IH-745 turbotus

RattoriTurboa

Ajatuksena on asentaa vajaa 6000 tuntia kiertäneeseen Natikkaan turbo. Onko asiassa tolkkua ja minkä valmistajan turbo tähän kävisi ja mistä lelut?

4

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puhallin

      Moottorilla on ehkä ajettu vähän turhan paljon turbotettavaksi, mutta jos se on hyvässä kunnossa niin kyllä siihen voi turbon heittää.
      Sopivaa turbosarjaa tai ostopaikkaa en tähän hätään osaa sanoa, mutta ainakin holset turbot on käsittääkseni hyviä. Turbonkin kans pitää muistaa että halpa ja hyvä on 2 eri asiaa.

    • Dieselasentaja

      Turbotus toimiakseen kunnolla vaatii niin isot muutokset ruiskutuslaitteisiin etten nää asiassa mitään järkeä. Tehtävissähän se kyllä on. Kestääkö moottorin perusrakenne sitä on myös tutkittava. Ja jos moottori kestää miten on voimansiirron kanssa. Nämä asiat kun huomioi kaikissa projekteissa missä tehoja lisätään.
      Turha kuvitella esimerkiksi uusissa traktoreissa esim vaihtotilanteissa ettei moottorin ohjainlaitteilta saa selville jos tehoihin tai muuhun on jossain vaiheessa puututtu. Kyllä onnistuu jos salasanat riittää.

    • keissi745

      8500 tuntia ajetun 745 natikan turbotin muutama vuosi sitten,syöttöä hieman lisää ja pari astetta pumpun ennakkoa säädin,0.7bar on ahdot maksimissaan ollu ja ainakin vielä on nipussa pysynyt, kkk k27 ahdin on minkä laitoin

      • puhallin

        Tällä kylällä pari isäntää muuten joskus turbotti samanlaiset caset, toinen halpaturbolla ja toinen kalliilla, merkkiä en nyt muista. No laatuturbolla tuli mukavasti lisää voimaa, halpiaisella ei yhtään voimaa mutta pirun ruma käynti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe