Iskän tiedon puute

Vanhusespoosta

Hei, Voisiko joku keroa minulle PS 4 konsolista. Poika semmoista haluaa vaikka itse vastustan kun PS3 olemassa ja runsaasti pelejä ja oheislaitteita. Eli mikä tekee PS4:sta niin paljon (pojan mukaan) että semmoinen pitäisi hankkia noin 500 eurolla. Käykö PS3 pelit ja oheislaitteet semmoisenaan PS4 konsoliin?. Onko muita lisäkuluja odoteltavissa sen laitteen kanssa. Kiitos jos joku osaisi kertoa...

11

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moimoimoimoimoimomamama

      Meillä ennen oli Playstation2, ja sitte lisäksi ostettiin 4. 4 hyvä, mutta ainakaan 2 ohjaimet/pelit eivät mene neloseen.

    • Toineniskä

      Tiedä onko noissa niin kauheasti eroa. Käsittääkseni (en jaksa googlata) nelosessa grafiikka on parempi eli pelit yksinkertaisesti näyttävät paremmille. Haittapuolena on tuo hinta ja pelit neloseen ovat myös kalliimpia kuin kolmoseen, eivätkä kolmosen pelit käy neloseen.

      • Ei_vielä

        Vielä, juuri oli uutinen että kakkosen ja kolmosen pelit alkaa toimimaan nelosessa.


      • iskäntidonpuute

        Noin vähän arvelinkin. Eli ero hiuksenhieno ja pelien kanssa saattaa tulla ongelmia. Pojan mukaan peli 70 euroa kpl. Huh ei vetele vaan saa kyllä pärjätä PS3 kanssa. Huolimatta siitä jos yhden vastaajan mukaan saattaisivatkin pelit toimia PS4 laitteessa jossain vaiheessa. Sehän on selvää jos lapsen 10. kaverista saa kolme uusimman laitteen niin sehän tarkoittaa että "kun kaikki muutkin saavat". Jossain se raja kulkee kun pojallani muitakin ja mielestäni järkevämpiä harrastuksia.


      • werkku1
        iskäntidonpuute kirjoitti:

        Noin vähän arvelinkin. Eli ero hiuksenhieno ja pelien kanssa saattaa tulla ongelmia. Pojan mukaan peli 70 euroa kpl. Huh ei vetele vaan saa kyllä pärjätä PS3 kanssa. Huolimatta siitä jos yhden vastaajan mukaan saattaisivatkin pelit toimia PS4 laitteessa jossain vaiheessa. Sehän on selvää jos lapsen 10. kaverista saa kolme uusimman laitteen niin sehän tarkoittaa että "kun kaikki muutkin saavat". Jossain se raja kulkee kun pojallani muitakin ja mielestäni järkevämpiä harrastuksia.

        Jos nuori sälli vielä kyseessä, pärjää hän oikein hyvin kolmosen kanssa pitkään. Pleikkarin Storesta löytyy niin paljon kaikenlaisia pelejä, mitkä saa vain digitaalisina ja voi pelata myös ps1 ja ps2 pelejä samalla konsolilla.
        Sitten kun saa itse rahaa hankittua, voi hän vaikka ostaa itse nelosen halvemmalla ja uudemmalla versiolla.


      • Isukki855

        Kolmosen ja nelosen ero on aika iso. Nelosen pelit näyttävät hienommilta ja lapset kyllä huomaavat tuommoiset. Kolmosen omistaja ei voi esim. netissä pelata nelosen omistajaa vastaan/kanssa, eli jos kavereilla on nelonen ja sinulla kolmonen ehdessä pelaaminen ei onnistu. Samoja pelejä tehdään nykyään kolmoselle ja neloselle, mutta jatkossa kolmonen varmasti jää taka-alalle ja parhaat pelit ilmestyvät vain uudemmalle konsolille. Kolmonen vanhentuu nyt vauhdilla ja isänä ja pelaajanakin sanoisin että nelonen on satsaus myös tulevaisuuteen. Parin vuoden päästä kolmonen ei enää kelpaa lapselle sillä sillä ei ehkä ole kaikkia hittipelejäkään. Hinnasta sen verran että yli 400e ei missään nimessä saa maksaa ps4 ja pelit eivät todella maksa 70e kpl. Itse olen ostanut yhden pelin 60e ja lopuista maksanut korkeintaan 30e. Saman verran maksavat kolmosellekin. Ps4 on myös yksi markkinoiden parhaista blueray-soittimista, joten sillä voi katsoa myös korkealaatuisesti elokuvia, tosin ps3 on myös hyvä tuohon tarkoitukseen. Itse sijassasi ostaisin nyt ps4 tai odottaisin vuoden ja ostaisin sitten hieman halvemmalla. Ps3 ostaminen käy aikalisästä, mutta uskoisin nykyajan lasten olevan turhankin elektroniikkatietoisia eli kalliiksi tulee sitten vuoden päästä kun on molemmat ostettu.
        Nm. Kaikki pleikkarit 1-4 ostettu.


      • Usukki855

        Aah, tosiaan teillä jo se kolmonen olikin! Siinä tapauksessa itse ainakin odottelisin hinnan laskua, sillä ps3 on kuitenkin vielä ihan pätevä laite jonkin aikaa. Mutta en lähtisi enää kolmosta erikseen ostamaan, mikäli sitä ei olisi. Alkaa olla nuo plaikkarit jo niin hienoja ja kalliita laitteita että uskaltaako noita lapsille enää antaakaan


      • juuhhhh
        Isukki855 kirjoitti:

        Kolmosen ja nelosen ero on aika iso. Nelosen pelit näyttävät hienommilta ja lapset kyllä huomaavat tuommoiset. Kolmosen omistaja ei voi esim. netissä pelata nelosen omistajaa vastaan/kanssa, eli jos kavereilla on nelonen ja sinulla kolmonen ehdessä pelaaminen ei onnistu. Samoja pelejä tehdään nykyään kolmoselle ja neloselle, mutta jatkossa kolmonen varmasti jää taka-alalle ja parhaat pelit ilmestyvät vain uudemmalle konsolille. Kolmonen vanhentuu nyt vauhdilla ja isänä ja pelaajanakin sanoisin että nelonen on satsaus myös tulevaisuuteen. Parin vuoden päästä kolmonen ei enää kelpaa lapselle sillä sillä ei ehkä ole kaikkia hittipelejäkään. Hinnasta sen verran että yli 400e ei missään nimessä saa maksaa ps4 ja pelit eivät todella maksa 70e kpl. Itse olen ostanut yhden pelin 60e ja lopuista maksanut korkeintaan 30e. Saman verran maksavat kolmosellekin. Ps4 on myös yksi markkinoiden parhaista blueray-soittimista, joten sillä voi katsoa myös korkealaatuisesti elokuvia, tosin ps3 on myös hyvä tuohon tarkoitukseen. Itse sijassasi ostaisin nyt ps4 tai odottaisin vuoden ja ostaisin sitten hieman halvemmalla. Ps3 ostaminen käy aikalisästä, mutta uskoisin nykyajan lasten olevan turhankin elektroniikkatietoisia eli kalliiksi tulee sitten vuoden päästä kun on molemmat ostettu.
        Nm. Kaikki pleikkarit 1-4 ostettu.

        blueray?


    • iskämyös

      vanha myyntiin ja kun myyty uusi ps4 tilalle. Ps3:lle on vielä hyvät markkinat!

      Ei jää paljoa maksettavaa ps4:sta;)

    • rreewws

      uudet kossolit kun tuli sanotiin x box 1 on kalliinpi ja vaatii netti yhteyden . netti vaatimus on poistettu ja en törmännyt. yhteenkää kaupiaaseen jossa ps4 sta. myytäs halvemalla.

    • Selvää_säästöä

      Ainahan sitä voisi hommata tietokoneeseen kunnon näytönohjaimen jolloi rahaa säästyy peleissä, steam pelit kun saa muutamilla euroilla halvimmillaan, sama peli maksaa konsolilla useita kymppejä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1645
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1509
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      68
      1419
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      38
      1373
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1314
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1248
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1126
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe