Yritätkö sinä?

Kieltää

Tunteesi minuun nainen, vaikka susta näkee kauas että kiinostaa. Ei siinä auta tunteidensa kieltäminen ja muualle katselut kääntyen selkäpäin. Se vain vahvistaa sitä käsitystä kun et voi normaalisti käyttäytyä. Enkä sano tätä pahalla vaan Rakkaudella. Se on aika söpöä myös. :) Kyllä sinä tiedät että susta tykkään ja sut haluaisin.

48

594

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinhänseon

      Kai se on pakko tässä tilanteessa :/

    • En_yritä

      kieltää mitään.Pidän susta ja olisi parhain joululahja viettää sun kanssa aikaa mies.<3

    • ehkävähän

      Vähän pakko.

    • minävain__

      En tiedä, tykkäätkö. Välillä ehkä ajattelen, että niin vois olla, mutta sitten tuun taas järkiini...
      Välillä ärsyttää olla minä, kun oon tälläne nyssykkä, etten saa mitään aikaan :/

    • älkääjossitelko

      vaan tehkää asialle jotakin. Ehkäpä se nainen on kyllästynyt jossitteluusi ja siksi ei jaksa enää esittää innostunutta.

    • Salaperäinenkuski

      Käänsin selän vain sen takia, että tulisit sieltä yllättäen ja saisin tuntea lämpimän halauksen ;)

    • vaikkayrittäisiehkä

      Ei sitä pysty tunteitansa vain kieltämään..

    • samattunteetedelleen

      Jos olet mies jota täältä etsin, niin kyllä minä sinusta tykkään edelleen ja kyllä sinä olisisit minulle pahain joululahja jos saisin sinun kanssa yhdessä viettää joulua.

    • ikävämpi_homma

      Narsku mies on saanut kotoansa väärän mallin, Selän kääntäminen ei ole rakkautta.

      • kotikokkiko

        Sinä et tunnista narsistia vaikka se katsoisi sinua tunnin suoraan silmiin.


      • paitsijospeiliinkatsoo
        kotikokkiko kirjoitti:

        Sinä et tunnista narsistia vaikka se katsoisi sinua tunnin suoraan silmiin.

        :-D


    • sekoansanoissani

      Yritän kieltää, huonolla menestyksellä. Tahtoisin sanoa että rakastan...enkä keksi muuta keinoa kuin vältellä kohtaamisia ja kontakteja ja tiedät kyllä miksi.

      • rentukankukkainen

        Tiedän ja se sapettaa. Hieman.


    • aikuisilla

      Tuskin välittää susta jos selän kääntää. Ujotkin naiset hakeutuu seuraan vaikka sitten ujostelee, jos kiinnostaa. Selän kääntäminen ja huomiotta jättäminen on merkki ettei kiinnosta.

      • eipidäpaikkaansa

        Ujo ja rakastunut nainen ei uskalla hakeutua seuraan, vaan menee karkuun ja kääntää selän..


      • olenitseesimerkki
        eipidäpaikkaansa kirjoitti:

        Ujo ja rakastunut nainen ei uskalla hakeutua seuraan, vaan menee karkuun ja kääntää selän..

        Kompaa, juuri näin. Ja myös myös miehet.


      • taion

        merkki, että on tullut huonosti kohdelluksi tai pahoinpidellyksi siltä taholta, tulee pahat muistot , pahat ajat mieleen.
        Kääntää selän ja samalla kääntää ajatukset pois sellaisesta, mikä tuottaa surua, pahaa mieltä.


    • seonikävissään

      Kai mä yritän..eipä toi ikäväkään häviä ku ruokin sitä jollain haavekuvilla.......

    • ei_kai_kukaan_huomaa

      Taisitkin jo vastata omaan kysymykseesi. Reaktionmuodostuksesta lienee kysymys.

      Vastaavasti toteasin eräälle miehelle seuranneeni varsin huvittuneena hänen eriskummallisia väistöliikkeitään...

      • syksynmato

        Otappa huomioon yleinen liukkauteni :) yritetään vaan viihtyä, eikös?


      • mikähitonmato
        syksynmato kirjoitti:

        Otappa huomioon yleinen liukkauteni :) yritetään vaan viihtyä, eikös?

        Anteeksi kuinka?


    • M6-nainen

      Ainahan minä hänestä olen ollut kiinnostunut.

    • Aloit.Eikiellä
    • Goodmann

      Kannattaisko jättää se vaimo ekaks? Voi pikkasen vaikuttaa tykkäämisiin...

    • enkiellä

      Haluan nähdä sinua vaikka kuinka ujostuttaa :)

    • ykstänään

      Auh, tajuutsä minkälainen skandaali edes ajatella mitään.. anteeks kun katson:)

    • Miehelle_menee_

      Tilanne taitaa vain olla täältä katsoen kiusallinen, ettei selkeästi omaa tykkäämistä voi siulle näyttää ilman, että,ottaa riskin itsensä naurunalaiseksi tekemisestä. Jos osaat asettua tilanteeseeni, niin ymmärtäisit. Ihana olet, sen myönnän.

    • solong_

      Kiinnostaa toki. Harvoin sinunlaisia tulee vastaan...kerran elämässä,,sillä en ole aiemmin vastaavaa nähnyt :) kiva, ihana ihminen, joka haluaa ja tarvitsee jotain muunlaista kuin minunlaista ja taidan minäkin.

    • Kieltää

      Paljon ihmisiä, naisia ja miehiä samoissa elämäntilanteissa näköjään. Toivotan kaikille parempaa ja positiivisempaa huomista ja toivoa rakkaittenne kanssa. Hyvää yötä! Hänelle eritysesti. :) Muistakaa rakkaus on tärkeintä, turha sitä on.

      • eiparisuhdetta

        Minulle tärkeintä on rakkaus lapsiini.


    • ujostuttaa

      En yritä kieltää tunteitani, ehkä vainen peittää niitä. Epävarmuus ja ujous nostaa päätään. En voisi kuvitella, että Kaltaisesi Mies kiinnostuisi minusta.
      Ehkäpä siksi pyörin kuin hyrrä, ja välttelen katsettasi, kun en tiedä mitä ajattelet minusta. Kun en omaa maailman parhainta itsetuntoa, niin voinen varoittaa, että saat aikamoista rautalankaa vääntää mulle, että ymmärrän ja uskon kiinnostuksen olevan molemminpuoleista. Ja että kelpaisin tällaisena kuin olen..
      Toivottavasti tällä en karkoita Sua kauemmaksi.
      Oon positiivisesti yllättynyt, siitä , kuinka olet onnistunut kuitenkin tulkitsemaan oikein käytökseni syytä, vaikkakin ehkä juuri päinvastaisen kuvan olen saattanut antaa.
      Haluaisin tutustua Sinuun paremmin, tunnut tutulta, lämminsydämiseltä ja turvalliselta, vaikken tunne sua laisinkaan. =)

      • vaihtokauppa

        Sinä siis pyörit kuin hyrrä, ja miesten/ sen miehen pää menee sekaisin.


      • Entunnemutta

        Taidat olla melkoisen upea nainen.


      • ujostuttaa
        vaihtokauppa kirjoitti:

        Sinä siis pyörit kuin hyrrä, ja miesten/ sen miehen pää menee sekaisin.

        Voihan sen asian noinkin tulkita, ehkäpä tässä kuitenkin yritin valoittaa syitä käytökseeni, jotta tämä mies voisi edes hivenen paremmin ymmärtää käytöstäni.
        Ketään en tietosesti halua pyöritellä, saati leikkiä toisten tunteilla.
        Omakohtaista kokemusta matkaan tarttunut, joten tietoisesti en tuollainen halua olla.
        Hyrräkin lakkaa jossain välissä pyörimästä ;) Ja jos miestä ( haaremia en kerää ympärilleni ) pyörryttää niin lupaan ottaa kopin ja himmata tahtia. Vilkasluontoinen - liikkeinen olen ;)


      • ujostuttaa
        Entunnemutta kirjoitti:

        Taidat olla melkoisen upea nainen.

        Kiitos kauniista sanoista =) Toivoisinpa Hänen ajattelevan noin =)


      • uteliaunto

        "Kaltaisesi mies", mikä ihmeen erikoisuus hän sitten on. "tälläisenä kuin olen" mitä vikaa sinussa sitten on. Kuvaile teitä enemmän.


    • Timolle

      jos olet Timo (taikka frendinsä), niin usko jo että EVVK. Kornia tämä kaverusten jallitus (irvistys).

      Eipä muuta tänne. Lopettakaa jo.

      En saa sanottua päin pläsiä, mutta miksi sanoisinkaan, kun eihän me muutenkaan olla puhuttu mitään mistään. Eikä tulla puhumaan. Siitä pidän huolen. Enkä täällä oo tod. mitään kaipaillut. Ketään. Enää aaaiikooihin. Koskaan varsinkaan Timoa. IKINÄ. Luulen että just sitä luulee, koska käytöksensä niin outoa. Ilkeääkin mairistella. Ja kuvitella, että ahdistus uppoaisin jonnekin, ja TYKKÄISIN SIITä. PyH. ahdistuksenyäks.

      Nyt tämä vuosikausien ahdistelu saa riittää. Yhä vai ahdistavammaksi käyvä. Ja jos ei perille mene hyvällä, niin tulee menemään vähemmän hyvällä. Vielä minä keinot keksin.

      • Timollemyös

        Tää vois olla minunkin kirjoittama. Tunteensa näyttää niin monelle ja ei vastaa seurauksista. Onnetonta..


    • Pitäisisaadavarmuus

      Kyllä koska sinä teet sitä samaa ja myöskin koska ujostelen lähelläsi valtavasti

    • ex-morkkis

      toivottavasti tunne on olemmin puoleista.

      • ex-morkkis

        jaahas nyt vastasin ihan väärään paikkaan mites tää on mahdollista 8O


    • ex-morkkis

      noh käyttäydyn vain väkisin ja hölmösti kun luulen odottavan tietynlaista käytöstä. vähän menee plasmat sekasin.

      • ex-morkkis

        ehkä se on kunnioitusta se verran korkealla että koen itseni turhaksi.


    • ootan

      Jahas täällä on ollut toisin päin mies ei nyt oikein osaa päättää. Kohta menee hermo #$**

    • jumikunmäikävöin

      En jaksa kieltää tunteitani häneen, hänet mä haluaisin. Tiedän ettei mulle mutta tähän vastasin. En ymmärrä en

    • 2vastaus

      Ei lapset oo rasite, vaikka itell llä llä ei oo niitäää.. kiinnostais silti.

    • reilustivaan

      Voisi nyt olla niin että miehet sanoisi suoraan eikä niitä tunteita Piilota. Humalassa puhutaan ym. Sitten kissa kielen vie alkaa se peli ja arvausleikki.

    • jousis

      Itse olen tällaisen oudon hepun kohde, joka systemaattisesti
      välttelee ja yhtä systemaattisesti tulee luo. Olisin mennyt kahville,
      jos olisi pyytänyt. Nyt en enää jaksa tätä pelleilyä ja käännän selkäni.
      Rakastan sitä silti. Paljon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2251
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe