    • JuusoHR

      Koska tää on tapahtunut?

    • HutskiForeva

      Eipä tätä uutista paljon jaettu somessa. Ehkä se on sitten niin, että Suomessa on hyväksyttävämpää raiskata kun on valkoinen heteromies veitsi kädessä. Surullista.

      Mun mielestä kaikki raiskaukset on yhtä inhottavia, ihonväristä riippumatta.

    • VarmanPäälle

      Tietämättömyytesi paistaa läpi,mielestäni hyvää mamua ei ole olemassakaan.Katseleppas vähän videomateriaalia ympäri maailmaa niin ehkä vääristynyt mielesi oikenee ja mitäs sitten vaikka mamu tuomittais syyttömänä,siltikkään mitään virhettä ole sattunut sillä uskon kyllä varmaan se johonkin on syyllistynyt

      • MaailmaOpettaa

        Tuo on rasistin maailmankatsomus.
        Totuuden kanssa sillä ei ikävä kyllä ole mitään tekemistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1485
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1275
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1215
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1204
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      12
      1097
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1087
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1073
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe